| Poster | | Topic: Henk Timmer (deel 2) |  |
|
|
Moon Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 776 Reg.: 20 augustus 2007 |
quote: antonio schreef:
nou heren wen er maar aan want hij zal zeer terecht weer in de goal staan vol seizoen
Stop is als enige Henk te verdedigen Marianne..
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6758 Reg.: 14 mei 2005 |
nou heren wen er maar aan want hij zal zeer terecht weer in de goal staan vol seizoen
Wacht nou maar gewoon lekker af wat de nieuwe trainer zal doen want als een andere keeper beter is dan staat toch echt Timmer er niet in hoor.
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Patrick73 schreef:
(...)
Wacht nou maar gewoon lekker af wat de nieuwe trainer zal doen want als een andere keeper beter is dan staat toch echt Timmer er niet in hoor.
Dat zal antonio toch niet geloven, beste Patrick. Die blijft denken dat Timmer een superkeeper is. Waarschijnlijk vindt hij Timmer de beste keeper ter wereld.
Laat hem in die waan.
|
|
|
DIAGO JOHN Bankzitter
Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie Vak: - Posts: 230 Reg.: 25 maart 2008 |
(...)
Nou als dat gebeurd dan koop ik een seizoenskaart van Haarlem. wat een prutser Henkie de stomper... klemvast 
|
|
|
Droneyev Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - NN Posts: 386 Reg.: 1 september 2007 |
quote: goudkuipje schreef:
Nou er waren weer een paar katachtige reacties.De tegengoal maar ook dat hij uitkomt bij die kans van nelisse. Hij doet echt wat ie kan maar het wordt toch wel tijd ook een ander een keer een kans te geven.
Bij die bal van Nelisse had hij tijd genoeg om de bal te pakken (wat een behoorlijke keeper gedaan had) in plaats van hem weer risicovol in het spel te houden.
Ik wil verder niet zeuren over incidentele blunders, maar nog maar eens wijzen op het feit dat hij zijn verdediging niet leidt (integendeel, zijn verdediging lijdt dankzij hem), het spel qua tempo nodeloos ophoudt, zijn medespelers onterecht uit loopt te kafferen en haast geen bal goed uitschiet.
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 3093 Reg.: 5 augustus 2003 | Timmer moet zelf de handdoek in de ring gooien als ie slim is. Hij word op deze manier echt een karikatuur van zich zelf..
Maar El Jefecito? Qatar? Serieus?
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 5021 Reg.: 2 oktober 2000 | Het zou mij niks verbazen wanneer Verbeek volgend seizoen ook gewoon voor Timmer kiest.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 | |
|
antonio Bankzitter
Posts: 233 Reg.: 13 januari 2008 | blijft gewoon nr 1 , das heel makkelijk ook voor verbeek die een maand terug timmer nog prijsde door mee te delen dat feyenoord timmer wel mag danken de laatste tijd, dus verbeek zet hem gewoon in de goal
|
|
|
Vakkiex3 Basisspeler
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 491 Reg.: 7 januari 2008 |
blijft gewoon nr 1 , das heel makkelijk ook voor verbeek die een maand terug timmer nog prijsde door mee te delen dat feyenoord timmer wel mag danken de laatste tijd, dus verbeek zet hem gewoon in de goal
dat hoop ik niet, anders kan Verbeek ook inpakken en wegwezen voordat hij er is.
|
|
|
Patrick73 Vedette
quote: Vakkiex3 schreef:
(...)
dat hoop ik niet, anders kan Verbeek ook inpakken en wegwezen voordat hij er is.
Bullshit, dus omdat hij heel misschien wat nog niet eens zeker is Timmer op doel zet mag hij alweer opzouten 
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3160 Reg.: 12 januari 2005 |
(...)
Bullshit, dus omdat hij heel misschien wat nog niet eens zeker is Timmer op doel zet mag hij alweer opzouten 
Geweldig he. 
|
|
|
Reltiet Aanstormend talent
Vak: - Posts: 140 Reg.: 17 februari 2008 |
quote: Vakkiex3 schreef:
(...)
Inderdaad, Verbeek oprotten! 
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22838 Reg.: 5 januari 2003 | Timmer heeft al meer dan een tiental punten gepakt en zal dus 1e keus (ook Europees gezien) blijven. Ekramy zal wel moven, dus Mulder 2e man volgend jaar? 
[Dit bericht is veranderd door willem van Hanegem (op 7 april 2008 21:43:55).]
|
|
|
Karimo Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 92 Reg.: 29 december 2005 | Ja willem dat klopt,timmer heeft al een tiental punten voor ons gepakt
Jammer dat hij ons ook een tiental punten heeft gekost
Vergelijkbaar met water naar de zee brengen,we schieten er niks mee op! We hebben een keeper nodig die punten pakt en zelf heel weinig fouten maakt.Ieder mens maakt fouten maar timmer maakt dit seizoen toch echt teveel fouten die niet kunnen op dit niveau.Tijd voor vernieuwing,een nieuwe impuls die ons helpt om verder te groeien.
|
|
|
westland Jeugdspeler
Uit: westland Vak: - Posts: 45 Reg.: 1 maart 2006 | laat hem dit seizoen gewoon afmaken en zet volgend jaar iemand anders in het goal want zo goed is hij de laatste tijd niet meer maar je kan hem nou beter denk ik het vertrouwen geven
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 | Timmer is van het niveau RBC, gezien zijn leeftijd zou hij prima met mijn uberheld Henk Vos kunnen spelen.Zou een mooie afsluiting zijn van zijn veel te lange carriere.
|
|
|
Patrick73 Vedette
quote: El Jefecito schreef:
Timmer is van het niveau RBC, gezien zijn leeftijd zou hij prima met mijn uberheld Henk Vos kunnen spelen.Zou een mooie afsluiting zijn van zijn veel te lange carriere.
Niveau RBC is ook weer wat overdreven, maar bij een goede middenmoter zou hij niet misstaan.
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
(...)
Niveau RBC is ook weer wat overdreven, maar bij een goede middenmoter zou hij niet misstaan.
Van mij mag Timmer naar één van zijn vorige clubs, Ajax of AZ. Daar misstaat hij zeker niet 
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 9466 Reg.: 13 mei 2004 | Zolang Feyenoord geen andere keeper koopt, zal Henk ook volgend seizoen gewoon onder de lat staan.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: SMOLLIE schreef:
Zolang Feyenoord geen andere keeper koopt, zal Henk ook volgend seizoen gewoon onder de lat staan.
Ga jij komend seizoen posten op http://oranje.netwerk.to ? BVM wordt de baas van dat clubje.
PS: Timmer mag je ook meenemen
[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 8 april 2008 13:41:32).]
|
|
|
goudkuipje Internationale topspeler
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 1045 Reg.: 30 maart 2005 | Timmer gewoon dit seizoen af laten maken.Een mooi afscheid geven en lekker nog een jaar of twee in Quatar laten ballen. Misschien krijgt de jeugd onder Verbeek wel een kans.Timmer is geen zekerheid dus nu wordt het tijd dat een ander de kans krijgt.
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 9466 Reg.: 13 mei 2004 |
quote: El Jefecito schreef:
(...)
Ga jij komend seizoen posten op http://oranje.netwerk.to ? BVM wordt de baas van dat clubje.
PS: Timmer mag je ook meenemen
Wat heeft dat met Henk Timmer te maken?
Moet Ekramy dan volgend seizoen onder de lat staan?
Geef me dan één goede reden, want behalve dat hij jonger is, zie ik daar voorlopig geen verbetering in.
En bovendien, Henk is dit seizoen gewoon een betrouwbare sluitpost, dus waarom hij dan volgend seizoen plaats moet gaan maken, begrijp ik niet zo.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4954 Reg.: 3 mei 2004 | Henk komt tekort en nee Ekramy is niet de gewenste vervanger. Er moet dus ook gewoon een nieuwe keeper worden aangetrokken en Henk mag worden weggesaneerd met zijn idioot hoge salaris.
|
|
|
emmylover Vedette
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 3611 Reg.: 12 april 2004 | als lijn keeper heb ik hem nog wel wat vertrouwen in henk maar bij iedere hoge bal in de 16 hou ik mijn hart vast.en voor mij moet een keeper heersen in zijn doelgebied.en dat kan henk niet meer.dus er is maar een conclussie ,volgend jaar ekramy in de goal. die paar wedstrijden die hij keepte waren zeker geen slechte
|
|
|