Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Opstellingen en Feyenoordspelers
Henk Timmer
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 100 »

Poster
Topic: Henk Timmer 
Feyenoord-2006
Nationale topspeler

Uit: Dordrecht
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 20 januari 2006
Gepost op 13 juli 2006 om 16:36:04.         MSN: the_house_cat_1992@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoordowns schreef:

(...)

wanbeleid is de wereld nog niet uit dus

Hij heeft heel weinig gekost want Nepneus wou van hem af !
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.445,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Feyenoordowns
Nationale topspeler

Uit: Westwoud
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 juni 2006
Gepost op 13 juli 2006 om 16:41:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord-2006 schreef:

(...)

Hij heeft heel weinig gekost want Nepneus wou van hem af !

al zou ie een euro gekost hebben.. ruim in de 30 en zou bankzitter worden bij AZ.. ga je toch geen geld voor betalen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
dj
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 11 juli 2003
Gepost op 13 juli 2006 om 16:49:16.       MSN: ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord-2006 schreef:

(...)

Hij heeft wel gelijk elke speler die komt zegt: "Als Feyenoord komt hoef je geen moment te twijfelen".Beetje een afgezaagde zin is dat geworden !

Schei toch uit man... is toch logisch dat ze dat zeggen!!

Moet ie dan zeggen??

''Ik heb er lang over moeten nadenken, maar uiteindelijk toen er verder niks op mn pad kwam heb ik voor Feyenoord gekozen''

Wat een zeikwijven hier zeg...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Feyenoord-2006
Nationale topspeler

Uit: Dordrecht
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 20 januari 2006
Gepost op 13 juli 2006 om 16:52:03.         MSN: the_house_cat_1992@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
dj schreef:

(...)

Schei toch uit man... is toch logisch dat ze dat zeggen!!

Moet ie dan zeggen??

''Ik heb er lang over moeten nadenken, maar uiteindelijk toen er verder niks op mn pad kwam heb ik voor Feyenoord gekozen''

Wat een zeikwijven hier zeg...

Het bericht word totaal door Feyenoord.nl geschreven. Volgens mij heeft Timmer daar helemaal niks mee te maken !
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.445,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Elpadrone
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 23 maart 2005
Gepost op 13 juli 2006 om 17:34:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Yes!!! We hebben weer een speler gehaald op een positie waar we niet zo zeer een versterking nodig hebben. Geef dat geld dan ook uit aan een LB ofzo! DOE IETS NUTTIGS. Tering jantje zeg, zijn ze nou echt zo onbekwaam binnen onze club. Als de supporters de club zouden besturen kan het misschien nog iets worden maar mijn vertrouwen in Vd Herik is nu helemaal weg. Het was al niet veel , maar volgens mij steekt dit bestuur alles in hun eigen zak.Maak de entree tickets dan ook maar 2,5 euro als we toch met een middelmatige selectie aan komen zetten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
DennisOos
Vedette

Uit: Delft
Reg.: 31 oktober 2004
Gepost op 13 juli 2006 om 17:50:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Elpadrone schreef:

Yes!!! We hebben weer een speler gehaald op een positie waar we niet zo zeer een versterking nodig hebben. Geef dat geld dan ook uit aan een LB ofzo! DOE IETS NUTTIGS. Tering jantje zeg, zijn ze nou echt zo onbekwaam binnen onze club. Als de supporters de club zouden besturen kan het misschien nog iets worden maar mijn vertrouwen in Vd Herik is nu helemaal weg. Het was al niet veel , maar volgens mij steekt dit bestuur alles in hun eigen zak.Maak de entree tickets dan ook maar 2,5 euro als we toch met een middelmatige selectie aan komen zetten.

Sorry hoor, maar deze aankoop moest gewoon!!!!!! LODEWIJKS zal zo nu en dan regelmatig kwaaltjes hebben & zal waarschijnlijk plaats nemen op de bank als 2de keeper....

EKRAMY is nog niet zover & zal een jaar verhuurd gaan worden of in JONG FEYENOORD zijn minuten gaan maken!!!! TIMMER is gewoon een prima keeper die nog wel wat jaartjes mee kan......
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Diederik_vakz4
Ballenjongen

Uit: Goes
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 11 december 2005
Gepost op 13 juli 2006 om 17:59:25.       MSN: -  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Timmer verbaaste mij vorig seizoen iedere wedstrijd weer. Bijna iedere keer hield hij AZ op de been, hij is betrouwbaar, goede penalty stopper en kan de verdediging goed leiding geven.

Als ik Koeman was stond hij bij mij in de basis, en Lodewijks als 2e keeper en buiten die functie binnen de club nog van alles keeperstrainer en dergelijken!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
KarimSaidi
Vedette

Uit: Noord-Holland
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 13 november 2003
Gepost op 13 juli 2006 om 17:59:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Eerst loopt iedereen te zeiken dat Feyenoord geen 'eredivisie-waardige' spelers haalt, nu halen ze gewoon een prima keeper, ( 1 van de beste keepers van de afgelopen jaren in de Nederlandse competitie), is het weer niet goed.
Ik ben absoluut blij met de komst van Henk Timmer.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Remco B.
Vedette

Reg.: 25 juni 2003
Gepost op 13 juli 2006 om 18:07:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Of het een eredivisiewaardige speler is, is volgens mij ook niet helemaal an de orde. Het gaat er meer om of deze aankoop zo nodig was geweest. Als je wel belangrijkere plekken in je elftal moet versterken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.413,8VoVo: -Opstelling: -
Pablo
Vedette

Uit: Eindhoven
Reg.: 2 november 2000
Gepost op 13 juli 2006 om 18:12:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Remco B. schreef:

Of het een eredivisiewaardige speler is, is volgens mij ook niet helemaal an de orde. Het gaat er meer om of deze aankoop zo nodig was geweest. Als je wel belangrijkere plekken in je elftal moet versterken.

Dit is geen aankoop, want hij komt transfervrij. Als ik mag kiezen tussen Moens of Timmer, nou dan weet ik het wel. Is ook het enige wat Feyenoord beter voor elkaar heeft, geef ik toe

Aerts moet geloosd worden en dan kom even terug op mijn betoog van de vorige pagina. Ekramy is te goed om in het tweede te laten. Die moet dan verhuurd worden. Ideaal is naar mening: Timmer op goal, Ekramy reserve, Doedee in het 2e en Lodewijks als trainer samen Doesburg.
 Help mods!
Remco B.
Vedette

Reg.: 25 juni 2003
Gepost op 13 juli 2006 om 18:16:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zoveel verschil zit er toch niet tussen Moens en Timmer?Ik vind het beide goede keepers, hoewel Timmer wel één of twee streepjes voor heeft op Moens.
Maar als Ekramy echt zo goed is, dan leen je hem toch niet uit?Laat hem dan maar achter Timmer staan. Aangezien ik mag aannemen dat de rol van Lodewijks miniem zal zijn onder de lat.

quote:
Dit is geen aankoop, want hij komt transfervrij.
hij had nog een contract toch?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.413,8VoVo: -Opstelling: -
KarimSaidi
Vedette

Uit: Noord-Holland
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 13 november 2003
Gepost op 13 juli 2006 om 18:29:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Remco B. schreef:

Wie weet wat er nog komt, voorlopig zijn ze best aardig bezig met Lucius, Huysegems en Timmer, Kolkka daargelaten
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Ecuador
Vedette

Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 13 juli 2006 om 18:32:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KarimSaidi schreef:

(...)

Wie weet wat er nog komt, voorlopig zijn ze best aardig bezig met Lucius, Huysegems en Timmer, Kolkka daargelaten

idd. Alleen linksback en linksmidden nog. of VM en dat Lucius rechtshalf kan en de Guzman linkshalf.

In principe dus nog een middenvelder en linksback en je hebt een aardig tot goed team.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.464,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Seldon
Vedette
Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008

Gepost op 13 juli 2006 om 18:40:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Goede keeper heeft veel ervaring en heeft Az de vorige seizoenen meerdere malen op voortreffelijke wijze overeind gehouden. In zijn Feyenoord seizoen vond ik hem al een zeer degelijke en betrouwbare keeper.
Dan denk je ook als je dit topic gaat lezen veel positieve reacties te lezen, ook omdat hij veel 'ervaring' heeft. Niets is minder waar... alle zeikwijven halen weer het beste omhoog want nu is de keeper weer te oud of is er een ander probleem met Timmer... wat een gezeik om niks. De keeper is verdomme transfervrij en kan nog aantal jaren mee, daarnaast heeft hij bij Az uitgeblonken wat ook niet onverdienstelijk is.

Prima aankoop van Feyenoord !

[Dit bericht is veranderd door Seldon (op 13 juli 2006 18:41:25).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.439,6VoVo: -Opstelling: 3-5-2
feyenoordkampen
Geselecteerd voor Oranje

Uit: kampen
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 6 februari 2005
Gepost op 13 juli 2006 om 18:57:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik ben er ook content mee hoor, ik bedoel in de uefa cup heeft hij az ook menig dienst bewezen. Het is toch zeker wel meer als een gemiddelde keeper en zoveel zou hij heus niet gekost hebben dat was al wel duidelijk aan wat woerts hier van te voren over zei. Jonge goeie keepers zijn nou eenmaal bijna onhaalbaar en timmer is 1 van de beste nederlandse keepers zonder meer. En Ekramy s tijd komt echt nog wel als hij steady genoeg is hij is nog jong zat om te groeien. En hij mag ook nog wel wat beter nederlands leren is wel urgent voor een keeper vind ik zo
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.473,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 13 juli 2006 om 19:00:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
feyenoordkampen schreef:

ik ben er ook content mee hoor, ik bedoel in de uefa cup heeft hij az ook menig dienst bewezen. Het is toch zeker wel meer als een gemiddelde keeper en zoveel zou hij heus niet gekost hebben dat was al wel duidelijk aan wat woerts hier van te voren over zei. Jonge goeie keepers zijn nou eenmaal bijna onhaalbaar en timmer is 1 van de beste nederlandse keepers zonder meer. En Ekramy s tijd komt echt nog wel als hij steady genoeg is hij is nog jong zat om te groeien. En hij mag ook nog wel wat beter nederlands leren is wel urgent voor een keeper vind ik zo

Een keeper van 34 is minder lachwekkend dan een keeper van 39. Maar spelers moeten pieken bij Feyenoord of een topclub daarna. Niet voordat ze naar ons komen.
Pappen en nathouden dit.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 13 juli 2006 om 19:05:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

mooi nieuws. ik ben er blij mee. met de keeperspositie zit het zeker wel goed dit seizoen. ik denk dat Az zich nog wel achter de oren gaat krabben dit seizoen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Heineken
Vedette
Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
Gepost op 13 juli 2006 om 19:06:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Stelletje azijnzeikers! Nogmaals, Lodewijks zal absoluut een aanzienlijke periode geblesseerd zijn. Dat hebben we de afgelopen jaren gezien en dat zal echt niet minder worden. En als Ekramy nou toch eens flink tegenvalt, zoveel hebben we nou ook nog niet van hem gezien, wat dan?
Juist ja, dan zit iedereen weer te mekkeren over de bezetting van de keeperspositie!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.483,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Mr Bean collumnist
Vedette

Vak: Maastribune - W1
Reg.: 20 augustus 2004
Gepost op 13 juli 2006 om 19:20:17.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

na de 39 jarige lodewijks en de vandaag aangetrokken 34 jarige henk timmer wil Feyenoord zich bij een evt vertrek van ster aanvaller Dirk Kuijt zich ook in de spits versterken.

De 38 jarige Henk Vos wacht geduldig op een telefoontje van Feyenoord trainer Erwin Koeman....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Persie
Geselecteerd voor Oranje

Uit: hengelo
Reg.: 5 augustus 2005
Gepost op 13 juli 2006 om 19:33:05.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou helemaal geen gekke aankoop zijn!!
Mischien heeft good old Heus ook nog een jaartje de tijd om ons onwijs zwakke plek in het elftal te versterken!

quote:
Mr Bean collumnist schreef:

na de 39 jarige lodewijks en de vandaag aangetrokken 34 jarige henk timmer wil Feyenoord zich bij een evt vertrek van ster aanvaller Dirk Kuijt zich ook in de spits versterken.

De 38 jarige Henk Vos wacht geduldig op een telefoontje van Feyenoord trainer Erwin Koeman....

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Seldon
Vedette
Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008

Gepost op 13 juli 2006 om 19:38:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mr Bean collumnist schreef:

In de wandelgangen wordt ook gefluisterd over een eventuele terugkeer van de 35 jarige van Gobbel. De afgelopen jaren was hij zoek maar naar eigen zeggen zou hij voor Feyenoord wel tevoorschijn komen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.439,6VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 13 juli 2006 om 19:40:56.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geld betaald voor Timmer ... Ik hoop wel dat de rolstoel bij de prijs is inbegrepen...

Had dan Tim Krul gehaald Feyenoord! Een redelijke keeper hoor die Timmer, maar voor hoelang nog?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
feyenoordkampen
Geselecteerd voor Oranje

Uit: kampen
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 6 februari 2005
Gepost op 13 juli 2006 om 20:10:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Een keeper van 34 is minder lachwekkend dan een keeper van 39. Maar spelers moeten pieken bij Feyenoord of een topclub daarna. Niet voordat ze naar ons komen.
Pappen en nathouden dit.

ja oke maar geef dan is een ander goed alternatief aan wat haalbaar is, tuurlijk het is de jongste niet meer maar voor een keeper vind ik dat niet zo n probleem. Het gaat erom dat hij zn werk goed doet toch, en als is lodewijks 39 op een klein slippertje bij bijvoorbeeld utrecht na doet ie dat nog prima en ik denk dat timmer dat ook zeker nog wel kan. Maar als er miljoenen voor hem betaald zouden zijn zou ik het er natuurlijk ook niet mee eens zijn, maar ik geloof niet dat dat het geval is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.473,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
vdploeg
Vedette

Reg.: 18 mei 2005
Gepost op 13 juli 2006 om 20:22:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:
Een redelijke keeper hoor die Timmer, maar voor hoelang nog?

voor 2 jaar dus...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.338,6VoVo: -Opstelling: incompleet
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 13 juli 2006 om 20:58:48.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Remco B. schreef:

Deze "aankoop" ( ) is gewoon een fantastischje dweal, want Lodewijks = 40(!) en krijgt steeds meer kwaaltjes waardoor Aerts vorig sezoen punten voor Feyenoord heeft verspeeld.

Nu zal Timmer wel eerste keus worden en Ekremy kort daarachter, zodat Lodewijks geleidelijk door Doesburg aan zijn (nieuwe) toekomst kan gaan werken!!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk