Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Opstellingen en Feyenoordspelers
Discussieer hier over de basis opstelling (deel II)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 84 pagina's: « 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 »

Poster
Topic: Discussieer hier over de basis opstelling (deel II) 
KeessieWonderboy
Bankzitter

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 31 maart 2008
Gepost op 19 november 2008 om 17:06:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robertoow schreef:

(...)

Hoe kom jij daarbij? Ik denk dat Wijnaldum zondag gewoon weer fit aan de aftrap zal verschijnen hoor. Zó erg zag die blessure er ook weer niet uit.

quote:
Blessures Wijnaldum, Timmer en Bahia lijken mee te vallen
(Gepost door K)

BRON: Radio Rijnmond

De blessures van Wijnaldum, Timmer en Bahia lijken mee te vallen. Georginio Wijnaldum moet naar verwachting maximaal een week rusthouden als gevolg van een enkelblessure. Henk Timmer heeft zich met een pijnlijke vinger gemeld bij Oranje en Andre Bahia lijkt geen last meer te hebben van zijn verzwikte enkel.
Ook het AD berichtte dat zondag te vroeg komt voor Wijnaldum.
 Help mods!
Pool: 632e, Feyenoord - De Graafschap 2-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.504,5 (daag uit)VoVo: 717e / 881e / 673eOpstelling: 4-4-2
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 19 november 2008 om 17:43:24.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KeessieWonderboy schreef:

(...)

Een enkel verzwikt, dat valt natuurlijk mee!
 Help mods!
Pool: 510e, Feyenoord - De Graafschap MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Robertoow
Nationale topspeler

Reg.: 16 mei 2003
Gepost op 19 november 2008 om 18:33:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Ja precies, maximaal een week. Dat betekent dus dat ie waarschijnlijk wel mee zal kunnen doen tegen Ado.
 Help mods!
Pool: 179e, Feyenoord - De Graafschap MotM: -Battle-rating: 1.497,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
KeessieWonderboy
Bankzitter

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 31 maart 2008
Gepost op 19 november 2008 om 18:36:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robertoow schreef:

(...)

Ja precies, maximaal een week. Dat betekent dus dat ie waarschijnlijk wel mee zal kunnen doen tegen Ado.

Een week rust.
Begrijp je wat dat betekend, rust?

Geen trainingen en dergelijke. Dus die doet echt niet mee zondag.

[Dit bericht is veranderd door KeessieWonderboy (op 19 november 2008 18:36:36).]
 Help mods!
Pool: 632e, Feyenoord - De Graafschap 2-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.504,5 (daag uit)VoVo: 717e / 881e / 673eOpstelling: 4-4-2
Robertoow
Nationale topspeler

Gepost op 19 november 2008 om 19:25:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Een week rust.

We zullen het zien, ik denk nog steeds dat ie gewoon speelt
 Help mods!
Pool: 179e, Feyenoord - De Graafschap MotM: -Battle-rating: 1.497,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
simplysteef
Vaste waarde in elftal

Uit: roosendaal
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 17 januari 2006
Gepost op 19 november 2008 om 19:40:54.         MSN: simplythebest_1985@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lekker jong team voor volgend jaar?:

-------------Mulder--------------
Tiendalli---Vlaar---Hofland----Cler

De Guzman------Fer--------El Ahmadi

Wijnaldum------Makaay----Biseswar
 Help mods!
Pool: 257e, Feyenoord - De Graafschap 4-0 (2-0)MotM: -Battle-rating: 1.386,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
v.Wonderen

Ballenjongen

Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 14 november 2008
Gepost op 19 november 2008 om 20:03:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
simplysteef schreef:

Lekker jong team voor volgend jaar?:

-------------Mulder--------------
Tiendalli---Vlaar---Hofland----Cler

De Guzman------Fer--------El Ahmadi

Wijnaldum------Makaay----Biseswar

Waar is onze aanvoerder? Of heb ik iets gemist?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord - De Graafschap MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Administrator
Administrator

Vak: -
Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 19 november 2008 om 20:03:53.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord - De Graafschap MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
simplysteef
Vaste waarde in elftal

Gepost op 19 november 2008 om 20:09:06.         MSN: simplythebest_1985@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Haha je hebt helemaal niks gemist hoor. Maar ik probeerde het zo jong mogelijk te houden, zonder al teveel kwaliteitsverlies. Al vind ik ook dat Gio in de basis hoort.
 Help mods!
Pool: 257e, Feyenoord - De Graafschap 4-0 (2-0)MotM: -Battle-rating: 1.386,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
v.Wonderen

Ballenjongen

Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 14 november 2008
Gepost op 19 november 2008 om 21:38:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
simplysteef schreef:

Haha je hebt helemaal niks gemist hoor. Maar ik probeerde het zo jong mogelijk te houden, zonder al teveel kwaliteitsverlies. Al vind ik ook dat Gio in de basis hoort.

Ahah oke dan kan Bahia ook nog voor Hofland, scheelt ook nog een paar lentes
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord - De Graafschap MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
simplysteef
Vaste waarde in elftal

Gepost op 20 november 2008 om 18:36:13.         MSN: simplythebest_1985@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Achja waarom ook niet
 Help mods!
Lee_Towers

Ballenjongen

Uit: R'dam
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 21 november 2008
Gepost op 21 november 2008 om 17:42:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is mijn favoriet op het moment:

----------------Timmer--------------
Tiendalli---Bahia---Hofland---DeCler
--------------El Ahmadi-------------
---Wijnaldum------------Bronckhorst-
---------------Guzman---------------
-------Makaay-----------Biseswar----

Dit lijkt me op dit moment het elftal met de meeste schwung.
Tomasson moet het nog laten zien en die zou ik rustig brengen voor Biseswar of de Guzman.
Slory is ook een optie omdat die net als biseswar snelheid brengt.
Dan heb je ook nog Fer,Bruins en Landzaat dus het komt goed dit seizoen.

[Dit bericht is veranderd door Lee_Towers (op 21 november 2008 17:45:46).]
 Help mods!
st0ere2006 Gele kaart: waarschuwing
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 23 november 2008 om 08:56:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hopelijk wordt Derijck opgesteld naast Bahia. Prima speler.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord - De Graafschap MotM: -Battle-rating: 1.489,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 23 november 2008 om 09:48:31.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

Hopelijk wordt Derijck opgesteld naast Bahia. Prima speler.

Hopelijk kan hij ook Bahia coachen!! (dat heeft hij nog steeds nodig)
 Help mods!
Pool: 510e, Feyenoord - De Graafschap MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
berg1f
Vedette

Uit: Oldenzaal
Reg.: 24 september 2004
Gepost op 23 november 2008 om 09:54:52.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem van Hanegem schreef:

(...)

Hopelijk kan hij ook Bahia coachen!! (dat heeft hij nog steeds nodig)

He je bent laat vandaag
 Help mods!
Pool: 818e, Feyenoord - De Graafschap MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
bierviltje
Nationale topspeler

Reg.: 21 februari 2006
Gepost op 24 november 2008 om 00:30:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is mijn favoriete opstelling:

--------------------------Timmer---------------------------

Tiendalli-----------Bahia----Hofland--------------Decler--

-----------Fer------------Ahmadi--------Bronckhorst--------

----------------Tomasson----------Wijnaldum----------------

--------------------------Makaay---------------------------
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord - De Graafschap MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Lee_Towers

Ballenjongen

Gepost op 24 november 2008 om 00:46:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bierviltje schreef:

Ik zie liever zo:

----------------------Timmer----------------------------

Tiendalli---------Bahia------Hofland-------------DeCler-

------------Ahmadi--------------------Bronckhorst--------

-----Wijnaldum----------Tomasson--------Biseswar---------

------------------------Makaay---------------------------

Dit is echt een nachtmerrie voor elke verdediging. Ik vind de aanval even leip als die van 020.
Sneaky makaay die opeens opduikt , dollende biseswar en wijnaldum en stabiele linke tomasson. Daarachter 2 goede controleurs en dan creeer je de hel voor je tegenstander omdat ze lekker kunnen stormen. Slory zou ook een goede zijn voor Biseswar en Guzman kan er in voor Tomasson of Wijnaldum.
 Help mods!
Prutser
Vedette

Uit: Lunteren
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 12 maart 2004
Gepost op 24 november 2008 om 01:26:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Roy MakaayDiego Biseswar

Jon Dahl Tomasson

Jonathan De GuzmanKarim El AhmadiGeorginio Wijnaldum

Giovanni van BronckhorstKevin HoflandAndre BahiaDwight Tiendalli

Rob Van Dijk

In de winterstop gelijk vervanging halen voor Bahia, dan staat er een prachtig elftal (Van Dijk moet het maar even afmaken totdat Mulder terug is)
 Help mods!
Pool: 813e, Feyenoord - De Graafschap MotM: -Battle-rating: 1.499,2VoVo: 107e / 351e / 89eOpstelling: 4-4-2
Lee_Towers

Ballenjongen

Gepost op 24 november 2008 om 02:51:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Prutser schreef:

Roy MakaayDiego Biseswar

Jon Dahl Tomasson

Jonathan De GuzmanKarim El AhmadiGeorginio Wijnaldum

Giovanni van BronckhorstKevin HoflandAndre BahiaDwight Tiendalli

Rob Van Dijk

In de winterstop gelijk vervanging halen voor Bahia, dan staat er een prachtig elftal (Van Dijk moet het maar even afmaken totdat Mulder terug is)

Hm Guzman en Biseswar omwisselen anders haal je er niet het rendement uit.
Dit is wel een goede opzich.
 Help mods!
Kuytekind
Internationale topspeler

Reg.: 23 juli 2003
Gepost op 24 november 2008 om 12:44:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bierviltje schreef:

bahia er svp uit, dan nog liever Derijck, De Guzman zit natuurlijk op zijn minst dicht tegen de basis aan, ten koste van Fer vrees ik die het fantastisch doet!

en dan misschien (1)-4-2-3-1 net als nu en Oranje, de Guzman/Fer schuift dan 1 linie door
 Help mods!
Pool: 753e, Feyenoord - De Graafschap MotM: -Battle-rating: 1.462,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 24 november 2008 om 16:08:08.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kuytekind schreef:

(...)

bahia er svp uit, dan nog liever Derijck, De Guzman zit natuurlijk op zijn minst dicht tegen de basis aan, ten koste van Fer vrees ik die het fantastisch doet!

en dan misschien (1)-4-2-3-1 net als nu en Oranje, de Guzman/Fer schuift dan 1 linie door

Gezien de wedstrijd van gisteren heb ik toch liever Bahia dan Derijck in de ploeg. Bahia speelde gisteren zo slecht nog niet, terwijl Derijck wel te betrappen was op steekjes.
 Help mods!
Pool: 885e, Feyenoord - De Graafschap MotM: -Battle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Robertoow
Nationale topspeler

Gepost op 24 november 2008 om 16:10:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Een week rust.

Ben blij dat je er zoveel verstand van hebt
 Help mods!
nikozzeh

Ballenjongen

Uit: Vlissingen
Reg.: 18 november 2008
Gepost op 24 november 2008 om 19:48:30.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hier de opstelling als iedereen fit is:

-----------------Timmer--------------------
---Tiendalli-----Vlaar-------Hofland------Gio---
------------Landzaat-----El-Ahmadi----------
----Wijnaldum-------De Guzman--------Slory--
--------------------Makaay------------------

Landzaat & Ahmadi controlerende middenvelders.
Tiendalli en Gio zijn opkomende backs die veel loopvermogen hebben en voldoende verdedigende kwaliteiten.
Vlaar en Hofland hebben maar 2 taken en dat is verdedigen en opbouwen.
Wijnaldum en Slory hebben snelheid, techniek en zijn ook spelers waar een tegenstander zich moeilijk op in kan stellen.
De Guzman is een speler die veel diepgang heeft waardoor Makaay, door zijn slimheid, kan afwachten en afwisselen of hij als diepe spits opereert of zich uit de spits laat inzakken om mee te gaan voetballen.

Eventuele mogelijkheden (Wisselmogelijkheden):
- Van Dijk voor Timmer
- Lucius voor Tiendalli
- Bahia voor Hofland of Vlaar
- De Cler voor van Bronckhorst
- Fer voor El Ahmadi of Landzaat
- Bruins voor De Guzman
- Janota en Vincken voor Wijnaldum & Slory
- Thomasson voor Makaay

In de verkoop:
Mols
Greene
Kermit
Biseswar
Buijs

Kopen:
Een jonge talentvolle keeper:
- Veldhuizen of Vorm
Een spits:
- Lazovic terughalen want dit blijft een goede spits ondanks zijn rare nukken en een spits mag dat hebben plus hij zit vol rancune en die draaien daarna meestal hun beste seizoenen.
Een sterk Scandinavische verdediger zoals Hansson destijds van Heerenveen.

Deze selectie heeft 23 spelers en beduidend minder dan de huidige selectie waardoor het aantrekkelijk kan worden (financieel gezien) om voor Feyenoord te voetballen.
 Help mods!
weshoofd
Internationale topspeler

Uit: toldijk
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 10 augustus 2005
Gepost op 24 november 2008 om 19:56:53.       MSN: weshoofd@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Eerst zet je Buijs in de basis en nu wil je weer Lazovic terughalen?
Ik zie nog liever hodie als technisch directeur ...
 Help mods!
Pool: 426e, Feyenoord - De Graafschap MotM: -Battle-rating: 1.471,5 (daag uit)VoVo: 694e / 373e / 719eOpstelling: 4-3-3
Robertoow
Nationale topspeler

Gepost op 24 november 2008 om 20:28:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Biseswar in de verkoop? In welke grot heb jij gezeten de laatste weken?

Timmer in de basis in je favoriete opstelling? Die gast moet juist in de verkoop, misschien heeft Omniworld wel interesse..

Verder heb je nog veel te weinig van Kermit gezien om hem nu al af te schrijven. Deze jongen zag gisteren waarschijnlijk voor het eerst in z'n leven sneeuw. Laat hem nou eerst eens een jaartje acclimatiseren voordat we hem echt gaan beoordelen.

Mols stopt na dit seizoen dus die hoef je niet meer te verkopen.

Buijs en Greene ben ik met je eens, prutsers.

Ik denk dat we de opvolger van Timmer wel in huis hebben. Ik heb veel vertrouwen in Mulder, van Darley heb ik nog te weinig gezien. Toch zullen ze die ook niet voor niks gehaald hebben, denk dat ie wel iets kan.

Lazovic?!

Wat we wel echt nodig hebben is een RCV. Ik vind Bahia niet voldoen en Vlaar zijn topsportcarriere blijft ook een groot vraagteken. Derijck heeft me gisteren helaas ook nog niet kunnen overtuigen. Verder hoeft en kan er weinig gekocht worden ben ik bang.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 84 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk