Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Opstellingen en Feyenoordspelers
Discussieer hier over de basis opstelling (deel II)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 59 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 59 »

Poster
Topic: Discussieer hier over de basis opstelling (deel II) 
Decker
Administrator

Vak: -
Reg.: 16 augustus 2006
Gepost op 23 augustus 2007 om 13:54:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Deel twee alweer van AS SC Etienne's populaire topic Discussieer hier over de basisopstelling.

Post hier:

- Of je Gullit Van Marwijk de goede beslissingen vindt maken
- Of je vind dat er een speler de laatste wedstrijd slecht heeft gespeeld, of zelfs het team
- Of welke speler je er graag in wilt
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.399,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 23 augustus 2007 om 22:00:10.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

[EDIT] Ik wilde wat aanpassen maar in het oude topic ging dat niet meer.

============Timmer============
========Greene====Hofland=======
Lucius====================De Cler
======Sahin=========Giovanni=====
===========De Guzman===========
======================Luque===
===Slory======Makaay============

Er zijn mijn inziens 3 aankopen nodig. 2 voor de breedte en 1 voor de basis. Ik vond het gewoon goed staan in de voorbereiding.
Van de basiself is alleen drenthe weg. Drenthe moet dus vervangen worden, voor iemand die ongeveer dezelfde rol aan zou kunnen als die van Marwijk voor ogen had.
(van de namen die ik hier gehoord heb en ook ken)
- Luque
- Smolarek
- Pranjic
- Quincy(?)
[EDIT]Overigens mag hij die 4-4-2 van afgelopen zondag ook best aanhouden. Ook daar heb je dan de spelers voor. De bovenste 2 kunnen ook naast Makaay in de spits. Van belang is dat ze bij 4-3-3 ook naar regelmatig naar binnen trekken, zodat De Cler op kan stomen.

Hieronder het reserveteam. Natuurlijk hoeft niet perse degene erin die op die plek staat erin. Er zijn meerdere spelers die op verschillende posities uit de voeten kunnen. Het is maar net waar de wedstrijd/tegenstander/spelsysteem om vraagt.

-----------------------Ekramy-----------------------
-----------------------Mulder------------------------

----------------Vlaar-----------Bahia----------------
-----------------------J. Buijs------------------------

Tiendalli-------------------------------------Ribeiro
------------Bruins-----------------El Ahmadi--------
-------------Buijs------------------------------------
---------------------Wijnaldum---------------------
---------------------------------------Biseswar-----
-----Schet-------------Mirallas----------------------
------Hofs---------------Mols-----------------------

Van de reserve bank was Castelen een hele goede en de enige die weg ging. Dat er achter Makaay nog iemand moest komen is altijd al duidelijk geweest. Ook de plek van 'Gio'bleek zelfs tegen schijndel dun bezet. Eerst vond ik ook dat er een back-up voor Hofland moest komen maar Bahia stelde me in de voorbereiding gerust, hopelijk kan hij dat blijven doen als hij in actie moet komen (zoals in seizoen 1 van hem).
Vervanging voor Castelen hebben we al in huis.
- Schet

2 dunbezetten plekken blijven dan de vervanging voor 'Gio' en die voor Makaay.
Aangezien 'Gio' voornamelijk de rol als verdedigende middenvelder vervuld zijn van de namen die ik hier gelezen heb de volgende prima opties (EL Ahmadi heb ik erin gezet voor de vorm, lijk me inmiddels niet meer haalbaar):
- El Ahmadi
- Meeuwis
- Fellaini

Voor de spits positie is mischien versterking wel het hardst nodig. Ik heb er voor de vorm Miralles ingezet, andere welkome versterkingen (van de hier al genoemde namen) zijn:
- Elmander
- Samaras
- Tenorio
- Koevermans

Wellicht is op de positie van De Cler een breedte versterking ook niet overbodig. Zolang zou ik voor die positie Ribeiro gebruiken. Een eventuele nuttige versterking die ik hier al meerdere malen voorbij heb zien komen is:
- Pieters

Hofs en Buijs hou je dan over, die zou ik beide verkopen. Die komen in mijn ogen beide voetballend tekort voor de top.
[EDIT] Ik moet mijn mening over Hofs en Buijs enigzins bijstellen. Hofs deed het na behoren in de spits en Buijs op hangende rechtsbuiten is handig voor de breedte. Zijn beide jongens die zich altijd 200% inzetten.

Vincken en Lensky verhuren voor 1 seizoen, die zijn vaak geblesseerd en komen indien beter ook niet aan spelen toe. Elders zullen ze wel aan spelen toekomen en wie weet wat steviger worden...Schet en Ribeiro voor hun bij de selectie halen.

Het mooiste van zo'n transferperiode vind ik altijd dat we mogen blijven dromen

[Dit bericht is veranderd door Bananensplit (op 23 augustus 2007 22:07:28).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 24 augustus 2007 om 14:10:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voorlopig zou ik zo gaan spelen: (tjsa)

Timmer
Lucius-Vlaar-Hofland-De Cler
Bruins-Sahin-Van Bronckhorst-
------De Guzman-------------
----Hofs-------Makaay-------

Fysiek komen we veel te kort. En de aanval is nauwelijks in staat om een actie te maken, maargoed we zullen zien hoe BVM dit gaat aanpakken. De Guzman kan misschien fungeren als een linkermiddenvelder.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 24 augustus 2007 om 15:01:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomassio schreef:

Voorlopig zou ik zo gaan spelen: (tjsa)

Timmer
Lucius-Vlaar-Hofland-De Cler
Bruins-Sahin-Van Bronckhorst-
------De Guzman-------------
----Hofs-------Makaay-------

Fysiek komen we veel te kort. En de aanval is nauwelijks in staat om een actie te maken, maargoed we zullen zien hoe BVM dit gaat aanpakken. De Guzman kan misschien fungeren als een linkermiddenvelder.

met deze aanval scoorde we 3 x tegen Utrecht...

Dat zijn genoeg acties zou ik zeggen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
bombardier2
International

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 3 augustus 2006
Gepost op 24 augustus 2007 om 15:07:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gewoon 4-5-1 spelen. Of Biseswar een kans geven.

[Dit bericht is veranderd door bombardier2 (op 24 augustus 2007 15:09:10).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Beer
Vedette

Gepost op 25 augustus 2007 om 10:50:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bombardier2 schreef:

Gewoon 4-5-1 spelen. Of Biseswar een kans geven.

4-5-1 zie ik ook graag maar niet met Biseswar. Die heeft vorig jaar bij Heeracles (nog) niet laten zien het aan te kunnen.

Ik zou zo spelen:

Roy Makaay

Luigi BruinsNicky HofsJonathan De Guzman

Giovanni van BronckhorstNuri Sahin

Tim de ClerKevin HoflandRon VlaarTheo Lucius

Timmer / Ekrami

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
riklammerink
Meervoudig international

Uit: Reutum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 25 augustus 2007 om 11:36:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Beer schreef:

(...)
4-5-1 zie ik ook graag maar niet met Biseswar. Die heeft vorig jaar bij Heeracles (nog) niet laten zien het aan te kunnen.

Ik zou zo spelen:

Roy Makaay

Luigi BruinsNicky HofsJonathan De Guzman

Timmer / Ekrami

Ik ongeveer hetzelfde, alleen de Guzman en Hofs zou ik omwisselen:

Roy Makaay

Luigi BruinsJonathan De GuzmanNicky Hofs

Henk Timmer

[Dit bericht is veranderd door riklammerink (op 25 augustus 2007 11:38:13).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.455,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
fr -fan
Vaste waarde in elftal

Reg.: 27 juli 2007
Gepost op 25 augustus 2007 om 13:49:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

gewoon wijnaldum een kans geven op de flank supertalent die jongen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.472,3VoVo: -Opstelling: -
berg1f
Internationale topspeler

Uit: Oldenzaal
Reg.: 24 september 2004
Gepost op 25 augustus 2007 om 14:01:20.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Reserves winnen oefenpartij op laatste training
Op de laatste training in aanloop naar het eerste thuisduel van deze competitie speelde de beoogde basis een partij tegen de reserves. De reserves wonnen met 1-0 door een doelpunt van Michael Mols. Bert van Marwijk probeerde zowel De Guzman als Hofs uit op de rechterflank. De verwachting is dat Van Marwijk De Guzman daar neer zal zetten. Kevin Hofland bleek volledig klaar om te spelen.

Wat hebben wij een sterke bank dit seizoen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Bananensplit
Nationale topspeler

Gepost op 25 augustus 2007 om 17:54:44.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou morgen met de Guzman op rechts beginnen. Puur omdat ik to graag 4-4-2 zie met deze spelers. En als je Hofs achter de spits zet dan wil dat eigenlijk zeggen dat je met 2 spitsen speelt. Ook hou je met Bruins en De Guzman meer de ruimte open voor de Backs om erover heen te komen. Ook acht ik deze 2 minder gemakzuchtig in het meeverdedigen. Zo dat Lucius mindersnel tegen 2 man komt te stan...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Schapenkop
Nationale topspeler

Uit: Dordrecht
Vak: Stadiontribune - UU
Reg.: 6 april 2004
Gepost op 25 augustus 2007 om 17:58:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bananensplit schreef:

Ik zou morgen met de Guzman op rechts beginnen. Puur omdat ik to graag 4-4-2 zie met deze spelers. En als je Hofs achter de spits zet dan wil dat eigenlijk zeggen dat je met 2 spitsen speelt. Ook hou je met Bruins en De Guzman meer de ruimte open voor de Backs om erover heen te komen. Ook acht ik deze 2 minder gemakzuchtig in het meeverdedigen. Zo dat Lucius mindersnel tegen 2 man komt te stan...

Wat het meeverdedigen van Hofs betreft heb je gelijk toch zie ik liever Hofs op rechts en de Guzman centraal maar dat is puur gebasseerd op het aanvallende spel.
Ik zie Hofs namelijk beter omgaan met de ruimte voor zich dan de Guzman en ik vind de Guzman centraal beter en belangrijker dan een Hofs, het verdedigende werk van Hofs zal dan opgevangen moeten worden door de middenvelders (niet zo vreemd natuurlijk want een echte rechtsbuiten verdedigd ook niet mee).
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Schapenkop
Nationale topspeler

Uit: Dordrecht
Vak: Stadiontribune - UU
Reg.: 6 april 2004
Gepost op 25 augustus 2007 om 17:58:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bananensplit schreef:

Wat het meeverdedigen van Hofs betreft heb je gelijk toch zie ik liever Hofs op rechts en de Guzman centraal maar dat is puur gebasseerd op het aanvallende spel.
Ik zie Hofs namelijk beter omgaan met de ruimte voor zich dan de Guzman en ik vind de Guzman centraal beter en belangrijker dan een Hofs, het verdedigende werk van Hofs zal dan opgevangen moeten worden door de middenvelders (niet zo vreemd natuurlijk want een echte rechtsbuiten verdedigd ook niet mee).
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bananensplit
Nationale topspeler

Gepost op 25 augustus 2007 om 18:01:57.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Schapenkop schreef:

(...)

Klopt ook allemaal als een bus. Maar ik ben bang dat de Guzman te veel wil doen als hij centraal op het middenveld staat. Zowel extra spits zijn als mee vededigen. Dit kan hij niet belopen en Hofs die speelt dan eigenlijk gewoon als extra spits. Zodat de hulp voor Makaay er altijd is.

Over de bank...Die is helemaal niet zo zwak als de meeste denken, het is allemaal (op Mols na) talent. Die ontwikkelen zich nu wel door, met de juiste begeleiding.

[Dit bericht is veranderd door Bananensplit (op 25 augustus 2007 18:07:09).]
 Help mods!
Beer
Vedette

Gepost op 26 augustus 2007 om 18:09:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fr -fan schreef:

gewoon wijnaldum een kans geven op de flank supertalent die jongen

Dan maak je die jongen kapot. Zo een jong speler moet je rustig brengen.
 Help mods!
donkeyshot22
Vedette

Uit: Leiden
Vak: Maastribune - W2
Reg.: 26 januari 2003
Gepost op 1 september 2007 om 00:45:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

---------------------- MAKAAY ---------------------------

-- CHUN-SOO ---------- GUZMAN ------------ SLORY --------

------- VAN BRONCKHORST -------- SAHIN ------------------

---- DE CLER --- HOFLAND --- VLAAR ------ GREENE --------

---------------------- TIMMER ---------------------------

Reserves; Bruins (veel tijd geven), Lucius (meerdere plekken te gebruiken), Hofs en Mols (zie ik beide als brekers), Bahia (al geef ik liever Jordi Buijs minuten), Buys (als er geschopt moet worden), Tiendalli (tsja), Wijnaldum

Per wedstrijd kijken welke spelers je op de bank zet.
Als er mogelijkheid is die laten spelen (ervaring opdoen)

Al met al vind ik dit een zeer goede selectie.
Ook in de breedte is ie voldoende, jammer dat Slory nu natuurlijk geblesseerd.

Basiself is supersterk
en er zitten 7 redelijke reserves op de bank die het nivo niet meteen heel ver naar benden halen.

Misschien zeg ik nu iets heel geks maar ik vind het de sterkste basis elf van de eredivisie met AZ als goede 2e.
psv heeft misschien een meer uitgebalanceerde selectie.
En de neusjes tsja, sneu.

Ik ga vol goede moed het seizoen in
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.492,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
EOD
Nationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 2 maart 2006
Gepost op 1 september 2007 om 00:55:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De opties:

------------------------Timmer-----------------------------
------------------------Ekramy-----------------------------
------------------------Mulder-----------------------------
-------------Vlaar----------------Hofland------------------
-------------Greene---------------Bahia--------------------
-------------J. Buijs-------------Lucius-------------------
Lucius----------------------------------------------De Cler
Greene----------------------------------------------Bahia
Tiendalli-------------------------------------------Lensky
----------------Sahin------------v. Bronckhorst------------
----------------Lucius-----------Bruins--------------------
----------------D. Buijs---------DeGuzman------------------
-----DeGuzman-----------------------------------Bruins-----
-----Buijs--------------------------------------Chun-Soo---
-----Slory--------------------------------------Lensky-----
-----Hofs---------------------------------------Slory
-----Vincken------------------------------------Hofs-------
-----Biseswar-----------------------------------Biseswar---
-------------------Slory--------Makaay---------------------
-------------------Biseswar-----Mols-----------------------
-------------------Vincken------Chun-Soo-------------------
-------------------Hofs---------DeGuzman-------------------

Eerst genoemden zijn m.i. de basismensen.

[Dit bericht is veranderd door EOD (op 1 september 2007 01:02:00).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
El Conejito
Regelmatige invaller

Uit: Hollanda
Reg.: 30 augustus 2007
Gepost op 1 september 2007 om 01:05:32.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Grote probleem zit hem in het wegvallen van iemand van de as die de boel zo lekker gestructureerd houdt:
- De cler - Hofland - Bronckhorst - Makaay.

Deze spelers zijn onvervangbaar en met name makaay maar met het nodige geknutsel kunnen we dan toch nog wel een goed elftal opstellen.
Bahia verwacht ik weer iets van , Hofs , Bruins en Lucius zijn redelijke back ups waar het niveau niet mee keldert.
Mols hoeft niet gruwelijk te zijn want die is dan ook alleen voor de laatste 20 min mits makaay uitvalt en dan zal Slory of Lee wel centraal spelen de eerste 60 min.

Als we nu nog 1 extra aanvaller hadden gehad , spits bij voorkeur dan was ik zeker van t kampioenschap.
Nu blijft het spannend en moeten we maar zien.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.472,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 1 september 2007 om 09:10:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
berg1f schreef:

Reserves winnen oefenpartij op laatste training
Op de laatste training in aanloop naar het eerste thuisduel van deze competitie speelde de beoogde basis een partij tegen de reserves. De reserves wonnen met 1-0 door een doelpunt van Michael Mols. Bert van Marwijk probeerde zowel De Guzman als Hofs uit op de rechterflank. De verwachting is dat Van Marwijk De Guzman daar neer zal zetten. Kevin Hofland bleek volledig klaar om te spelen.

Wat hebben wij een sterke bank dit seizoen

makaay is altijd wat minder scherp op de training
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
WD_1908 Rode kaart: waarschuwing
Nationale topspeler

Uit: Nieuw-Lekkerland
Vak: Maastribune - V
Reg.: 28 juni 2006
Gepost op 1 september 2007 om 11:27:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Laat ik er ook eens een opstelling uitgooien
niet erg verassend maar toch.....

------------Timmer-------------

Lucius--Vlaar--Hofland--de Cler

------Sahin------v Bronckhorst-
----------de Guzman------------

Slory-------Makaay-------Lee---
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,3VoVo: -Opstelling: -
Ecuador
Vedette

Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 1 september 2007 om 11:32:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

------------Timmer------------

Lucius--Vlaar---Hofland--deCler

-------Sahin----v.Bronckhorst--

---------de Guzman-------------

Hofs-------Makaay-----------Lee
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.464,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Grolsch
Regelmatige invaller

Uit: Utrect
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 29 november 2004
Gepost op 1 september 2007 om 11:37:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

als iedereen weer fit is

-------------------Timmer-----------------
-------------Vlaar--------Hofland---------
----Greene------------------------De Cler-
-------------Sahin----------Gio-----------
-----Hofs---------De Guzman---------------
--------------------Makaay-----Slory------
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
FeyenoordSterk
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Uploads: 1
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 1 september 2007 om 12:19:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mag ik vragen waarom alle kenners van het Koreaanse voetbal hier klakkeloos Lee in de basis zetten? Die jongen is niet beter dan Kolkka hoor.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Elphinstone
International

Reg.: 23 april 2005
Gepost op 1 september 2007 om 13:00:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou momenteel zo gaan spelen:
Ekramy

LuciusVlaarHoflandDe Cler

Van Bronckhorst

BruinsSahin

De Guzman

Hofs

Makaay

(Hierbij mogen Hofs en Makaay de hele breedte van het veld benutten, zoals Makaay dat nu al uitstekend doet. Verder moeten Bruins en Sahin langs de flanken voor diepte zorgen.)

Zodra Greene, Vincken en Slory weer helemaal fit zijn kunnen zij de concurrentie voor een basisplaats aangaan met Lucius en Hofs, de rest staat wel redelijk vast.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 5-3-2
WD_1908 Rode kaart: waarschuwing
Nationale topspeler

Uit: Nieuw-Lekkerland
Vak: Maastribune - V
Reg.: 28 juni 2006
Gepost op 1 september 2007 om 14:07:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FeyenoordSterk schreef:

Mag ik vragen waarom alle kenners van het Koreaanse voetbal hier klakkeloos Lee in de basis zetten? Die jongen is niet beter dan Kolkka hoor.

En jij kan het weten want je hebt hem uitgebreid gescout natuurlijk
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,3VoVo: -Opstelling: -
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 1 september 2007 om 15:06:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FeyenoordSterk schreef:

Hoe weet jij dat? En ik geloof het niet eens. Kolkka is één van de slechtste spelers ooit geweest bij ons. Ik sla Lee voorlopig wel hoger aan dan hij.
Toch zie ook ik nog geen basisplaats voor hem. Ik zie meer in wat ik hieronder neerzet. Een degelijke 4-5-1 waarmee je alle kanten op kunt. En ja: ik geloof nog steeds meer in Ekramy dan in Timmer. Dat is misschien een kwestie van gevoel.

Roy Makaay

Luigi BruinsJonathan De GuzmanNicky Hofs

Sherif Ekramy

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 59 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk