Feyenoord Netwerk
dinsdag 21 oktober 2014 - 18:44                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » Joey Sleegers

HR

Deze topic is verplaatst naar Opstellingen & Spelers en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »

HR

tjust
International

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 7 november 2011

Deze jongen is eerstejaars A en heeft vorig jaar op zijn zestiende een contract getekend bij Feyenoord. Meestal is dat natuurlijk alleen voor de grootste talenten weggelegd. Het viel me op dat er altijd minder over hem gesproken wordt in vergelijking met bijvoorbeeld Achahbar en Vilhena en hij zat ook niet in Oranje onder 17 samen met zijn ploeggenoten. Wel valt hij de laatste tijd bij de A1 wel veel op met goals. Is hij de volgende die de overstap kan maken naar het eerste? Ik bedoel dan meer qua meetrainen en dergelijke. Wat zijn zijn sterke en zwakke punten?
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 17 januari 2009

Het verhaal Joey Sleegers is te vatten in 1 woord ; fysiek. Het is een uitstekende voetballer maar nog erg fragiel. Ik verwacht dat Feyenoord hem volgend jaar in de A zal houden (2de jaars is hij dan). Absoluut een jongen voor de toekomst.
HR
HR

tjust
International

Maar wat zijn zijn sterke punten? Is het een echte nummer 10?
HR
HR

Blindevink
Basisspeler

Reg.: 6 juni 2009

Hij doet denken aan de voetballer Mario Been.
HR
HR

quote:HR
Blindevink schreef:

HR
Jij bent geen fan dus? ;)
HR
HR
HR
HR

tjust
International

Blindevink schreef:

HR
En die is van voor mijn tijd. Zegt me dus niets.
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Type Eriksen, Djuricic. Uitstekende voetballer. Snel, beweeglijk, dynamisch.
HR
HR

tjust
International

Castagnos schreef:

Type Eriksen, Djuricic. Uitstekende voetballer. Snel, beweeglijk, dynamisch.
HR
Dank. Ook een goed overzicht en trap?
HR
HR

Edmond Dantes
Vedette

Reg.: 15 januari 2009

Heb hem vorig jaar volgens mij gezien op Eurovoetbal in Groningen.Klen mannetje,goed spelinzicht.Maakte toen ook nog een heel mooi doelpunt volgens mij.
HR
HR

woubrugge feyenoord
Nationale topspeler

Droomaankoop: Jeffrey Bruma
Reg.: 9 april 2009

Lekker voetballertje inderdaad, erg handig met de bal. En ook zeker een goed overzicht. Heb hem gister zien spelen, speelde niet erg gelukkig maar in een paar momentjes, van aannames of passes, zie je wel dat hij het heeft.

Overigens speelde de hele A niet goed. Manu viel me vies tegen en gaat hem denk ik niet worden. Alles gaat op kracht, niks op souplesse. Dan zie ik meer in Boetius. Blij is ook een leuke speler, die heel handig is met de bal in de kleine ruimte. Verdedigend kregen ze twee identieke goals tegen door Jeroen Lumu, toptalent van RKC/Willem II.

Ook van de pingels moet de A1 het niet hebben, 3 van de 4 werden gemist en waren bovendien heel slecht ingeschoten.
HR
HR

Rotterdamskie010
Nationale topspeler

Droomaankoop: Ryo Miyaichi
Reg.: 15 mei 2011

Maar toch hoor je nooit wat over die Boetius? En Manu zit "dicht" tegen het 1e aan toch? Hoe dat zo
HR
HR

woubrugge feyenoord
Nationale topspeler

Droomaankoop: Jeffrey Bruma
Reg.: 9 april 2009

Ik denk dat dit met het fysieke aspect te maken, Manu zijn fysiek is veel beter. Bovendien is boetius er heel lang uitgeweest. Ik zeg ook zeker niet dat hij er klaar voor is, maar Manu heeft op mij nog geen een keer imponeren. Wat Manu wel heeft is scorendvermogen, zo wijzen de statistieken uit.
HRHR
HR

varkenoord
Icoon

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004

Rotterdamskie010 schreef:

Maar toch hoor je nooit wat over die Boetius? En Manu zit "dicht" tegen het 1e aan toch? Hoe dat zo
HR
Boeitus is vorig seizoen geblesseerd geraakt bij het Nl elftal in de kwalificatie wedstrijden voor het EK.Hij speelde zaterdag zijn eerste 60 minuten,na zijn blessureIk vond hem heel goed voor iemand die zo lang weg is geweest.
HR
HR

ForeverFeyenoord
Icoon

Droomaankoop: Xabi Alonso
Reg.: 19 oktober 2005

varkenoord schreef:

(...)

Boeitus is vorig seizoen geblesseerd geraakt bij het Nl elftal in de kwalificatie wedstrijden voor het EK.Hij speelde zaterdag zijn eerste 60 minuten,na zijn blessureIk vond hem heel goed voor iemand die zo lang weg is geweest.
HR
Dat zijn de betere berichten, Boetius heeft toch altijd bekend gestaan als een groot talent nietwaar? Ben erg benieuwd of en wanneer hij aanhaakt bij het 1e.
Sowieso lijken de volgende talenten er alweer aan te komen.
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Sleegers scoort 2 x tegen NAC. Feyenoord wint met 4-0. Vooral Blij en Boetius waren goed. Verder M Steenvoorden een stabiele factor (wint al zijn duels en is voetballend sterk).
HR
HR

Blindevink
Basisspeler

Blij is veel te traag man.
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Je doet je naam eer aan.
HR
HR

J.Clasie
Vedette

Uit: Delft
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 6 juni 2005

Blindevink schreef:

Blij is veel te traag man.
HR
Wat een gelul, ik zei het begin van het seizoen al. deze jongen kan gewoon onwijs goed voetballen, heerlijke voetballer.
HR
HR

Blindevink
Basisspeler

Trindade is als 95-er die Blij al mijlenver voorbij. Daantje is maar spits gezet omdat-ie technisch niet slecht is, een balletje neer kan leggen en een behoorlije trap heeft.

Maar De Kuip gaat-ie alleen van buiten zien hoor.
HR
HR

Tshabalala
Crack

Uit: Op het moment wel
Reg.: 1 augustus 2007

Blindevink schreef:

Trindade is als 95-er die Blij al mijlenver voorbij. Daantje is maar spits gezet omdat-ie technisch niet slecht is, een balletje neer kan leggen en een behoorlije trap heeft.

Maar De Kuip gaat-ie alleen van buiten zien hoor.
HR
Spelers met visie hoeven niet snel te zijn.
HR
HR

futre
Vedette

Reg.: 17 juli 2007

Beetje snelheid moet je als spits wel hebben. Je ziet zelfs bij Achahbar dat hij daarom nog een beetje moeite heeft (en hij is natuurlijk niet de grootste). Nou denk ik dat hij het wel gaat redden omdat hij exceptionele andere talenten heeft, maar als voorhoedespeler is het erg belangrijk. Meer als voor een middenvelder of verdediger.

[Dit bericht is veranderd door futre (op 26 februari 2012 00:07:36).]
HR
HR

ForeverFeyenoord
Icoon

Droomaankoop: Xabi Alonso
Reg.: 19 oktober 2005

futre schreef:

Beetje snelheid moet je als spits wel hebben. Je ziet zelfs bij Achahbar dat hij daarom nog een beetje moeite heeft (en hij is natuurlijk niet de grootste). Nou denk ik dat hij het wel gaat redden omdat hij exceptionele andere talenten heeft, maar als voorhoedespeler is het erg belangrijk. Meer als voor een middenvelder of verdediger.
HR
Hoezo bekeken vanuit het perspectief van de spits? Als die snelheid voor een verdediger niet belangrijk is, dan wordt het toch lastig als de spits pertinent sneller is. Snelheid is belangrijk, maar de ruimte zien en slim lopen, op de goeie plek staan, rust voor de goal hebben, oog hebben voor medespelers, het overizht bewaren, zijn zaken die net wat zwaarder tellen.
Er is natuurlijk wel een grens, het sprintduel dat van Beukering aanging met what's his name was natuurlijk een aanfluiting.
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Blij is al een stuk dynamischer dan een half jaar geleden. Hij is erg technisch en heeft een uitstekend schot. Hij kan mensen vrij voor de goal zetten. Ik ben fan alhoewel ik zijn tekortkomingen ook zie.

Als Feyenoord een tikkend team wordt in de toekomst kan hij moeiteloos mee.

Ik wil jullie ook wijzen op Rick Karsdorp van de B1. Wat een goede speler. Techniek, snelheid, body en instelling !
HR
HR

tjust
International

Castagnos schreef:

Blij is al een stuk dynamischer dan een half jaar geleden. Hij is erg technisch en heeft een uitstekend schot. Hij kan mensen vrij voor de goal zetten. Ik ben fan alhoewel ik zijn tekortkomingen ook zie.

Als Feyenoord een tikkend team wordt in de toekomst kan hij moeiteloos mee.

Ik wil jullie ook wijzen op Rick Karsdorp van de B1. Wat een goede speler. Techniek, snelheid, body en instelling !
HR
Heeft Blij al een contract?

Wat is Karsdorp zijn positie?
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Opstellingen & Spelers en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » Joey Sleegers

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet er linksbuiten staan?

Boetius
Manu
Een ander
Geen mening

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 10,8% dat Liverpool FC wint van Real Madrid CF. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Rijeka HNK-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!