Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Opstellingen en Feyenoordspelers
Henk Timmer
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 100 »

Poster
Topic: Henk Timmer 
Obiku
Vedette

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 13 juli 2006 om 21:24:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem van Hanegem schreef:

(...)

Deze "aankoop" ( ) is gewoon een fantastischje dweal, want Lodewijks = 40(!) en krijgt steeds meer kwaaltjes waardoor Aerts vorig sezoen punten voor Feyenoord heeft verspeeld.

Nu zal Timmer wel eerste keus worden en Ekremy kort daarachter, zodat Lodewijks geleidelijk door Doesburg aan zijn (nieuwe) toekomst kan gaan werken!!!

Helemaal mee eens, zonder die clown was je vorig jaar als tweede geeindigd en dan was het misschien heel anders verlopen in de playoffs. Een topclub moet gewoon minimaal twee betrouwbare keepers hebben, dat is al vaak genoeg gebleken. Daar komt bij dat Lodewijks er volgend jaar mee stopt en dan had je alleen Ekramy nog gehad.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 13 juli 2006 om 21:33:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem van Hanegem schreef:

(...)

Deze "aankoop" ( ) is gewoon een fantastischje dweal, want Lodewijks = 40(!) en krijgt steeds meer kwaaltjes waardoor Aerts vorig sezoen punten voor Feyenoord heeft verspeeld.

Nu zal Timmer wel eerste keus worden en Ekremy kort daarachter, zodat Lodewijks geleidelijk door Doesburg aan zijn (nieuwe) toekomst kan gaan werken!!!

vergeet ook niet dat het ook aan koeman lag die te lang aerts het hoofd boven water heeft gehouden.

timmer is een goede keeper. Ik waardeer deze aankoop alleen als het niet ten koste is gegaan van 1 of 2 middenvelders
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
woekeraar
Internationale topspeler
Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007

Uit: Zoetermeer
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 5 juni 2005
Gepost op 13 juli 2006 om 21:45:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geweldige aankoop, en wat ik nu bij mijn mede forumgebruikers mis, een brok ervaring wat juist nodig is met de jonge Vlaar, en Greene, achterin, nu nog Tim de Cler erbij, of zou Drenthe het op deze plek aankunnen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.620,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Corine
Jeugdspeler

Uit: Barendrecht
Vak: Marathontribune - E
Reg.: 19 maart 2006
Gepost op 13 juli 2006 om 22:42:25.       MSN: corinevdpols@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Welcome back Henk
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Biseswar
Vedette

Vak: -
Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 13 juli 2006 om 22:54:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord heeft de keeperspositie nu zeer goed ingevuld! Ik hoop alleen niet dat deze tranfer ten koste gaat van de speelminuten van Sherif Ekramy.

Maar Henk Timmer vind ik beter als Lodewijks. Lodewijks heb ik nooit een super keeper gevonden. Het is niet de keeper die de onhoudbare ballen eruit hield zoals dat echte goeie keepers wel konden. Daarnaast vond ik hem op het laatst erg zwak keepen.

Timmer is ook geen topkeeper maar die heeft een zeer goede reflex en ik vind hem een sterke indruk maken. Vind hem alleen net iets te klein en te zwaar zoals bij conners en sommige ballen ziet hij er niet goed uit.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Dmvdzw
Vedette

Uit: 's Heerarendskerke
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 26 juni 2005
Gepost op 13 juli 2006 om 22:59:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach ja, Feyenoord heeft er weer een mentor bij, bovendien een keeper die 'lijkt mij' ook later de ambitie en uitstraling heeft om nog wat voor Feyenoord te betekenen na zijn carriere.

Goede keeper ,en toch nog 6 jaar jonger dan Lodewijks
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.320,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Obiku
Vedette

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 13 juli 2006 om 23:12:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

Feyenoord heeft de keeperspositie nu zeer goed ingevuld! Ik hoop alleen niet dat deze tranfer ten koste gaat van de speelminuten van Sherif Ekramy.

Maar Henk Timmer vind ik beter als Lodewijks. Lodewijks heb ik nooit een super keeper gevonden. Het is niet de keeper die de onhoudbare ballen eruit hield zoals dat echte goeie keepers wel konden. Daarnaast vond ik hem op het laatst erg zwak keepen.

Ik vond Lodewijks bij P$V en Groningen ook niets bijzonders, maar bij Feyenoord heeft hij voor mijn gevoel toch nog een zeer grote stap voorwaarts gemaakt (ondanks zijn leeftijd) en is uitgegroeid tot een steunpilaar. Het zou me dan ook niets verbazen als hij dit seizoen gewoon weer als nummer 1 begint.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Debink
Jeugdspeler

Reg.: 18 juni 2006
Gepost op 14 juli 2006 om 02:49:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hodie schreef:

(...)

vergeet ook niet dat het ook aan koeman lag die te lang aerts het hoofd boven water heeft gehouden.

timmer is een goede keeper. Ik waardeer deze aankoop alleen als het niet ten koste is gegaan van 1 of 2 middenvelders

Gelul, nee je moet je keeper gelijk bij een fout laten vallen zeker, dan weet je zeker dat je er niets meer aan hebt!! Ekramy waren ze nog niet zeker van dus om hier Koeman de schuld te geven vind ik veel te makkelijk, ook al kom ik uit hetzelfde dorp als jij!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.395,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Feyenoord is my live
Vedette

Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 4 januari 2003
Gepost op 14 juli 2006 om 07:20:52.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

Bril nodig

Als er 1 goede reflexen, rust heeft en onhoudbare ballen er uit haalt is het Lodewijks wel. Hij keept iedere wedstrijd zeer sterk, is in alle opzichten net iets beter dat Timmer.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.336,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 14 juli 2006 om 09:12:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord is my live schreef:

(...)

Bril nodig

Als er 1 goede reflexen, rust heeft en onhoudbare ballen er uit haalt is het Lodewijks wel. Hij keept iedere wedstrijd zeer sterk, is in alle opzichten net iets beter dat Timmer.

Rust? Bril nodig?

Wel eens een corner voor de tegenpartij gezien? Of een vrije trap in de buurt van Lodewijks z'n doel?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
RicardoKaka
Vedette

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 12 augustus 2005
Gepost op 14 juli 2006 om 09:22:20.       MSN: chierri@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
OrCristian schreef:

(...)

Rust? Bril nodig?

Wel eens een corner voor de tegenpartij gezien? Of een vrije trap in de buurt van Lodewijks z'n doel?

Ik weet niet wat jij nou dom loopt te mekkeren, maar Lodewijks is een van de betrouwbaarste keepers in Nederland. Hij straalt rust uit, ook naar zn verdedigers toe. Ik zou het erg jammer vinden als hij 2de keeper zou worden, ook al is Timmer een stuk jonger en minder blessuregevoelig.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.378,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 14 juli 2006 om 09:28:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RicardoKaka schreef:

(...)
Ik weet niet wat jij nou dom loopt te mekkeren, maar Lodewijks is een van de betrouwbaarste keepers in Nederland. Hij straalt rust uit, ook naar zn verdedigers toe. Ik zou het erg jammer vinden als hij 2de keeper zou worden, ook al is Timmer een stuk jonger en minder blessuregevoelig.

Let maar eens op bij een corner voor de tegenpartij. Hij laat zich continu uit zijn concentratie halen, beste voorbeeld afgelopen seizoen was ADO-uit.

Sorry maar dat is wat ik constateer. Dat jij dat wilt afdoen als dom gemekker, is jouw probleem.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Biseswar
Vedette

Gepost op 14 juli 2006 om 09:56:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SteefNYC schreef:

(...)

Daarom halen ze er nog 1.

Je had 'm moeten laten zitten. Was er vanzelf ruzie gekomen bij AZ en had je 'm in december voor niks over kunnen nemen, terwijl AZ dan al op fikse achterstand had gestaan.

We moeten van onze eigen krachten uitgaan, dus alleen naar Feyenoord kijken. Hun raken hun aanvoerder kwijt en er verlaat nu wederom weer iemand met ervaring.

Als er onoverhoopt iets gebeurt met Lodewijks en Ekramy zijn we weer afhankelijk van Aerts, dan staan wij weer gegarandeerd op fikse achterstand.

Daarnaast hij had een conflict met AZ is 34 jaar, dus hij had echt niet veel gekost. Feyenoord zit ook altijd met een duppie op de eerste rij. Nu zadelen we AZ nog eens op, met het zoeken van een 2de keeper kost hun alleen maar geld.

Daarnaast hebben wij een zeer goed keepersblok Timmer-Ekramy-Lodewijks.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Ecuador
Vedette

Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 14 juli 2006 om 10:11:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

opvolger Timmer bij AZ is Sinouh hahaha
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.464,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Poseidon
Vedette

Uit: Zwijndrecht
Gepost op 14 juli 2006 om 10:14:28.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Timmer is een prima aankoop, samen met Lodewijks is deze positie goed ingevuld. Ekramy kan het beste worden verhuurd aan Exelsior zodat hij speelminuten en ervaring opdoet en hij over een of twee jaar het roer kan overnemen.

Er zijn helaas nog wel posities die nog dringend versterkt moeten worden, laten we hopen dat we ook daar een aantal goede spelers voor worden gehaald.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.392,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Biseswar
Vedette

Gepost op 14 juli 2006 om 10:17:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SteefNYC schreef:

(...)

Daarom halen ze er nog 1.

Je had 'm moeten laten zitten. Was er vanzelf ruzie gekomen bij AZ en had je 'm in december voor niks over kunnen nemen, terwijl AZ dan al op fikse achterstand had gestaan.

Steef geef toe, toch een goede beslissing van Feyenoord geweest om nu toe te happen!!

ALKMAAR - AZ heeft overeenstemming bereikt met Khalid Sinouh over een contract van één jaar bij de Alkmaarders. De 31-jarige keeper komt transfervrij over van de Cypriotische club Omonia Nicosia.

Sinouh werd op 2 mei 1975 geboren in Amsterdam. Bij de amateurs van achtereenvolgens Animo, Zeeburgia, Dinamo en DWS leerde hij de fijne kneepjes van het keepersvak. Hij startte zijn professionele loopbaan in 1994 bij HFC Haarlem. Na drie jaar Haarlem kwam hij terecht bij SC Heerenveen, waarna in 1998 de transfer naar RKC Waalwijk volgde. Aan het einde van vorig seizoen koos Sinouh voor een buitenlands avontuur bij Omonia Nicosia, maar nu keert de keeper dus weer terug naar Nederland.

Sinouh keepte tot dusver 120 duels in het Nederlandse betaalde voetbal, voor Omonia kwam hij 15 keer in actie. Tevens speelde hij 6 interlands voor Marokko. Hij traint met ingang van vrijdag mee met de selectie van Louis van Gaal.
 Help mods!
Wazzup
Meervoudig international

Reg.: 9 januari 2005
Gepost op 14 juli 2006 om 10:24:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geen Fernandes voor AZ. Het geld lijkt dus eindelijk op te zijn daar.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
KarimSaidi
Vedette

Uit: Noord-Holland
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 13 november 2003
Gepost op 14 juli 2006 om 10:28:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

(...)

Steef geef toe, toch een goede beslissing van Feyenoord geweest om nu toe te happen!!

ALKMAAR - AZ heeft overeenstemming bereikt met Khalid Sinouh over een contract van één jaar bij de Alkmaarders. De 31-jarige keeper komt transfervrij over van de Cypriotische club Omonia Nicosia.

Sinouh werd op 2 mei 1975 geboren in Amsterdam. Bij de amateurs van achtereenvolgens Animo, Zeeburgia, Dinamo en DWS leerde hij de fijne kneepjes van het keepersvak. Hij startte zijn professionele loopbaan in 1994 bij HFC Haarlem. Na drie jaar Haarlem kwam hij terecht bij SC Heerenveen, waarna in 1998 de transfer naar RKC Waalwijk volgde. Aan het einde van vorig seizoen koos Sinouh voor een buitenlands avontuur bij Omonia Nicosia, maar nu keert de keeper dus weer terug naar Nederland.

Sinouh keepte tot dusver 120 duels in het Nederlandse betaalde voetbal, voor Omonia kwam hij 15 keer in actie. Tevens speelde hij 6 interlands voor Marokko. Hij traint met ingang van vrijdag mee met de selectie van Louis van Gaal.

Sinouh?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
L.Pincoffs
Vedette

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 14 juli 2006 om 10:32:34.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ha, de man, die zo goed huilen kan. Eens kijken in hoeveel sportprogramma's hij dit jaar weer te zien is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 14 juli 2006 om 10:39:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KarimSaidi schreef:
Sinouh?

Dan moeten ze geen tifo actie hebben met snippertjes want dan sta je zo met 1-0 achter

ps. Dan hedden ze net zo goed Aerts kunnen overnemen

[Dit bericht is veranderd door Beer (op 14 juli 2006 16:00:09).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
delgado
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 14 juli 2006 om 15:58:28.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben erg benieuwd, wie er de komend seizoen de eerste doelmal word.

[Dit bericht is veranderd door delgado (op 14 juli 2006 15:58:56).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
woekeraar
Internationale topspeler
Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007

Uit: Zoetermeer
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 5 juni 2005
Gepost op 14 juli 2006 om 21:24:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wij hebben in ieder geval nu de beste keepers van de HCE.
We hebben twee goede buitenspelers. Huysegems en Castelen
Wij hebben twee internationals van spitsen.
Wat willen we nu nog meer.

Een linksback en middenvelder.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.620,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Pablo
Vedette

Uit: Eindhoven
Reg.: 2 november 2000
Gepost op 14 juli 2006 om 22:59:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Om de discussie op gang te houden, als ik moet tussen Lodewijks en Timmer zeg ik volmondig Timmer. Niet dat ik Lodewijks slecht vind, maar ik vind 'm evenals OrCristian af en toe een steek laten vallen.

Mijn voorkeur is en blijft Timmer in de goal, Ekramy op de bank en Lodewijks in de staf (en op de reservelijst).
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
willem07
Nationale topspeler

Reg.: 3 mei 2006
Gepost op 14 juli 2006 om 23:09:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Timmer moest gewoon weg, omdat Van Gaal niet tevreden over hem was. Hij heeft het afgelopen halfjaar namelijk niet echt best staan keepen. Dat al die kinderhandjes op het forum weer zo makkelijk gevuld zijn is prima, maar Timmer gaat er echt niet voor zorgen dat we weer aansluiting gaan krijgen bij onze traditionele rivalen. Hij is inderdaad een betere tweede keeper dan Aerts, maar persoonlijk had ik liever Ekramy een kans gegeven als tweede keeper, maar ja daar zal de technische staf wel geen vertrouwen in hebben.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Pablo
Vedette

Uit: Eindhoven
Reg.: 2 november 2000
Gepost op 14 juli 2006 om 23:12:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem07 schreef:
Dat al die kinderhandjes op het forum weer zo makkelijk gevuld zijn is prima, maar Timmer gaat er echt niet voor zorgen dat we weer aansluiting gaan krijgen bij onze traditionele rivalen.
Wie zegt dat dan van die kinderhandjes? Vind ik nogal een vreemde stelling. Het is wel de beste nederlandse keeper op de nederlandse velden dus punten zal hij wel gaan pakken.

Om antwoord te geven op jouw stelling, de aansluiting is ver te zoeken daar doet een langer verblijf van Kuijt ook niet aan af.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk