Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Opstellingen en Feyenoordspelers
Roy Makaay (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 78 pagina's: « 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 78 »

Poster
Topic: Roy Makaay (deel 2) 
Administrator
Administrator

Vak: -
Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 17 oktober 2008 om 14:46:15.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -MotM: Nancy-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 17 oktober 2008 om 14:46:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
echte critiche schreef:

(...)

EN ZO GAAT HET AL DE HELE VOORBEREIDING EN COMPETITIE, EN VINDEN DIE BVM GEKKEN HET NOG NORMAAL OOK DAT JE DAN TELKENS MET EEN HALFJEUGD ELFTAL ELKE WEDSTRIJD MOET WINNEN WANNEER JE TELKENS MEER DAN EEN HALF ELFTAL MIST.

Axh ik lees in hetzelfde berich ook dat Buys weer fit is dus waar maken we ons druk om.

Help mods!
Pool: -MotM: Nancy-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Obiku
Vedette

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 17 oktober 2008 om 14:47:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
echte critiche schreef:

(...)

EN ZO GAAT HET AL DE HELE VOORBEREIDING EN COMPETITIE, EN VINDEN DIE BVM GEKKEN HET NOG NORMAAL OOK DAT JE DAN TELKENS MET EEN HALFJEUGD ELFTAL ELKE WEDSTRIJD MOET WINNEN WANNEER JE TELKENS MEER DAN EEN HALF ELFTAL MIST.

Jeudelftal? ik denk eerder dat good old Mols nu zijn opwachting zal maken
 Help mods!
Pool: 55eMotM: Nancy-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 612e / 251e / 657eOpstelling: 4-3-3
echte critiche
Internationale topspeler

Reg.: 10 november 2005
Gepost op 17 oktober 2008 om 14:48:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

wat is je bron dat makaay en tomasson defenitief hebben afgehaakt voor zondag?
 Help mods!
Pool: 1019eMotM: Nancy-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRB
Vedette

Gepost op 17 oktober 2008 om 14:49:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
echte critiche schreef:

wat is je bron dat makaay en tomasson defenitief hebben afgehaakt voor zondag?

Telegraaf
 Help mods!
echte critiche
Internationale topspeler

Gepost op 17 oktober 2008 om 14:51:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Obiku schreef:

(...)

Jeudelftal? ik denk eerder dat good old Mols nu zijn opwachting zal maken

hoop het niet. met mols erin heb je geen spits, die laat zich alleen maar terugzakken op het middenveld zodat je voorin doeloos bent. ook kansen zijn niet besteed aan dit fosiel. hopelijk krijgen janota en kermit de kans. dan heb je helemaal een kinderverblijf op het veld staan.
 Help mods!
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 17 oktober 2008 om 14:53:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
echte critiche schreef:

(...)

hoop het niet. met mols erin heb je geen spits, die laat zich alleen maar terugzakken op het middenveld zodat je voorin doeloos bent. ook kansen zijn niet besteed aan dit fosiel. hopelijk krijgen janota en kermit de kans. dan heb je helemaal een kinderverblijf op het veld staan.

Reken er maar op dat Mols speelt, ik zie Verbeek niet ineens gaan experimenteren. Daar zijn de punten veel te hard voor nodig. Ik zou De Guzman wel centraal voorin willen zien, achter Mols bijvoorbeeld. Ik denk dat dat wel wat kan worden. Mols als aanspeelpunt, De Guzman als beweeglijke speler er omheen
 Help mods!
Pool: 47eMotM Nancy-Feyenoord: NiemandBattle-rating: 1.413,1VoVo: 114e / 317e / 69eOpstelling: 4-5-1
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 17 oktober 2008 om 14:55:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja leuk, Mols aan aanspeelpunt, alle ballen hoog voor de pot. Dat wordt smullen geblazen.

[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 17 oktober 2008 14:55:44).]
 Help mods!
Pool: 305eMotM Nancy-Feyenoord: NiemandBattle-rating: 1.500,0VoVo: 64e / 207e / 169eOpstelling: 4-4-2
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 17 oktober 2008 om 14:55:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

(...)

Reken er maar op dat Mols speelt, ik zie Verbeek niet ineens gaan experimenteren. Daar zijn de punten veel te hard voor nodig. Ik zou De Guzman wel centraal voorin willen zien, achter Mols bijvoorbeeld. Ik denk dat dat wel wat kan worden. Mols als aanspeelpunt, De Guzman als beweeglijke speler er omheen

Zoiets zal het wel moeten worden.
Had trouwens ook een mooie rol voor Hofs kunnen zijn.
Tenminste een speler die doelpuntjes mee pikt, door altijd op de goede plaats te staan.
 Help mods!
Pool: 270eMotM: Nancy-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 167e / 411e / 241eOpstelling: 4-3-3
Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 17 oktober 2008 om 14:55:52.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -MotM: Nancy-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 17 oktober 2008 om 14:56:43.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

(...)

Zoiets zal het wel moeten worden.
Had trouwens ook een mooie rol voor Hofs kunnen zijn.
Tenminste een speler die doelpuntjes mee pikt, door altijd op de goede plaats te staan.

Get over it!
 Help mods!
Pool: 305eMotM Nancy-Feyenoord: NiemandBattle-rating: 1.500,0VoVo: 64e / 207e / 169eOpstelling: 4-4-2
Feyenoord Kampioen
Vedette

Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 4 januari 2003
Gepost op 17 oktober 2008 om 14:57:52.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

17-10-2008 MAKAAY, TOMASSON EN LUCIUS NIET TEGEN WILLEM II
Gertjan Verbeek kan zondag tijdens het duel met Willem II niet beschikken over Roy Makaay, Jon Dahl Tomasson en Theo Lucius. Het drietal is afwezig vanwege blessureleed. Jonathan de Guzman en Danny Buijs lijken wel aan te kunnen sluiten bij de wedstrijdselectie. De inzetbaarheid van Diego Biseswar is twijfelachtig.

Makaay werkte de afgelopen week samen met conditie- hersteltrainer Bjorn Rekelhof aan zijn herstel, maar blijft liesklachten houden. Het is onduidelijk wanneer de spits weer beschikbaar is voor Verbeek. Eerst zal hij de groepstraining moeten hervatten.
Tomasson is voorlopig uitgeschakeld. De aanvaller kampt met enkelklachten en zal het gewricht eerst op moeten trainen. De Deen werkte vorige week in zijn vaderland aan zijn herstel en keerde afgelopen woensdag terug in De Kuip. Lucius is ook nog niet in staat om een wedstrijd te spelen. De verdediger ondervindt nog teveel hinder van de teen die hij enkele weken geleden tijdens een training brak.

Tegenover de afwezigheid van Makaay, Tomasson en Lucius staat de terugkeer van De Guzman en Buijs. De Guzman trainde heel de week volledig mee met de groep en lijkt inzetbaar in Tilburg. Buijs kan ook weer aansluiten bij de wedstrijdselectie. De middenvelder speelde afgelopen maandag de volledige negentig minuten mee in het duel tussen Jong Sparta en Jong Feyenoord. Het meespelen van Biseswar is afhankelijk van hoe de aanvaller de trainingen op vrijdag en zaterdag doorstaat.

Bron: Feyenoord.nl
 Help mods!
Pool: 52eMotM Nancy-Feyenoord: TimmerBattle-rating: 1.437,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
echte critiche
Internationale topspeler

Gepost op 17 oktober 2008 om 15:03:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

mis je WEER je hele voorhoede, weer met greene gaan spelen en dan weer verbeek afrekenen op het resultaat. als bij ajazx en psv de hele vaste basisvoorhoede niet meespeelt is het ook voor hun geen doen meer.
 Help mods!
Kobe Bryant
Vedette

Gepost op 17 oktober 2008 om 15:05:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gelukkig spelen we tegen Willem II, dat biedt nog enig vertrouwen dat we kunnen winnen. Gelukkig is ons middenveld veel sterker en hebben we De Guzman tenminste weer terug, dat is toch een creatieve man met een actie.

Ik blijf bij mijn voorspelling van een gatenkaas-wedstrijd met veel doelpunten.
 Help mods!
Pool: 47eMotM Nancy-Feyenoord: NiemandBattle-rating: 1.413,1VoVo: 114e / 317e / 69eOpstelling: 4-5-1
FRB
Vedette

Gepost op 17 oktober 2008 om 15:05:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
echte critiche schreef:

mis je WEER je hele voorhoede, weer met greene gaan spelen en dan weer verbeek afrekenen op het resultaat. als bij ajazx en psv de hele vaste basisvoorhoede niet meespeelt is het ook voor hun geen doen meer.

In de wedstrijden die het tot op heden speelde heeft onze beoogde voorhoede ook weinig potten kunnen breken.
 Help mods!
echte critiche
Internationale topspeler

Gepost op 17 oktober 2008 om 15:10:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

(...)

In de wedstrijden die het tot op heden speelde heeft onze beoogde voorhoede ook weinig potten kunnen breken.

maar die hebben toch nog totaal geen tijd gehad om met elkaar ingespeelt te raken??? hoe vaak heeft tomasson met makaay samen in de spits gestaan? en ook als ze terugkwamen na lang blessureleed is het logisch dat je tijd nodig hebt om weer in je ritme te komen, die tijd krijgen die 2 telkens niet.

[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 17 oktober 2008 15:10:55).]
 Help mods!
Kobe Bryant
Vedette

Gepost op 17 oktober 2008 om 15:14:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga me nu toch afvragen hoe dit allemaal zo komt. Je kunt 4 a 5 weken blessureleed hebben maar dit is blijvend zo lijkt het. In juli is men begonnen met trainen, we zitten inmiddels bijna in november en de ellende is nog niet voorbij. Zou het dan toch door de trainingsmethoden van Verbeek komen? Worden de spelers zo zwaar belast dat het minste al genoeg is voor een blessure? Ik ga me meer en meer afvragen of er ergens niet iets mis is.
 Help mods!
Feyenoord Kampioen
Vedette

Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 4 januari 2003
Gepost op 17 oktober 2008 om 15:23:14.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

Gelukkig spelen we tegen Willem II, dat biedt nog enig vertrouwen dat we kunnen winnen. Gelukkig is ons middenveld veel sterker en hebben we De Guzman tenminste weer terug, dat is toch een creatieve man met een actie.

Ik blijf bij mijn voorspelling van een gatenkaas-wedstrijd met veel doelpunten.

Je vergeet dat Willem 2 al een tijdje goed draait, dus als we weer zoals vorig jaar slordig spelen, dan gaan we weer net zo hard onderuit met een standaard: 3-1 denk ik...

We hebben jongens als Makaay en Tomasson, in vorm of niet, heb je dan gewoon nodig.
 Help mods!
Pool: 52eMotM Nancy-Feyenoord: TimmerBattle-rating: 1.437,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
echte critiche
Internationale topspeler

Gepost op 17 oktober 2008 om 15:25:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

dat dacht ik ook. om mols ligt niemand wakker daar, erger, ze liggen op hun rug van het lachen met zo`n speler die bij een topclub zit.
 Help mods!
Kobe Bryant
Vedette

Gepost op 17 oktober 2008 om 15:41:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord Kampioen schreef:

(...)

Je vergeet dat Willem 2 al een tijdje goed draait, dus als we weer zoals vorig jaar slordig spelen, dan gaan we weer net zo hard onderuit met een standaard: 3-1 denk ik...

We hebben jongens als Makaay en Tomasson, in vorm of niet, heb je dan gewoon nodig.

Ach, wat is goed draaien? Ze hebben het tegen ajax leuk gedaan maar ook in die wedstrijd had ajax het voor rust allang kunnen beslissen. Dan speelt Willem II na rust al een verloren wedstrijd.

Elke ploeg komt uiteindelijk op de plaats terecht waar die moet staan. En ik ben ervan overtuigd dat dat inhoudt dat Feyenoord boven Willem II terecht gaat komen.
 Help mods!
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 17 oktober 2008 om 15:45:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

------------Timmer-------------
--Greene Bahia Hofland deCler-
-Wijnaldum Elahmadi Bronckhorst
-----------Guzman-------------
---------Mols Biseswar--------

Als je hiermee niet van willem II kan winnen, dan hebben ze het gewoon slecht gedaan.
 Help mods!
Pool: 270eMotM: Nancy-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 167e / 411e / 241eOpstelling: 4-3-3
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 17 oktober 2008 om 16:30:54.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

Net als JDT en Biseswar is twijfelachtig. Dat wordt een feestopstelling voorin.

Klopt en als je wederom niet wint gaat het toch echt problematisch worden (al denken el Ahmadi (AD)en Makaay (VI) dat Feyenoord nog hoog gaat eindigen :nee :nee )

quote:
pipapaauwe schreef:

------------Timmer-------------
--Greene Bahia Hofland deCler-
-Wijnaldum Elahmadi Bronckhorst
-----------Guzman-------------
---------Mols Biseswar--------

Als je hiermee niet van willem II kan winnen, dan hebben ze het gewoon slecht gedaan.

Graag Tiendalli, want de linksbuiten van Willem II heeft nu in jouw opstelling een HEERLIJKE middag en kan DeMouge telkens in scoringspositie brengen :kwaad

[Dit bericht is veranderd door willem van Hanegem (op 17 oktober 2008 16:33:02).]
 Help mods!
Pool: 184eMotM: Nancy-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
seven
Vedette

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002
Gepost op 17 oktober 2008 om 23:20:40.       MSN: seven_u2@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

asjeblieft laten ze met 2 jeugdspelers gaan spelen en laat die Mols niet starten,leuk voor de laatste 10 minuten en niets meer
 Help mods!
Pool: 301eMotM: Nancy-FeyenoordBattle-rating: 1.466,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
SUPERFAN
Vedette

Uit: Bilthoven
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 7 april 2004
Gepost op 18 oktober 2008 om 11:23:29.     MSN: nielsienoorlander@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
seven schreef:

asjeblieft laten ze met 2 jeugdspelers gaan spelen en laat die Mols niet starten,leuk voor de laatste 10 minuten en niets meer

Wat een onzin, Mols houd de ballen bij zich, en is misschien niet 90 minuten bruikbaar maar je kan hem goed gebruiken.

Snelle spelers om hem heen, ik vind het geen probleem.
 Help mods!
Pool: 510eMotM: Nancy-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
JANPIETERSZOONCOEN Gele kaart: waarschuwing
Aanstormend talent

Uit: ROTTERDAM
Reg.: 4 maart 2008
Gepost op 18 oktober 2008 om 15:52:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

He jongens, waar woont die Makaay? ik zag hem gisteren nog bij de AH buiten Rotterdam.

[Dit bericht is veranderd door JANPIETERSZOONCOEN (op 18 oktober 2008 15:56:17).]
 Help mods!
Pool: -MotM: Nancy-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 78 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk