Deze topic is open en bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 15 »
FeyForEver
Jeugdspeler
Uit: Delft
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 5 april 2011
quote:
shredder schreef:
Na gisteren te hebben genoten van het nieuws dat de A1 onze "vrienden"uit 020 had verslagen, vandaag maar is kijken of de B1 dit ook kon.
Wat een deceptie, zonder grote kansen weg tegeven, zonder helemaal weg te worden gespeeld wel met 0-4 op je kloten krijgen.
Vandaag eigenlijk maar 1 speler gezien die het niveau aan kon aan de kant van Feyenoord en dat was de aanvoerder Rick Karsdorp de rest heeft het niet. De verdediging zakte veel te ver in waardoor de linies zo nu en dan veel te ver uit elkaar lagen. Daarnaast stond Sinterklaas vandaag in de goal... OMG wat een BLUNDERS van de keeper check de link voor de goals van Feyenoord Academy site.
volgende week vrijdg PISVEE hopelijk kunnen ze het spel nu beter naar zich toe trekken want geloof mein 10 min geven ze 3 goals weg, waarna er natuurlijk niet meer tegen te voetballen is, echter 020 creerde ook niet echte kansen..
dan vrijdag maar tegen pisvee een positief resultaat behalen..
FeyForEver
Jeugdspeler
Uit: Delft
Reg.: 5 april 2011
quote:
Castagnos schreef:
Maar dat geldt niet voor Rick Karsdorp. Wat een fijne voetballer !
Castagnos
Internationale topspeler
Uit: Rotterdam
Reg.: 17 januari 2009
MMF
Talent
Reg.: 28 mei 2007
Kees Pijl
Icoon
Reg.: 12 juli 2000
FRjack
Vedette
Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 3 januari 2009
quote:Eens, geen reclame voor Varkenoord dit. Lichting is echt dramatisch.
Kees Pijl schreef:
Nogal genante afgang op die 'Mundial Madrid Sub17'. Vervelend om daar precies met een zwakke lichting aan te moeten treden. Een jaar geleden zou het, met die sterke B1 van toen, wellicht een ander verhaal geweest zijn.
Rotterdamskie010
Nationale topspeler
Droomaankoop: Ryo Miyaichi
Reg.: 15 mei 2011
quote:Op zich niet zo heel slecht, houd het de scouts op afstand.
FRjack schreef:
(...)
Eens, geen reclame voor Varkenoord dit. Lichting is echt dramatisch.
varkenoord
Icoon
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Diego Maradona
Vedette
Reg.: 29 juli 2009
quote:Nou, dan nog valt het mee. Ik was al benieuwd naar de opstelling van de B1, want ook de reserves van Real zullen normaal gesproken beter zijn dan deze lichting!
Blindevink schreef:
Madrid was al uitgeschakeld en speelde met de reserves die nog amper hadden gespeeld.
Diego Maradona
Vedette
Reg.: 29 juli 2009
quote:Beetje zoals die B1 van ons dus. Normaal ben ik vrij positief over onze jeugd, maar bij dit team kan ik het gewoon niet opbrengen. Wat een gebrek aan talent...
Blindevink schreef:
Neuh. Ploeg speelde twee jaar geleden in Marveld. Hele matige lichting van Madrid.
de kromme lll
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Helder
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Sanchez Torres
Reg.: 29 april 2009
FRjack
Vedette
quote:
shredder schreef:
Een nieuw seizoen is weer begonnen onderstaande is de selectie van de B1, kan iemand zijn mening geven over der betere en de mindere in dit team.
Omar el Baad
Bram van Eijk
Stef Gronsveld
Bob van der Hoek
Oussama Idrissi
Phebian James
Melvin Kingsale
Milton Klooster
Jop Knoester
Tim van der Linden
Djazz Manusama
Bart Nieuwkoop
Sem van der Pijl
Florian Racaj
Marlon Slabbekoorn
Rick van der Struis
Ali Ulusoy
Robbert de Vos
Caner Yalamoglu
Zelf heb ik van het weekend 1 dag gezien de eerste dag, wat mij opviel was dat de jongens die vorig jaar al in dit team speelde nog niet zo in vorm waren. Natuurlijk zal dit ook wel moeilijk zijn gezien dit de eerste wedstrijden waren van het seizoen.
Maar opvallend was wel dat jongens als Ali Ulusoy en Robert de Vos toch lichtelijk door de mand vielen. Het is nu maar afwachten op de eerst thuiswedstrijd in de competitie zodat we een realistisch beeld van deze lichting kunnen verwachten.
Zelf denk ik dat de 3e a 4e plaats het hoogst haalbare is voor deze groep.
quote:Gelieve ook dit seizoen de jeugd-topics centraal te houden. Die weg zijn we vorig seizoen ingeslagen en dat willen we graag handhaven! Nu kan het natuurlijk wel eens voorkomen dat je denkt dat het topic niet meer bestaat, maar dat wordt dan verholpen door een langere tijd te selecteren in 'bekijk topics van' aan de rechterkant van je scherm in de subfora.
Castagnos schreef:
Ben uiteraard erg benieuwd naar Slabbekoorn. Ik denk dat dit team wel eens hoge ogen kan gaan gooien. Ik ga het met erg veel plezier volgen.
Edmond Dantes
Vedette
Reg.: 15 januari 2009
Castagnos
Internationale topspeler
willem van Hanegem ![]()
Legende
Uit: Leidschendam
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003
quote:Dus centraal zit het de komende tijd wel goed!
Castagnos schreef:
Centraal achterin. Groot talent. Werd vorig jaar vervroegd vanuit de C1 naar de B2 gezet. Maakt nu de stap naar de B1.
Castagnos
Internationale topspeler
FRlegend
Basisspeler
Reg.: 24 maart 2012
FRjack
Vedette
Castagnos
Internationale topspeler
willem van Hanegem ![]()
Legende
Castagnos
Internationale topspeler
FeyenoordNaaldwijk
Internationale topspeler
Winnaar Feyenoord Netwerk Battle 2009; meer prijzen
Vak: Olympiatribune - B
Reg.: 1 augustus 2004
quote:Ik volg Milton Klooster ook al jaren en ik vond hem gisteren voor de rust verrassend goed spelen.
Castagnos schreef:
Ja. Zowel de B1 als de B2 redelijk kunnen volgen. Bij de B1 heb ik speciaal gelet op Milton Klooster. Een speler die ik al te vaak heb zien spelen. Hij was nu verantwoordelijk voor een assist en een goal. Hij had nog een mooie assist maar die werd helaas verprutst door Idrissi. Klooster doet me denken aan Narsingh. Snel en effectief. Niet heel technisch. Echt een speler om in de gaten te houden.
Bij de B2 vond ik Danny van Haaren erg goed. Ze stonden achter tegen het sterke Willem ii/RKC maar toen Taument begin door te wisselen (Groos erin, Hammouti, Koomen) werd de stand snel omgedraaid naar 3-1.
De B2 is mijn favoriete elftal van de academy. Ze kunnen elkaar erg goed vinden en het spel is soms fantastisch (gisteren overigens niet).
willem van Hanegem ![]()
Legende
Castagnos
Internationale topspeler
Feyenoord Jeugd
Jeugdspeler
Uit: Breda
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 13 december 2010
Deze topic is open en bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » [Centraal] Feyenoord B-jeugd

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "ZATERDAG1945 UURFEYENOORD-RKC WAALWIJK".
Wat vind jij van de nieuwe shirts voor komend seizoen (bekijk)
Van de Feyenoord-fans denkt 13,5% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.