| Poster | | Topic: Discussieer hier over de basis opstelling. |  |
|
AS SC Etienne Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 | Laten we gewoon een topic maken over de basisopstelling, hiermee bedoel ik dus:
- Of je Gullit de goede beslissingen maakt.
- Of je vind dat er een speler de laatste wedstrijd slecht heeft gespeeld, of zelfs het team.
- Of welke speler je er graag in wilt.
Maar je kan ook laten zien welke opstelling je nu het beste vind, de mijnes:
----------------------Kuijt--------------------
--------Buffel--------------------Kalou--------
-----------------------------------------------
-----------------------Ono---------------------
----------Goor-------------------Ghali---------
--Bosschaart-----------------------Zuiverloon--
--------------Saidi--------Loovens-------------
----------------------Babos--------------------
De mooiste volksclub.
[Dit bericht is veranderd door AS SC Etienne (op 2 augustus 2004 20:39:08).]
|
|
|
mld  Regelmatige invaller
Uit: hoofddorp Vak: - Posts: 261 Reg.: 19 mei 2004 |
quote: AS SC Etienne schreef:
Laten we gewoon een topic maken over de basisopstelling, hiermee bedoel ik dus:
- Of je Gullit de goede beslissingen maakt.
- Of je vind dat er een speler de laatste wedstrijd slecht heeft gespeeld, of zelfs het team.
- Of welke speler je er graag in wilt.
Maar je kan ook laten zien welke opstelling je nu het beste vind, de mijnes:
----------------------Kuijt--------------------
--------Buffel--------------------Kalou--------
--Bosschaart-----------------------Zuiverloon--
--------------Saidi--------Loovens-------------
De mooiste volksclub.
Ik snap jou niet man Lazovic hoort gewoon in de Basis
En Zuiverlooon ?
Je knet hem amper dus asl Gullit iemand in de ploeg laat kome die 15 is maar nix kan zet je hem zeker ook in de basis
------------------------BAbos--------------------------
--------song----saidi------paauwe-------mitiliga
----------------------Boschart---------------------
-----------Ghaly------------------ono
---------------------BUffel--------------------------
-------------Kuijt-------------LAzovic
|
|
|
r.HelmZ Vedette
Uit: Barneveld Vak: - Posts: 2748 Reg.: 18 augustus 2003 | ---------Kuijt---------------Lazovic-----------
-------------------Buffel----------------------
--Bosschaart--------------------------Song-----
--------------Saidi--------Paauwe-------------
|
|
|
feykampioen Vaste waarde in elftal
Uit: spijkenisse Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 389 Reg.: 20 juni 2004 | Jou opstelling is dus echt heel slecht zuiverloon krijgt natuurlijk niet gelijk basis en pauwe wordt er niet uitgespeeld door loovens verder zet je Kalou erin voor Lazovic daar snap ik niks van want Gullit zei dat Lazovic wel degelijk in de basis komt! dan maar de mijne
............kuyt..lazovic............
...............buffel................
...........goor......ono.............
................ghaly................
..bosschaart..pauwe..saidi..ricksen..
.................babos...............
babos= zekerheidje.
ricksen~altijd fel en feyenoord wil hem hebben.
saidi kan hem niet maar als ik het moet geloven is hij erg goed.
pauwe niet een goeie maar wel een leider hb wel liever een andere.
bosschaart goeie speler hoop dat hij zeker een aantal jaren in rotterdam blijft!.
ghaly begint steeds meer te groeien goeie opvolger bosvelt.
ono duidelijk de beste middenvelder.
goor voor de ervaring en ook een middenvelder net een neusje voor de goal.
buffel een van onze beste spelers komt op 10 tot zijn beste recht.
lazovic mijn lieveling en gewoon duidelijk een topspits die de potentie heeft de topscorder van de holland cassino te worden.
kuyt ja das een goeie spits niks op aan te merken werkt hard enz enz.
Duidelijk erg goed team om samen met ajax voor de titel te gaan!!
|
|
|
Larzovic Vedette
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 2143 Uploads: 1 Reg.: 3 juli 2004 | --------------------Babos-------------------
--------------------------------------------
--Zuiverloon--Loovens---Paauwe--Bosschaart--
----Castelen---------Ono---------Goor-------
--------------------Buffel------------------
------------Lazovic--------Kuijt------------
|
|
|
Uit: spijkenisse Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 389 Reg.: 20 juni 2004 | inderdaad mld lazovic is gewoon onze spits die in de basis hoort en duidelijk groeitweer zoon gappie die loovens en castelen erin zet
ghaly eruit
hij is een goeie verdedigende middenvelder en zet daarvoor castelen erin
saidi er in voor loovens!!!
[Dit bericht is veranderd door feykampioen (op 3 augustus 2004 12:28:08).]
|
|
|
jvangreu Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2830 Reg.: 7 juni 2001 | ---------Kuijt---------------Lazovic-----------
-------------------Buffel----------------------
--Bosschaart--------------------------Song-----
--------------Paauwe--------Saidi-------------
Deze lijkt me de beste optie.
Misschien Ricksen voor Song? 
|
|
|
Uit: spijkenisse Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 389 Reg.: 20 juni 2004 | zolang de verdediging maar goed staat de rest staat gewoon goed
[Dit bericht is veranderd door feykampioen (op 3 augustus 2004 12:37:11).]
|
|
|
drooneyeF Vedette
Vak: - Posts: 4990 Reg.: 20 juli 2004 | -----------Babos--------------------------
--Gyan---Loovens--aankoop-----Paauwe---------
-----Ghaly-------Ono-------Bosschaart---------
--Castelen-------Kuyt-------Smolarek --------
wissels
Goor
Buffel
Lazovic
eigen jeugd 1
eigen jeugd 2
'pele'
|
|
|
r.HelmZ Vedette
Uit: Barneveld Vak: - Posts: 2748 Reg.: 18 augustus 2003 |
quote: drooneyeF schreef:
-----------Babos--------------------------
wissels
Goor
Buffel
Lazovic
eigen jeugd 1
eigen jeugd 2
'pele'
dit is gwoon een kutopstelling
snap niet wrom jij smolarek erin zet voor buffel... buffel is 1 van onze beste spelers die zet je toch niet op de bank... en lazovic zou ik er ook in zetten ...
|
|
|
Master Rules Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 | --------------------------Babos----------------------------
--Song----------Saidi---------------Paauwe------Bosschaart-
--------------------------Ghaly----------------------------
---------------Ono---------------------Goor----------------
--------------------------Kalou----------------------------
-------------------Kuyt-----------Buffel/Lazovic-----------
Dit lijkt mij een goeie opstelling:
Song kun je ook als ono weg is op zijn plek zetten. En dan zuiverloon op linksback!!!
|
|
|
drooneyeF Vedette
Vak: - Posts: 4990 Reg.: 20 juli 2004 |
quote: r.HelmZ schreef:
(...)
dit is gwoon een kutopstelling
snap niet wrom jij smolarek erin zet voor buffel... buffel is 1 van onze beste spelers die zet je toch niet op de bank... en lazovic zou ik er ook in zetten ...
Buffel en Kuijt spelen in mijn team sowieso niet samen, dus ik kies voor Kuyt met twee buitenspelers. Smolarek verdient een kans en Lazovic moet zich in mijn ogen nog bewijzen een basisplaats voor hem ??? zover is hij nog niet denk ik.
|
|
|
Uit: spijkenisse Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 389 Reg.: 20 juni 2004 | jou opstelling is zeker wel kut lazovic is bezig zich te bewijzen als je dan echt 4/3/3 wil spelen doe het dan zo
smolarek/lazovic/castelen
|
|
|
drooneyeF Vedette
Vak: - Posts: 4990 Reg.: 20 juli 2004 | Kalou ben ik nog vergeten die mag ook op de plaats van Castelen. Lazovic komt er wel maar een basisplaats heeft hij op dit moment bij bij nog niet afgedwongen maar gelukkig ben ik geen Gullit.
|
|
|
Feyenoord kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4126 Reg.: 4 januari 2003 | -------------------Babos-----------------------
Song-----loovens---------Paauwe------Bosschaart
----------Ghali----------Ono-------------------
Smolarek----------------------------Goor/Leonardo
---------------Buffel--------Kuyt----------------
Dit gaat 'm worden Misschien dat die toch voor een ruit kiest, maar dit wordt de opstelling voor het seizoen.quote: drooneyeF schreef:
-----------Babos--------------------------
wissels
Goor
Buffel
Lazovic
eigen jeugd 1
eigen jeugd 2
'pele'
misschien moet jij je naam veranderne in DroomFey

[Dit bericht is veranderd door Feyenoord kampioen (op 3 augustus 2004 13:16:30).]
|
|
|
r.HelmZ Vedette
Uit: Barneveld Vak: - Posts: 2748 Reg.: 18 augustus 2003 | ja je gaat buffel er toch niet naast zetten ...
|
|
|
Stef Vedette Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5185 Reg.: 15 juni 2002 | Wat is dit een grappige topic, zeg. Iedere opstelling wordt slecht/kut gevonden, want hij is anders. Ik vermaak me kostelijk, ga zo door.
|
|
|
drooneyeF Vedette
Vak: - Posts: 4990 Reg.: 20 juli 2004 |
quote: r.HelmZ schreef:
ja je gaat buffel er toch niet naast zetten ...
Waarom niet ?
Het gaat niet om de individuele spelers maar om het geheel, Buffel en Kuijt zijn dezelfde types (harde werkers beiden een goed aanspeelpunt) en ik wil ook graag met buitenspelers spelen zoals Willem speelde met Blinker en Taument.
|
|
|
mocroboy Veelbelovend talent
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - PP Posts: 109 Reg.: 15 april 2003 |
-----------Buffel-----Kuijt/lazovic
Goor-----------------------------Kalou/castelen
---------------ono--------ghali------------
bosschaart---paauwe----loovens/saidi----song
-----------------Babos--------------------
en misschien op de rechtsbuitenpositie kan je ook nog de kans geven aan smolarek 
[Dit bericht is veranderd door mocroboy (op 3 augustus 2004 14:51:42).]
|
|
|
Frelin Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1589 Reg.: 17 juli 2002 | Alhoewel er nog steeds een disbalans in de selectie zit, kun je met het beschikbare spelersmateriaal wel verschillende ststemen spelen.
De basis, zoals ik denk dat die van Gullit het meeste vertrouwen zal krijgen:
-------------------Babos------------------
Song-----Loovens-----Paauwe-----Bosschaart
-----Ghaly---------Ono-----------Goor-----
-------------------Buffel-----------------
-------------Kuyt----------Lazovic--------
Mijn eigen basis:
------Loovens------Saidi----van Haaren/Mtiliga
---------Ghaly---------Bosschaart---------
-----Song-----------Ono---------Pardo-----
----------------Kuyt/Lazovic--------------
|
|
|
Larzovic Vedette
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 2143 Uploads: 1 Reg.: 3 juli 2004 |
quote: Frelin schreef:
Mijn eigen basis:
------Loovens------Saidi----van Haaren/Mtiliga
---------Ghaly---------Bosschaart---------
-----Song-----------Ono---------Pardo-----
----------------Kuyt/Lazovic--------------
En.... leg uit wat SONG!! daar doet?! Ik had daar eerder toch wel Castelen neergezet...
|
|
|
Freaky-Jason Ballenjongen
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - W3 Posts: 12 Reg.: 5 juli 2003 | --------------Babos--------------------
---------------------------------------
Song----Saidi----Loovens----Bosschaart-
---------Ghaly------Pardo--------------
Kalou----------Buffel-----------Ono----
--------------Lazovic------------------
Ik denk niet dat er nog een rechtsback bij zal komen, en Song in vorm is gewoon goed. Ik hoop Zuiverloon en/of Mulder op korte termijn gaan concureren voor basisplaats.
Saidi en Loovens in het centrum is wel wat onervaren, maar het tenminste echte verdedigers, wat Paauwe niet is. Ik hoop dat maar dat die laatste aankoop echt een toegevoegde waarde zal zijn.
Ik heb Ono een beetje vrije rol gegeven aan de linkerkant (beetje Zidane bij Madrid). Hoewel ik Kalou toch meer een spits vind als rechtsbuiten heb ik hem toch daar neergezet omdat ik Smolarek gewoon niet goed genoeg vind. In Castelen heb ik wel vertrouwen, maar ik denk dat Kalou op dit moment iets meer kan brengen.
In het begin vond ik Kuyt echt helemaal niets, maar de laatste tijd begin ik m'n mening toch wat te herzien, dus eigenlijk vind ik wel dat hij een basisplaats verdiend, alleen denk dat Lazovic veel meer potentie heeft.
|
|
|
AS SC Etienne Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 | Willen alle nieuwkomers ff allemaal hun grote mond houden.
Iedereen geeft zijn mening, daar moet je het mee doen, als je dat niet kan waarderen, en je uit dat op een niet volwassen manier, ben je in mijn ogen niets meer dan een klein nietig vliegje.
Gedraag je nou eens volwassen!
De reden waarom ik Kuijt in de spits zet, is omdat hij ten eerste de meeste doelpunten heeft gemaakt in de oefenwedstrijden. Daarnaast is het zo dat Kalou heel erg goed is in voorzetten geven, en het uitspelen van tegenstanders, als iemand de ballen kan passen naar de zijkant, voorkant naar Kuijt is Kuijt dodelijk, en in Kalou zie ik die speler.
Daarnaast heeft Zuiverloon grotere indruk gemaakt op mij dan Gyan, Song en die andere rechtsbacks, ook al waren het twee wedstrijden.
En mijn opstelling in mijn eerste post is niet de basis opstelling van Ruud Gullit, maar die van mij.
De mooiste volksclub.
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 8871 Reg.: 13 mei 2004 |
quote: AS SC Etienne schreef:
Willen alle nieuwkomers ff allemaal hun grote mond houden.
Iedereen geeft zijn mening, daar moet je het mee doen, als je dat niet kan waarderen, en je uit dat op een niet volwassen manier, ben je in mijn ogen niets meer dan een klein nietig vliegje.
Gedraag je nou eens volwassen!
De reden waarom ik Kuijt in de spits zet, is omdat hij ten eerste de meeste doelpunten heeft gemaakt in de oefenwedstrijden. Daarnaast is het zo dat Kalou heel erg goed is in voorzetten geven, en het uitspelen van tegenstanders, als iemand de ballen kan passen naar de zijkant, voorkant naar Kuijt is Kuijt dodelijk, en in Kalou zie ik die speler.
Daarnaast heeft Zuiverloon grotere indruk gemaakt op mij dan Gyan, Song en die andere rechtsbacks, ook al waren het twee wedstrijden.
En mijn opstelling in mijn eerste post is niet de basis opstelling van Ruud Gullit, maar die van mij.
De mooiste volksclub.
Al die nieuwkomers hebben net zo veel recht op hun mening als menig ander.
Dan kun je ze wel vaderlijk toespreken met een opmerking als " gedraag je nou eens volwassen", maar jouw beredenering m.b.t. je opstelling komt bij mij niet bepaald "voetbalvolwassen" over.
Namelijk: je zet Kalou op de rechterflank en beweert dat hij vanaf de achterlijn de voorzetten kan geven; tot dan kan ik het volgen.
Echter, aan de andere kant, links, zet je Buffel; daar hoeven we dus geen voorzetten te verwachten? Zet daar dan een speler als Leonardo neer, of eventueel Lurling, of Smolarek.
Zuiverloon heeft in twee oefenwedstrijdjes MEER indruk op je gemaakt dan Gyan en/of Song?
Besef je als vaderlijk figuur eigenlijk wel dat die jongen nog maar 17 jaar oud is en dat twee oefenwedstrijdjes geen ene bal voorstellen in vergelijking met het echte werk?
Ik respecteer je opstelling, maar het ziet er niet uit.
|
|
|
AS SC Etienne Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 |
quote: SMOLLIE schreef:
(...)
Al die nieuwkomers hebben net zo veel recht op hun mening als menig ander.
Dan kun je ze wel vaderlijk toespreken met een opmerking als " gedraag je nou eens volwassen", maar jouw beredenering m.b.t. je opstelling komt bij mij niet bepaald "voetbalvolwassen" over.
Namelijk: je zet Kalou op de rechterflank en beweert dat hij vanaf de achterlijn de voorzetten kan geven; tot dan kan ik het volgen.
Echter, aan de andere kant, links, zet je Buffel; daar hoeven we dus geen voorzetten te verwachten? Zet daar dan een speler als Leonardo neer, of eventueel Lurling, of Smolarek.
Zuiverloon heeft in twee oefenwedstrijdjes MEER indruk op je gemaakt dan Gyan en/of Song?
Besef je als vaderlijk figuur eigenlijk wel dat die jongen nog maar 17 jaar oud is en dat twee oefenwedstrijdjes geen ene bal voorstellen in vergelijking met het echte werk?
Ik respecteer je opstelling, maar het ziet er niet uit.
Buffel heeft laten zien dat hij vanaf die kant mensen kan uitspelen, en zelf kan scoren. Daarom zet ik hem daar neer.
Van mijn part mogen de nieuwkomers hun mening geven, maar ik heb het over die nieuwkomers die: ''Dit is gewoon een kut opstelling.'' zeggen, of: ''Dit is zeker wel een kut opstelling.''
Praat gewoon ff normaal.
En Buffel kan natuurlijk als die het niet goed doet omgewisseld worden door Smolarek, of Leonardo. Maar mijn voorkeur gaat uit naar Buffel, vanwege zijn ervaring (als teamgeest, dat wil zeggen: hij stuurt iedereen goed aan), en hij kan goed doordringen naar het doel in zijn eentje, en als hij zelf in zijn eentje al naar het doel toeloopt van die kant en iemand zet voor, dan is hij ook dodelijk (d.w.z. hij is een soort van tweede spits, alleen komt hij van een verre plaats gelopen).
En jij probeert nu ook de, in jou ogen, ''vaderlijke figuur'' over mij uit te hangen.
De mooiste volksclub.
|
|
|
|