| Poster | | Topic: Roy Makaay (deel 2) |  |
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777138 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 12060 Reg.: 9 december 2001 | |
|
FeyenoordSterk  Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3438 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 | Arnautovic is het grootste aanvallende talent in de eredivisie sinds slatan. Eeuwig zonde dat we er naast hebben gegrepen.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 6130 Reg.: 17 februari 2005 | Als Panathinaikos Berg voor ons haalt, dan mogen hun Makaay.
Halen we zelf Arnautovic wel. 
|
|
|
jeroen-1804 Regelmatige invaller
Uit: veldhoven Vak: - Posts: 329 Reg.: 12 januari 2008 | Ik kan me goed voorstellen dat Makaay weg zou willen.
Feyenoord is de beloftes niet nagekomen dit jaar en iedereen ziet dat je met dit team gewoon geen potten kunt breken en uitzicht op betere tijden is er ook niet.
Zo'n speler blijft niet aan het aankloten bij Feyenoord, die gaat gewoon weg.
En als ik in zijn schoenen zou staan dan zou ik ook weggaan.
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 4129 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: jeroen-1804 schreef:
Ik kan me goed voorstellen dat Makaay weg zou willen.
Feyenoord is de beloftes niet nagekomen dit jaar en iedereen ziet dat je met dit team gewoon geen potten kunt breken en uitzicht op betere tijden is er ook niet.
Zo'n speler blijft niet aan het aankloten bij Feyenoord, die gaat gewoon weg.
En als ik in zijn schoenen zou staan dan zou ik ook weggaan.
Welke belofte is Feyenoord niet nagekomen?
|
|
|
FeyenoordSterk  Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3438 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 |
quote: Beer schreef:
(...)Welke belofte is Feyenoord niet nagekomen?
Ze hebben de beloofde bingo's niet georganiseerd 
|
|
|
st0ere2006 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5425 Reg.: 26 oktober 2006 |
(...)Welke belofte is Feyenoord niet nagekomen?
Om een spits een bliksem afleider van niveau naast Makaay aan te trekken, zodat hij optimaal kan functioneren !
Je kunt aangeven dat zoiets met tomasson is gebeurd. Nee,dat had Bosz vorig seizoen al moeten doen. Aangezien die lamlul van de loze beloften het overzicht mist, is daar dus niets van terechtgekomen . En vervolgens alleen een speler aantrekken waarvan bekend was dat deze blessuregevoelig was, is niet voldoende geweest.
Ook ik zou Makaay geen ongelijk geven , als hij de zinkende schuit met aan het roer eeb zeer matige kaptein met een eveneens matige stuurman, zou verlaten.
[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 29 oktober 2008 12:45:46).]
|
|
|
Nul-Tien Nul-Tien Casual  Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 862 Reg.: 13 mei 2004 | Als Roy Makaay zelf vrij was van enige blaam, zou ik hem ook gelijk geven. Makaay is echter deel van de groep die faalt en van Makaay mag bovendien iets extra's verwacht worden. Op dit moment is van de ervaren spelers alleen Hofland degene die ook daadwerkelijk iets extra's geeft en dat valt mij tegen.
|
|
|
nefertete Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 967 Reg.: 7 januari 2008 | Een voetbalcarriere duurt niet eeuwig...en om hem te moeten afsluiten bij een kwakkelend Feyenoord waar geen eer te behalen valt zeg maar....is ook heel zonde van je carriere, als je nog zo graag om wat prijzen wil spelen....affijn het is maar een gerucht.
|
|
|
Legionair_X International
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - S Posts: 617 Reg.: 31 mei 2006 |
quote: st0ere2006 schreef:
(...)
Om een spits een bliksem afleider van niveau naast Makaay aan te trekken, zodat hij optimaal kan functioneren !
Je kunt aangeven dat zoiets met tomasson is gebeurd. Nee,dat had Bosz vorig seizoen al moeten doen. Aangezien die lamlul van de loze beloften het overzicht mist, is daar dus niets van terechtgekomen . En vervolgens alleen een speler aantrekken waarvan bekend was dat deze blessuregevoelig was, is niet voldoende geweest.
Zou je voor ons aan kunnen geven wanneer Bosz die belofte heeft gedaan, aan wie en welke bron hierover geschreven heeft? Ik ben namelijk net als Beer heel erg benieuwd waar deze belofte waar iedereen nu moord en brand over schreeuwt opeens vandaan komt.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 6130 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: Legionair_X schreef:
(...)
Zou je voor ons aan kunnen geven wanneer Bosz die belofte heeft gedaan, aan wie en welke bron hierover geschreven heeft? Ik ben namelijk net als Beer heel erg benieuwd waar deze belofte waar iedereen nu moord en brand over schreeuwt opeens vandaan komt.
Ik wil het ook wel eens zien. Zijn er nog meer mensen die dit willen zien?
|
|
|
willem07 Internationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 1752 Reg.: 3 mei 2006 | Dat zou ik nou ook eindelijk eens willen zien!
|
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 5397 Reg.: 16 november 2004 | Makaay gaat het relatief rustige Rotterdm niet vervangen door bij de griekse vulkaan Panathinaikos te spelen.Heeft zijn schaapjes allang op het droge.Zijn familie is net gewend om weer in NL te wonen.Zijn zoontje is speler van Feyenoord F5.Hij dient zijn kontrakt uit en stopt dan waarschijnlijk.
|
|
|
Marcus Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 557 Reg.: 12 februari 2008 | Nu is Makaay eindelijk fit en dan lijkt het me niet erg slim om hem te laten gaan. Nacompetitie spelen is toch te riskant. Balletje kan net de verkeerde kant oprollen waardoor je eruit vliegt. Met Makaay weet je in ieder geval dat je wel scorend vermogen voorin hebt en kun je waarschijnlijk nu al(ommekeer is ingezet tegen Heerenveen) naar boven gaan kijken. Punten komen nu echt wel met de doelpunten van Roy erbij. Tomasson lang geblesseerd, Makaay ook weg dan maak je het jezelf toch te moeilijk met alle respect voor Mols, Erasmus en Janota. Zonder Makaay wordt het echt helemaal niks meer dit jaar. Moet je ook niet willen als club.
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 4129 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: pipapaauwe schreef:
Ik wil het ook wel eens zien. Zijn er nog meer mensen die dit willen zien?
Ik ook, daarom vroeg ik het...
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15332 Reg.: 1 augustus 2004 | In "het gesprek" gaven Gudde en nog iemand (Woerts?)aan dat er een oorlogskas was, Bosz heeft nooit een poging gedaan dat te ontkrachten. Als ik het goed heb heeftie het zelfs over een mooie zomer gehad, eentje die nog mooier zou worden dan vorig jaar.
[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 29 oktober 2008 16:04:58).]
|
|
|
echte critiche Vedette
Vak: - Posts: 4940 Reg.: 10 november 2005 |
quote: aliendwurf schreef:
In "het gesprek" gaven Gudde en nog iemand aan dat er een oorlogskas was, Bosz heeft nooit een poging gedaan dat te ontkrachten. Als ik het goed heb heeftie het zelfs over een mooie zomer gehad, eentje die nog mooier zou worden dan vorig jaar.
we weten het allemaal dat ie het gezegt heeft.of was het nou rinus israel?
[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 29 oktober 2008 16:05:42).]
|
|
|
FeyenoordSterk  Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3438 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 | Niets van dat alles is gezegd. Alleen Israel heeft een keer geroepen dat er wat zou gebeuren deze zomer. Alles wordt hier altijd zo enorm opgeblazen, 180 graden omgedraaid en verkeerd overgenomen dat aan het einde Peter Bosz heeft gezegd dat Feyenoord er alles aan zou doen om Eto'o, Robinho en Cristiano Ronaldo te halen.
|
|
|
Beer Vedette
In "het gesprek" gaven Gudde en nog iemand (Woerts?)aan dat er een oorlogskas was, Bosz heeft nooit een poging gedaan dat te ontkrachten. Als ik het goed heb heeftie het zelfs over een mooie zomer gehad, eentje die nog mooier zou worden dan vorig jaar.
Dat was aan het eind van de transferperiode en het is nooit zo gezegt. Verder moet een TD niet iedere roddel ontkennen of beamen. Wat een gelul.
Verder ging het erover dat hij zou hebben gelogen tegen Makaay. Dat heeft niks met het gesprek te maken.
quote: FeyenoordSterk schreef:
Niets van dat alles is gezegd. Alleen Israel heeft een keer geroepen dat er wat zou gebeuren deze zomer. Alles wordt hier altijd zo enorm opgeblazen, 180 graden omgedraaid en verkeerd overgenomen dat aan het einde Peter Bosz heeft gezegd dat Feyenoord er alles aan zou doen om Eto'o, Robinho en Cristiano Ronaldo te halen.
Dit doet mij denken aan een keer dat de Feyenoordkrant de primeur wilde hebben van de aankoop van Bosschaart. Feyenoord heeft het toen toch eerder naar buiten gebracht omdat er rond ging dat er een transfer in zou staan maar de namen die er rond gingen waren van een veel hoger kaliber.
Bosz krijgt nou eenmaal bij een bepaalde groep de schuld van alles. Zelfs van roddels op een website die hij niet ontkracht is zijn schuld.
[Dit bericht is veranderd door Beer (op 29 oktober 2008 16:14:36).]
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15332 Reg.: 1 augustus 2004 |
(...)
Dat was aan het eind van de transferperiode en het is nooit zo gezegt. Verder moet een TD niet iedere roddel ontkennen of beamen. Wat een gelul.
Verder ging het erover dat hij zou hebben gelogen tegen Makaay. Dat heeft niks met het gesprek te maken.
Heb je het gesprek wel gezien? Volgens mij niet. En dat was in ik geloof februari. Woerts of Gudde (daar wil ik vanaf zijn)wist toen zelfs te melden dat er 20 miljoen te besteden was. En als dat niet het geval is dient dat door de TD ontkracht te worden, en das geen gelul beste Beer want anders wordt het werken hem nogal onmogelijk gemaakt. Of niet?
|
|
|
Beer Vedette
(...)
Heb je het gesprek wel gezien? Volgens mij niet. En dat was in ik geloof februari. Woerts of Gudde (daar wil ik vanaf zijn)wist toen zelfs te melden dat er 20 miljoen te besteden was. En als dat niet het geval is dient dat door de TD ontkracht te worden, en das geen gelul beste Beer want anders wordt het werken hem nogal onmogelijk gemaakt. Of niet?
Ik heb het gezien. Het tijdstip zou kunnen dat ik er naast zit maar er is nooit door Feyenoord gesproken over 20 mio.
Een technisch directeur is verantwoordelijk voor de technische zaken. niet voor de media rondom de financiele situatie van een club. Hij moet zich ook niet bezig houden met dat soort dingen. Anders zou hij de gehele dag alleen maar bezig zijn met het ontkennen van verhalen van Derksen, kranten, websites etc etc.
|
|
|
DeambtenaaR DR  Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10840 Reg.: 6 februari 2006 | Aan welke spelers is er dan 25 mio uitgegeven? En onder welke noemer stond dat? Spelers / transfersommen?
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15332 Reg.: 1 augustus 2004 |
(...)
Ik heb het gezien. Het tijdstip zou kunnen dat ik er naast zit maar er is nooit door Feyenoord gesproken over 20 mio.
Een technisch directeur is verantwoordelijk voor de technische zaken. niet voor de media rondom de financiele situatie van een club. Hij moet zich ook niet bezig houden met dat soort dingen. Anders zou hij de gehele dag alleen maar bezig zijn met het ontkennen van verhalen van Derksen, kranten, websites etc etc.
Dat snap ik maar als er door de algemeen directeur en de financiele man bepaalde dingen geroepen worden en dat is niet geheel juist lijkt het mij dat hij dat wel moet ontkrachten of op zijn minst nuanceren. Een kleine 20 miljoen is wel degelijk gezegd aan die tafel.
|
|
|
Beer Vedette
(...)
Dat snap ik maar als er door de algemeen directeur en de financiele man bepaalde dingen geroepen worden en dat is niet geheel juist lijkt het mij dat hij dat wel moet ontkrachten of op zijn minst nuanceren. Een kleine 20 miljoen is wel degelijk gezegd aan die tafel.
Dat is als losse vlodder geroepen door die basketbalcoach. Het komt niet af van iemand van Feyenoord en het is ook niet bevestigd. er worden weer meedere bedragen door elkaar heen gehaalt. Iemand roept iets en iedereen neemt het weer kwakkeloos over.
|
|
|