| Poster | | Topic: Discussieer hier over de basis opstelling (deel II) |  |
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4817 Reg.: 15 oktober 2003 |
quote: hodie schreef:
ik zou deze opstelling doen:
lucius----------bahia------------hofland------------decler
-----------------fer--------------gio--------------------
-----------------------deguzman---------------------sahin
slory--------------------makaay--------------------------
Sahin is te statisch voor op de linkerflank naar mijn mening. Veel te weinig diepgang.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: hodie schreef:
ik zou deze opstelling doen:
lucius----------bahia------------hofland------------decler
-----------------fer--------------gio--------------------
-----------------------deguzman---------------------sahin
slory--------------------makaay--------------------------
Ik dacht dat jij vond dat de Guzman niet in de as kon spelen? 
|
|
|
Jordy_FR Vedette
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Ik dacht dat jij vond dat de Guzman niet in de as kon spelen? 

|
|
|
Leon_S.C.F. Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 |
Dit lijkt me op dit moment gewoon de beste opstelling. 
[Dit bericht is veranderd door Leon_S.C.F. (op 14 december 2007 22:30:22).]
|
|
|
arrow1 Vedette
Vak: - Posts: 1143 Reg.: 26 juli 2005 | Op vier man na de beste opstelling momenteel : Sahin, Slory, De Guzman en Wijnaldum zet ik vraagtekens bij. Laten dat nu net onze ' talenten " zijn...
Sahin is toch dikwijls te statisch, niet echt beweeglijk, tenzij je hem heel misschien een aanvallender opdracht geeft.De Guzman vind ik verdedigend zwak maar vlak achter Makaay is het ook niet alles, ik vind bijvoorbeeld de op zich kwalitatief mindere Hofs achter Makaay stukken gevaarlijker. Wijnaldum moet zich erg waarmaken en dat zie je aan zijn spel, dat te krampachtig is en ik vind hem over de linker vlak niet echt creatief of dreigend. Slory valt wat tegen, nu ja de wedstrijden die we van hem zagen, is wel snel maar niet dreigend of creatief ( alweer een speler die weinig creatief is... ).
Ik zou middenveld maken van :
van Bronckhorst -- Jordi Buijs -- Danny Buijs ( snif snif maar ja ).
Voorin :
Lee ( mag nu dus gaan tonen wat-ie waard is ) -- Makaay --Slory ( op snelheid dan ).
Heb je immers op het middenveld twee ervaren spelers naast jonge speler.
Voorin twee echte buitenspelers waarvan we mogen verwachten dat Lee ervaren genoeg is.
|
|
|
huggeri Jeugdspeler
Uit: voorschoten Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 42 Reg.: 10 juni 2004 | gelukkig ben jij niet de coach... J + D. buys in de opstelling op het middenveld ten faveure van oa sahin, de guzman, wijnaldum, fer...
verlang je soms terug naar vorig jaar?
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: arrow1 schreef:
Op vier man na de beste opstelling momenteel : Sahin, Slory, De Guzman en Wijnaldum zet ik vraagtekens bij. Laten dat nu net onze ' talenten " zijn...
Sahin is toch dikwijls te statisch, niet echt beweeglijk, tenzij je hem heel misschien een aanvallender opdracht geeft.De Guzman vind ik verdedigend zwak maar vlak achter Makaay is het ook niet alles, ik vind bijvoorbeeld de op zich kwalitatief mindere Hofs achter Makaay stukken gevaarlijker. Wijnaldum moet zich erg waarmaken en dat zie je aan zijn spel, dat te krampachtig is en ik vind hem over de linker vlak niet echt creatief of dreigend. Slory valt wat tegen, nu ja de wedstrijden die we van hem zagen, is wel snel maar niet dreigend of creatief ( alweer een speler die weinig creatief is... ).
Voorin :
Lee ( mag nu dus gaan tonen wat-ie waard is ) -- Makaay --Slory ( op snelheid dan ).
Voorin twee echte buitenspelers waarvan we mogen verwachten dat Lee ervaren genoeg is.
Gezien de huidige situatie bij Feyenoord denk ik dat Leon gelijk heeft met zijn opstelling. Die opstelling is denk ik niet gebaseerd op het elftal zodra iedereen fit is, maar op basis van de huidige situatie.
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 | Wat zou de opstelling voor vanavond geweest zijn?
|
|
|
Rotterdam Subway Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 846 Reg.: 28 juli 2006 |
quote: Vakkie W schreef:
Wat zou de opstelling voor vanavond geweest zijn?
Waarschijnlijk degene zoals gepost door Leon_S.C.F maar dan met Lucius als RB en wellicht Lee voor Wijnaldum.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: Rotterdam Subway schreef:
(...)
Waarschijnlijk degene zoals gepost door Leon_S.C.F maar dan met Lucius als RB en wellicht Lee voor Wijnaldum.
Ik denk niet dat Lee vanavond zou starten na zijn afwezigheid de afgelopen twee weken. Wijnaldum zou denk ik starten, en Lee op de bank.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
Op vier man na de beste opstelling momenteel : Sahin, Slory, De Guzman en Wijnaldum zet ik vraagtekens bij. Laten dat nu net onze ' talenten " zijn...
Voorin :
Ik zet ernstige vraagtekens bij iemand die Jordi Buys op het middenveld laat spelen.Verder moeten div spelers van trainer van Marwijk naar de cursus creatief met kurk 
|
|
|
arrow1 Vedette
Vak: - Posts: 1143 Reg.: 26 juli 2005 | Vind dat we niet zoveel echt creatieve spelers hebben hoor, harde werkers oké, prima talenten oké, maar creatief ? Daar wil ik nog wel een vraagteken bij zetten. Sahin bijvorbeeld vind ik een speler die ik absoluut zou willen houden als het maar mogelijk is, echter...heel beweeglijk of opbouwend ? Dit geldt ook wel voor een De Guzman die tamelijk goed controleert, maar het opzetten van een aanval ? Bruins en Hofs bijvoorbeeld kunnen weer wel een aanval opzetten. Ondanks zijn beperkingen is Hofs voorin gevaarlijk en kan scoren.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Vind dat we niet zoveel echt creatieve spelers hebben hoor, harde werkers oké, prima talenten oké, maar creatief ? Daar wil ik nog wel een vraagteken bij zetten. Sahin bijvorbeeld vind ik een speler die ik absoluut zou willen houden als het maar mogelijk is, echter...heel beweeglijk of opbouwend ? Dit geldt ook wel voor een De Guzman die tamelijk goed controleert, maar het opzetten van een aanval ? Bruins en Hofs bijvoorbeeld kunnen weer wel een aanval opzetten. Ondanks zijn beperkingen is Hofs voorin gevaarlijk en kan scoren.
Dus jij vind Wijnaldum, Bruins, de Guzman en Sahin geen creatieve spelers. 
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 |
Kantekening: Tweebenige spits erbij die in het geval dat Hofs weer geblesseerd raakt, rondom Roy kan spelen.
Achterin graag een tweebenige centrale verdediger die zowel rechts , links als zeker in het centrum kan spelen.
Mocht Bert naar Oranje vertrekken zie Media, dan Hofland naar Duitsland transfereren als hij zo matig blijft presteren.
En voor Sahin graag een aanjagende bewezen middenvelder aantrekken as zomer.
[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 16 december 2007 02:48:04).]
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: st0ere2006 schreef:
de Guzman met de punt naar achteren? 
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
Kantekening: Tweebenige spits erbij die in het geval dat Hofs weer geblesseerd raakt, rondom Roy kan spelen.
Achterin graag een tweebenige centrale verdediger die zowel rechts , links als zeker in het centrum kan spelen.
Mocht Bert naar Oranje vertrekken zie Media, dan Hofland naar Duitsland transfereren als hij zo matig blijft presteren.
En voor Sahin graag een aanjagende bewezen middenvelder aantrekken as zomer.
Die hebben we zelf (FER) in eigen huis...
|
|
|
Leon_S.C.F. Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
Die hebben we zelf (FER) in eigen huis...
Sorry dit vind ik echt te vroeg om dat al te concluderen. Laat Fer eerst maar eens wedstrijden spelen waarin hij laat zien dat hij die speler is die jij nu al in hem ziet.
[Dit bericht is veranderd door Leon_S.C.F. (op 16 december 2007 11:44:51).]
|
|
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2380 Reg.: 20 juni 2006 |
Toelichting:
6 spelers uit de eigen jeugdopleiding. 10,5 Nederlandse spelers. Wijnaldum is weliswaar geen linkerspits maar hij kan wel steeds naar binnen trekken om zo ruimte te maken voor de Cler. Op rechts heeft Greene niet dezelfde diepgang als de Cler maar met Slory rechts voorin is dat ook niet nodig. Verder op elke linie één ervaren speler. Een goede mix van jong en oud.
[Dit bericht is veranderd door Michael_Jordan (op 16 december 2007 12:24:36).]
|
|
|
donkeyshot22 Vedette
Uit: Leiden Vak: Maastribune - W2 Posts: 1318 Reg.: 26 januari 2003 | Vind het een mooie opstelling, al zie ik liever Bruins op de plek van de Guzman, die verkocht moet worden om nog wat geld op te leveren.
Enige probleem is dat het wel een risico is qua talenten.
Hoe ontwikkelen ze zich??
Kijk naar de Guzman die vorig jaar echt bagger was.
Echter eigen jeugd spelers hebben bij mij, bijna eindeloos krediet.....
Dus weg gaan; Bahia, Vlaar, Lee, Sahin, Ekramy, Mols en voor de centjes Guzman.
Halen; Ooijer, Meeuwis/Amrabat, Lb (?), winger Elia en spits talent die een jaar de tijd krijgt om zich aan te passen achter Roy, oftewel een argentijnse/braziliaanse topper
Oftewel ik ben voor, alleen wie worden de wissels??
Oeps; alleen Mulder vind ik wat vroeg. Misschien Velthuizen
------------ Velthuizen --------------
- Greene - Ooijer - Hofland - De Cler -
--- Amrabat/Meeuwis -------- Gio -----------
-------------- Bruins -----------------
---- Slory ------------ Wijnaldum ----
-------------- Makaay ----------------
wss; Tiendalli, Buijs, Fer, Elia
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: Michael_Jordan schreef:
Toelichting:
6 spelers uit de eigen jeugdopleiding. 10,5 Nederlandse spelers. Wijnaldum is weliswaar geen linkerspits maar hij kan wel steeds naar binnen trekken om zo ruimte te maken voor de Cler. Op rechts heeft Greene niet dezelfde diepgang als de Cler maar met Slory rechts voorin is dat ook niet nodig. Verder op elke linie één ervaren speler. Een goede mix van jong en oud.
Edit Wyatt: provocatie verwijderd
Roy Makaay
Luigi Bruins Nicky Hofs
Giovanni van Bronckhorst Jonathan De Guzman
Nuri Sahin
Tim de Cler Kevin Hofland Jordi Buijs Theo Lucius
Henk Timmer
[Dit bericht is veranderd door Wyatt (op 16 december 2007 16:13:05).]
|
|
|
STREETS Vaste waarde in elftal
Uit: rotterdam de havens Vak: - Posts: 441 Reg.: 21 april 2005 |
(...)
Zo wordt je nooit kampioen met een half Suri jeugdelftal.. Je moet eens wat minder je voorkeur voor gekleurde spelers laten blijken. Je moet niet selecteren beste Jordan op huidskleur Is me al meer opgevallen in je posts . Kiezen voor kwaliteit en daar maakt je ethnciteit niets uit. 
Roy Makaay
Luigi Bruins Nicky Hofs
Giovanni van Bronckhorst Jonathan De Guzman
Nuri Sahin
Tim de Cler Kevin Hofland Jordi Buijs Theo Lucius
Henk Timmer
hahahah ik dacht is een bullshit post van je, maar nu ik t zie ahha je hebt helemaal gelijk, wie zet nou luigi niet in de basis. Maar jij kan er ook wat van zeg,nu ik jouw elftal ook zie, Lucius in plaats van greene
Ik dacht dat jij op kwaliteit oordeelt.
[Dit bericht is veranderd door STREETS (op 16 december 2007 14:58:04).]
|
|
|
Jordy_FR Vedette
quote: STREETS schreef:
(...)
hahahah ik dacht is een bullshit post van je, maar nu ik t zie ahha je hebt helemaal gelijk, wie zet nou luigi niet in de basis. Maar jij kan er ook wat van zeg,nu ik jouw elftal ook zie, Lucius in plaats van greene
Ik dacht dat jij op kwaliteit oordeelt.
[Dit bericht is veranderd door Wyatt (op 16 december 2007 16:14:53).]
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13742 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Jordy_FR schreef:
(...)
Hij oordeelt op afkomst en huidskleur. Dat is toch onderhand wel duidelijk?
Edit Wyatt: Prococatie verwijderd
[Dit bericht is veranderd door Wyatt (op 16 december 2007 16:08:58).]
|
|
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2380 Reg.: 20 juni 2006 |
Edit Wyatt: niet op de man spelen!
[Dit bericht is veranderd door Wyatt (op 16 december 2007 16:16:00).]
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: donkeyshot22 schreef:
Vind het een mooie opstelling, al zie ik liever Bruins op de plek van de Guzman, die verkocht moet worden om nog wat geld op te leveren.
Enige probleem is dat het wel een risico is qua talenten.
Hoe ontwikkelen ze zich??
Kijk naar de Guzman die vorig jaar echt bagger was.
Echter eigen jeugd spelers hebben bij mij, bijna eindeloos krediet.....
Dus weg gaan; Bahia, Vlaar, Lee, Sahin, Ekramy, Mols en voor de centjes Guzman.
Halen; Ooijer, Meeuwis/Amrabat, Lb (?), winger Elia en spits talent die een jaar de tijd krijgt om zich aan te passen achter Roy, oftewel een argentijnse/braziliaanse topper
Oftewel ik ben voor, alleen wie worden de wissels??
Oeps; alleen Mulder vind ik wat vroeg. Misschien Velthuizen
------------ Velthuizen --------------
- Greene - Ooijer - Hofland - De Cler -
--- Amrabat/Meeuwis -------- Gio -----------
-------------- Bruins -----------------
---- Slory ------------ Wijnaldum ----
-------------- Makaay ----------------
wss; Tiendalli, Buijs, Fer, Elia
Ik ga er van uit dat de Guzman gewoon het seizoen bij Feyenoord af zal maken.
|
|
|