Feyenoord Netwerk
maandag 1 september 2014 - 20:33                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » [Centraal] Feyenoord B-jeugd

HR

Deze topic is open en bestaat uit 31 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 31 »

HR
Het was bepaald geen genoegen vandaag de B-jeugd van Feyenoord te bekijken op Varkenoord!
Zowel B1 0-2 verlies tegen FC Twente en de B2 1-1 tegen Excelsior B1 verspeelde punten.
Vooral de wedstrijd van B1 was slecht tot zeer matig en het was dat FC Twente vele opgelegde kansen miste anders was het een drama geworden.
De B2 kwam nog wel met 1-0 voor, door een in de rebound benutte strafschop van Junior Albertus,in eerste instantie door Omar el Baad twee maal slecht ingeschoten!
Voor die tijd en na die tijd waren er kansen om de voorsprong te vergroten,maar na de rust was het wachten op de gelijkmaker en mocht Feyenoord zelfs blij zijn met het ene puntje.

[Dit bericht is veranderd door FRjack (op 6 november 2011 16:57:31).]
HR
HR

woubrugge feyenoord
Nationale topspeler

Vak: -
Droomaankoop: Jeffrey Bruma
Reg.: 9 april 2009

quote:HR
FeyenoordNaaldwijk schreef:

Het was bepaald geen genoegen vandaag de B-jeugd van Feyenoord te bekijken op Varkenoord!
Zowel B1 0-2 verlies tegen FC Twente en de B2 1-1 tegen Excelsior B1 verspeelde punten.
Vooral de wedstrijd van B1 was slecht tot zeer matig en het was dat FC Twente vele opgelegde kansen miste anders was het een drama geworden.
De B2 kwam nog wel met 1-0 voor, door een in de rebound benutte strafschop van Junior Albertus,in eerste instantie door Omar el Baad twee maal slecht ingeschoten!
Voor die tijd en na die tijd waren er kansen om de voorsprong te vergroten,maar na de rust was het wachten op de gelijkmaker en mocht Feyenoord zelfs blij zijn met het ene puntje.
HR
De B1 verliest sowieso heel veel punten, lijkt me gewoon een mindere lichting, van een afstandje. Hoe was Twente, hoorde dat vooral die '10' van hun een heel groot talent is?
HR
HR

woubrugge feyenoord schreef:

(...)

De B1 verliest sowieso heel veel punten, lijkt me gewoon een mindere lichting, van een afstandje. Hoe was Twente, hoorde dat vooral die '10' van hun een heel groot talent is?
HR
Zoals gezegd was FC Twente een klasse beter.
Overigens veel buitenlandse namen bij de opstelling van de Tukkers en de nr 10 speelde inderdaad heel erg goed.
Ik moet het er mee doen dit jaar fluisterde Cor Adriaanse in m'n oor in het voorbij gaan,dus dat beloofd weinig goeds dit seizoen.
HR
HR

Feyenoord Jeugd
Jeugdspeler

Uit: Breda
Vak: Maastribune - W4
Droomaankoop: -
Reg.: 13 december 2010

Hopen dat het volgend seizoen beter gaat dan.. nu al 4 eerste jaars spelers in de B1 en volgend seizoen komen Manusama, Albertus en Da Silva nog in dat team. Met name de B2 voor volgend seizoen word al naar uitgeken.. maar liefst 8 spelers van de C1 is geselecteerd voor het NL/15!!
FeyenoordNaaldwijk schreef:

(...)Zoals gezegd was FC Twente een klasse beter.
Overigens veel buitenlandse namen bij de opstelling van de Tukkers en de nr 10 speelde inderdaad heel erg goed.
Ik moet het er mee doen dit jaar fluisterde Cor Adriaanse in m'n oor in het voorbij gaan,dus dat beloofd weinig goeds dit seizoen.
HR
HR
HR

Centinela
Ballenjongen

Reg.: 26 februari 2009

Is Oussama Idrissi een groot talent?
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 17 januari 2009

Leuk talent. Hij staat rechtsbuiten en komt regelmatig zijn man voorbij. Een van de beteren in Feyenoord B. Helaas is de B niet het vlaggeschip van de academy. Dat zijn de Atjes en de Ctjes.
HR
HR

Castagnos schreef:

Leuk talent. Hij staat rechtsbuiten en komt regelmatig zijn man voorbij. Een van de beteren in Feyenoord B. Helaas is de B niet het vlaggeschip van de academy. Dat zijn de Atjes en de Ctjes.
HR
Gisteren liep hij in de spits en Silgio Thenu(veel te licht)en Quincy Knegjens op de vleugel,na de rust speelde Bram van Eijk uit de B2 op de plaats van Knegjens.
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Ik ben niet kapot van Knegjens. Misschien moet hij wennen in zijn eerste jaar. v Eijk komt wel makkelijk zijn man voorbij.
HR
HR

Feyenoord Jeugd
Jeugdspeler

Wat vind je van spelers zoals Da Silva, Yalamoglu en Manusama?
Castagnos schreef:

HR
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Yalamoglu is een van de betere spelers. Hij is dynamisch en kan goed opbouwen. Manusama is een nummer 10. Ik vind hem een goede voetballer en da Silva is waarschijnlijk het grootste talent maar die maakt een zeer ongeinteresseerde indruk. Alledrie talentvol maar of ze het gaan redden weet ik niet.
HR
HR

Feyenoord Jeugd
Jeugdspeler

Laatste paar 2 seizoenen speelt Manusama regelmatig op 10 terwijl hij in de C2 in de spits stond en in dat seizoen ook nog is 17 doelpunten maakte.. mijn vraag is: zou je hem niet liever in de spits laten spelen en Da Silva dan achter hem, want ze scoren nu moeizaam met Albertus en soms Van der Struis in de spits??
Castagnos schreef:

Yalamoglu is een van de betere spelers. Hij is dynamisch en kan goed opbouwen. Manusama is een nummer 10. Ik vind hem een goede voetballer en da Silva is waarschijnlijk het grootste talent maar die maakt een zeer ongeinteresseerde indruk. Alledrie talentvol maar of ze het gaan redden weet ik niet.
HR
HR
HR

frrrrr
Talent

Reg.: 17 september 2009

@feyenoordjeugd: het valt wel heel erg op dat je steeds over manusama praat je bent of hemzelf of je bent zijn broer of nog erger zijn vader. Stop ermee en laat je broer, zoon of neef gewoon lekker ballen en als hij talent heeft dan heeft hij jou praatjes niet nodig
HR
HR

Feyenoord Jeugd
Jeugdspeler

Complete onzin wat je nu zegt.. door mijn werk ben ik nu minder vaak op varkenoord en de kuip. Paar jaar geleden zat hij samen met Yalamoglu, Da Silva en de Vos in het team en scoorde hij ongeveer 17 goals. Nu hij op 10 staat vraag ik af of hij in de spits niet beter uit de voeten kan. Ik kan nu ook een goeie verhaal over Yalamoglu, Da Silva of de Vos beginnen.
frrrrr schreef:

@feyenoordjeugd: het valt wel heel erg op dat je steeds over manusama praat je bent of hemzelf of je bent zijn broer of nog erger zijn vader. Stop ermee en laat je broer, zoon of neef gewoon lekker ballen en als hij talent heeft dan heeft hij jou praatjes niet nodig
HR
HRHR
HR

Fr-loyals
Crack

Uit: Zwolle
Reg.: 16 mei 2006

frrrrr schreef:

HR
No shit sherlock. :D
HR
HR

Niels010
Ballenjongen

Reg.: 23 oktober 2011

Wie is/zijn de grootste talent(en) van de Btjes?
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Robbert de Vos. Hij is echter eerste jaars B dus heeft het wat moeilijk.
Verder vind ik Oussama Idrissi wel goed.
HR
HR
De B2 heeft vanmiddag op het prachtige Sportpark"De Bongerd"in Barendrecht de laatste poule wedtsrijd voor de beker met 1-0 verloren tegen Barendrecht B1 waar ze in de kompetitie thuis met 2-0 van hadden gewonnen.
Omdat de B1 niet speelde konden verschillende eerste jaars vandaag in dit team mee spelen.
Ondanks verschillende kansen werd een tegen aanval hun noodlotig,zeker omdat ze nog maar één punt nodig hadden om de volgende ronde te bereiken!
Het ontbrak vooral aan stootkracht.
Geen beste wedstrijd en ook geen best resultaat.
HR
HR

D_skilled
Meervoudig international

Uit: Amsterdam
Reg.: 6 april 2007

Thuis 0-2 verloren van PSV B1. Volgende week vrijdag Ajax-uit.
HR
HR

voetballer
Veelbelovend talent

Uit: Spijkenisse
Droomaankoop: Isaac Cuenca
Reg.: 30 april 2008

wat vinden jullie van ryan go?
HR
HR

Feyenoord Jeugd
Jeugdspeler

Weet je ook hoeveel de B2 heeft gespeeld?
D_skilled schreef:

Thuis 0-2 verloren van PSV B1. Volgende week vrijdag Ajax-uit.
HR
HR
HR
De B2 heeft met 4-1 gewonnen van NEC/Oss B1.
HR
HR

varkenoord
Icoon

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004

De B1 speelde een dramatisch slechte eerste helft.Psv had gemakkelijk op een fikse voorsprong kunnen komen.Maar het strafte slechts 2 persoonlijke blunders aan Feyenoord kant af.In de 2e helft wat wissels en een toespraakje in de rust van de trainer en het ging een stuk beter.Er waren wat kansjes om de 1-2 te scoren.Psv kwam niet verder dan een mooie vrije trap op de lat.De B1 speelde een beste 1e helft.Agressief in de duels en met behoorlijk voetbal werd Nec weggedrukt.Na de 2-0 viel de nec treffer uit het niets.Maar een fraaie 3e treffer was ook de ruststand.De 2e helft heb ik niet gezien
HR
HR

elmarfeyenoord
Vedette

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 18 augustus 2011

varkenoord schreef:

De B1 speelde een dramatisch slechte eerste helft.Psv had gemakkelijk op een fikse voorsprong kunnen komen.Maar het strafte slechts 2 persoonlijke blunders aan Feyenoord kant af.In de 2e helft wat wissels en een toespraakje in de rust van de trainer en het ging een stuk beter.Er waren wat kansjes om de 1-2 te scoren.Psv kwam niet verder dan een mooie vrije trap op de lat.De B1 speelde een beste 1e helft.Agressief in de duels en met behoorlijk voetbal werd Nec weggedrukt.Na de 2-0 viel de nec treffer uit het niets.Maar een fraaie 3e treffer was ook de ruststand.De 2e helft heb ik niet gezien
HR
Kantine ingedoken zeker.. :B
HR
HR

FeyForEver
Jeugdspeler

Uit: Delft
Reg.: 5 april 2011

Ik dacht ook zaterdag een keer een lekker dagje voetbal te kijken. Vond de D1 al niet heel best maar de B1 was vooral de eerste helft een schande. Er bleven maar 2 spelers overeind; rechtsback Ali Ulusoy en keeper Mauro Minnaard.
Verder allemaal zeer matig. 2e helft knokte feyenoord zich meer in de wedstrijd met wel wat kansen maar het was niet goed genoeg. Dit is de 2e wedstrijd die ik zie van de B1 maar ik zeg; werk aan de winkel voor Cor...
Toch even een tip: Stef Gronsveld van B2, kan in mijn ogen zo mee met de B1
HR
HR

Blindevink
Vaste waarde in elftal

Reg.: 6 juni 2009

Cor kan talenten beter/harder maken, maar van talentlozen geen talenten maken hoor...

Gewoon na de winter en richting de lente/zomertoernooien C-spelers in laten stromen. Daar kan Cor wel mee aan de slag.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 31 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » [Centraal] Feyenoord B-jeugd

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is het een goede beslissing van Van Geel om Vermeer van Ajax te halen?

Ja, goede doelman
Nee, geld moet aan andere positie besteed worden
Nee, nieuwe keeper kan, maar niet Vermeer van Ajax
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 95,7% dat FC Twente wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Feyenoord-Willem II.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!