Feyenoord Netwerk
zaterdag 26 juli 2014 - 15:08                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » [Centraal] Feyenoord B-jeugd

HR

Deze topic is open en bestaat uit 31 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 31 »

HR
Vandaag een middagje B's in het Haagse Zuiderpark!
Te beginnen met de B2 bij rust 0-1 voorsprong in een vlakke vertoning.
Vlak na rust de Haagse gelijkmaker in duidelijk buitenspel gescoord,daarna met de inbreng van Danny van Haaren een heel ander Feyenoord die met prachtige aanvallen de wedstrijd en de stand naar zijn hand kon zetten.
Uitblinkers Jari Schuurman en Danny van Haaren,zo spelend rijp voor een kontrakt!
In mindere mate zeker Gustavo Hamer en Rick van der Meer.
Onze nieuwe Poolse keeper,Kamil Miazek vond ik toch nog wat onwennig spelen al was het hobbelige veld daar zeker ook debet aan.
Daar na de B1.
Binnen een paar minuten een 1-0 achterstand,daarna via Milton Klooster en een goed uitgespeelde aanval via Melvin Kingsale 1-2.
De gelijkmaker van de Hagenaars kwam niet onverwacht 2-2.
Toch nog een 2-3 voorsprong na goede aktie van invaller Rick van der Struijs,doelpunt van Marlon Slabbekoorn,maar in de slotfase de winst toch nog weggegeven door slecht dekken bij een vrije trap vam ADO.
Bram van Eijk speelde een redelijke wedstrijd,voor de rest vond ik het middelmatig met een vooral tegen vallende Oussama Idrissi.
HR
HR

D_skilled
Meervoudig international

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 6 april 2007

Danny van Haaren steekt er inderdaad bovenuit in de B2. Verdient een kans in de B1.
HR
HR

FeyForEver
Jeugdspeler

Uit: Delft
Reg.: 5 april 2011

B2: Helemaal mee eens, Danny van Haaren mag wat mij betreft ook gelijk een contract aangeboden worden. Vond hem echt geweldig.. De Poolse keeper maakte zeker nog geen goede indruk. Als ik het zo zie is deze jongen dit en komend seizoen nog lang niet klaar voor het grote werk (B1 of A1) en zullen we geduld moeten hebben met hem.

B1: Verdedigend zwak/onvolwassen en erg makkelijke goals weggegeven. Waarom in gods naam zo achteruit lopen in de 2e helft. Jammer van de bal op de paal van Robbert de Vos, wat overigens een hele mooie aanval was. Verder kan ik toch wel genieten van de 1e jaars Kingsale en Slabbekoorn. Idrissi speelde inderdaad matig!

quote:HR
FeyenoordNaaldwijk schreef:

Vlak na rust de Haagse gelijkmaker in duidelijk buitenspel gescoord,daarna met de inbreng van Danny van Haaren een heel ander Feyenoord die met prachtige aanvallen de wedstrijd en de stand naar zijn hand kon zetten.
Uitblinkers Jari Schuurman en Danny van Haaren,zo spelend rijp voor een kontrakt!
Onze nieuwe Poolse keeper,Kamil Miazek vond ik toch nog wat onwennig spelen al was het hobbelige veld daar zeker ook debet aan.
Daar na de B1.
Binnen een paar minuten een 1-0 achterstand,daarna via Milton Klooster en een goed uitgespeelde aanval via Melvin Kingsale 1-2.
Toch nog een 2-3 voorsprong na goede aktie van invaller Rick van der Struijs,doelpunt van Marlon Slabbekoorn,maar in de slotfase de winst toch nog weggegeven door slecht dekken bij een vrije trap vam ADO.
Bram van Eijk speelde een redelijke wedstrijd,voor de rest vond ik het middelmatig met een vooral tegen vallende Oussama Idrissi.
HR
HR
HR

FRANCESCOLI
Nationale topspeler

Reg.: 29 juni 2004

Daar na de B1.
HR
Idrissi speelde niet goed maar kwam ook door zijn elftal. Kreeg vrijwel geen fatsoenlijke bal aangespeeld. Zeker de eerste helft ging veel lang op die Klooster omdat ie zo snel is. Daar kwam vrijwel niks uit! Afwisseling is dus gewenst. Verder werkt ie zich een slag in de rondte, gaat uiteindelijk altijd ten koste van je scherpte bij balaannames, sprints etc..
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 17 januari 2009

Feyenoord wint met 6-0 van Utrecht B1. Heerlijke eerste helft met als grote man Oussama Idrissi. Hij scoorde uiteindelijke 3 keer en was goed in de combinatie. Verder scoorde Klooster maar was minder dan in vorige partijen.
Onopvallende uitblinker was Bart Nieuwkoop. Heel fel op de bal jagend, altijd doorlopend in cobinaties...uitstekend.
Verder is Robbert de Vos een hele goede voetballer met de mooiste acties maar ook met het meeste stomme balverlies.
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Net terug van Nieuw Terbregge om Sparta en Ajax B1 te zien. Ajax wint met 1-3 (toen ik wegging was dit de stand).

De vergelijking met Feyenoord is logisch. Ik denk dat Feyenoord B1 een stuk meer individuele kwaliteit heeft dan Ajax (en zeker Sparta). Ajax speelt de bal een stuk makkelijker rond dan Feyenoord maar speelt vaak balbezit om het balbezit.

De echte kwaliteit ontbreekt (mijn indruk op basis van deze wedstrijd dan). Nummer 6 Jordy Bruin is een type Clasie ; die heeft het wel.
HR
HR

Diego Maradona
Crack

Reg.: 29 juli 2009

Castagnos schreef:

Net terug van Nieuw Terbregge om Sparta en Ajax B1 te zien. Ajax wint met 1-3 (toen ik wegging was dit de stand).

De vergelijking met Feyenoord is logisch. Ik denk dat Feyenoord B1 een stuk meer individuele kwaliteit heeft dan Ajax (en zeker Sparta). Ajax speelt de bal een stuk makkelijker rond dan Feyenoord maar speelt vaak balbezit om het balbezit.

De echte kwaliteit ontbreekt (mijn indruk op basis van deze wedstrijd dan). Nummer 6 Jordy Bruin is een type Clasie ; die heeft het wel.
HR
Ja, we hebben Milton Klooster, Marlon Slabbekoorn en Oussama Idrissi in één elftal. Dat helpt wel :B. Hopelijk worden de contracten ook snel geregeld, want op een nieuwe Bruma, Ake en Rekik zitten we niet te wachten!
HR
HR

Opoku
Crack

Reg.: 18 mei 2004

In aanleg is Klooster ongekend.
Lang,sterk,snel en scoren!!!
Hoelang zit deze speler bij de academy?
Ik dacht nog niet zo lang...verder is t opvallend dat ie niet bij t Ned.elftal zit.
HR
HR

Opoku schreef:

In aanleg is Klooster ongekend.
Lang,sterk,snel en scoren!!!
Hoelang zit deze speler bij de academy?
Ik dacht nog niet zo lang...verder is t opvallend dat ie niet bij t Ned.elftal zit.
HR
Speelt sinds 2007-2008 bij Feyenoord.
Eerst samen met z'n tweelingbroer Rodney,die nu bij Excelsior speelt.
Had niet gedacht dat hij nog zo'n progressie zou maken!
Viel verleden jaar in B2 meestal in.
Vind hem nog wel wisselvallig,maar is zeker dit jaar met sprongen vooruit gegaan!
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Feyenoord B1 speelt 2-2 tegen PSV B1. De eerste helft speelde PSV Feyenoord helemaal zoek. Zag aan niets waarom ik over dit team zo enthousiast ben. De tweede helft was het andersom.
Na een 2-0 achterstand scoren Slabbekoorn en Klooster. Grote man bij Feyenoord : Robbert de Vos en een eervolle vermelding voor Bart Nieuwkoop.
HR
HR

Diego Maradona
Crack

Castagnos schreef:

Feyenoord B1 speelt 2-2 tegen PSV B1. De eerste helft speelde PSV Feyenoord helemaal zoek. Zag aan niets waarom ik over dit team zo enthousiast ben. De tweede helft was het andersom.
Na een 2-0 achterstand scoren Slabbekoorn en Klooster. Grote man bij Feyenoord : Robbert de Vos en een eervolle vermelding voor Bart Nieuwkoop.
HR
En de 2 die scoorden, mag Van Geel een contract voorschotel zodra dat mogelijk is. Klooster is Boetius jr en Slabbekoorn een soort mini-Wijnaldum.
HR
HR

108
Vaste waarde in elftal

Uit: schot
Droomaankoop: Royston Drenthe
Reg.: 30 juni 2007

Diego Maradona schreef:

(...)

En de 2 die scoorden, mag Van Geel een contract voorschotel zodra dat mogelijk is. Klooster is Boetius jr en Slabbekoorn een soort mini-Wijnaldum.
HR
Ook zo'n blind paard zonder overzicht? Het is niet te hopen, dan ben ik enthousiaster over een Boetius jr.
HR
HR

shredder
Ballenjongen

Reg.: 2 december 2011

Zelf gisteren ook wezen kijken bij de B1, na de eerste helft zeer getwijfeld of ik we moest blijven. Echter dankzij een vriend wel naar de 2e helft gekeken gelukkig maar.

Samenvatting 1e helft;
PSV vernederd Feyenoord, behalve 2 kopkansjes van naar mijn inziens de beste man op het veld Bart Nieuwkoop aan Feyenoord kant, speelde PSV met dit team en mogen ze zich gelukkig prijzen dat het maar 2-0 was voor PSV.

Samenvatting 2e helft;
Er moet een donderspeech zijn geweest want in de 2e helft was het totaal anders
Feyenoord domineerd en PSV moet en kan alleen maar naar achteren.
Eindstand 2-2

Grootste pech was echter nog het uitvallen van Milton Klooster met naar het eruitzag een hamstringblessure.

Daarnaast nog een vraag aan Castagnos, wat vond jij goed aan Robbert de Vos?
liet zijn man zoals gewoonlijk weer vaak uit zijn ruglopen, is een postbode met een bal aan de voet, met inderdaad af en toe een goeie bal. Mijn persoonlijke gevoel zegt dat deze jongen het nooit gaat redden.....
HRHR
HR

weshoofd
Icoon

Uit: kijktoren
Vak: Stadiontribune - TT
Droomaankoop: Wouter Gudde
Reg.: 10 augustus 2005

Fer II dus?
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Door een individuele acties creeert hij vaak een man meer situatie. Hij heeft daarnaast een snelle goede passing. Hij heeft vaak ook soms onbegrijpelijk makkelijk balverlies en door zijn wat arrogante loop (kaarsrecht) komt dat wat flegmatiek over.

Echter een heel leuk talent die over een jaar of drie in de Kuip te bewonderen is.
HR
HR

varkenoord
Icoon

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004

Het was een bijzondere wedstrijd met twee helften die veel overeen komsten hadden.In de eerste helft liep Psv achter Feyenoord aan en in de 2e helft gebeurde het omgekeerde.De veranderde tactiek,backs meer naar voren spelen en buitenspelers hun man laten lopen en zelf vrij zijn om aangespeeld te kunnen worden.Het tactische brein van trainer Cor zag het weer goed.Er worden hier ook vergelijkingen gemaakt dat Klooster een nieuwe Boietus zou zijn,ik vind dat onzin.JP is technisch een veel betere speler en Klooster profiteert nu van zijn indrukwekkende fysiek en snelheid.Ik vind de stand van de B1 verrassend hoog voor het spelers materiaal.
HR
HR

Voetbalpro
Ballenjongen

Reg.: 29 september 2012

Het was inderdaad gisteren genieten op Varkenoord. De 1e helft een veel beter PSV waar een groot aantal talenten in lopen (al 4 B1spelers met een contract tegen 0 bij Feyenoord). Een verdiende 0-2 ruststand. In de 2e helft een veel beter Feyenoord met als uitblinkers Ali Ulusoy en Robbert de Vos. Goede aanvallen resulteerden in doelpunten van Marlon Slabbekoorn en Milton Klooster ( hele fraaie). Milton Klooster heeft de potentie om een topper te worden mits hij zijn voetbalkwaliteit in de kleine ruimte gaat verbeteren. Het is nu nog te veel op snelheid en kracht gebaseerd. Robbert de Vos is met name als aanvallende middenvelder een topper met de beste steekbal en het beste overzicht om de spitsen in scoringspositie te brengen. Verdedigend is de Vos minder goed. Hij is erg aanvallend ingesteld en was niet voor niets 2 jaar geleden topscorer in de C1!

Verder snap ik niet dat er nog getwijfeld wordt aan de kwaliteit van dit team. Er lopen in dit team maar liefst 8 spelers rond die dit jaar en vorig jaar zijn geselecteerd voor NL 017 en 016 namelijk Slabbekoorn, Kingsale, van der Linden, De Vos, Nieuwkoop, Gronsveld, Idrissi en Ulusoy. Het zal me niet verbazen als Klooster zich hier bij gaat voegen. Het is denk ik niet voor niets dat Gudde en van Geel gisteren weer op de tribune zaten. Het zal me niet verbazen als er binnenkort spelers vastgelegd gaan worden.
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Klooster is geen nieuwe Boetius maar een nieuwe Narsingh. Een jongen met een fantastisch makkelijke loop en dus snelheid. Hij bewaart het overzicht voor de goal en kan zelf scoren. Meer wordt er niet gevraagd voor die positie.

Je praat de talenten wel naar beneden Varkenoord. Ik vind deze lichting weer 4 a 5 potentiele eerste elftal spelers herbergen.
HR
HR

Voetbalpro
Ballenjongen

Reg.: 29 september 2012

Ik ben het helemaal met je eens Castagnos. Zowel in de B1 als in de B2 lopen grote talenten die de potentie hebben om Feyenoord 1 te halen. Ik zie geen talenten van het niveau Vilhena en van Persie maar met deze spelers ziet de toekomst er voor Feyenoord goed uit. In de A2 ( waarvan de meeste volgend jaar in de A1 spelen zie ik die talenten niet, een erg zwakke lichting wat mij betreft.
HR
HR

Voetbalpro schreef:

Het was inderdaad gisteren genieten op Varkenoord. De 1e helft een veel beter PSV waar een groot aantal talenten in lopen (al 4 B1spelers met een contract tegen 0 bij Feyenoord). Een verdiende 0-2 ruststand. In de 2e helft een veel beter Feyenoord met als uitblinkers Ali Ulusoy en Robbert de Vos. Goede aanvallen resulteerden in doelpunten van Marlon Slabbekoorn en Milton Klooster ( hele fraaie). Milton Klooster heeft de potentie om een topper te worden mits hij zijn voetbalkwaliteit in de kleine ruimte gaat verbeteren. Het is nu nog te veel op snelheid en kracht gebaseerd. Robbert de Vos is met name als aanvallende middenvelder een topper met de beste steekbal en het beste overzicht om de spitsen in scoringspositie te brengen. Verdedigend is de Vos minder goed. Hij is erg aanvallend ingesteld en was niet voor niets 2 jaar geleden topscorer in de C1!

Verder snap ik niet dat er nog getwijfeld wordt aan de kwaliteit van dit team. Er lopen in dit team maar liefst 8 spelers rond die dit jaar en vorig jaar zijn geselecteerd voor NL 017 en 016 namelijk Slabbekoorn, Kingsale, van der Linden, De Vos, Nieuwkoop, Gronsveld, Idrissi en Ulusoy. Het zal me niet verbazen als Klooster zich hier bij gaat voegen. Het is denk ik niet voor niets dat Gudde en van Geel gisteren weer op de tribune zaten. Het zal me niet verbazen als er binnenkort spelers vastgelegd gaan worden.
HR
EEn selektie voor een Ned XI wil nog niet zeggen dat het grote talenten zijn.
Ik ben echt benieuwd of één van boven genoemde talenten ooit Feyenoord I zullen halen!
Dat wil niet zeggen dat ik het niet hoop,maar we moeten wel reëel blijven!
Talent hebben ze,maar of ze een groot talent zijn zal de tijd leren.
HR
HR

Diego Maradona
Crack

(...)EEn selektie voor een Ned XI wil nog niet zeggen dat het grote talenten zijn.
Ik ben echt benieuwd of één van boven genoemde talenten ooit Feyenoord I zullen halen!
Dat wil niet zeggen dat ik het niet hoop,maar we moeten wel reëel blijven!
Talent hebben ze,maar of ze een groot talent zijn zal de tijd leren.
HR
Slabbekoorn en Klooster zullen alleen De Kuip niet halen als ze worden weggekocht door Man City of Chelsea.
HR
HR

woubrugge feyenoord
Nationale topspeler

Droomaankoop: Jeffrey Bruma
Reg.: 9 april 2009

Die Klooster is inmiddels toch al 16? Dat zoubetekenen dat feyenoord hem vast mag leggen. Misschien zijn ze wel al in gesprek, ben verder echt benieuwd of er al spelertjes benaderd zijn.
HR
HR

varkenoord
Icoon

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004

Castagnos schreef:

Klooster is geen nieuwe Boetius maar een nieuwe Narsingh. Een jongen met een fantastisch makkelijke loop en dus snelheid. Hij bewaart het overzicht voor de goal en kan zelf scoren. Meer wordt er niet gevraagd voor die positie.

Je praat de talenten wel naar beneden Varkenoord. Ik vind deze lichting weer 4 a 5 potentiele eerste elftal spelers herbergen.
HR
Ik vind Klooster geen nieuwe JP of zelfs Narsingh.Maar gewoon Klooster,een jongen met een mooie snelheid en een goede voorzet.Maar heel veel is geschoeid op die snelheid.Tegen psv heb ik die kwaliteit er ook niet uit zien komenOver de 1e helft hoeven wij het niet te hebben en in de 2e raakte hij geblesseerd,zonder opvallende acties.Het doelpunt was goed maar ook gelukkig,getoucheerd schot.Er zijn zeker spelers die Feyenoord1 kunnen halen,maar talenten van het niveau JP of T T zie ik niet.Maar dat zijn dan ook echte toppers.
HR
HR

Diego Maradona
Crack

varkenoord schreef:

(...)
Ik vind Klooster geen nieuwe JP of zelfs Narsingh.Maar gewoon Klooster,een jongen met een mooie snelheid en een goede voorzet.Maar heel veel is geschoeid op die snelheid.Tegen psv heb ik die kwaliteit er ook niet uit zien komenOver de 1e helft hoeven wij het niet te hebben en in de 2e raakte hij geblesseerd,zonder opvallende acties.Het doelpunt was goed maar ook gelukkig,getoucheerd schot.Er zijn zeker spelers die Feyenoord1 kunnen halen,maar talenten van het niveau JP of T T zie ik niet.Maar dat zijn dan ook echte toppers.
HR
Het ging om het halen van De Kuip. Dat is Glenn Loovens, Civard Sprockel en Glenn Kobussen ook gelukt ;).

Tonny is van een andere categorie. Die kan -als hij niet te veel naar Raiola luistert- in het rijtje Gullit, Van Basten, Van Hanegem en Cruijff komen.
HR
HR

Quinten
Vedette

Reg.: 28 september 2009

Diego Maradona schreef:

(...)
Het ging om het halen van De Kuip. Dat is Glenn Loovens, Civard Sprockel en Glenn Kobussen ook gelukt ;).

Tonny is van een andere categorie. Die kan -als hij niet te veel naar Raiola luistert- in het rijtje Gullit, Van Basten, Van Hanegem en Cruijff komen.
HR
Vilhena is een groot talent die als als goed gaat ook een wereldtopper gaat worden, maar je kan onmogelijk zeggen of het een van Nederlands beste spelers gaat worden. Die vier die jij opnoemt zijn de grootste voetballegendes van Nederland.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 31 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » [Centraal] Feyenoord B-jeugd

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord Bas Dost halen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 6,5% dat SKN St Pölten wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Feyenoord-Besiktas JK.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!