Feyenoord Netwerk
vrijdag 1 augustus 2014 - 13:51                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » [Centraal] Feyenoord B-jeugd

HR

Deze topic is open en bestaat uit 31 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 31 »

HR

FeyForEver
Jeugdspeler

Uit: Delft
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 5 april 2011

Wat een drama was die keeper de Fockert zeg, 3 ongelovelijke inschattingsfouten. Ik heb me zo zwaar zitten ergeren hoe goedkoop dat 020 weer aan z'n doelpunten kwam. Met een andere keeper in de goal had ik nog wel willen zien of dat 020 had gewonnen want Feyenoord was met name de 1e helft gewoon echt beter en gaf geen enkele kans weg. Er werd bij vlagen best behoorlijk gevoetbalt maar voorin is er te weinig stootkracht. Rick Karsdorp was veruit de beste man! Robbert de Vos een goede 2e, die jongen heeft heel veel inzicht. Het is gewoon jammer dat het 0-4 is geworden want dit is totaal geen afspiegeling van de wedstrijd!

quote:HR
shredder schreef:

Na gisteren te hebben genoten van het nieuws dat de A1 onze "vrienden"uit 020 had verslagen, vandaag maar is kijken of de B1 dit ook kon.
Wat een deceptie, zonder grote kansen weg tegeven, zonder helemaal weg te worden gespeeld wel met 0-4 op je kloten krijgen.

Vandaag eigenlijk maar 1 speler gezien die het niveau aan kon aan de kant van Feyenoord en dat was de aanvoerder Rick Karsdorp de rest heeft het niet. De verdediging zakte veel te ver in waardoor de linies zo nu en dan veel te ver uit elkaar lagen. Daarnaast stond Sinterklaas vandaag in de goal... OMG wat een BLUNDERS van de keeper check de link voor de goals van Feyenoord Academy site.

volgende week vrijdg PISVEE hopelijk kunnen ze het spel nu beter naar zich toe trekken want geloof mein 10 min geven ze 3 goals weg, waarna er natuurlijk niet meer tegen te voetballen is, echter 020 creerde ook niet echte kansen..
dan vrijdag maar tegen pisvee een positief resultaat behalen..
HR
HR
HR

FeyForEver
Jeugdspeler

Uit: Delft
Reg.: 5 april 2011

Helemaal mee eens; erg onder de indruk na zaterdag!

Castagnos schreef:

Maar dat geldt niet voor Rick Karsdorp. Wat een fijne voetballer !
HR
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 17 januari 2009

Feyenoord B1 verliest met 2-1 bij PSV. Eigen doelpunt Robbert de Vos.
HR
HR

MMF
Talent

Reg.: 28 mei 2007

Kijk die doelpunten dan: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5V2y9QHDWAc :D
Gaat nergens over over en is ook wel een beetje symboliserend voor deze competitie. Het was niet best gisteren.

[Dit bericht is veranderd door MMF (op 28 april 2012 09:00:42).]
HR
HR

Kees Pijl
Icoon

Reg.: 12 juli 2000

Nogal genante afgang op die 'Mundial Madrid Sub17'. Vervelend om daar precies met een zwakke lichting aan te moeten treden. Een jaar geleden zou het, met die sterke B1 van toen, wellicht een ander verhaal geweest zijn.
HR
HR

FRjack
Administrator

Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 3 januari 2009

Kees Pijl schreef:

Nogal genante afgang op die 'Mundial Madrid Sub17'. Vervelend om daar precies met een zwakke lichting aan te moeten treden. Een jaar geleden zou het, met die sterke B1 van toen, wellicht een ander verhaal geweest zijn.
HR
Eens, geen reclame voor Varkenoord dit. Lichting is echt dramatisch.
HR
HR

Rotterdamskie010
Vedette

Droomaankoop: Salomon Kalou
Reg.: 15 mei 2011

FRjack schreef:

(...)

Eens, geen reclame voor Varkenoord dit. Lichting is echt dramatisch.
HR
Op zich niet zo heel slecht, houd het de scouts op afstand. :pul
HR
HR

varkenoord
Icoon

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004

1-0 winst op real madrid.
HR
HR

Diego Maradona
Crack

Reg.: 29 juli 2009

Blindevink schreef:

Madrid was al uitgeschakeld en speelde met de reserves die nog amper hadden gespeeld.
HR
Nou, dan nog valt het mee. Ik was al benieuwd naar de opstelling van de B1, want ook de reserves van Real zullen normaal gesproken beter zijn dan deze lichting!
HR
HR

Diego Maradona
Crack

Reg.: 29 juli 2009

Blindevink schreef:

Neuh. Ploeg speelde twee jaar geleden in Marveld. Hele matige lichting van Madrid.
HR
Beetje zoals die B1 van ons dus. Normaal ben ik vrij positief over onze jeugd, maar bij dit team kan ik het gewoon niet opbrengen. Wat een gebrek aan talent... :nee
HR
HR

de kromme lll
Vedette

Uit: Den Helder
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Fernando Torres
Reg.: 29 april 2009

Mannen, dat is toch appels met peren vergelijken, wat jullie te berde brengen. Let het komende seizoen maar hoe deze jongens gaan voetballen. Je zult met stijgende verbazing en met vette grote ogen gaan kijken, zelfs met stomheid ben je dan geslagen.
HR
HR

FRjack
Administrator

shredder schreef:

Een nieuw seizoen is weer begonnen onderstaande is de selectie van de B1, kan iemand zijn mening geven over der betere en de mindere in dit team.

Omar el Baad
Bram van Eijk
Stef Gronsveld
Bob van der Hoek
Oussama Idrissi
Phebian James
Melvin Kingsale
Milton Klooster
Jop Knoester
Tim van der Linden
Djazz Manusama
Bart Nieuwkoop
Sem van der Pijl
Florian Racaj
Marlon Slabbekoorn
Rick van der Struis
Ali Ulusoy
Robbert de Vos
Caner Yalamoglu

Zelf heb ik van het weekend 1 dag gezien de eerste dag, wat mij opviel was dat de jongens die vorig jaar al in dit team speelde nog niet zo in vorm waren. Natuurlijk zal dit ook wel moeilijk zijn gezien dit de eerste wedstrijden waren van het seizoen.
Maar opvallend was wel dat jongens als Ali Ulusoy en Robert de Vos toch lichtelijk door de mand vielen. Het is nu maar afwachten op de eerst thuiswedstrijd in de competitie zodat we een realistisch beeld van deze lichting kunnen verwachten.

Zelf denk ik dat de 3e a 4e plaats het hoogst haalbare is voor deze groep.
HR

Castagnos schreef:

Ben uiteraard erg benieuwd naar Slabbekoorn. Ik denk dat dit team wel eens hoge ogen kan gaan gooien. Ik ga het met erg veel plezier volgen.
HR
Gelieve ook dit seizoen de jeugd-topics centraal te houden. Die weg zijn we vorig seizoen ingeslagen en dat willen we graag handhaven! Nu kan het natuurlijk wel eens voorkomen dat je denkt dat het topic niet meer bestaat, maar dat wordt dan verholpen door een langere tijd te selecteren in 'bekijk topics van' aan de rechterkant van je scherm in de subfora. :)
HR
HR

Edmond Dantes
Crack

Reg.: 15 januari 2009

Op welke positie speelt Kingsale eigenlijk?
HRHR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Centraal achterin. Groot talent. Werd vorig jaar vervroegd vanuit de C1 naar de B2 gezet. Maakt nu de stap naar de B1.
HR
HR

willem van Hanegem
Legende

Uit: Leidschendam
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

Castagnos schreef:

Centraal achterin. Groot talent. Werd vorig jaar vervroegd vanuit de C1 naar de B2 gezet. Maakt nu de stap naar de B1.
HR
Dus centraal zit het de komende tijd wel goed!
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Jawel, ben zelf ook een fan van Verdonk in de B2 evenals Danny Groos van hetzelfde team. Genoeg talent !
HR
HR

FRlegend
Nationale topspeler

Reg.: 24 maart 2012

Zoals ik lees wordt de B1 dus een team voor de subtop? Aantal goede spelers en verder een aantal spelers die eigenlijk onder de maat zijn. Hoe oud is die Slabbekoorn eigenlijk? 15? Die moet binnenkort ook een contract krijgen neem ik aan.
HR
HR

FRjack
Administrator

Alles over de B-junioren graag in dit topic.
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

De B1 wint met gemak van Excelsior. Opvallende man was Bart Nieuwkoop die 3 x scoorde. Vond Phebian James een soort Martins Indi achterin. Sem vd Pijl is een fysiek sterke man geworden die heel veel wint op het middenveld.

Verder had Adriaanse Idrissi als spits neergezet en dat zou best wel eens goed kunnen uitpakken.
Slabbekoorn was weer een genot om naar te kijken bij vlagen.
HR
HR

willem van Hanegem
Legende

Iemand gisteren nog iets gezien van de B -jeugd?
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Ja. Zowel de B1 als de B2 redelijk kunnen volgen. Bij de B1 heb ik speciaal gelet op Milton Klooster. Een speler die ik al te vaak heb zien spelen. Hij was nu verantwoordelijk voor een assist en een goal. Hij had nog een mooie assist maar die werd helaas verprutst door Idrissi. Klooster doet me denken aan Narsingh. Snel en effectief. Niet heel technisch. Echt een speler om in de gaten te houden.

Bij de B2 vond ik Danny van Haaren erg goed. Ze stonden achter tegen het sterke Willem ii/RKC maar toen Taument begin door te wisselen (Groos erin, Hammouti, Koomen) werd de stand snel omgedraaid naar 3-1.
De B2 is mijn favoriete elftal van de academy. Ze kunnen elkaar erg goed vinden en het spel is soms fantastisch (gisteren overigens niet).
HR
HR

Castagnos schreef:

Ja. Zowel de B1 als de B2 redelijk kunnen volgen. Bij de B1 heb ik speciaal gelet op Milton Klooster. Een speler die ik al te vaak heb zien spelen. Hij was nu verantwoordelijk voor een assist en een goal. Hij had nog een mooie assist maar die werd helaas verprutst door Idrissi. Klooster doet me denken aan Narsingh. Snel en effectief. Niet heel technisch. Echt een speler om in de gaten te houden.

Bij de B2 vond ik Danny van Haaren erg goed. Ze stonden achter tegen het sterke Willem ii/RKC maar toen Taument begin door te wisselen (Groos erin, Hammouti, Koomen) werd de stand snel omgedraaid naar 3-1.
De B2 is mijn favoriete elftal van de academy. Ze kunnen elkaar erg goed vinden en het spel is soms fantastisch (gisteren overigens niet).
HR
Ik volg Milton Klooster ook al jaren en ik vond hem gisteren voor de rust verrassend goed spelen.
Hij is snel en ook niet gemakkelijk van de bal te zetten.
Djazz Manusama de andere buitenspeler vond ik dramatisch!
Viel me verleden jaar ook al op.
Je zou het flegmatiek kunnen noemen,maar het lijkt wel of hij ongeinteresseerd is.
Slabbekoorn en Kingsale vielen me ook niet helemaal mee,dar in tegen vond ik Phebian James wel goed spelen.
De tweede helft bij B2 bij een 0-1 achterstand liet ook niet veel positiefs zien,maar nadat het 1-1 was geworden met een hoofdrol voor Danny van Haaren ging het veel beter lopen met als resultaat een 3-1 overwinning.
Ook Taument was helemaal niet tevreden over het spel.
HR
HR

willem van Hanegem
Legende

Thanks gents!! :pul
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Phebian James lijkt in zoveel op Martins Indi. Links, groot, snel en loopt ook een beetje voorover gebogen. Hele goede openingen op de rechtsbuiten Klooster.
HR
HR

Feyenoord Jeugd
Jeugdspeler

Uit: Breda
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 13 december 2010

Milton Klooster speelde een hele goede wedstrijd met name in de openingfase, jammer dat zijn tweelingbroertje erniet meer speeld, was ook snel en sterk aan de bal, speeld nu bij Exelsior. Manusama vond ik ook niet zo goed spelen, komt beter tot zijn recht in de spits of aanvallende middenvelder!!! Weet iemand eigenlijk waar Albertus en Da Silva nu spelen? weggestuurd of...?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 31 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » [Centraal] Feyenoord B-jeugd

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord Bas Dost halen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 44,4% dat Besiktas JK wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Besiktas JK-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!