| Poster | | Topic: Discussieer hier over de basis opstelling (deel II) |  |
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 8871 Reg.: 13 mei 2004 |
quote: pipapaauwe schreef:
Wordt weer puzzelen zondag.
---------Timmer-----------
Green Bahia Hofland deCler
-------Lucius Sahin-------
--Fer Guzman Wijnaldum----
---------Makaay-----------
Als dat elftal start, kun je een nederlaag bijschrijven.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: SMOLLIE schreef:
(...)
Als dat elftal start, kun je een nederlaag bijschrijven.
Ja ik weet het.
Ik heb buijs eruit gelaten. 
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 8871 Reg.: 13 mei 2004 |
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
Ja ik weet het.
Ik heb buijs eruit gelaten. 
Gelukkig heeft Bert er meer verstand van en zal het elftal niet op drie posities wijzigen 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 | Lijkt mij dat Greene de positie van Van Bronckhorst gaat opvullen op het middenveld. Indien hij invalt, altijd als middenvelder.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: Ché Cliché schreef:
Lijkt mij dat Greene de positie van Van Bronckhorst gaat opvullen op het middenveld. Indien hij invalt, altijd als middenvelder.
Geachte Ché , Greene is rechtsbening of er moet wat na die breuk zijn veranderd; Sahin neemt het over. Het is wel kudt dat onze 2 beste middenvelders ontbreken. Niet onoverkomelijk.
[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 7 december 2007 17:01:53).]
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: st0ere2006 schreef:
(...)
Geachte Ché , Greene is rechtsbening of er moet wat na die breuk zijn veranderd; Sahin neemt het over. Het is wel kudt dat onze 2 beste middenvelders ontbreken. Niet onoverkomelijk.
Toch zal Greene (dan op de plek van Sahin) in de rol op het middenveld spelen denk ik (en niet D. Buis, want dan zijn de rapen pas echt gaar).
In ieder geval blijkt weer dat de slectie broodnodig versterking nodig heeft.....
[Dit bericht is veranderd door willem van Hanegem (op 7 december 2007 18:58:41).]
|
|
|
Laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | -------------- Timmer ------------------
-- Lucius - Bahia - Hofland - De Cler --
--------- Greene --- Sahin -------------
--- Slory --- De Guzman --- Wijnaldum ---
-------------- Makaay -------------------
Dit is gewoon de meest logische opstelling. Waarom laat Van Marwijk Greene anders invallen voor V.Bronckhorst? Greene maakt ook niet voor lucht zijn minuten in Jong Feyenoord.
quote: willem van Hanegem schreef:
In ieder geval blijkt weer dat de slectie broodnodig versterking nodig heeft.....
Dit vind ik eigenlijk best meevallen. We hebben nu veel geblesseerden en als we dan dit elftal van hierboven nog op de been kunnen brengen vind ik dat behoorlijk Feyenoord waardig en hiermee moet je van VVV winnen. Tegen AZ is V.Bronckhorst er ongetwijfeld weer bij en misschien Bruins ook wel. Maximaal 2 aankopen lijken mij nodig. Een talentvolle spits en iemand achterin denk ik. Verder krijgt nu de jeugd een kans omdat er veel blessures zijn. Met een volledig fitte selectie hoef je weinig onder te doen voor de andere top clubs van Nederland. In Elke linie een versterking vind ik dan ook zonde en zal ons weer met een onnodig grote selectie opzadelen.
[Dit bericht is veranderd door Laatste man (op 7 december 2007 17:58:31).]
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Ché Cliché schreef:
Lijkt mij dat Greene de positie van Van Bronckhorst gaat opvullen op het middenveld. Indien hij invalt, altijd als middenvelder.
Greene kan je in dit geval het beste op de rechtsback positie neerzetten. Hij heeft veel meer snelheid dan Lucius, en is wendbaarder. Lucius kan je in dit geval beter op het middenveld neerzetten naast Sahin.
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | Asjeblieft niet. Aan de zijkant kan Lucius minder kwaad doen dan centraal.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: Heineken schreef:
Asjeblieft niet. Aan de zijkant kan Lucius minder kwaad doen dan centraal.
Juist niet. Lucius kan in dit geval beter in dienst van Sahin gaan spelen, dan dat hij achterin gaat schutteren.
|
|
|
weshoofd Nationale topspeler
Uit: toldijk Vak: Stadiontribune - TT Posts: 851 Reg.: 10 augustus 2005 | Greene op het middnveld en Buijs rechtsback dan? 
|
|
|
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | Greene rechtsback en een middenveld van Sahin, Wijnaldum en De Guzman. Voorin Slory, Makaay en Biseswar. Zeker voor de pot tegen VVV moet dit makkelijk kunnen.
|
|
|
shinjirules Jeugdspeler
Uit: rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 57 Reg.: 4 juli 2005 | Waarom Greene,
Tuurlijk, er is nog het een en ander aan te merken aan Theo. Ik ben ook van mening dat een aankoop voor de rechtsbackpositie urgent is. Maar waar heeft Greene zijn basisplaats aan te danken dan? Hij heeft wel een behoorlijke potentie. Ook ik schreef hem in zijn eerste jaar in Oranje. Maar Theo heeft in het verleden ook goed gepresteerd op deze positie. In beide gevallen staat dat los van de huidige situatie. Greene heeft mij nog niet laten zien dat hij zijn waanzinnige dip van voorgaand jaar te boven is.
Greene rechtsback en een middenveld van Sahin, Wijnaldum en De Guzman. Voorin Slory, Makaay en Biseswar. Zeker voor de pot tegen VVV moet dit makkelijk kunnen.
|
|
|
BartV Jeugdspeler
Uit: Alkmaar Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 49 Reg.: 9 januari 2005 | Ben ik de enige die zich afvraagt waarom je de bank niet met jeugdspelers aanvult als er in het eerste teveel geblesseerden zijn? Neem gewoon jeugdspelers mee in de wedstrijdselectie, toch aardige ervaring voor die gasten?
|
|
|
donkeyshot22 Vedette
Uit: Leiden Vak: Maastribune - W2 Posts: 1318 Reg.: 26 januari 2003 | Ik hoop dat Feyenoord weer de jonge garde minuten laat maken in Venlo.
Wijnaldum of Fer gewwon laten starten.
Winnen doen we daar toch wel.
Dit zijn juist de wedstrijden waarin ze mogen proeven dit seizoen volgend jaar vechten om een vast plekje.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Greene rechtsback en een middenveld van Sahin, Wijnaldum en De Guzman. Voorin Slory, Makaay en Biseswar. Zeker voor de pot tegen VVV moet dit makkelijk kunnen.
Ik denk dat je middenveld iets te offensief is.
|
|
|
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Ik denk dat je middenveld iets te offensief is.
VVV!?
|
|
|
Kuytekind Internationale topspeler
Vak: - Posts: 903 Reg.: 23 juli 2003 |
(...)
VVV!?
V ooral V er V oorin spelen!
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
(...)
VVV!?
Tuurlijk is Feyenoord aan zijn stand verplicht om van VVV te winnen, maar Feyenoord moet ze niet gaan onderschatten. Als je ervoor kiest om op een driemansmiddenveld met alleen maar offensief ingestelde soelers te spelen ondeschat je de tegenstander.
[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 8 december 2007 15:18:39).]
|
|
|
fr -fan Vaste waarde in elftal
Posts: 797 Reg.: 27 juli 2007 | Van brockhorst is gelukkig gewoon fit voor VVV dus dat wordt gewoon samen met sahin achter de guzman
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13742 Reg.: 1 augustus 2004 | Dit moet gewoon een makkie worden,al stellen we 10 jeugdspelers op.
Als Makaay er maar bij is maak ik me geen zorgen...
[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 8 december 2007 16:11:46).]
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4194 Reg.: 2 juli 2004 | Timmer
Greene-Bahia-Hofland-De Cler
Sahin-Van Bronckhorst-Bruins
De Guzman-Makaay-Wijnaldum
Mits Bruins KAN spelen.
Zo zou ik gaan spelen tegen AZ. De Guzman is zelf meer een aanvaller, Op het middenveld laat hij zich te makkelijk overlopen. De Guzman is iemand die veel loopt, dus lijtk het mij beter om hem in de aanval te zetten. Bruins en Sahin (mits in vorm) kunnen het spel verdelen. Ben alleen wel bang dat we fysiek weer te kort komen. Het zou slim kunnen zijn om Fer op het middenveld te zetten. (maar die is nog wel erg onervaren voor een topwedstrijd)
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: aliendwurf schreef:
Dit moet gewoon een makkie worden,al stellen we 10 jeugdspelers op.
Als Makaay er maar bij is maak ik me geen zorgen...
Je bent een profeet. 
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3573 Reg.: 9 juni 2004 | ik zou deze opstelling doen:
lucius----------bahia------------hofland------------decler
-----------------fer--------------gio--------------------
-----------------------deguzman---------------------sahin
slory--------------------makaay--------------------------
|
|
|