Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Opstellingen en Feyenoordspelers
Roy Makaay (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 62 pagina's: « 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 62 »

Poster
Topic: Roy Makaay (deel 2) 
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Vak: -
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 6 oktober 2008 om 20:07:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Dan was ik zestien pagina's voor die pas echt een roepende

http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2556-9.php#post184871

Paginaatje 9!!

Vreemd dat mijn voetbalinzicht pas na een jaar door meerdere erkend wordt.
Wacht maar, over een paar jaar roept iedereen om Hofs.

[Dit bericht is veranderd door pipapaauwe (op 6 oktober 2008 20:07:46).]
 Help mods!
Pool: 186e, Willem II - Feyenoord 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 185e / 488e / 235eOpstelling: 4-3-3
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 6 oktober 2008 om 20:18:23.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

(...)

Paginaatje 9!!

Shit, hey, ik bedoelde bij mij pagina 1 van de eerste Makaay topic. Dus 109 pagina's...
 Help mods!
Pool: 34e, Willem II - Feyenoord 0-4 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 101e / 226e / 281eOpstelling: 4-4-2
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 6 oktober 2008 om 20:35:50.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

(...)

Paginaatje 9!!

Klopt, dat we blij waren dat we hem op tijd hebben geloosd, omdat meneer het nooit leert en altijd maar weer 'geel 'pakt
 Help mods!
Pool: 305e, Willem II - Feyenoord 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 6 oktober 2008 om 20:35:50.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
pipapaauwe
Vedette

Gepost op 6 oktober 2008 om 20:43:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Shit, hey, ik bedoelde bij mij pagina 1 van de eerste Makaay topic. Dus 109 pagina's...

Hebben we er verstand van of nie?

En dan zijn er van die mannetjes die na 22474 posts nog niks (zinnigs) hebben toegevoegd.
 Help mods!
Pool: 186e, Willem II - Feyenoord 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 185e / 488e / 235eOpstelling: 4-3-3
Feyenoord 100 jaar
Vaste waarde in elftal

Reg.: 6 januari 2006
Gepost op 6 oktober 2008 om 21:04:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Makaay wil rust bewaren in De Kuip

Datum: 06-10-2008 Bron: AD.nl

Van een afstandje kijkt Roy Makaay naar de crisis bij Bayern München, de club waar hij succesvol was. Net als Feyenoord begon de Duitse landskampioen dramatisch aan het seizoen, met gemopper en geklaag tot gevolg. Via sms en internet is het gedoe in Beieren altijd dichtbij.
,,Maar qua druk van buitenaf zijn die twee clubs niet te vergelijken,’’ aldus Makaay. ,,Bayern móet kampioen worden, bij iedere nederlaag is het raak. Bij het begin van ieder seizoen is Bayern zo’n beetje de enige titelkandidaat. Als die club twaalfde staat, zoals nu, dan weet je het wel. Dan begint de sensatiepers massaal te zagen.’’

Maar is de positie van Feyenoord in wezen niet net zo zorgelijk? De veertiende plaats na vijf wedstrijden; slechter kan bijna niet.
,,Iedereen baalt hiervan, neem dat maar van mij aan. Maar juist op dit moment is het belangrijk om rustig te blijven. We voetballen over het algemeen goed, dat kan niemand ontkennen. Daarom is het ook zo belangrijk om door te gaan op de ingeslagen weg. Gio heeft bij Barcelona gespeeld, Tomasson bij AC Milan en ik bij Bayern. Daar leidt ieder puntverlies tot paniek bij de pers. Wat je daar van leert is dat je als ploeg kalm moet blijven, altijd. Hoe hoog de druk ook wordt opgevoerd. Tegenover de jonge spelers probeer ik dat ook aan te geven.’’

Jouw vizier staat ook nog niet op scherp, constateerde je trainer Gertjan Verbeek zondag. Voel je dat zelf ook zo?
,,Tegen Nec zaten er balletjes bij die ik in het verleden wel eens gemaakt heb, dat klopt. Maar het is niet zo dat ik echt opgelegde kansen miste. De eerste was een schot dat net naast ging. De tweede was een schotpoging van Serginho Greene, die ik probeerde van richting te veranderen. Daar moet je net wat geluk bij hebben. De enige bal waar ik echt van gebaald heb, was die kans vorige week tegen Fc Groningen. Die had er gewoon in gemoeten.’’

Een aantal wedstrijden op rij niet scoren in de competitie; in hoeverre heeft zoiets invloed op je humeur?
,,Helemaal niet. Natuurlijk baal ik als een bal er niet ingaat, maar ik lig daar echt geen nachten wakker van. Je hebt altijd fases dat dingen nét niet goed uitvallen. Dat je twee centimeter naast schiet. Of dat Tim (de Cler, red.) ongelukkig uitglijdt en die bal er prompt invliegt. In een goede periode glijdt een verdediger misschien ook een keer uit, maar komt de bal net tegen zijn hak en loopt het goed af. Zo werken die dingen, het heeft geen zin je daar heel erg druk over te maken.’’

Vorig seizoen werden jullie zesde, nu staan jullie veertiende. Even los van pech of blessures: tot nu toe zal je tijd bij Feyenoord je niet zijn meegevallen.
,,De andere jongens en ik zijn anderhalf jaar geleden gekomen om deze club een stap verder te helpen. Het winnen van de beker heeft daaraan bijgedragen, in de competitie kan het beter. Met de zesde plaats hebben we gefaald, zo eerlijk moet je zijn. Maar je kunt er niet omheen dat je met bepaalde invloeden te maken krijgt. Ik bedoel: dat ik in maart tegen Az uit de wedstrijd geschopt werd, kan ik ook niet helpen. Daardoor heb ik de laatste, beslissende fase van het seizoen gemist. En de blessures waar we nu allemaal mee te maken hebben, kun je ook niet uitvlakken. Ik ben er van overtuigd dat het goed komt met dit elftal.’’

Waar baseer je dat vertrouwen op?
,,Aan hoe er gevoetbald wordt. Het publiek ziet dat ook, dat voel je aan alles. De wisselwerking met onze supporters, zoals tegen ajax en Kalmar FF, was echt geweldig. Daaraan merk je dat ook zij zien hoe we spelen. We voetballen vóóruit, met veel druk. Én met een paar jonge spelers die zich geweldig ontwikkelen. Met Tenerife heb ik ook wel eens een heel slechte start meegemaakt. En bij Bayern was het laatste seizoen ook moeilijk. Maar toen spéélden we heel slecht, nu zie je gewoon dat er met een idee wordt gevoetbald. En tegen Kalmar was het zelfs heel goed, vind ik. Als we op deze lijn voortborduren, komen de resultaten echt wel.’’

Er is veel gezegd en geschreven over de werkwijze van Verbeek, die relatief veel en hard traint. Is het inderdaad wennen, zijn aanpak?
,,Aan iedere trainer moet je wennen, dat is heel normaal. Maar zeker nu trainen we echt niet overdreven hard. En ook daarvoor niet, al heb ik door de Olympische Spelen alleen de eerste twee weken van de voorbereiding meegemaakt. Gertjan Verbeek heeft nu gewoon de pech dat hij zoveel spelers mist, waardoor hij niet gericht kan werken aan een vaste speelwijze. Steeds moet hij maar zien wie er beschikbaar is en daar zijn ploeg op aanpassen. Ik denk dat er niet veel trainers in zijn schoenen zouden willen staan op dit moment, met zoveel afwezigen. Als je dan ziet dat we tot die 1-0 tegen Nec gewoon heel goed spelen, zegt dat ook wel wat.
 Help mods!
Pool: 568e, Willem II - Feyenoord 1-6 (0-3)MotM: -Battle-rating: 1.460,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
BaasK
Regelmatige invaller

Uit: Zandvoort
Reg.: 13 juni 2005
Gepost op 6 oktober 2008 om 21:15:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Makaay scoort eventjes niet en de paniek breekt hier al uit.Jullie zijn allemaal dood op 50 jarige leeftijd vanwege jullie hoge stressniveau,stelletje dramaqueens.Dat er uberhaupt een speler van het kaliber Makaay rondloopt bij feyenoord is al een wonder te noemen.Helemaal als je kijkt naar de financiële crisis bij Feyenoord.

Makaay scoort er dit seizoen minimaal 20 in de eredivisie.En dan reken ik doelpunten in de beker en uefa-cup nog niet eens mee.
 Help mods!
Pool: 979e, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.493,7VoVo: -Opstelling: incompleet
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 6 oktober 2008 om 21:52:25.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

(...)

Hebben we er verstand van of nie?

En dan zijn er van die mannetjes die na 22474 posts nog niks (zinnigs) hebben toegevoegd.

Jij (natuurlijk) wel
Voegt echt zeer veel toe hier
(kan toch niet ontkennen dat Hofs gewoon op dezelfde voet verder gaat bij Fietstas met z'n kaarten)

[Dit bericht is veranderd door willem van Hanegem (op 6 oktober 2008 21:53:20).]
 Help mods!
Pool: 305e, Willem II - Feyenoord 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
easydott
Internationale topspeler

Uit: Rhoon
Vak: Marathontribune - J
Reg.: 9 november 2005
Gepost op 6 oktober 2008 om 22:06:40.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BaasK schreef:

Makaay scoort eventjes niet en de paniek breekt hier al uit.Jullie zijn allemaal dood op 50 jarige leeftijd vanwege jullie hoge stressniveau,stelletje dramaqueens.Dat er uberhaupt een speler van het kaliber Makaay rondloopt bij feyenoord is al een wonder te noemen.Helemaal als je kijkt naar de financiële crisis bij Feyenoord.

Makaay scoort er dit seizoen minimaal 20 in de eredivisie.En dan reken ik doelpunten in de beker en uefa-cup nog niet eens mee.

Alleen de vervelende bijkomstigheid is dat wanneer meneer Makaay niet scoort, je ook helemaal niets aan hem hebt. Dus heel je aanval ligt op zn gat. Dus enigszins kritisch zijn is wel op zn plaats lijkt me.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 6 oktober 2008 om 23:30:52.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem van Hanegem schreef:

(...)

Jij (natuurlijk) wel
(kan toch niet ontkennen dat Hofs gewoon op dezelfde voet verder gaat bij Fietstas met z'n kaarten)

Jij hebt toch meer posts?
 Help mods!
Pool: 34e, Willem II - Feyenoord 0-4 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 101e / 226e / 281eOpstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 7 oktober 2008 om 00:23:01.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
easydott schreef:

(...)

Alleen de vervelende bijkomstigheid is dat wanneer meneer Makaay niet scoort, je ook helemaal niets aan hem hebt. Dus heel je aanval ligt op zn gat. Dus enigszins kritisch zijn is wel op zn plaats lijkt me.

Maar hier in Nederland word er meer van een spits gevraagd dan het maken van goals. Zo moet hij bij balverlies meeverdedigen en moet hij kunnen meevoetballen. Op die manier heb je verder ook niets aan Makaay. Tevens ben je als centrumspits zijnde altijd afhankelijk van bruikbare ballen van achteruit.
 Help mods!
Pool: 748e, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
pipapaauwe
Vedette

Gepost op 7 oktober 2008 om 08:20:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Jij (natuurlijk) wel

Als jij kaarten belangrijker vind dan doelpunten, dan moet je maar gaan pokeren.
 Help mods!
FeyenoordSterk Gele kaart: waarschuwing
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Uploads: 1
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 7 oktober 2008 om 08:36:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Alsjeblieft niet zeg.
 Help mods!
Pool: 672e, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.409,6VoVo: 1228e / - / 1250eOpstelling: 4-4-2
Legendary Henk Vos
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 15 oktober 2008 om 12:22:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tot hoelang loopt Makaay's contract nog door? 2009 of 2010?
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Neochamp
Vedette
Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Tilburg
Reg.: 17 maart 2001
Gepost op 15 oktober 2008 om 13:27:29.       MSN: therealneochamp@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FeyenoordSterk schreef:

Alsjeblieft niet zeg.

Bridge is ook een kaartspel Sterk
 Help mods!
Pool: 548e, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 353e / 713e / 340eOpstelling: 4-4-2
bierviltje
Meervoudig international

Reg.: 21 februari 2006
Gepost op 15 oktober 2008 om 14:28:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik begin me langzaamaan dood te ergeren aan die Makaay de Sluipschutter.

Onderdehand strijkt Relaxte Roy wel gewoon even 1,5 miljoen per jaar op, als het niet meer is, maar heeft hij vorig seizoen zijn sterrenstatus niet waargemaakt en maakt hij tot nu toe ook weer een zeer matige indruk.

Nee, Koele Makaay is zeer zeker niet de man die we in de Kuip hadden verwacht.
Hij moet gaan beginnen met scoren en het elftal bij de hand nemen, anders verwacht ik dat ie een ander clubje zoekt en dat ie een deel van z´n mega-salaris teruggeeft aan de Seizoenkaart-Houders.

Mijn geduld met Roy de Killer is bijna tot op de bodem gedaald. De tijd begint voor hem te dringen, want er staan jonge gassies te trappelen om te laten zien hoe het wél moet.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Georges St-Pierre
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 15 oktober 2008 om 15:18:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Legendary Henk Vos schreef:

Tot hoelang loopt Makaay's contract nog door? 2009 of 2010?

Na dit seizoen nog 1 seizoen! dus tot zomer 2010.
 Help mods!
Pool: 86e, Willem II - Feyenoord 1-3 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: 269e / 628e / 229eOpstelling: 4-4-2
ForeverFeyenoord
Vedette

Uit: Vlissingen
Reg.: 19 oktober 2005
Gepost op 15 oktober 2008 om 15:22:23.       MSN: marcostroo@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Jij (natuurlijk) wel

RUSTIG Willem,

Wie zegt dat het over jou ging?
 Help mods!
Pool: 420e, Willem II - Feyenoord 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.434,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Persie
International

Uit: hengelo
Reg.: 5 augustus 2005
Gepost op 15 oktober 2008 om 15:41:16.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bierviltje schreef:

Ik begin me langzaamaan dood te ergeren aan die Makaay de Sluipschutter.

Onderdehand strijkt Relaxte Roy wel gewoon even 1,5 miljoen per jaar op, als het niet meer is, maar heeft hij vorig seizoen zijn sterrenstatus niet waargemaakt en maakt hij tot nu toe ook weer een zeer matige indruk.

Nee, Koele Makaay is zeer zeker niet de man die we in de Kuip hadden verwacht.
Hij moet gaan beginnen met scoren en het elftal bij de hand nemen, anders verwacht ik dat ie een ander clubje zoekt en dat ie een deel van z´n mega-salaris teruggeeft aan de Seizoenkaart-Houders.

Mijn geduld met Roy de Killer is bijna tot op de bodem gedaald. De tijd begint voor hem te dringen, want er staan jonge gassies te trappelen om te laten zien hoe het wél moet.

Ik word ook een beetje moe van het feit dat ie wéér een blessure heeft.. zoveel heeft ie nog niet gescoord!
 Help mods!
Pool: 232e, Willem II - Feyenoord 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.497,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 17 oktober 2008 om 14:40:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Definitief afgehaakt voor as zondag.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
echte critiche
Internationale topspeler

Reg.: 10 november 2005
Gepost op 17 oktober 2008 om 14:43:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

GVD........
 Help mods!
Pool: 991e, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 17 oktober 2008 om 14:43:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Net als JDT en Biseswar is twijfelachtig. Dat wordt een feestopstelling voorin.
 Help mods!
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 17 oktober 2008 om 14:44:42.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

Definitief afgehaakt voor as zondag.

Lekker dan...
 Help mods!
Pool: 357e, Willem II - Feyenoord 1-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 57e / 188e / 152eOpstelling: 4-4-2
echte critiche
Internationale topspeler

Reg.: 10 november 2005
Gepost op 17 oktober 2008 om 14:45:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

Net als JDT en Biseswar is twijfelachtig. Dat wordt een feestopstelling voorin.

EN ZO GAAT HET AL DE HELE VOORBEREIDING EN COMPETITIE, EN VINDEN DIE BVM GEKKEN HET NOG NORMAAL OOK DAT JE DAN TELKENS MET EEN HALFJEUGD ELFTAL ELKE WEDSTRIJD MOET WINNEN WANNEER JE TELKENS MEER DAN EEN HALF ELFTAL MIST.
 Help mods!
Pool: 991e, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 17 oktober 2008 om 14:46:15.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
echte critiche schreef:

(...)

EN ZO GAAT HET AL DE HELE VOORBEREIDING EN COMPETITIE, EN VINDEN DIE BVM GEKKEN HET NOG NORMAAL OOK DAT JE DAN TELKENS MET EEN HALFJEUGD ELFTAL ELKE WEDSTRIJD MOET WINNEN WANNEER JE TELKENS MEER DAN EEN HALF ELFTAL MIST.

Uhm, je capslock staat nog aan.
 Help mods!
Pool: 357e, Willem II - Feyenoord 1-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 57e / 188e / 152eOpstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 62 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk