| Poster | | Topic: Vlaar |  |
|
Corleone Vedette Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2003/2004
Vak: Olympiatribune - BB Posts: 1091 Reg.: 4 november 2000 | ben benieuwd. Van Marwijk is geen wisselaar dus zal hij Bahia wel opstellen... afwachten over een paar weeken als Greene weer top fit is...
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10234 Reg.: 6 februari 2006 | Jammer voor die gozer, had veel kunnen verbeteren dit jaar. Helaas ook voor ons, met Bahia als stand in. Houd mijn hart vast. Denk dat we dat wel gaan merken tegen PSV met hun voorhoede. Denk dat we weinig kans hebben met hem centraal achterin.
|
|
|
PIAIR-nr9 Vedette
Vak: Stadiontribune - T Posts: 1385 Reg.: 9 januari 2005 | Feyenoord ziet Vlaar dit seizoen niet meer terug
Ron Vlaar moet toch onder het mes. De verdediger van Feyenoord blesseerde zich in september in de wedstrijd bij Roda JC aan de kruisband in zijn knie. Aanvankelijk wilde de medische staf de blessure door rust laten genezen. "Maar zijn knie is dusdanig instabiel dat een operatie noodzakelijk is", aldus trainer Bert van Marwijk zaterdag tegen Tele 2.
http://www.fr12.nl
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14106 Reg.: 31 juli 2004 | Volgens de voorpagina van FN denkt van Marwijk er aan om een nieuwe CV te gaan halen in de winterstop nu Vlaar langer out is.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11689 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
Volgens de voorpagina van FN denkt van Marwijk er aan om een nieuwe CV te gaan halen in de winterstop nu Vlaar langer out is.
Dat is dan ook pure noodzaak. Zo kan het nu al niet verder.
|
|
|
ribruijn Vedette Runner-up Feyenoord Netwerk Battle 2007; meer prijzen
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - T Posts: 1436 Reg.: 2 augustus 2005 | Precies, dan kan je Greene wel weer als CV gaan gebruiken maar die ik veel liever als RB in plaats van de falende Lucius. En waar het geschuif met Greene toe leidt zagen we onder Erwin K. wel, die jongen moet zich gewoon op 1 plaats in het elftal richten.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11689 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: ribruijn schreef:
Precies, dan kan je Greene wel weer als CV gaan gebruiken maar die ik veel liever als RB in plaats van de falende Lucius. En waar het geschuif met Greene toe leidt zagen we onder Erwin K. wel, die jongen moet zich gewoon op 1 plaats in het elftal richten.
Greene kan niet centraal spelen. Die moet echt rechtsback zijn. Onder de huidige omstandigheden doet Bahia het eigenlijk niet eens zo slecht als RCV. Vanavond laat ik even buiten beschouwing hoewel ik Bahia zeer zeker niet verantwoordelijk acht voor de nederlaag. Dat was meer een collectief falen op rechts waardoor hij en ook Hofland onnodig onder druk kwamen te staan.
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)Greene kan niet centraal spelen. Die moet echt rechtsback zijn. Onder de huidige omstandigheden doet Bahia het eigenlijk niet eens zo slecht als RCV. Vanavond laat ik even buiten beschouwing hoewel ik Bahia zeer zeker niet verantwoordelijk acht voor de nederlaag. Dat was meer een collectief falen op rechts waardoor hij en ook Hofland onnodig onder druk kwamen te staan.
Greene idd op de RB positie. Dat er nog een CV bij moet in de winterstop lijkt me duidelijk ja. Als Bahia of Hofland onverhoed geblesseerd zouden raken heb je in het centrum echt een probleem. Bahia trekt zich op het moment op aan de verdeigers die bij hem in de buurt staan, De Cler en Hofland. Vorig jaar deed ie dat ook en daarom speelde hij toen ook zo dramatisch.
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12607 Reg.: 6 mei 2004 | Wat zielig voor Vlaar! Weer zwaar geblesseerd. Sterkte kerel.
Verwacht overigens dat Feyenoord Sankoh van Groningen gaat contracteren in de winterstop.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14106 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Tito Ortiz schreef:
Verwacht overigens dat Feyenoord Sankoh van Groningen gaat contracteren in de winterstop.
En waarom denk jij dat het Sankoh gaat worden?
|
|
|
RoelofLuinge Vedette
Vak: Marathontribune - E Posts: 1381 Reg.: 14 december 2004 |
(...)
En waarom denk jij dat het Sankoh gaat worden?
Ik mag HOPEN dat ze Sankoh halen, dit zou een perfecte aankoop zijn!
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14106 Reg.: 31 juli 2004 | Vlaar heeft na dit seizoen nog een eenjarige contract bij Feyenoord. Ik ben nu wel benieuwd wat Feyenoord daarmee van plan is, aangezien hij nu nog langer is uitgeschakeld.
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4823 Reg.: 15 oktober 2003 |
quote: RoelofLuinge schreef:
(...)
Ik mag HOPEN dat ze Sankoh halen, dit zou een perfecte aankoop zijn!
Staat vandaag geweldig te verdedigen inderdaad.. Sankoh mag wat mij betreft bij Groningen blijven en aan zn concentratievermogen gaan werken. Dan wordt het misschien nog wel eens wat in de toekomst.
|
|
|
DennisOos Vedette
Uit: Delft Vak: - Posts: 2008 Reg.: 31 oktober 2004 |
Vlaar heeft na dit seizoen nog een eenjarige contract bij Feyenoord. Ik ben nu wel benieuwd wat Feyenoord daarmee van plan is, aangezien hij nu nog langer is uitgeschakeld.
Gewoon verlengen 1 deze maanden!! Dit kan iedere voetballer overkomen... Hij is de man voor de toekomst & dat moeten ze binnenkort door middel van een nieuw contract laten blijken!!
|
|
|
Nick Hofs Vedette
Uit: Vlaardingen Vak: - Posts: 1307 Reg.: 13 september 2004 |
quote: DennisOos schreef:
(...)
Gewoon verlengen 1 deze maanden!! Dit kan iedere voetballer overkomen... Hij is de man voor de toekomst & dat moeten ze binnenkort door middel van een nieuw contract laten blijken!!
Helemaal mee eens, kan me niet voorstellen dat feyenoord dit niet zou doen.
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4126 Reg.: 4 januari 2003 | Als ze met Vincken verlengen, om dezelfde reden. Waarom dan met Vlaar niet?
Ik verwacht dus ook op (korte)termijn een verlenging van zijn contract. Die jongen kan geweldig voetballen.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4117 Reg.: 26 oktober 2006 |
Vlaar heeft na dit seizoen nog een eenjarige contract bij Feyenoord. Ik ben nu wel benieuwd wat Feyenoord daarmee van plan is, aangezien hij nu nog langer is uitgeschakeld.
Beste Dick , Vlaar zit in de talenten pool en gaat echt niet voor noppes weg. Vlaar zit per 01-01-2008 2 jaar bij ons en heeft dan nog 1.5 seizoen te gaan.
Met alle respect, naast Hofland dient er een meer ervaren en snellere back te komen staan dan Vlaar.
Zelf heb ik me twijfes over Ron , hij kan voetballen, doch is niet snel en meedogenloos naar de tegenstander al vindt ik hem een klasse beter dan Hofland.
Vlaar naar Feyenoord
Dit seizoen?
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: st0ere2006 schreef:
Met alle respect, naast Hofland dient er een meer ervaren en snellere back te komen staan dan Vlaar.
En sinds wanneer is Vlaar een back?
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Operatie is succesvol verlopen, Vlaar is inmiddels weer thuis.
|
|
|
Replica Ballenjongen
Vak: Stadiontribune - T Posts: 24 Reg.: 27 mei 2007 | Ron Vlaar is een aardige verdediger, maar zal nooit meer worden dan het toetje van Luca Toni.
|
|
|
MisterCro Veelbelovend talent
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 117 Reg.: 19 juni 2007 | Persoonlijk twijfel ik erg aan Vlaar
Vlaar is een goede verdediger,alleen hij is niet gemeen en hard genoeg om een topverdediger te zijn of te worden. Het is allemaal zo aardig!!
Gemeenheid kan je ook niet leren, dat heb je of heb je niet.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21743 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: MisterCro schreef:
Persoonlijk twijfel ik erg aan Vlaar
Vlaar is een goede verdediger,alleen hij is niet gemeen en hard genoeg om een topverdediger te zijn of te worden. Het is allemaal zo aardig!!
Gemeenheid kan je ook niet leren, dat heb je of heb je niet.
Vandaar de zoektocht naar een (meer ervaren) centrale rechterverdediger
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
Vandaar de zoektocht naar een (meer ervaren) centrale rechterverdediger
Onzin. Feyenoord is op zoek naar een RCV, omdat Vlaar langdurig geblesseerd is, en niet omdat ze Vlaar niet goed genoeg vinden.
|
|
|
MisterCro Veelbelovend talent
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 117 Reg.: 19 juni 2007 | Ik persoonlijk vind Vlaar ook niet goed genoeg(maakt niet uit of hij geblesseerd of fit is).
Hij heeft het gewoon niet. Is niet hard en gemeen genoeg. Daarbij heeft hij altijd van die fouten waaruit treffers vallen. Denk aan Feyenoord(vorig seizoen) en ook van de zomer maakte hij ook een paar kostbare fouten bij Oranje(jeugd ek). Dat wat Donk wel heeft, heeft Vlaar gewoon niet. Hij kijkt ook zo aardig en speelt ook tam. Geen vuur, passie en kracht!! Dat wat vroeger John De Wolf had.
Feyenoord moet hem gewoon verkopen en een betere verdediger halen. Sankoh is 1 klasse beter dan Vlaar
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4126 Reg.: 4 januari 2003 |
quote: MisterCro schreef:
Ik persoonlijk vind Vlaar ook niet goed genoeg(maakt niet uit of hij geblesseerd of fit is).
Hij heeft het gewoon niet. Is niet hard en gemeen genoeg. Daarbij heeft hij altijd van die fouten waaruit treffers vallen. Denk aan Feyenoord(vorig seizoen) en ook van de zomer maakte hij ook een paar kostbare fouten bij Oranje(jeugd ek). Dat wat Donk wel heeft, heeft Vlaar gewoon niet. Hij kijkt ook zo aardig en speelt ook tam. Geen vuur, passie en kracht!! Dat wat vroeger John De Wolf had.
Feyenoord moet hem gewoon verkopen en een betere verdediger halen. Sankoh is 1 klasse beter dan Vlaar
Vraagje: Neem jezelf nu serieus met die uitspraken?
Je benoemd alles precies zoals het juist niet is... Sankoh klasse beter?
|
|
|