Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Opstellingen en Feyenoordspelers
Roy Makaay (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 78 pagina's: « 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 78 »

Poster
Topic: Roy Makaay (deel 2) 
HvH
Vedette

Uit: East Kilbride Schotland
Vak: -
Reg.: 21 september 1999
Gepost op 29 september 2008 om 17:50:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou ja, de rol van Makaay is niet alleen maar doelpunten maken. Hij heeft duidelijk ook een "visie" rol die de jeugd moet helpen tijdens een wedstrijd. Slory, Wijnaldum,. Bruijns, Janote e.d. kunnen heel veel leren van die man. Daar komt dan bij dat als hij dit jaar alsnog 13 doelpunten meepakt Feijenoord in de top 4 zal belanden en dat zou een mooi einde van dir seizoen zijn.

Hij is inderdaad op de weg terug van een lullige blessure en zal zijn tijd nodig hebben. Gun hem dat maar. Hij zal (net als Mols) aan het einde van dit seizoen zijn schoenen in de doos zetten.

We mogen Makaay nooit vergelijken met de man van Deportivo, want hij is nu een stuk ouder en langzamer, maar heeft zeker zijn doel nog. Persoonlijk vind ik hem tig keer beter als Mols.
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Rolex
Vedette

Uit: Zuid Holland
Reg.: 19 mei 2003
Gepost op 29 september 2008 om 18:31:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Happel schreef:

(...) Het is ongepast dat een flapdrol die nog niet eens door heeft waar Ajax voor staat hier onze spelers komt afzeiken, vind je ook niet? Als je dat op jouw Ajax Netwerk doet, krijg je meteen rood, maar hier vindt men dat kennelijk niet erg na Makaay's wanprestatie van gisteren.

Wat een aannames zeg , ben ik een flapdrol? Je kent me? Weet ik niet waar Ajax voor staat? Je kent me?
Daarnaast, als ik op het AN Makaay afkraak dan kan dat gewoon hoor krijg ik ook geen rood voor.
Hetzelfde dat jij op het AN mag aangeven dat Huntelaar dit seizoen ook niet naar behoren functioneert als je puur naar doelpunten kijkt.
Makaay had vorig jaar 13 goals waaronder wat pingels. Dit seizoen is het nog niet beter te noemen, dan mag dat toch gezegd worden? Of val je over het woordje opa? Ik lees her en der wel ergere benamingen over spelers.
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.402,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Geurt
Bankzitter

Uit: hilversum
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 9 maart 2006
Gepost op 29 september 2008 om 18:59:12.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ofschoon hij net terug is van een blessure vind ik dat Makaay zich nadrukkelijker moet laten gelden in het veld. Bij clubs als La coruna en Bayern kon hij het zichzelf veroorloven om net op dat ene momentje te loeren, bij Feyenoord zal hij zich meer moeten bemoeien met het spel om zich heen, omdat er over het algemeen minder aanvoer is. Ik acht hem daar zeker toe in staat, voor mijn gevoel teert hij wat teveel op 'dat ene momentje'.
 Help mods!
Pool: 102eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.440,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Happel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 17 april 2007
Gepost op 29 september 2008 om 19:11:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rolex schreef:

(...)

Wat een aannames zeg , ben ik een flapdrol? Je kent me? Weet ik niet waar Ajax voor staat? Je kent me?
Daarnaast, als ik op het AN Makaay afkraak dan kan dat gewoon hoor krijg ik ook geen rood voor.
Hetzelfde dat jij op het AN mag aangeven dat Huntelaar dit seizoen ook niet naar behoren functioneert als je puur naar doelpunten kijkt.
Makaay had vorig jaar 13 goals waaronder wat pingels. Dit seizoen is het nog niet beter te noemen, dan mag dat toch gezegd worden? Of val je over het woordje opa? Ik lees her en der wel ergere benamingen over spelers.

Wat Feyenoorders hier over Feyenoordspelers zeggen is tot daaraantoe, maar zolang de duurste Ajacied aller tijden er nog uitgelopen wordt door een van de traagste Feyenoorders, heb jij als rechtgeaarde Ajax-flapdrol veel andere dingen te doen dan hier lelijke dingen te komen roepen over Feyenoordspelers als Roy Makaay en Tim de Cler.
 Help mods!
Pool: 417eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: 248e / 583e / 347eOpstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 29 september 2008 om 19:26:34.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rolex schreef:

(...)

Je achtergrond en je clubvoorkeur zal ermee te maken hebben. Van jou kan ik het wel hebben, net als van Remco bijvoorbeeld. Maar anderen moeten zich hier niet tegen de dingen aan gaan zitten bemoeien .
 Help mods!
Pool: 21eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: 75e / 172e / 210eOpstelling: 4-4-2
frankyboy
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 26 februari 2003
Gepost op 29 september 2008 om 19:41:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Roy moet gewoon lekker blijven loeren op die goals want dat is zijn kwaliteit. Als hij met het spel gaat bemoeien dan komt hij ook minder voor de goal.
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
frankyboy
Vedette

Gepost op 29 september 2008 om 19:40:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Roy moet gewoon lekker blijven loeren op die goals want dat is zijn kwaliteit. Als hij met het spel gaat bemoeien dan komt hij ook minder voor de goal.
 Help mods!
Ché Cliché
Vedette

Gepost op 29 september 2008 om 19:46:59.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Help mods!
Pool: 21eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: 75e / 172e / 210eOpstelling: 4-4-2
frankyboy
Vedette

Gepost op 29 september 2008 om 19:48:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

Jij hebt er godverdomme echt verstand van.

Maar het kan niet vaak genoeg gezegd worden.

[Dit bericht is veranderd door frankyboy (op 29 september 2008 19:48:53).]
 Help mods!
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 29 september 2008 om 19:49:00.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Makaay liep op een gegeven moment op zijn eigen elft om de bal op te halen, net als Kuyt wel eens deed. Dat moet ie niet doen.

Lekker op de rand van de 16 ballen wachten en ze erin rammen. Te beginnen op donderdag.
 Help mods!
Pool: 290eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: 51e / 187e / 214eOpstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Gepost op 29 september 2008 om 19:49:49.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
frankyboy schreef:

(...)

Jij hebt er godverdomme echt verstand van.

Maar het kan niet vaak genoeg gezegd worden.

Vond ik ook, daarom herhaalde ik het nog even
 Help mods!
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 29 september 2008 om 20:04:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rolex schreef:

(...)

Precies, opa is oud en versleten, alleen de echte optimistische fan blijft volhouden dat hij nog steeds Das Phantom is, ja je ziet hem niet de hele wedstrijd maar meer ook niet . Dick is nog fan maar Dick gelooft waarschijnlijk ook nog steeds dat de financiële positie van Feyenoord rooskleurig is? Volgend jaar gewoon op zoek naar vervangers voor Tomasson en Makaay.

Opa kan dan oud en versleten zijn, maar hoe staat het bijvoorbeeld met jullie jonge superspits genaamd KJ Huntelaar? Er is 40 miljoen voor hem geboden maar hij mocht niet weg.
Hij kreeg 6 opgelegde kansen tegen FC Utrecht voor de beker. Kansen die Opa stuk voor stuk met gemak ingelegd zou hebben. Pas toen KJH iets op een presenteerblaadje aangeboden kreeg van Suarez kon hij niet anders meer dan de bal in het netje te krijgen.
Zijn andere goal was tegen ons. Maar ook dat is natuurlijk heel simpel omdat wij jullie altijd alle ruimte geven gratis goals te maken.
De man van 40 miljoen zal ongetwijfeld wat motivatieprobleempjes hebben. De man van 16 miljoen, jong als hij is, heeft al last van zijn hamstrings. Ook een goed teken. Niet dan? Of is Sulejmani zo'n goede aankoop?
De laatste spits van jullie heeft zoveel last van vallende ziektes en simulatieproblemen dat ook hij niet al te rendabel zal zijn.
Weest blij dat jullie nog superspelers hebt als Vermaelen. Daarmee zullen jullie nog de puntjes bij elkaar sprokkelen.

M.a.w. Bemoei je je eerst met je eigen spitsenprobleem voordat je dat doet met het onze.

[Dit bericht is veranderd door De Sigaar (op 29 september 2008 20:07:56).]
 Help mods!
Pool: 59eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: 159e / 459e / 122eOpstelling: 4-4-2
Bestlander
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 29 september 2008 om 20:19:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het zal wel een opdracht van verbeek zijn dat hij zich meer in het spel moet betrekken.
Ik weet niet of dat nou zo verstandig is, je kan van Makaay niet verwachten dat hij over het hele veld gaat sleuren en dan ook nog eens scherp genoeg is om zijn doelpunten te maken.
 Help mods!
Pool: 51eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.478,4VoVo: 144e / 357e / 43eOpstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 29 september 2008 om 20:32:17.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rolex schreef:

Ik lees her en der wel ergere benamingen over spelers.

Kom op, niet zo naief hè.
Tis dat jij het bent maar uiteindelijk ben en blijf ook jij een neus. En een speler van Feyenoord opa noemen is gewoon not done voor een neus. Bovendien is een speler van 32 helemaal niet per definitie afgeschreven of op zijn retour. Dat is ook al zo'n typisch Nederlandse "aanname".

En ik weet wel zeker dat elke Feyenoorder die een dergelijke uitspraak op AN doet er direct afvliegt met een rooie kaart.

Maargoed, je zou er goed aan doen vooral niet selectief verontwaardigd te gaan zitten doen als je hierop (terecht) wordt aangesproken, je bent dan wel onze knuffelneus maar dat betekend in het gunstigste geval dat je apart opgehangen wordt, meer niet.

[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 1 oktober 2008 10:01:20).]
 Help mods!
Pool: 334eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: 82e / 207e / 145eOpstelling: 4-4-2
willem07
Nationale topspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 3 mei 2006
Gepost op 1 oktober 2008 om 09:51:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

Het zal wel een opdracht van verbeek zijn dat hij zich meer in het spel moet betrekken.
Ik weet niet of dat nou zo verstandig is, je kan van Makaay niet verwachten dat hij over het hele veld gaat sleuren en dan ook nog eens scherp genoeg is om zijn doelpunten te maken.

Bestlander, je hebt sleuren over het hele veld (Kuijt) en de inspanning die Roy momenteel doet. Ik kan me af en toe niet voorstellen dat Roy met een bezweet shirt van het veld afkomt, als hij dan ook nog eens niet scoort, dan kan hij dat ook niet als argument gebruiken waarom hij weinig doet. Daarom vind ik dat we best wel wat meer van Roy mogen vragen en in ieder geval intenties om de duels aan te gaan.
 Help mods!
st0ere2006
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 1 oktober 2008 om 11:57:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

Zo is dat en niet anders !!

quote:
Bestlander schreef:

Daar sluit ik mij helemaal bij aan. En Makaay moet die opdracht naast zich neerleggen. Wat weet Verbeek nou hoedat Makaay het beste functioneert ? Het elftal moet in dienst van Makaay spelen.
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.489,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 1 oktober 2008 om 12:21:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

Daar sluit ik mij helemaal bij aan. En Makaay moet die opdracht naast zich neerleggen. Wat weet Verbeek nou hoedat Makaay het beste functioneert ? Het elftal moet in dienst van Makaay spelen.

zoals al vaker gezegd, feyenoord heeft nog geen een keer met hetzelfde eftal gespeeld.

pas dan kan je aanvalspatronen in trainen.

je ziet het achterin al beter staan als vorig jaar, maar aanvalslijnen en dus ook toevoer naar makaay is nog dramatisch.

als de toevoer goed is, zal makaay gaan renderen
 Help mods!
Pool: 1088eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.488,0VoVo: 875e / 410e / 1024eOpstelling: incompleet
wimpiejansen
Vedette

Reg.: 26 februari 2004
Gepost op 1 oktober 2008 om 13:59:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

Onzin.
Makaay moet ook gewoon in dienst van het elftal spelen, en bovendien moet hij de ballen er weer eens gaan inschieten. Nuchter beschouwd heeft hij vanaf maart eigenlijk nauwelijks waarde gehad voor Feyenoord, het wordt dus de hoogste tijd dat hij zijn hoge salaris weer eens gaat waarmaken.

Bovendien, vorig seizoen vond zelfs Oom Bert dat Makaay zich meer moest laten gelden. En ik heb zo het idee dat Verbeek dezelfde mening is toegedaan. Daarbij is Verbeek niet het type dat uitzonderingen maakt, dus zal Makaay gewoon meemoeten.
Dus gewoon hard werken, goed voetballen en die ballen erin schieten. Vanaf morgen zal hij toch echt weer eens zijn meerwaarde op het veld moeten laten blijken.
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 1 oktober 2008 om 17:28:20.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hodie schreef:

(...)

zoals al vaker gezegd, feyenoord heeft nog geen een keer met hetzelfde eftal gespeeld.

pas dan kan je aanvalspatronen in trainen.

je ziet het achterin al beter staan als vorig jaar, maar aanvalslijnen en dus ook toevoer naar makaay is nog dramatisch.

als de toevoer goed is, zal makaay gaan renderen

Dat ben ik niet met je eens. Evenals vorige jaar heeft Feyenoord nu nog steeds te beschikking over een zwak functionerende achterhoede.
 Help mods!
Pool: 743eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 1 oktober 2008 om 17:57:29.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Dat ben ik niet met je eens. Evenals vorige jaar heeft Feyenoord nu nog steeds te beschikking over een zwak functionerende achterhoede.

klopt we missen een rb en een rcv
 Help mods!
Pool: 287eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
echte critiche
Internationale topspeler

Reg.: 10 november 2005
Gepost op 2 oktober 2008 om 19:18:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

had de wedstrijd op slot MOETEN gooien met die grote kans.
 Help mods!
Pool: 985eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 2 oktober 2008 om 19:21:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik verwacht dat hij er zo nog wel eentje inprikt.
 Help mods!
Pool: 132eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
donkeyshot22
Vedette

Uit: Leiden
Vak: Maastribune - W2
Reg.: 26 januari 2003
Gepost op 2 oktober 2008 om 20:50:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ook in deze wedstrijd waren iedereen werkte en de meeste erg sterk speelde was de man weer onzichtbaar (op die op z'n pantoffel gelegde kans na)

Ik begin langzaam aan van positief naar neutraal naar negatief te gaan tov Casper.
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.492,3VoVo: -Opstelling: 3-4-3
bierviltje
International

Reg.: 21 februari 2006
Gepost op 2 oktober 2008 om 21:01:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ook ik begin van Positief, via Neutraal, naar enigszins Negatief af te glijden wat betreft Roy.

Verbeek zal niet schuwen hem te passeren, als hij niet aantoont een echte doelpuntenmachine te zijn of een andere duidelijk toegevoegde waarde.

We zullen het zien.
 Help mods!
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 2 oktober 2008 om 21:03:19.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Slechtste man van het veld. Toch laten staan.
 Help mods!
Pool: 427eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: 259e / 611e / 50eOpstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 78 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk