Feyenoord Netwerk
maandag 22 september 2014 - 02:07                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » [Centraal] Feyenoord B-jeugd

HR

Deze topic is open en bestaat uit 32 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 32 »

HR

Opoku
Crack

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 18 mei 2004

Die begint in de B2...
HR
HR

thijsvvr
Vedette

Uit: Woonplaats
Vak: Maastribune - W1
Droomaankoop: Bas Dost
Reg.: 19 oktober 2008

Johan 'Bromsnor' Derksen zojuist lovend over Feyenoord B1. Hij had er een mannetje naartoe gestuurd, in het kader van de Nederlandse jeugdopleidingen, die er zijn vingers bij af heeft gelikt.

Ik ken deze hele lichting niet.
Aan de kenners, wat zijn de pareltjes en hun kwaliteiten en positie?
HR
HR

Diego Maradona
Crack

Uit: Rotterdam
Reg.: 29 juli 2009

quote:HR
thijsvvr schreef:

Johan 'Bromsnor' Derksen zojuist lovend over Feyenoord B1. Hij had er een mannetje naartoe gestuurd, in het kader van de Nederlandse jeugdopleidingen, die er zijn vingers bij af heeft gelikt.

Ik ken deze hele lichting niet.
Aan de kenners, wat zijn de pareltjes en hun kwaliteiten en positie?
HR
Slabbekoorn (nummer 10), Idrissi (centrumspits), Klooster (rechtsbuiten) en aanvoerder Ulusoy (rechtsback) zijn wel de beteren.
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Reg.: 17 januari 2009

Robbert de Vos middenvelder en Pebhian James (type Martins Indi).
HR
HR

thijsvvr
Vedette

Diego Maradona schreef:

(...)

Slabbekoorn (nummer 10), Idrissi (centrumspits), Klooster (rechtsbuiten) en aanvoerder Ulusoy (rechtsback) zijn wel de beteren.
HR
Idrissi en Slabbekoorn, wat voor types?
HR
HR

D_skilled
Meervoudig international

Uit: Amsterdam
Reg.: 6 april 2007

thijsvvr schreef:

(...)

Idrissi en Slabbekoorn, wat voor types?
HR
Idrissi is een type Bakkal, maar speelt dit seizoen hoofdzakelijk in de spits. Slabbekoorn een type Aguero.
HR
HR

D_skilled schreef:

(...)

Idrissi is een type Bakkal, maar speelt dit seizoen hoofdzakelijk in de spits. Slabbekoorn een type Aguero.
HR
Speelde verleden jaar over het algemeen rechterspits,dit jaar spits.
Lijkt helemaal niet op Bakkal, meer type Castaignos en lijkt er uiterlijk ook heel veel op!
HR
HR

D_skilled
Meervoudig international

Uit: Amsterdam
Reg.: 6 april 2007

FeyenoordNaaldwijk schreef:

(...)Speelde verleden jaar over het algemeen rechterspits,dit jaar spits.
Lijkt helemaal niet op Bakkal, meer type Castaignos en lijkt er uiterlijk ook heel veel op!
HR
Castaignos? Uh, nee. Idrissi heeft een betere techniek. Ik vind Idrissi geen echte no. 9, maar meer een schaduwspits. Bakkal speelde bij PSV ook af en toe op rechtsbuiten, maar kwam het best tot zijn recht als lopende 10.

Daarnaast wendde Castaignos in de jeugd zijn fysiek aan. Het feit dat hij groter, sterker en sneller was t.o.v. zijn leeftijdsgenootjes zorgde er mede voor dat hij uitblonk. Idrissi doet minder op kracht en meer op techniek en souplesse.

[Dit bericht is veranderd door D_skilled (op 6 november 2012 00:31:49).]
HR
HR

willem van Hanegem
Legende

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

Zouden deze toppertjes in spe doorgeschoven kunnen worden naar de A? Nu de A zoeveel spelers aan de selectie levert
HR
HR

willem van Hanegem schreef:

Zouden deze toppertjes in spe doorgeschoven kunnen worden naar de A? Nu de A zoeveel spelers aan de selectie levert
HR
Dan moet je door durven/willen selekteren.
Het resultaat op de ranglijst zul je dan moeten vergeten.
Ik weet niet of ze dat bij 020 ook zo toepassen en kan me eigenlijk ook niet zoveel schelen!
Maar zeker is dat de resultaten bij hun nogal tegenvallen vergeleken met andere jaren.
HR
HR

thijsvvr
Vedette

In iedergeval mooi om te horen, en bedankt 'kenners' voor jullie uitleg.

Ben benieuwd hoever deze jongens het ook daadwerkelijk gaan schoppen. Een geweldgie topper in de Feyenoord-jeugd, met veel goals en techniek, komt er namelijk nauwelijks aan de bak bij de selectie: Achahbar. Fysieke kracht is dus ook niet overbodig. Hij heeft in deze natuurlijk het nadeel van zijn positie, spits.

Laatste vraagje, hoe zit het met fysieke gesteldheid/potentie daarin van jongens als Idrissi en Slabbekoorn?
HR
HR

larsson13
Meervoudig international

Uit: Zeist
Droomaankoop: Givanildo Vieira de Souza
Reg.: 30 mei 2010

thijsvvr schreef:

In iedergeval mooi om te horen, en bedankt 'kenners' voor jullie uitleg.

Ben benieuwd hoever deze jongens het ook daadwerkelijk gaan schoppen. Een geweldgie topper in de Feyenoord-jeugd, met veel goals en techniek, komt er namelijk nauwelijks aan de bak bij de selectie: Achahbar. Fysieke kracht is dus ook niet overbodig. Hij heeft in deze natuurlijk het nadeel van zijn positie, spits.

Laatste vraagje, hoe zit het met fysieke gesteldheid/potentie daarin van jongens als Idrissi en Slabbekoorn?
HR
Slabbekoorn is sterk en het fysiek van Idrissi is beter dan dat van Achahbar (overigens behoorlijk verschillende speler). Beide geen spelers die later op fysiek gebied tekort komen.
HR
HR

varkenoord
Icoon

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004

HR
Doorschuiven moet je doen met spelers die in het elftal warin zij spelen het op hun talent afkunnen.Er geen inspanning voor moeten doen.Er zullen zoals altijd in de winterstop spelers worden doorgeschoven.Slabbekoorn en een verdediger wiens naam mij even is ontschoten spelen al een categorie hoger,dan hun leeftijd.Ik zie bv de 2e Kongolo eerder een trapje hoger gaan.Van C1 naar B2.Die verdediger is Kingsale

[Dit bericht is veranderd door varkenoord (op 6 november 2012 12:07:40).]
HRHR
HR

willem van Hanegem
Legende

Thanks
HR
HR

varkenoord
Icoon

D_skilled schreef:

(...)

Castaignos? Uh, nee. Idrissi heeft een betere techniek. Ik vind Idrissi geen echte no. 9, maar meer een schaduwspits. Bakkal speelde bij PSV ook af en toe op rechtsbuiten, maar kwam het best tot zijn recht als lopende 10.

Daarnaast wendde Castaignos in de jeugd zijn fysiek aan. Het feit dat hij groter, sterker en sneller was t.o.v. zijn leeftijdsgenootjes zorgde er mede voor dat hij uitblonk. Idrissi doet minder op kracht en meer op techniek en souplesse.
HR
Je hebt een bijzondere kijk op talenten.Ik heb Idrissie bij Feyenoord nog nooit als schaduwspits zien spelen.Op beide vleugels en dit seizoen als spit.Ook hij is zijn leeftijdsgenoeten voor op fysiek.De vergelijking met Castoignos,vind ik een terechte
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Deze jongens kunnen zeker nog niet worden doorgeschoven. Ik denk ook dat ze bij de VI de B2 bedoelen want dat is echt een topteam. Dit weekend tegen Ajax ...Ik ben benieuwd !
HR
HR

willem van Hanegem
Legende

Castagnos schreef:

Deze jongens kunnen zeker nog niet worden doorgeschoven. Ik denk ook dat ze bij de VI de B2 bedoelen want dat is echt een topteam. Dit weekend tegen Ajax ...Ik ben benieuwd !
HR
Maar de B2 is toch nooit beter dan de B1??
HR
HR

FRjack
Administrator

Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 3 januari 2009

(...)

Maar de B2 is toch nooit beter dan de B1??
HR
Wel talentvoller.
HR
HR

tjust
Internationale topspeler

Reg.: 7 november 2011

Welke jongens van deze lichting moeten nu eigenlijk een contract krijgen?
HR
HR

willem van Hanegem
Legende

FRjack schreef:

(...)

Wel talentvoller.
HR
Oké, maar als je talentvollere jeugd hebt in de B2 zie ik niet in waarom deze talentvollerespelers niet in de B1 ballen.
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Heel simpel. Deze jongens zijn een jaar jonger. Alleen de fysiek voorlopende jongens worden doorgeschoven (Kingsale, Slabbekoorn, Klooster in de B1 en Albertus in de A2).
HR
HR

varkenoord
Icoon

(...)

Oké, maar als je talentvollere jeugd hebt in de B2 zie ik niet in waarom deze talentvollerespelers niet in de B1 ballen.
HR
Er kunnen heel veel redenen zijn om niet de beste speler in het hoogste jeugdelftal te hebben.Fysiek is een heel belangrijke reden,over belasting enz kan blessures veroorzaken.Een hele goede verdediger die in het A1 of B1 elftal weinig te doen krijgt omdat zijn elftal heel sterk is.In de 2 elftallen staat zon speler dan misschien meer onder druk.
HR
HR

willem van Hanegem
Legende

Duidelijk verhaal heren :pul
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Feyenoord B1 wint met 5-1 van Groningen. De grote man was Milton Klooster. Hij maakte het laatste doelpunt na een blunder in de verdediging van Groningen. Hij was bij alle goals behalve de 3-0 betrokken. Klooster is supersnel (mooie loop) ; hij loopt zijn verdediger met gemak voorbij.

Groningen speelde aardig mee maar het was te weinig.
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

De B2 heeft verloren van Ajax met 5-2. Ben benieuwd naar het verslag van de wedstrijd.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 32 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » [Centraal] Feyenoord B-jeugd

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is het een goede beslissing van Van Geel om Vermeer van Ajax te halen?

Ja, goede doelman
Nee, geld moet aan andere positie besteed worden
Nee, nieuwe keeper kan, maar niet Vermeer van Ajax
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 11,9% dat FC Dordrecht wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Go Ahead Eagles-Feyenoord.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!