Deze topic is open en bestaat uit 15 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
FeyenoordNaaldwijk
Internationale topspeler
Winnaar Feyenoord Netwerk Battle 2009; meer prijzen
Vak: Olympiatribune - B
Droomaankoop: -
Reg.: 1 augustus 2004
D_skilled
Meervoudig international
Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 6 april 2007
FeyForEver
Jeugdspeler
Uit: Delft
Reg.: 5 april 2011
quote:
FeyenoordNaaldwijk schreef:
Vandaag een middagje B's in het Haagse Zuiderpark!
Te beginnen met de B2 bij rust 0-1 voorsprong in een vlakke vertoning.
Vlak na rust de Haagse gelijkmaker in duidelijk buitenspel gescoord,daarna met de inbreng van Danny van Haaren een heel ander Feyenoord die met prachtige aanvallen de wedstrijd en de stand naar zijn hand kon zetten.
Uitblinkers Jari Schuurman en Danny van Haaren,zo spelend rijp voor een kontrakt!
In mindere mate zeker Gustavo Hamer en Rick van der Meer.
Onze nieuwe Poolse keeper,Kamil Miazek vond ik toch nog wat onwennig spelen al was het hobbelige veld daar zeker ook debet aan.
Daar na de B1.
Binnen een paar minuten een 1-0 achterstand,daarna via Milton Klooster en een goed uitgespeelde aanval via Melvin Kingsale 1-2.
De gelijkmaker van de Hagenaars kwam niet onverwacht 2-2.
Toch nog een 2-3 voorsprong na goede aktie van invaller Rick van der Struijs,doelpunt van Marlon Slabbekoorn,maar in de slotfase de winst toch nog weggegeven door slecht dekken bij een vrije trap vam ADO.
Bram van Eijk speelde een redelijke wedstrijd,voor de rest vond ik het middelmatig met een vooral tegen vallende Oussama Idrissi.
FRANCESCOLI
Nationale topspeler
Reg.: 29 juni 2004
quote:Idrissi speelde niet goed maar kwam ook door zijn elftal. Kreeg vrijwel geen fatsoenlijke bal aangespeeld. Zeker de eerste helft ging veel lang op die Klooster omdat ie zo snel is. Daar kwam vrijwel niks uit! Afwisseling is dus gewenst. Verder werkt ie zich een slag in de rondte, gaat uiteindelijk altijd ten koste van je scherpte bij balaannames, sprints etc..
Vandaag een middagje B's in het Haagse Zuiderpark!
Te beginnen met de B2 bij rust 0-1 voorsprong in een vlakke vertoning.
Vlak na rust de Haagse gelijkmaker in duidelijk buitenspel gescoord,daarna met de inbreng van Danny van Haaren een heel ander Feyenoord die met prachtige aanvallen de wedstrijd en de stand naar zijn hand kon zetten.
Uitblinkers Jari Schuurman en Danny van Haaren,zo spelend rijp voor een kontrakt!
In mindere mate zeker Gustavo Hamer en Rick van der Meer.
Onze nieuwe Poolse keeper,Kamil Miazek vond ik toch nog wat onwennig spelen al was het hobbelige veld daar zeker ook debet aan.
Daar na de B1.
Binnen een paar minuten een 1-0 achterstand,daarna via Milton Klooster en een goed uitgespeelde aanval via Melvin Kingsale 1-2.
De gelijkmaker van de Hagenaars kwam niet onverwacht 2-2.
Toch nog een 2-3 voorsprong na goede aktie van invaller Rick van der Struijs,doelpunt van Marlon Slabbekoorn,maar in de slotfase de winst toch nog weggegeven door slecht dekken bij een vrije trap vam ADO.
Bram van Eijk speelde een redelijke wedstrijd,voor de rest vond ik het middelmatig met een vooral tegen vallende Oussama Idrissi.
Castagnos
Internationale topspeler
Uit: Rotterdam
Reg.: 17 januari 2009
Castagnos
Internationale topspeler
Diego Maradona
Vedette
Reg.: 29 juli 2009
quote:Ja, we hebben Milton Klooster, Marlon Slabbekoorn en Oussama Idrissi in één elftal. Dat helpt wel
Castagnos schreef:
Net terug van Nieuw Terbregge om Sparta en Ajax B1 te zien. Ajax wint met 1-3 (toen ik wegging was dit de stand).
De vergelijking met Feyenoord is logisch. Ik denk dat Feyenoord B1 een stuk meer individuele kwaliteit heeft dan Ajax (en zeker Sparta). Ajax speelt de bal een stuk makkelijker rond dan Feyenoord maar speelt vaak balbezit om het balbezit.
De echte kwaliteit ontbreekt (mijn indruk op basis van deze wedstrijd dan). Nummer 6 Jordy Bruin is een type Clasie ; die heeft het wel.
Opoku
Crack
Reg.: 18 mei 2004
FeyenoordNaaldwijk
Internationale topspeler
quote:Speelt sinds 2007-2008 bij Feyenoord.
Opoku schreef:
In aanleg is Klooster ongekend.
Lang,sterk,snel en scoren!!!
Hoelang zit deze speler bij de academy?
Ik dacht nog niet zo lang...verder is t opvallend dat ie niet bij t Ned.elftal zit.
Castagnos
Internationale topspeler
Diego Maradona
Vedette
quote:En de 2 die scoorden, mag Van Geel een contract voorschotel zodra dat mogelijk is. Klooster is Boetius jr en Slabbekoorn een soort mini-Wijnaldum.
Castagnos schreef:
Feyenoord B1 speelt 2-2 tegen PSV B1. De eerste helft speelde PSV Feyenoord helemaal zoek. Zag aan niets waarom ik over dit team zo enthousiast ben. De tweede helft was het andersom.
Na een 2-0 achterstand scoren Slabbekoorn en Klooster. Grote man bij Feyenoord : Robbert de Vos en een eervolle vermelding voor Bart Nieuwkoop.
108
Vaste waarde in elftal
Uit: schot
Droomaankoop: Royston Drenthe
Reg.: 30 juni 2007
quote:Ook zo'n blind paard zonder overzicht? Het is niet te hopen, dan ben ik enthousiaster over een Boetius jr.
Diego Maradona schreef:
(...)
En de 2 die scoorden, mag Van Geel een contract voorschotel zodra dat mogelijk is. Klooster is Boetius jr en Slabbekoorn een soort mini-Wijnaldum.
shredder
Ballenjongen
Reg.: 2 december 2011
weshoofd ![]()
ontopichoofd ![]()
Icoon
Uit: kijktoren
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Wouter Gudde
Reg.: 10 augustus 2005
Castagnos
Internationale topspeler
varkenoord
Icoon
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Voetbalpro
Ballenjongen
Reg.: 29 september 2012
Castagnos
Internationale topspeler
Voetbalpro
Ballenjongen
Reg.: 29 september 2012
FeyenoordNaaldwijk
Internationale topspeler
quote:EEn selektie voor een Ned XI wil nog niet zeggen dat het grote talenten zijn.
Voetbalpro schreef:
Het was inderdaad gisteren genieten op Varkenoord. De 1e helft een veel beter PSV waar een groot aantal talenten in lopen (al 4 B1spelers met een contract tegen 0 bij Feyenoord). Een verdiende 0-2 ruststand. In de 2e helft een veel beter Feyenoord met als uitblinkers Ali Ulusoy en Robbert de Vos. Goede aanvallen resulteerden in doelpunten van Marlon Slabbekoorn en Milton Klooster ( hele fraaie). Milton Klooster heeft de potentie om een topper te worden mits hij zijn voetbalkwaliteit in de kleine ruimte gaat verbeteren. Het is nu nog te veel op snelheid en kracht gebaseerd. Robbert de Vos is met name als aanvallende middenvelder een topper met de beste steekbal en het beste overzicht om de spitsen in scoringspositie te brengen. Verdedigend is de Vos minder goed. Hij is erg aanvallend ingesteld en was niet voor niets 2 jaar geleden topscorer in de C1!
Verder snap ik niet dat er nog getwijfeld wordt aan de kwaliteit van dit team. Er lopen in dit team maar liefst 8 spelers rond die dit jaar en vorig jaar zijn geselecteerd voor NL 017 en 016 namelijk Slabbekoorn, Kingsale, van der Linden, De Vos, Nieuwkoop, Gronsveld, Idrissi en Ulusoy. Het zal me niet verbazen als Klooster zich hier bij gaat voegen. Het is denk ik niet voor niets dat Gudde en van Geel gisteren weer op de tribune zaten. Het zal me niet verbazen als er binnenkort spelers vastgelegd gaan worden.
Diego Maradona
Vedette
quote:Slabbekoorn en Klooster zullen alleen De Kuip niet halen als ze worden weggekocht door Man City of Chelsea.
(...)EEn selektie voor een Ned XI wil nog niet zeggen dat het grote talenten zijn.
Ik ben echt benieuwd of één van boven genoemde talenten ooit Feyenoord I zullen halen!
Dat wil niet zeggen dat ik het niet hoop,maar we moeten wel reëel blijven!
Talent hebben ze,maar of ze een groot talent zijn zal de tijd leren.
woubrugge feyenoord
Nationale topspeler
Droomaankoop: Jeffrey Bruma
Reg.: 9 april 2009
varkenoord
Icoon
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
quote:Ik vind Klooster geen nieuwe JP of zelfs Narsingh.Maar gewoon Klooster,een jongen met een mooie snelheid en een goede voorzet.Maar heel veel is geschoeid op die snelheid.Tegen psv heb ik die kwaliteit er ook niet uit zien komenOver de 1e helft hoeven wij het niet te hebben en in de 2e raakte hij geblesseerd,zonder opvallende acties.Het doelpunt was goed maar ook gelukkig,getoucheerd schot.Er zijn zeker spelers die Feyenoord1 kunnen halen,maar talenten van het niveau JP of T T zie ik niet.Maar dat zijn dan ook echte toppers.
Castagnos schreef:
Klooster is geen nieuwe Boetius maar een nieuwe Narsingh. Een jongen met een fantastisch makkelijke loop en dus snelheid. Hij bewaart het overzicht voor de goal en kan zelf scoren. Meer wordt er niet gevraagd voor die positie.
Je praat de talenten wel naar beneden Varkenoord. Ik vind deze lichting weer 4 a 5 potentiele eerste elftal spelers herbergen.
Diego Maradona
Vedette
quote:Het ging om het halen van De Kuip. Dat is Glenn Loovens, Civard Sprockel en Glenn Kobussen ook gelukt
varkenoord schreef:
(...)
Ik vind Klooster geen nieuwe JP of zelfs Narsingh.Maar gewoon Klooster,een jongen met een mooie snelheid en een goede voorzet.Maar heel veel is geschoeid op die snelheid.Tegen psv heb ik die kwaliteit er ook niet uit zien komenOver de 1e helft hoeven wij het niet te hebben en in de 2e raakte hij geblesseerd,zonder opvallende acties.Het doelpunt was goed maar ook gelukkig,getoucheerd schot.Er zijn zeker spelers die Feyenoord1 kunnen halen,maar talenten van het niveau JP of T T zie ik niet.Maar dat zijn dan ook echte toppers.
Quinten
Vedette
Reg.: 28 september 2009
quote:Vilhena is een groot talent die als als goed gaat ook een wereldtopper gaat worden, maar je kan onmogelijk zeggen of het een van Nederlands beste spelers gaat worden. Die vier die jij opnoemt zijn de grootste voetballegendes van Nederland.
Diego Maradona schreef:
(...)
Het ging om het halen van De Kuip. Dat is Glenn Loovens, Civard Sprockel en Glenn Kobussen ook gelukt.
Tonny is van een andere categorie. Die kan -als hij niet te veel naar Raiola luistert- in het rijtje Gullit, Van Basten, Van Hanegem en Cruijff komen.
Deze topic is open en bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » [Centraal] Feyenoord B-jeugd

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "ZATERDAG1945 UURFEYENOORD-RKC WAALWIJK".
Wat vind jij van de nieuwe shirts voor komend seizoen (bekijk)
Van de Feyenoord-fans denkt 13,9% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.