| Poster | | Topic: Roy Makaay (deel 2) |  |
|
|
ribruijn Vedette Winnaar Feyenoord Netwerk Battle 2006; meer prijzen
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - T Posts: 1513 Reg.: 2 augustus 2005 | Makaay moet je altijd laten staan. Een Inzaghi wissel je toch ook niet? Raakt 89 minuten geen bal, loopt er ongeinteresseerd bij en prikt er in de laatste minuut eentje in. We moeten bij dit soort spelers eens ophouden met zeiken over hoe goed/slecht ze wel niet waren. Hoewel het niet best wast, dat klopt.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4680 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: ribruijn schreef:
Makaay moet je altijd laten staan. Een Inzaghi wissel je toch ook niet? Raakt 89 minuten geen bal, loopt er ongeinteresseerd bij en prikt er in de laatste minuut eentje in. We moeten bij dit soort spelers eens ophouden met zeiken over hoe goed/slecht ze wel niet waren. Hoewel het niet best wast, dat klopt.
Dat is ook wat ik bedoelde met "toch laten staan", Sherlock. De koelkast is alweer leeg? 
|
|
|
ribruijn Vedette Winnaar Feyenoord Netwerk Battle 2006; meer prijzen
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - T Posts: 1513 Reg.: 2 augustus 2005 | Het gaat errug hart hier met du drank ja. Ik was effe fergeete hoe het was om dronke te worde fan plesier...

|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10477 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: ribruijn schreef:
Het gaat errug hart hier met du drank ja. Ik was effe fergeete hoe het was om dronke te worde fan plesier...

Ben je nog dronken? Zo ja, dan heb ik nog wel een paar vragen .
|
|
|
Patrick017 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 860 Reg.: 22 februari 2006 |
quote: Makaay hoopt op AC Milan en Deportivo in UEFA Cup
Bron: RoyMakaay.nl
Roy Makaay kijkt uit naar de groepsfase van het UEFA Cup toernooi. De ervaren spits schakelde donderdag met Feyenoord Kalmar FF uit en is benieuwd naar de uitslag van de loting, die op 14 oktober plaats zal hebben. Makaay hoopt op mooie clubs als AC Milan en een oud werkgever van hem, Deportivo La Coruna.
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: Stadiontribune - RR Posts: 2125 Reg.: 19 mei 2000 | Lijkt me geweldig. Te meer daar Feyenoord thuis speelt tegen de sterkste tegenstander (bv. Milan).
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14801 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Kalouless schreef:
Lijkt me geweldig. Te meer daar Feyenoord thuis speelt tegen de sterkste tegenstander (bv. Milan).
Persoonlijk heb ik weer liever dat Feyenoord een minder sterk elftal zal treffen in de Uefa Cup. Ik heb liever dat Feyenoord zo ver mogelijk in de Uefa Cup zal komen, dan dat ze tegen een mooie ploeg spelen waarbij de kans groter is dat ze worden uitgeschakeld. Ik hoop op een ploeg als CSKA Moskou. De kans dat Feyenoord dan de volgende ronde halt is dan iets groter dan tegen club als Milan, hoewel er uiteraard van onderschatting never nooit sprake mag zijn.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5052 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Persoonlijk heb ik weer liever dat Feyenoord een minder sterk elftal zal treffen in de Uefa Cup. Ik heb liever dat Feyenoord zo ver mogelijk in de Uefa Cup zal komen, dan dat ze tegen een mooie ploeg spelen waarbij de kans groter is dat ze worden uitgeschakeld. Ik hoop op een ploeg als CSKA Moskou. De kans dat Feyenoord dan de volgende ronde halt is dan iets groter dan tegen club als Milan, hoewel er uiteraard van onderschatting never nooit sprake mag zijn.
Je gaat wel erg off topic . CSKA ? Je mag je kennis van het russische voetbal gerust updaten .
En liever door een aansprekende naam worden uitgeschakeld ?
Ik blijf het Makaay eens !
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14801 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: st0ere2006 schreef:
(...)
Je gaat wel erg off topic . CSKA ? Je mag je kennis van het russische voetbal gerust updaten .
En liever door een aansprekende naam worden uitgeschakeld ?
Ik blijf het Makaay eens !
Ik zeg nergens dat CSKA een makkie moet zijn voor Feyenoord. Ik zei in mijn vorige post niet voor niets dat er van onderschatting never nooit sprake mag zijn. Milan heeft meer kwaliteit dan CSKA. Ik acht de kans iets groter dat Feyenoord CSKA zal verslaan dan Milan. En dat is niet denigrerend naar CSKA bedoeld.
|
|
|
Moon Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 769 Reg.: 20 augustus 2007 | Het is geweest met Roy Makaay, kom geen enkel gevaar meer vanaf.
|
|
|
Rico009 Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - S Posts: 979 Reg.: 17 mei 2004 | Volgevreten vedette die alleen maar loopt te sjokken. Ik word moe van hem! jullie ook?
|
|
|
Moon Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 769 Reg.: 20 augustus 2007 | Saneren 
|
|
|
donkeyshot22 Vedette
Uit: Leiden Vak: Maastribune - W2 Posts: 1364 Reg.: 26 januari 2003 | Zet Tomasson maar in de spits.
Guzman, Bruins, Wijnaldum erachter.
Heb het helemaal gehad met die gekke Brabander. Begrijp nu waarom die het Fantoom heet. Als ie dan ook niet scoort zegt alleen het wedstrijdverslag dat ie mee heeft gedaan.
Wat een ramp...
Altijd laten staan zeggen sommigen... pff altijd is relatief zullen we dan maar zeggen.
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 3044 Reg.: 12 januari 2005 | Het is voorbij. Had beter kunnen stoppen na vorig jaar. Had hij nog afscheid genomen met een prijs. Nu komt het toch dichtbij degradatievoetbal!
Drama's, die hele Makaay. Laat hem maar lekker optiefen.
|
|
|
lighthammer Vaste waarde in elftal
Uit: rotterdam Vak: Olympiatribune - B Posts: 381 Reg.: 29 mei 2004 | |
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2499 Reg.: 5 februari 2003 | Hij schiet ze er niet meer in, al bijna een jaar niet meer. Vroeger kreeg hij er zelfs onmogelijke ballen in, nu lukt dat al niet meer met de makkelijke.
|
|
|
Georges St-Pierre Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12813 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: GreyHornet schreef:
Het is voorbij. Had beter kunnen stoppen na vorig jaar. Had hij nog afscheid genomen met een prijs. Nu komt het toch dichtbij degradatievoetbal!
Drama's, die hele Makaay. Laat hem maar lekker optiefen.
degradatie voetbal is ook wel een beetje overdreven. Er zijn pas 5 wedstrijden onderweg. Als straks iedereen fit is hebben we een goed elftal wat bovenin mee kan doen. Maar het zit op dit moment bijna alles tegen. En als ik terug denk aan de wedstrijd tegen Kalmar dan weet je gewoon dat we wel donders goed kunnen voetballen.
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 3044 Reg.: 12 januari 2005 | Tegen Kalmar. Een ploeg met een begroting die even groot is als die van Volendam.
Het is gewoon dramatisch. We pakken geen punten in de competitie. Vertrouwen daalt tot een verschrikkelijk laag punt en het gaat zo alleen maar slechter. Ik wil niet weten wat er gebeurt als wij tegen AZ of PSV moeten voetballen in deze vorm.
En met deze spelers moet je trouwens ook gewoon bij de eerste 5 eindigen.
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: Stadiontribune - RR Posts: 2125 Reg.: 19 mei 2000 | Tsja, tot nu toe speelt zo slecht als je als spits maar spelen kan. Onthutsend.
|
|
|
Feyenoord forever19 Jeugdspeler
Posts: 40 Reg.: 12 mei 2005 | Makaay heeft zijn beste tijd gewoon gehad. Dat zat er gewoon aan te komen!
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3184 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 | Charisteas speelde niet slechter.
|
|
|
Bierkoerier KarimSaidi  Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3971 Reg.: 13 november 2003 |
quote: FeyenoordSterk schreef:
Charisteas speelde niet slechter.

|
|
|
Georges St-Pierre Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12813 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: Kalouless schreef:
Tsja, tot nu toe speelt zo slecht als je als spits maar spelen kan. Onthutsend.
idd, aanvallend moet er in de winter stop wat bij komen. Want dat hebben we echt nodig. En achterin mogen er ook nog wel 1 a 2 spelers bij komen.
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3184 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 |
quote: Bierkoerier schreef:
(...)

Helaas meen ik het serieus 
|
|
|
bonedog Talent
Vak: - Posts: 83 Reg.: 18 september 2005 | Ik begin genoeg van deze afbouwer te krijgen. Wint geen kopduel, kan niet meer scoren, krijgt die de bal speelt ie em helemaal terug. We hebben geen hol meer aan hem. Timen kan ie ook niet, het lijkt wel of hij bewust geen duel wil winnen. Verbeek moet hem maar eens op de bank zetten om hem te prikkelen.
|
|
|