| Poster | | Topic: Discussieer hier over de basis opstelling (deel II) |  |
|
|
Bert van Marwijk Nationale topspeler
Uit: Dordrecht Vak: Maastribune - Business seats Posts: 738 Reg.: 20 januari 2006 | Waarom heeft iedereen die Fer zo hoog zitten heeft nog niet eens in Feyenoord 1 gespeeld in de Kuip dus laat hem eerst maar rustig komen en kijken of die zoizo wel het niveau aan kan.. Vincken kwam ook als groot talent en is ook geflopt.. Niet dat ze Vincken nu gelijk moeten verkopen maar misschien een half jaar verhuren als hij weer fit is aan NEC misschien en dan terug laten komen en dan word hij een goeie vleugeraanvaller waar Feyenoord misschien dan veel plezier aan kan beleven
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 | Iedereen heeft Fer zo hoog zitten, omdat hij nu al minstens even FER is als de Guzman op zijn leeftijd. Hij gaat zeer snel basis worden en neemt m.i. dan geruisloos de plek van Sahin in
|
|
|
Hans Worst Geselecteerd voor Oranje
Vak: Stadiontribune - RR Posts: 734 Reg.: 5 februari 2007 | Dit is mijn favo opstelling als iedereen fit zou zijn:
--------------------------Timmer---------------------------
Greene-------------Vlaar-------Hofland--------------DeCler-
-----------------Fer-------------Bronckhorst---------------
Slory-------------------Hofs-----------------------Bruins--
-----------------------Makaay------------------------------
|
|
|
Leon_S.C.F. Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 | die van mij is:
---------------Sahin-------------Bronckhorst---------------
Slory---------------De Guzman-----------------------Bruins-
|
|
|
Kiprichofs Vedette
Vak: - Posts: 1632 Reg.: 14 december 2004 | Die van mij is:
Hofs----------------De Guzman-----------------------Bruins-
|
|
|
chillekasper International
Uit: diemen Vak: - Posts: 566 Reg.: 8 december 2006 |
quote: Leon_S.C.F. schreef:
die van mij is:
Slory--------------DeGuzman-----------------------Bruins-
Ik denk dat Wijnaldum of C S Lee daar gaat spelen want bruins is toch nog niet fit?
[Dit bericht is veranderd door chillekasper (op 22 december 2007 13:00:56).]
|
|
|
Leon_S.C.F. Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 |
quote: chillekasper schreef:
(...)
Ik denk dat Wijnaldum of C S Lee daar gaat spelen want bruins is toch nog niet fit?
Dit was een reactie op forumlid Hans Worst op wat zijn favoriete opstelling was als iedereen fit zou zijn. Dus toen heb ik die van mij er ook maar direct bij gezet 
[Dit bericht is veranderd door Leon_S.C.F. (op 22 december 2007 13:05:43).]
|
|
|
chillekasper International
Uit: diemen Vak: - Posts: 566 Reg.: 8 december 2006 |
quote: Leon_S.C.F. schreef:
(...)
Dit was een reactie op forumlid Hans Worst op wat zijn favoriete opstelling was als iedereen fit zou zijn. Dus toen heb ik die van mij er ook maar direct bij gezet 
oooooh ok dan is het mijn fout. 
|
|
|
synie Ballenjongen
Uit: dokkum Vak: - Posts: 13 Reg.: 1 juni 2007 | met de kijk op het nieuwe seizoen 2008-2009 ga ik voor
ekramy
greene vlaar hofland de cler
abelda gio
slory de guzman bruins
makaay
dus abelda als vesterking op het middenveld sahin gaat toch weg en abelda komt toch niet meet bij valencia aan de bak
voor 2007 - 2008
timmer
lucius ( tiendalli) greene hofland De cler
abelda gio
slory de guzman sahin
makaay
een versterking dus 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: synie schreef:
met de kijk op het nieuwe seizoen 2008-2009 ga ik voor
ekramy
greene vlaar hofland de cler
abelda gio
slory de guzman bruins
makaay
dus abelda als vesterking op het middenveld sahin gaat toch weg en abelda komt toch niet meet bij valencia aan de bak
voor 2007 - 2008
timmer
lucius ( tiendalli) greene hofland De cler
abelda gio
slory de guzman sahin
makaay
een versterking dus 
Denk jij dat Albelda haalbaar is voor Feyenoord? 
|
|
|
fr -fan Vaste waarde in elftal
Posts: 797 Reg.: 27 juli 2007 | Hof speelde op de laatste training samen emt makaay in de spits.Het wordt waarschijnlijk dus 4-4-2:
timmer
lucius bahia hofland de cler
van bronckhorst
wijnaldum sahin
de guzman
makaay hofs
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: fr -fan schreef:
Hof speelde op de laatste training samen emt makaay in de spits.Het wordt waarschijnlijk dus 4-4-2:
timmer
lucius bahia hofland de cler
van bronckhorst
wijnaldum sahin
de guzman
makaay hofs
Speelde hij met een basis hesje? 
|
|
|
quote: Speelde hij met een basis hesje?
uiteraard.Kun je nagaan hoe belangrijk die is voor dit Feyenoord.Makaay voelde zich tocg ook wat lekekrder in een 4-4-2??
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
(...)
uiteraard.Kun je nagaan hoe belangrijk die is voor dit Feyenoord.Makaay voelde zich tocg ook wat lekekrder in een 4-4-2??
Hofs is precies wat we misten in de uitwedstrijden waar punten verloren zijn gegaan. Ik been zeer blij dat hij weer terug is. Nu Bruins nog en dan hebben we ons middenveld weer staan. Technisch één van de beste middenvelden in Europa. 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
(...)
Feyenord speelt al het gehele seizoen in een soort van 4-3-3 systeem. Makaay kan weldegelijk in een 4-3-3 systeem spelen, zodra je een aanvallende middenvelder achter hem laat spelen.
|
|
|
quote: Feyenord speelt al het gehele seizoen in een soort van 4-3-3 systeem. Makaay kan weldegelijk in een 4-3-3 systeem spelen, zodra je een aanvallende middenvelder achter hem laat spelen.
natuurlijk, dat is gebleken.Maar hij heeft nu een veelbewegende man om zich heen.Dat was bij de guzman vaak niet het geval in het 4-3-3.Hij stond vaak op een eiland.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
(...)
natuurlijk, dat is gebleken.Maar hij heeft nu een veelbewegende man om zich heen.Dat was bij de guzman vaak niet het geval in het 4-3-3.Hij stond vaak op een eiland.
Hij staat inderdaad op een eiland zodra je in het 4-3-3 systeem met de punt naar achteren speelt. Als je met de punt naar voren speelt staat hij niet op een eiland.
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1499 Reg.: 19 september 2004 | Het Nederlands elftal kan beschikken over een meer dan excelente aanvalskern met Van Bommel achter Makaay of achter Van Nistelrooy. Seedorf centraal acherin of er nèt voor om de opbouw van achteruit te regelen, Van der Sar op het doel en de rest aanpassen aan die spelers. Ik zou het wel eens willen zien.
|
|
|
Dijonnie Basisspeler
Uit: Delft Vak: - Posts: 340 Reg.: 14 juli 2007 | Ik ben van mening dat Seedorf aanvallender sterker is dan in de opbouw. Dan zou ik liever een andere speler.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: Kermit schreef:
Het Nederlands elftal kan beschikken over een meer dan excelente aanvalskern met Van Bommel achter Makaay of achter Van Nistelrooy. Seedorf centraal acherin of er nèt voor om de opbouw van achteruit te regelen, Van der Sar op het doel en de rest aanpassen aan die spelers. Ik zou het wel eens willen zien.
quote: Dijonnie schreef:
Ik ben van mening dat Seedorf aanvallender sterker is dan in de opbouw. Dan zou ik liever een andere speler.
Sinds Nicky geblesseerd is hebben we hem gewoon gemist in uitwedstrijden , want er is na 07-10 geen uitwedstrijd meergewonnen. Een schamele 0-0 bij VVV en als Bruins terug is , hopelijk tegen Heerenveen lijkt mij dit de ideale opstelling. Met deze 11 hebben we 3 uit gewonnen 1 verloren. En 3 duels thuis en een winst in de beker.
[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 23 december 2007 11:49:15).]
|
|
|
feyjo Aanstormend talent
Uit: breda Vak: - Posts: 147 Reg.: 21 augustus 2006 | |
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: Kermit schreef:
Het Nederlands elftal kan beschikken over een meer dan excelente aanvalskern met Van Bommel achter Makaay of achter Van Nistelrooy. Seedorf centraal acherin of er nèt voor om de opbouw van achteruit te regelen, Van der Sar op het doel en de rest aanpassen aan die spelers. Ik zou het wel eens willen zien.
Seedorf functioneerd juist het beste als linkeriddenvelder. Zeg maar in de rol dat hij bij Milan bespeelt.
|
|
|
tim87 Ballenjongen
Uit: Den Haag Vak: Maastribune - W4 Posts: 8 Reg.: 28 juni 2007 |
4-2-3-1 opstelling, omdat we maar 1 echte spits hebben en genoeg creatieve middenvelders. de Guzman eventueel vervangen door Hofs, rest lijkt me duidelijk 
|
|
|
norbert Geselecteerd voor Oranje
Uit: venray Vak: Olympiatribune - NN Posts: 532 Reg.: 20 februari 2005 |
quote: tim87 schreef:
4-2-3-1 opstelling, omdat we maar 1 echte spits hebben en genoeg creatieve middenvelders. de Guzman eventueel vervangen door Hofs, rest lijkt me duidelijk 
Of Slory vervangen door Hofs en Deguzman in de basis laten.Ik vind Deguzman meer kwaliteit hebben dan Hofs.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: norbert schreef:
(...)Of Slory vervangen door Hofs en Deguzman in de basis laten.Ik vind Deguzman meer kwaliteit hebben dan Hofs.
100% mee eens. Hofs achter Makaay en de Guzman van rechts
|
|
|