| Poster | | Topic: Henk Timmer |  |
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 | Feyenoord heeft deze middag Henk Timmer gecontracteerd.
Bij deze zijn eigen toppic.
|
|
|
Kurupti Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Maastribune - W4 Posts: 4854 Reg.: 23 februari 2004 | HENK TIMMER TERUG BIJ FEYENOORD
Feyenoord en AZ hebben donderdag een akkoord bereikt over de overgang van Henk Timmer. Voor de 34-jarige doelman betekent de transfer een terugkeer op bekend terrein. De Hierdenaar stond in het succesvolle seizoen 2001/2002 ook al op de loonlijst in De Kuip. Destijds kwam hij tot drie officiële duels. ‘Ik heb het altijd gezegd: in dat ene jaar is Feyenoord mijn club geworden’, zegt Timmer. ‘Als je dan de kans krijgt om er terug te keren, dan is dat super.’
Henk Timmer is een van de meest ervaren keepers van Nederland. De bij het voormalige PEC Zwolle opgeleide doelman speelde sinds 1989 meer dan 400 wedstrijden in het betaalde voetbal. Bovendien maakt de vaste doelman van AZ sinds afgelopen seizoen deel uit van de selectie van het Nederlands Elftal, waarvoor hij inmiddels twee interlands speelde en een WK meemaakte.
‘Ik had het bij AZ prima naar mijn zin, maar kreeg een meningsverschil met Louis van Gaal’, aldus de keeper. ‘Toen kwam Feyenoord en daar hoefde ik niet lang over na te denken. Ik heb in mijn jaar in Rotterdam heel veel meegemaakt en daar is altijd van wat blijven hangen bij mij. Ik heb het daarna ook altijd gezegd: Feyenoord is mijn club geworden. Als je dan de kans krijgt om er terug te keren, dan is dat super. Ik heb er dan ook alles aan gedaan om die stap mogelijk te maken.’
‘Erwin Koeman wilde graag twee keepers met veel ervaring bij zijn selectie’, vertelt technisch manager Peter Bosz, ‘en daarom zijn we heel blij dat we er in geslaagd zijn om Henk Timmer vast te leggen. Henk voldoet aan alle voorwaarden en zit niet voor niets bij Oranje.’
Als Henk Timmer de medische keuring doorstaat en club en speler overeenstemming bereiken over de laatste details, zal hij in principe vanaf maandag 17 juli gaan meetrainen bij Feyenoord. Timmer verwacht geen problemen: ‘Ik ben de laatste maand bij Oranje zo vaak getest en binnenstebuiten gekeerd, het zou wel heel gek zijn als ze nu nog iets vinden…’
|
|
|
Sandur Geselecteerd voor Oranje
Posts: 531 Reg.: 23 juli 2001 | Staat ook al op feyenoord.nl!
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Leuk voor hem dat hij terug is bij Feyenoord.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 | Yes we hebben een 34 jarige doelman gecontracteerd 
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: Patrick73 schreef:
Leuk voor hem dat hij terug is bij Feyenoord.
Ook leuk voor Lodewijks
Maar goede zet gaat nog zeker 3 jaar mee en tegen die tijd is Ekrami er helemaal klaar voor 
|
|
|
eddyburgy Meervoudig international
Uit: zeeland Vak: - Posts: 653 Reg.: 10 januari 2005 | Goed gedaan, Feyenoord een vele betere keeper dan Aerts is.
Timmer welcome Back 
|
|
|
Kuytekind Internationale topspeler
Vak: - Posts: 903 Reg.: 23 juli 2003 | leuk voor aerts, geintje... (kan die lange mooi optyfen)
op zich niet erg 34, toen ging sar ook nog naar ManU
|
|
|
Diego Biseswar Vedette Runner-up Algemeen Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen
Vak: Maastribune - W3 Posts: 1197 Reg.: 5 augustus 2004 | Dit betekent dus dat Aerts zou snel mogelijk weggedaan wordt en Timmer de nieuwe eerste keeper is van Feyenoord. Lodewijks tweede keeper en onze groeibriljant Ekramy derde keeper.
|
|
|
feyenoordhilversum Vedette
Uit: Hilversum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 8 juli 2005 | Is wel een hele goeie keeper ik zou zeggen laat lodewijks en Timmer het maar uitvechten! Aerts gaat nu wel weg dat is wel cker lijkt mij!
|
|
|
Thomazz Bankzitter
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 209 Reg.: 7 juli 2005 | Ben ik nou de enige die toch erg blij is met deze transfer. Het was gewoon een buitenkansje en Ekramy mag nog ff gaan studeren en Lodewijks voor mentor spelen, al doe ik ze hiermee te kort.
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: Thomazz schreef:
Ben ik nou de enige die toch erg blij is met deze transfer. Het was gewoon een buitenkansje en Ekramy mag nog ff gaan studeren en Lodewijks voor mentor spelen, al doe ik ze hiermee te kort.
beter lezen zou ik zeggen 
[Dit bericht is veranderd door Beer (op 13 juli 2006 12:27:26).]
|
|
|
tommiej Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Beijerland Vak: - Posts: 768 Reg.: 27 januari 2004 | HENK WELCOME BACK!!!!! 
|
|
|
|
Uit: Hilversum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 8 juli 2005 | Dit betekend ook dat Marianne Timmer er vaker zal zijn leuke bijkomstigheid vind ik zo 
|
|
|
karper Vedette
Uit: uithoorn Vak: Stadiontribune - S Posts: 1111 Reg.: 6 januari 2005 | hahaah daar is onze geil bok weer hoor haha
|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10473 Reg.: 6 juni 2000 |
quote: feyenoordhilversum schreef:
Dit betekend ook dat Marianne Timmer er vaker zal zijn leuke bijkomstigheid vind ik zo 
PRECIES! WERELDTRANSFER! 
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 | Dalijk nog een ijsbaan in de kuip om het veld heen 
|
|
|
SteefNYC Vedette
Vak: - Posts: 3047 Reg.: 14 december 2004 | En weer ruimte gecreerd in de selectie van een concurrent.

|
|
|
michael34 Vaste waarde in elftal
Uit: lienden Vak: Olympiatribune - N Posts: 415 Reg.: 15 juli 2005 | welcome back henk hier vind je wel de warmte die je verdient az is een waardeloze sfeer types een nepajax sfeer citaat uitspraak van gaal
|
|
|
Uit: Hilversum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 8 juli 2005 |
quote: SteefNYC schreef:
En weer ruimte gecreerd in de selectie van een concurrent.

Hoezo timmer is toch een goeie keeper! Hun zijn gewoon dom dat ze hem laten gaan didulica is stukken minder!
|
|
|
Beer Vedette
quote: michael34 schreef:
welcome back henk hier vind je wel de warmte die je verdient az is een waardeloze sfeer types een nepajax sfeer citaat uitspraak van gaal
Wij zijn een profclub en geen saunagezelschap 
|
|
|
SteefNYC Vedette
Vak: - Posts: 3047 Reg.: 14 december 2004 |
quote: feyenoordhilversum schreef:
(...)
Hoezo timmer is toch een goeie keeper! Hun zijn gewoon dom dat ze hem laten gaan didulica is stukken minder!
Daarom halen ze er nog 1.
Je had 'm moeten laten zitten. Was er vanzelf ruzie gekomen bij AZ en had je 'm in december voor niks over kunnen nemen, terwijl AZ dan al op fikse achterstand had gestaan.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Wazzup Meervoudig international
Vak: - Posts: 665 Reg.: 9 januari 2005 |
quote: SteefNYC schreef:
(...)
Daarom halen ze er nog 1.
Je had 'm moeten laten zitten. Was er vanzelf ruzie gekomen bij AZ en had je 'm in december voor niks over kunnen nemen, terwijl AZ dan al op fikse achterstand had gestaan.
Zeker Bruno Fernandes?
|
|
|
SteefNYC Vedette
Vak: - Posts: 3047 Reg.: 14 december 2004 |
quote: Wazzup schreef:
(...)
Zeker Bruno Fernandes?
Zou kunnen.
|
|