Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Opstellingen en Feyenoordspelers
Henk Timmer
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 100 »

Poster
Topic: Henk Timmer 
willem07
Nationale topspeler

Uit: Utrecht
Vak: -
Reg.: 3 mei 2006
Gepost op 14 juli 2006 om 23:41:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind Stekelenburg momenteel een betere keeper en ook Lodewijks vind ik een beter keeper. De andere Nederlandse keepers op de Nederlandse velden ken ik niet zo goed, dus daar kan ik niks over zeggen. Die kinderhandjes is bedoeld als antwoord op al de juichende reply's dat Feyenoord goed bezig is. Persoonlijk ben ik het daar niet mee eens, tuurlijk er zit wel wat verbetering in het beleid, maar het verlies tegen Katwijk, het ad-hoc halen van een in mijn ogen onnodige keeper, de stage van een Taksi-Tamboura en het uitblijven van hoognodige aankopen stemmen mij nou niet echt positief. Mensen die echter wel heel positief zijn, zijn naar mijn idee wel heel snel tevreden gesteld, vandaar de kinderhandjes.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Feyenoordowns
Nationale topspeler

Uit: Westwoud
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 juni 2006
Gepost op 15 juli 2006 om 00:13:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem07 schreef:

Ik vind Stekelenburg momenteel een betere keeper en ook Lodewijks vind ik een beter keeper. De andere Nederlandse keepers op de Nederlandse velden ken ik niet zo goed, dus daar kan ik niks over zeggen. Die kinderhandjes is bedoeld als antwoord op al de juichende reply's dat Feyenoord goed bezig is. Persoonlijk ben ik het daar niet mee eens, tuurlijk er zit wel wat verbetering in het beleid, maar het verlies tegen Katwijk, het ad-hoc halen van een in mijn ogen onnodige keeper, de stage van een Taksi-Tamboura en het uitblijven van hoognodige aankopen stemmen mij nou niet echt positief. Mensen die echter wel heel positief zijn, zijn naar mijn idee wel heel snel tevreden gesteld, vandaar de kinderhandjes.

dat er een nieuwe keeper is gehaald, is eigenlijk helemaal niet zo onnodig..

Stel lodewijks raakt gebleseerd, dan heb je een onervaren Ekramy als vervanger (dat is toch een risico, want je weet niet hoe die het over langere periode doet) en daarachter dan weer aerts.. ik moet er niet aan denken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Dmvdzw
Vedette

Uit: 's Heerarendskerke
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 26 juni 2005
Gepost op 15 juli 2006 om 11:20:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem07 schreef:

Stekelenburg is helemaal niet beter.... Timmer had bij NL'se elftal de concurrentiestrijd gewonnen, maar omdat Maarten jonger was mocht hij zijn minuten pakken bij blessure Van Der Sar
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.320,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
delgado
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 15 juli 2006 om 16:04:42.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dmvdzw schreef:

(...)

Stekelenburg is helemaal niet beter.... Timmer had bij NL'se elftal de concurrentiestrijd gewonnen, maar omdat Maarten jonger was mocht hij zijn minuten pakken bij blessure Van Der Sar

En een bijkomende feit, is dat van Basten een voorkeur heeft voor Ajaxieden.

[Dit bericht is veranderd door delgado (op 15 juli 2006 16:05:11).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Belgian_Feyenoord_Fan
Nationale topspeler

Uit: Limburg, België
Reg.: 19 april 2006
Gepost op 15 juli 2006 om 16:09:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

---------------- Timmer ---------------

Collen --- Greene --- Vlaar --- Derijck

--------------- Lucius ----------------

----- Guzzie ---------- Aankoop -------

Castelen -------------------- Huysegems

---------------- Kuyt -----------------

Niet slecht denk ik.
al kan er nog wat beter.

Je kan ook de defensie zo zetten, dat Greene RB speelt, en Bahia centraal in de defensie.

Verder denk ik dat we bij 'aankoop' rekening moeten houden met Barretto, al denk ik dat het een hofs-verhaal gaat worden, net niet constant genoeg...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.328,3VoVo: -Opstelling: incompleet
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 15 juli 2006 om 16:41:19.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Belgian_Feyenoord_Fan schreef:

---------------- Timmer ---------------

Collen --- Greene --- Vlaar --- Derijck

--------------- Lucius ----------------

----- Guzzie ---------- Aankoop -------

Castelen -------------------- Huysegems

---------------- Kuyt -----------------

Niet slecht denk ik.
al kan er nog wat beter.

Je kan ook de defensie zo zetten, dat Greene RB speelt, en Bahia centraal in de defensie.

Verder denk ik dat we bij 'aankoop' rekening moeten houden met Barretto, al denk ik dat het een hofs-verhaal gaat worden, net niet constant genoeg...

Waar zou dan (eventueel) Baretto moeten spelen?? (als het waar is van die transfer)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Seldon
Vedette
Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008

Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 15 juli 2006 om 17:05:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem van Hanegem schreef:

(...)

Waar zou dan (eventueel) Baretto moeten spelen?? (als het waar is van die transfer)

Lijkt me nogal logisch... links/rechts op het middenveld dus. De Guzman kan eventueel ook links op het middenveld spelen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.439,6VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Belgian_Feyenoord_Fan
Nationale topspeler

Gepost op 15 juli 2006 om 19:56:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Seldon schreef:

(...)

Lijkt me nogal logisch... links/rechts op het middenveld dus. De Guzman kan eventueel ook links op het middenveld spelen.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.328,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Vin
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 16 juli 2006 om 11:59:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Iemand een idee hoeveel jaar Timmer heeft getekend, zag nergens wat staan! En geen zin om het hele forum door te zoeken
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Feyenoord is my live
Vedette

Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 4 januari 2003
Gepost op 16 juli 2006 om 12:02:33.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vin schreef:

Iemand een idee hoeveel jaar Timmer heeft getekend, zag nergens wat staan! En geen zin om het hele forum door te zoeken

Beter lezen: 2 jaar...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.336,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
R-Z 4-Ever
Lid 2e elftal

Uit: ÈBK
Vak: Olympiatribune - Z2
Reg.: 25 juni 2006
Gepost op 17 juli 2006 om 10:05:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem van Hanegem schreef:

(...)

Nu we weten dat het waarschijnlijk van Baretto niet waar is, denk ik dan je op de plek van aankoop Hofs kan zetten en dan Derijck eruit en dan op die positie een aankoop doen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.454,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Ecuador
Vedette

Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 17 juli 2006 om 10:18:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
R-Z 4-Ever schreef:

(...)

Nu we weten dat het waarschijnlijk van Baretto niet waar is, denk ik dan je op de plek van aankoop Hofs kan zetten en dan Derijck eruit en dan op die positie een aankoop doen.

Omdat de clubs het ontkennen is het niet waar???
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.464,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 17 juli 2006 om 10:32:44.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vin schreef:

Vin kom lekker hier compleet terug en laat de fr1908-online lekker zitten. Jij als 'normale' hebt daar niets te zoeken man.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
delgado
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 17 juli 2006 om 14:47:20.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ecuador schreef:

(...)

Omdat de clubs het ontkennen is het niet waar???

Je moet niet alle geruchten geloven. Zowieso moet je niet alles geloven wat er word gezegd en geschreven in de media.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 6 augustus 2006 om 22:33:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Keepte vandaag zeer goed. Hij zat er een keer naast bij een voorzet, verder een zeer goede betrouwbare indruk.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
fefe
Jeugdspeler

Reg.: 19 juli 2006
Gepost op 6 augustus 2006 om 22:48:20.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

en dat is 1 x de nul
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.482,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Belgian_Feyenoord_Fan
Nationale topspeler

Gepost op 6 augustus 2006 om 23:17:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Beer schreef:

Keepte vandaag zeer goed. Hij zat er een keer naast bij een voorzet, verder een zeer goede betrouwbare indruk.

Ik zou ook opteren voor Timmer. Is toch een paar jaar jonger als Patje, en heeft vandaag toch bewezen een zekere sluitpost te zijn.

Ekramy 2de doelman. Patje keeperstrainer.
 Help mods!
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 6 augustus 2006 om 23:21:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Belgian_Feyenoord_Fan schreef:

(...)

Ik zou ook opteren voor Timmer. Is toch een paar jaar jonger als Patje, en heeft vandaag toch bewezen een zekere sluitpost te zijn.

Ekramy 2de doelman. Patje keeperstrainer.

Mee eens, Ekrami 2e keeper maken, is ook goed voor de toekomst en Patje achter de hand houden en keeperstrainer maken
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Jørgen Kristensen
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 4 juni 2003
Gepost op 7 augustus 2006 om 00:39:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem07 schreef:

Ik vind Vermeer beter dan Stekelenburg.

Timmer maakte een solide indruk.
Feyenoord zal er veel plezier aan beleven.
 Help mods!
fr-girl
Talent

Uit: veenendaal
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 22 juli 2004
Gepost op 7 augustus 2006 om 08:20:25.       MSN: ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Fijn dat ie terug is in rotterdam! Denk dat van gaal daar nog spijt van gaat krijgen als ik vrijdag naar die sinouh en dudilica keek wat een stumperds zeg allebei een fout du dat gaat lekker. Hij zat r gister idd 1x naast bij een voorzet maar verder prima gekeept. Hij is rustig en solide en wat jonger als lodewijks dus zou hem lekker laten staan. Lodewijks houd het toch nooit het hele seizoen vol raakt altijd geblesseerd in de 2de helft van de competitie.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Heineken
Vedette
Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
Gepost op 7 augustus 2006 om 08:26:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ook als het aan mij ligt Timmer als eerste keeper, het liefst met Ekramy daarachter als tweede man.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.483,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
RicardoKaka
Vedette

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 12 augustus 2005
Gepost op 7 augustus 2006 om 08:45:57.       MSN: chierri@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Heineken schreef:

Ook als het aan mij ligt Timmer als eerste keeper, het liefst met Ekramy daarachter als tweede man.

Hier kan ik mij volledig bij aansluiten
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.378,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Polderhaas1
Vedette

Vak: Marathontribune - E
Reg.: 30 mei 2003
Gepost op 7 augustus 2006 om 21:49:05.       MSN: Polderhaas@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fr-girl schreef:

Fijn dat ie terug is in rotterdam! Denk dat van gaal daar nog spijt van gaat krijgen als ik vrijdag naar die sinouh en dudilica keek wat een stumperds zeg allebei een fout du dat gaat lekker. Hij zat r gister idd 1x naast bij een voorzet maar verder prima gekeept. Hij is rustig en solide en wat jonger als lodewijks dus zou hem lekker laten staan. Lodewijks houd het toch nooit het hele seizoen vol raakt altijd geblesseerd in de 2de helft van de competitie.

Timmer is in de groep ook heel belangrijk. Zag je gisteren bij de Yel. Dat had ie nog ff niet door en de hele groep wachtte op hem, met Dirk Kuyt voorop en al lachend kwam ie erbij! Zou bij Kalou wel anders zijn geweest.

Prima aankoop!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.352,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
woekeraar
Internationale topspeler
Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007

Uit: Zoetermeer
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 5 juni 2005
Gepost op 8 augustus 2006 om 00:12:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voor mij nu al eerste keus met ook alle respect voor Lodewijks, zeer prettig dat Feyenoord de twee beste Nederlandse keepers nu heeft, was het maar op alle posities zo gesteld. Je hebt nu gewoon twee keepers die punten pakken, ervaring hebben, heel belangrijk met jonge spelers zoals Vlaar en Drenthe en Greene.

Ekramy zn tijd komt wel alleen dit is in combinatie met de nu zeer jonge achterhoede niet wenselijk.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.620,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DennisOos
Vedette

Uit: Delft
Reg.: 31 oktober 2004
Gepost op 8 augustus 2006 om 21:29:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
woekeraar schreef:

Voor mij nu al eerste keus met ook alle respect voor Lodewijks, zeer prettig dat Feyenoord de twee beste Nederlandse keepers nu heeft, was het maar op alle posities zo gesteld. Je hebt nu gewoon twee keepers die punten pakken, ervaring hebben, heel belangrijk met jonge spelers zoals Vlaar en Drenthe en Greene.

Ekramy zn tijd komt wel alleen dit is in combinatie met de nu zeer jonge achterhoede niet wenselijk.

Je ziet het vandaag!! Een kleine botsing & hij heeft er al last van....

Ik denk dat LODEWIJKS afgelopen zomer had moeten stoppen, maar TIMMER wordt eerste keuze!!!!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk