| Poster | | Topic: Henk Timmer |  |
|
Feyenoord-2006 Nationale topspeler
Uit: Dordrecht Vak: Maastribune - Business seats Posts: 738 Reg.: 20 januari 2006 |
quote: Feyenoordowns schreef:
(...)
wanbeleid is de wereld nog niet uit dus 
Hij heeft heel weinig gekost want Nepneus wou van hem af !
|
|
|
Feyenoordowns Nationale topspeler
Uit: Westwoud Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1156 Reg.: 3 juni 2006 |
quote: Feyenoord-2006 schreef:
(...)
Hij heeft heel weinig gekost want Nepneus wou van hem af !
al zou ie een euro gekost hebben.. ruim in de 30 en zou bankzitter worden bij AZ.. ga je toch geen geld voor betalen
|
|
|
dj Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 1362 Reg.: 11 juli 2003 |
quote: Feyenoord-2006 schreef:
(...)
Hij heeft wel gelijk elke speler die komt zegt: "Als Feyenoord komt hoef je geen moment te twijfelen".Beetje een afgezaagde zin is dat geworden !
Schei toch uit man... is toch logisch dat ze dat zeggen!!
Moet ie dan zeggen??
''Ik heb er lang over moeten nadenken, maar uiteindelijk toen er verder niks op mn pad kwam heb ik voor Feyenoord gekozen''
Wat een zeikwijven hier zeg... 
|
|
|
Feyenoord-2006 Nationale topspeler
Uit: Dordrecht Vak: Maastribune - Business seats Posts: 738 Reg.: 20 januari 2006 |
quote: dj schreef:
(...)
Schei toch uit man... is toch logisch dat ze dat zeggen!!
Moet ie dan zeggen??
''Ik heb er lang over moeten nadenken, maar uiteindelijk toen er verder niks op mn pad kwam heb ik voor Feyenoord gekozen''
Wat een zeikwijven hier zeg... 
Het bericht word totaal door Feyenoord.nl geschreven. Volgens mij heeft Timmer daar helemaal niks mee te maken !
|
|
|
Elpadrone Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1049 Reg.: 23 maart 2005 | Yes!!! We hebben weer een speler gehaald op een positie waar we niet zo zeer een versterking nodig hebben. Geef dat geld dan ook uit aan een LB ofzo! DOE IETS NUTTIGS. Tering jantje zeg, zijn ze nou echt zo onbekwaam binnen onze club. Als de supporters de club zouden besturen kan het misschien nog iets worden maar mijn vertrouwen in Vd Herik is nu helemaal weg. Het was al niet veel , maar volgens mij steekt dit bestuur alles in hun eigen zak.Maak de entree tickets dan ook maar 2,5 euro als we toch met een middelmatige selectie aan komen zetten.
|
|
|
DennisOos Vedette
Uit: Delft Vak: - Posts: 2008 Reg.: 31 oktober 2004 |
quote: Elpadrone schreef:
Yes!!! We hebben weer een speler gehaald op een positie waar we niet zo zeer een versterking nodig hebben. Geef dat geld dan ook uit aan een LB ofzo! DOE IETS NUTTIGS. Tering jantje zeg, zijn ze nou echt zo onbekwaam binnen onze club. Als de supporters de club zouden besturen kan het misschien nog iets worden maar mijn vertrouwen in Vd Herik is nu helemaal weg. Het was al niet veel , maar volgens mij steekt dit bestuur alles in hun eigen zak.Maak de entree tickets dan ook maar 2,5 euro als we toch met een middelmatige selectie aan komen zetten.
Sorry hoor, maar deze aankoop moest gewoon!!!!!! LODEWIJKS zal zo nu en dan regelmatig kwaaltjes hebben & zal waarschijnlijk plaats nemen op de bank als 2de keeper....
EKRAMY is nog niet zover & zal een jaar verhuurd gaan worden of in JONG FEYENOORD zijn minuten gaan maken!!!! TIMMER is gewoon een prima keeper die nog wel wat jaartjes mee kan......
|
|
|
Diederik_vakz4 Ballenjongen
Uit: Goes Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10 Reg.: 11 december 2005 | Timmer verbaaste mij vorig seizoen iedere wedstrijd weer. Bijna iedere keer hield hij AZ op de been, hij is betrouwbaar, goede penalty stopper en kan de verdediging goed leiding geven.
Als ik Koeman was stond hij bij mij in de basis, en Lodewijks als 2e keeper en buiten die functie binnen de club nog van alles keeperstrainer en dergelijken!
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3758 Reg.: 13 november 2003 | Eerst loopt iedereen te zeiken dat Feyenoord geen 'eredivisie-waardige' spelers haalt, nu halen ze gewoon een prima keeper, ( 1 van de beste keepers van de afgelopen jaren in de Nederlandse competitie), is het weer niet goed.
Ik ben absoluut blij met de komst van Henk Timmer. 
|
|
|
Remco B. Vedette
Vak: - Posts: 1697 Reg.: 25 juni 2003 | Of het een eredivisiewaardige speler is, is volgens mij ook niet helemaal an de orde. Het gaat er meer om of deze aankoop zo nodig was geweest. Als je wel belangrijkere plekken in je elftal moet versterken.
|
|
|
Pablo Vedette
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2969 Reg.: 2 november 2000 |
quote: Remco B. schreef:
Of het een eredivisiewaardige speler is, is volgens mij ook niet helemaal an de orde. Het gaat er meer om of deze aankoop zo nodig was geweest. Als je wel belangrijkere plekken in je elftal moet versterken.
Dit is geen aankoop, want hij komt transfervrij. Als ik mag kiezen tussen Moens of Timmer, nou dan weet ik het wel. Is ook het enige wat Feyenoord beter voor elkaar heeft, geef ik toe
Aerts moet geloosd worden en dan kom even terug op mijn betoog van de vorige pagina. Ekramy is te goed om in het tweede te laten. Die moet dan verhuurd worden. Ideaal is naar mening: Timmer op goal, Ekramy reserve, Doedee in het 2e en Lodewijks als trainer samen Doesburg.
|
|
|
Remco B. Vedette
Vak: - Posts: 1697 Reg.: 25 juni 2003 | Zoveel verschil zit er toch niet tussen Moens en Timmer?Ik vind het beide goede keepers, hoewel Timmer wel één of twee streepjes voor heeft op Moens.
Maar als Ekramy echt zo goed is, dan leen je hem toch niet uit?Laat hem dan maar achter Timmer staan. Aangezien ik mag aannemen dat de rol van Lodewijks miniem zal zijn onder de lat.
quote: Dit is geen aankoop, want hij komt transfervrij.
hij had nog een contract toch?
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3758 Reg.: 13 november 2003 |
Of het een eredivisiewaardige speler is, is volgens mij ook niet helemaal an de orde. Het gaat er meer om of deze aankoop zo nodig was geweest. Als je wel belangrijkere plekken in je elftal moet versterken.
Wie weet wat er nog komt, voorlopig zijn ze best aardig bezig met Lucius, Huysegems en Timmer, Kolkka daargelaten 
|
|
|
Ecuador Vedette
Vak: - Posts: 2158 Reg.: 1 juli 2005 |
quote: KarimSaidi schreef:
(...)
Wie weet wat er nog komt, voorlopig zijn ze best aardig bezig met Lucius, Huysegems en Timmer, Kolkka daargelaten 
idd. Alleen linksback en linksmidden nog. of VM en dat Lucius rechtshalf kan en de Guzman linkshalf.
In principe dus nog een middenvelder en linksback en je hebt een aardig tot goed team.
|
|
|
|
Seldon Vedette Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: - Posts: 1822 Reg.: 1 juli 2005 | Goede keeper heeft veel ervaring en heeft Az de vorige seizoenen meerdere malen op voortreffelijke wijze overeind gehouden. In zijn Feyenoord seizoen vond ik hem al een zeer degelijke en betrouwbare keeper.
Dan denk je ook als je dit topic gaat lezen veel positieve reacties te lezen, ook omdat hij veel 'ervaring' heeft. Niets is minder waar... alle zeikwijven halen weer het beste omhoog want nu is de keeper weer te oud of is er een ander probleem met Timmer... wat een gezeik om niks. De keeper is verdomme transfervrij en kan nog aantal jaren mee, daarnaast heeft hij bij Az uitgeblonken wat ook niet onverdienstelijk is.
Prima aankoop van Feyenoord !
[Dit bericht is veranderd door Seldon (op 13 juli 2006 18:41:25).]
|
|
|
feyenoordkampen Geselecteerd voor Oranje
Uit: kampen Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 493 Reg.: 6 februari 2005 | ik ben er ook content mee hoor, ik bedoel in de uefa cup heeft hij az ook menig dienst bewezen. Het is toch zeker wel meer als een gemiddelde keeper en zoveel zou hij heus niet gekost hebben dat was al wel duidelijk aan wat woerts hier van te voren over zei. Jonge goeie keepers zijn nou eenmaal bijna onhaalbaar en timmer is 1 van de beste nederlandse keepers zonder meer. En Ekramy s tijd komt echt nog wel als hij steady genoeg is hij is nog jong zat om te groeien. En hij mag ook nog wel wat beter nederlands leren is wel urgent voor een keeper vind ik zo
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: feyenoordkampen schreef:
ik ben er ook content mee hoor, ik bedoel in de uefa cup heeft hij az ook menig dienst bewezen. Het is toch zeker wel meer als een gemiddelde keeper en zoveel zou hij heus niet gekost hebben dat was al wel duidelijk aan wat woerts hier van te voren over zei. Jonge goeie keepers zijn nou eenmaal bijna onhaalbaar en timmer is 1 van de beste nederlandse keepers zonder meer. En Ekramy s tijd komt echt nog wel als hij steady genoeg is hij is nog jong zat om te groeien. En hij mag ook nog wel wat beter nederlands leren is wel urgent voor een keeper vind ik zo
Een keeper van 34 is minder lachwekkend dan een keeper van 39. Maar spelers moeten pieken bij Feyenoord of een topclub daarna. Niet voordat ze naar ons komen.
Pappen en nathouden dit.
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4194 Reg.: 2 juli 2004 | mooi nieuws. ik ben er blij mee. met de keeperspositie zit het zeker wel goed dit seizoen. ik denk dat Az zich nog wel achter de oren gaat krabben dit seizoen
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | Stelletje azijnzeikers! Nogmaals, Lodewijks zal absoluut een aanzienlijke periode geblesseerd zijn. Dat hebben we de afgelopen jaren gezien en dat zal echt niet minder worden. En als Ekramy nou toch eens flink tegenvalt, zoveel hebben we nou ook nog niet van hem gezien, wat dan?
Juist ja, dan zit iedereen weer te mekkeren over de bezetting van de keeperspositie!
|
|
|
Mr Bean collumnist Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - W1 Posts: 1833 Reg.: 20 augustus 2004 | na de 39 jarige lodewijks en de vandaag aangetrokken 34 jarige henk timmer wil Feyenoord zich bij een evt vertrek van ster aanvaller Dirk Kuijt zich ook in de spits versterken.
De 38 jarige Henk Vos wacht geduldig op een telefoontje van Feyenoord trainer Erwin Koeman....
|
|
|
Persie Geselecteerd voor Oranje
Uit: hengelo Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 503 Reg.: 5 augustus 2005 | Zou helemaal geen gekke aankoop zijn!!
Mischien heeft good old Heus ook nog een jaartje de tijd om ons onwijs zwakke plek in het elftal te versterken!
quote: Mr Bean collumnist schreef:
na de 39 jarige lodewijks en de vandaag aangetrokken 34 jarige henk timmer wil Feyenoord zich bij een evt vertrek van ster aanvaller Dirk Kuijt zich ook in de spits versterken.
De 38 jarige Henk Vos wacht geduldig op een telefoontje van Feyenoord trainer Erwin Koeman....
|
|
|
Seldon Vedette Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: - Posts: 1822 Reg.: 1 juli 2005 |
quote: Mr Bean collumnist schreef:
na de 39 jarige lodewijks en de vandaag aangetrokken 34 jarige henk timmer wil Feyenoord zich bij een evt vertrek van ster aanvaller Dirk Kuijt zich ook in de spits versterken.
In de wandelgangen wordt ook gefluisterd over een eventuele terugkeer van de 35 jarige van Gobbel. De afgelopen jaren was hij zoek maar naar eigen zeggen zou hij voor Feyenoord wel tevoorschijn komen. 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 | Geld betaald voor Timmer ... Ik hoop wel dat de rolstoel bij de prijs is inbegrepen...
Had dan Tim Krul gehaald Feyenoord! Een redelijke keeper hoor die Timmer, maar voor hoelang nog?
|
|
|
feyenoordkampen Geselecteerd voor Oranje
Uit: kampen Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 493 Reg.: 6 februari 2005 |
quote: DR schreef:
(...)
Een keeper van 34 is minder lachwekkend dan een keeper van 39. Maar spelers moeten pieken bij Feyenoord of een topclub daarna. Niet voordat ze naar ons komen.
Pappen en nathouden dit.
ja oke maar geef dan is een ander goed alternatief aan wat haalbaar is, tuurlijk het is de jongste niet meer maar voor een keeper vind ik dat niet zo n probleem. Het gaat erom dat hij zn werk goed doet toch, en als is lodewijks 39 op een klein slippertje bij bijvoorbeeld utrecht na doet ie dat nog prima en ik denk dat timmer dat ook zeker nog wel kan. Maar als er miljoenen voor hem betaald zouden zijn zou ik het er natuurlijk ook niet mee eens zijn, maar ik geloof niet dat dat het geval is.
|
|
|
vdploeg Vedette
Vak: - Posts: 1256 Reg.: 18 mei 2005 |
quote: Ché Cliché schreef:
Een redelijke keeper hoor die Timmer, maar voor hoelang nog?
voor 2 jaar dus...
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
Deze "aankoop" ( ) is gewoon een fantastischje dweal, want Lodewijks = 40(!) en krijgt steeds meer kwaaltjes waardoor Aerts vorig sezoen punten voor Feyenoord heeft verspeeld.
Nu zal Timmer wel eerste keus worden en Ekremy kort daarachter, zodat Lodewijks geleidelijk door Doesburg aan zijn (nieuwe) toekomst kan gaan werken!!!
|
|
|