| Poster | | Topic: Roy Makaay (deel 2) |  |
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2914 Reg.: 26 februari 2003 | Makaay werd ook eindelijk weer eens aangespeeld. Gewoon inspelen wanneer Makaay beweegt is de manier.
Geef de ballen goed en Makaay scoort erop los.
|
|
|
Marcus Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 527 Reg.: 12 februari 2008 | Makaay is de man. Altijd al geweest. Staat soms een tijdje droog maar blijft kalm. Als een leeuw op jacht naar zijn prooi! Zo kalm gaat Roy ook op jacht naar doelpunten, kalm, geconcentreerd, met passie, zelfverzekerd, geen faalangst, gevaar voor eigen leven en dan keihard en doelgericht toeslaan!!! 
[Dit bericht is veranderd door Marcus (op 26 oktober 2008 22:47:50).]
|
|
|
Mozart
 Ballenjongen
Uit: Salzburg Vak: - Posts: 460 Reg.: 12 oktober 2008 |
quote: Dr.Jekyll and Mr.Hyde schreef:
Dit is de Makaay zoals we hem nodig hebben. Hij gaat ons tegen sparta dan ook naar de overwinning knallen! 
Laten we dat hopen. Hij was in ieder geval weer eens nadrukkelijk aanwezig vandaag. Ik zie trouwens net wel dat de 2-2 van ons nooit had mogen tellen. Glaszuiver buitenspel.
|
|
|
hassel Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 394 Reg.: 6 november 2005 |
quote: Mozart schreef:
(...)
Laten we dat hopen. Hij was in ieder geval weer eens nadrukkelijk aanwezig vandaag. Ik zie trouwens net wel dat de 2-2 van ons nooit had mogen tellen. Glaszuiver buitenspel.
Nooit buitenspel als een speler niet dichter bij de doellijn van de tegenpartij staat dan de voorlaatste tegenstander. En er stonden er zelfs 2 
en voordat je bijdehand gaat doen, mols staat gelijk aan nr 2 op moment van spelen
[Dit bericht is veranderd door hassel (op 26 oktober 2008 23:41:50).]
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2544 Reg.: 5 februari 2003 | Nee hassel, het was buitenspel.
|
|
|
Dr.Jekyll and Mr.Hyde Simson  Vedette
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1852 Reg.: 19 september 2005 |
quote: Stefano schreef:
Nee hassel, het was buitenspel.
Klopt, zeer goed (niet) gefloten door Roelof in die situatie 
|
|
|
Robertoow Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 802 Reg.: 16 mei 2003 | Ik vond vooral de instelling van Makaay mooi deze wedstrijd, zo wil ik een ervaren kracht zien in het team. Teamgenoten aanwijzingen geven, oppeppen en het goede voorbeeld geven door te scoren. Erg goed gespeeld vandaag, hopelijk houdt hij die felheid de rest van het seizoen vast!
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 4092 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: Robertoow schreef:
Ik vond vooral de instelling van Makaay mooi deze wedstrijd, zo wil ik een ervaren kracht zien in het team. Teamgenoten aanwijzingen geven, oppeppen en het goede voorbeeld geven door te scoren. Erg goed gespeeld vandaag, hopelijk houdt hij die felheid de rest van het seizoen vast!
Viel mij ook al op dat Roy veel actiever was dan normaal. Vond hem ook opvallend veel kopduels winnen. Hopelijk houdt hij dit vast.
|
|
|
Cruzeiro Bankzitter
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 228 Reg.: 23 september 2004 | Met het oog op ondermaatse presteren van Makaay sinds zijn komst naar Feyenoord, vraag ik me af of onderstaand bericht serieus genomen moet worden. Ik zou er niet van staan te kijken als Makaay weer vertrok. Het geld dat vrij komt kan Feyenoord spenderen aan een spits als Amoah. Niet een heel gekke gedachte. Puur op de reputatie van Makaay kan Feyenoord nog wel wat vangen.
25/10/08 Voetbalnieuws: Panathinaikos wil Makaay halen van Feyenoord
Volgens bronnen van de Griekse sportradio sport-fm heeft Henk ten Cate te kennen gegeven dat hij in de winterstop Roy Makaay wil aantrekken van Feyenoord.
Roy makaay zou het niet erg naar zijn zin hebben bij Feyenoord en heeft wel oren naar een overgang naar het Griekse Panathinaikos.
De oud-speler van Bayern Munchen en Deportivo La Coruna moet dan wel nog een tranfersom opleveren voor Feyenoord.
Feyenoord verklaart nog van niets te weten.
Bron: http://www.griekseagenda.nl
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2914 Reg.: 26 februari 2003 |
quote: Cruzeiro schreef:
25/10/08 Voetbalnieuws: Panathinaikos wil Makaay halen van Feyenoord
Feyenoord verklaart nog van niets te weten.
Bron: http://www.griekseagenda.nl
Nee, als deze site het beweert moeten we ons zorgen gaan maken.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15323 Reg.: 1 augustus 2004 | We moeten ons zowiezo geen zorgen maken, die gaat nergens meer heen.
|
|
|
Cruzeiro Bankzitter
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 228 Reg.: 23 september 2004 |
quote: frankyboy schreef:
(...)
Nee, als deze site het beweert moeten we ons zorgen gaan maken.
Het werd gemeld op een Griekse Sportzender. Deze site schreef het op...Het is niet dat ik het bericht vertrouw, maar het zette me wel aan het denken...Makaay in de winterstop inruilen voor een spits die nog 5 jaar mee kan op het hoogste niveau is zo gek nog niet toch? Hangt denk ik een beetje af van het presteren van Makaay in de komende weken.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22689 Reg.: 5 januari 2003 | |
|
|
Marcus Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 527 Reg.: 12 februari 2008 | Altijd houden die Makaay. Gisteren is de ommekeer gekomen. Vanaf nu gaat het doelpunten en punten regenen. (Werd ook tijd )
|
|
|
Laatste man Nationale topspeler
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1295 Reg.: 1 november 2006 |
quote: willem van Hanegem schreef:
5.000.000 en goodbye
Verkoop je enige spits die een hele wedstrijd kan spelen gewoon 
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 4092 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: Doet Ten Cate poging Makaay te halen?
Op allerlei buitenlandse geruchtenwebsites duikt opeens het gerucht op dat Roy Makaay in de belangstelling staat van Panathinaikos. De aanvaller van Feyenoord zou het wel een beetje gezien hebben in Rotterdam en zou openstaan voor een laatste buitenlands avontuur. Volgens het Duitse Der Kicker is de oorsprong van het gerucht berichten in de Griekse media over de vermeende interesse van het Panathinaikos van Henk Ten Cate.
Als de prijs goed is zou ik zeggen doen...
Zeker aangezien Roy nou niet de doelpuntenmachine is waar wij op hoopten.
|
|
|
DeambtenaaR DR  Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10833 Reg.: 6 februari 2006 | Als het bedrag goed is vind ik het prima. Met dit elftal doe je toch niet mee, laat ze dan maar wat geld eruit slepen en een jong talent op de kop tikken. Ben alleen bang dat het niet zoveel gaat opleveren.
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3750 Reg.: 9 juni 2004 |
quote: Beer schreef:
(...)
Als de prijs goed is zou ik zeggen doen...
Zeker aangezien Roy nou niet de doelpuntenmachine is waar wij op hoopten.
makaay is de doelpuntenmachine alleen wordt er nu pas een team om hem heengebouwd die de toevoer verzorgt.
heerenveen was een acceptabele wedstrijd.
hij kan nu heel belangrijk zijn in het afronden van kansen.
|
|
|
Bierkoerier Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3990 Reg.: 13 november 2003 | Nooit verkopen natuurlijk, Makaay is een fenomeen, mits hij de juiste spelers om zich heen heeft en in stelling gebracht word.
Alleen ben ik er wel bang voor dat hij niet gelukkig is bij Feyenoord en best weg zou willen...
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 6101 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: aliendwurf schreef:
We moeten ons zowiezo geen zorgen maken, die gaat nergens meer heen.
Precies! Die is lekker aan het afbouwen in zijn eigen land.
|
|
|
Georges St-Pierre Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12855 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: Laatste man schreef:
(...)
Verkoop je enige spits die een hele wedstrijd kan spelen gewoon 
idd, en waar haal je voor 5 miljoen een goede spits??? 
|
|
|
DeambtenaaR DR  Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10833 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: Georges St-Pierre schreef:
(...)
Daar vang je never nooit 5 miljoen voor hoor. Als ze dat kunnen krijgen moeten ze dat absoluut doen.
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3387 Reg.: 12 juli 2005 |
(...)
Bij clubs als BAYERN MUNCHEN!!! 
|
|
|
Beer Vedette
3 jaar geleden bij de Spurs voor 2 ton, Bij Utrecht voor 1 mio
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3387 Reg.: 12 juli 2005 |
quote: Beer schreef:
(...)3 jaar geleden bij de Spurs voor 2 ton, Bij Utrecht voor 1 mio
10 jaar geleden Ronaldinho toen die nog niet bekend was.
|
|
|