Feyenoord Netwerk
dinsdag 30 september 2014 - 21:52                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » [Centraal] Feyenoord B-jeugd

HR

Deze topic is open en bestaat uit 32 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 32 »

HR

tjust
Internationale topspeler

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 7 november 2011

Maar in dit team lopen er toch wel wat talenten rond? Een aantal namen heb ik vaker gehoord.
HR
HR

FeyForEver
Jeugdspeler

Uit: Delft
Reg.: 5 april 2011

Daar heb je zeker gelijk in, zonder talent is er voor Cor ook geen beginnen aan. Denk dat ze goed moeten scouten en hopen dat er in iedere linie versterking komt. Wat ik begreep is dat er inderaad spelers van C1 worden doorgeschoven naar B2. Dat is in ieder geval een goede zaak.....

quote:HR
Blindevink schreef:

Cor kan talenten beter/harder maken, maar van talentlozen geen talenten maken hoor...

Gewoon na de winter en richting de lente/zomertoernooien C-spelers in laten stromen. Daar kan Cor wel mee aan de slag.
HR
HR
HR

Blindevink
Vaste waarde in elftal

Reg.: 6 juni 2009

3-1 verloren bij Ajax.
HR
HR

woubrugge feyenoord
Nationale topspeler

Droomaankoop: Jeffrey Bruma
Reg.: 9 april 2009

Blindevink schreef:

3-1 verloren bij Ajax.
HR
Terecht, heb alleen de tweede helft gezien, maar net na rust was t een groot gatenkaas in de verdediging. Korporaal, Knoester, Ulusoy vond ik heel slecht. Ook middenveld was niet in staat een vuist te maken, alleen bij De Vos zag je nog iets van voetballend vermogen. En voorin was het onmogelijk voor de spitsen om ook maar in de buurt van 't doel te komen. Let wel, ik heb alleen de tweede helft gezien.

[Dit bericht is veranderd door woubrugge feyenoord (op 19 november 2011 14:20:43).]
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 17 januari 2009

Het zijn niet de grootste talenten in de jeugd.

Hoop dat Robbert de Vos later met Rick vd Meer en Danny van Haaren het middenvoeld zal vormen bij het eerste. Of Rick vd Meer achterin en Slabbekoorn op 10.
HR
HR

D_skilled
Meervoudig international

Uit: Amsterdam
Reg.: 6 april 2007

Met 5-0 op de broek gekregen uit bij stadsgenoot Sparta.
HR
HR
Moeten echt op gaan passen dat ze niet gaan degraderen.
HR
HR

Wippolder
Vedette

Uit: Delft
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 6 juni 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 december 2011 om 21:36:38.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: ja  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

FeyenoordNaaldwijk schreef:

Moeten echt op gaan passen dat ze niet gaan degraderen.
HR
Pfffffffff dit team heeft volgens mij echt het niveau van het gemiddelde schoolelftal.
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Een matig team zonder echte kwaliteit. De vleugels met Knegjens en Thenu is zeer matig. Kassels werkt hard maar heeft het niet. De enige echte goede is Robbert de Vos.
HR
HR

shredder
Ballenjongen

Reg.: 2 december 2011

Ik lees nu al een aantal jaar met plezier het Forum over de b1, ik ga ook regelmatig kijken bij deze lichting. Maar wat ik nu lees over deze lichting is nog te aardig, dit is met afstand de slechtste lichting in jaren, waarin werkelijk waar geen enkele speler inzit die ook maar geschikt is voor de eredivisie. Vanavond maar is gaan kijken, nadat in het begin van het seizoen met 6-1 was gewonnen van Sparta verwachte ik een leuke wedstrijd.
1e 10 min ging wel grote kans voor Rick Karsdorp maar wat daarna gebeurt ik weet het niet, verdedigers die maar wat doen, middenvelders die hun man laten lopen en aanvallers die geen druk zetten of denken dat ze op ee pleintje bezig zijn.

Als je dan kijkt naar wat hier op het forum de grote talente worden genoemd: Job Knoester, kan een aardige lange bal geven maar daar blijft het ook bij verdedigent zeer zwak verkeerde momenten instappen of domme overtredingen maken.
Caner Yalemoglu, sorry hoor maar als die een fout kan niet verdedgigen foute keuzes en verkeerde kant dekken, daarnaast aannames met de buitenkant voet die meerdere wedstrijden al voor gevaar hebben gezorgd.
Robert de Vos, ik zie het niet aardige techniek, maar loopt meestal in de weg bij een aanval, kan het niet aanlopen is niet snel, heeft de duelkracht van een f-je word weggezet alsof die er niet staat, inspeelpass slecht vaak verkeerde keuze.
Idrissi heeft een aardige start snelheid en een aardige techniek maar daar blijft het ook bij, balletjes onder de voet zool hakje hier hakje daar, Had vandaag een kans staat 1 op 1 op rand 16, gooit er een of andere shuffle uit ipv te schieten aangezien de keeper uit zijn goal was.
En dan de aanvoerder Rick Karsdorp, wat een arrogant mannetje die denkt dat die er al is. nou ga zo door denk ik en je kan weer terug naar de amateurclub waar je vandaan komt.

En dan de reactie van castagnos weet niet of je er vandaag bent geweest, maar je opmerking van;
"Een matig team zonder echte kwaliteit. De vleugels met Knegjens en Thenu is zeer matig. Kassels werkt hard maar heeft het niet. De enige echte goede is Robbert de Vos. " klopt dan niet helemaal, ben het met je eens dat Kegjens zeer matig is (ka ook gewoon slecht zeggen), maar Kassels speelde niet stond achter de dugout, Thenu viel in, maar die kunnen ze beter per direct wegsturen, maar ja je hebt er 16 nodig denk ik. En Robbert de Vos, heb ik niks goed zien doen, ja een bal wegtrappen, na fluitsingaal van de scheids. verder heb ik het niet gezien.

Ik hoor het commentaar wel, en ik zal wel uitgemaakt worden voor van alles maar ach ik zou is goed gaan kijken, volgende week als ze tegen Vitesse spelen. Ik kan het haast niet aanzien.......
HR
HR

Forzarob
Vedette

Uit: Poortugaal
Vak: Olympiatribune - C
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 15 augustus 2010

shredder schreef:

Ik lees nu al een aantal jaar met plezier het Forum over de b1, ik ga ook regelmatig kijken bij deze lichting. Maar wat ik nu lees over deze lichting is nog te aardig, dit is met afstand de slechtste lichting in jaren, waarin werkelijk waar geen enkele speler inzit die ook maar geschikt is voor de eredivisie. Vanavond maar is gaan kijken, nadat in het begin van het seizoen met 6-1 was gewonnen van Sparta verwachte ik een leuke wedstrijd.
1e 10 min ging wel grote kans voor Rick Karsdorp maar wat daarna gebeurt ik weet het niet, verdedigers die maar wat doen, middenvelders die hun man laten lopen en aanvallers die geen druk zetten of denken dat ze op ee pleintje bezig zijn.

Als je dan kijkt naar wat hier op het forum de grote talente worden genoemd: Job Knoester, kan een aardige lange bal geven maar daar blijft het ook bij verdedigent zeer zwak verkeerde momenten instappen of domme overtredingen maken.
Caner Yalemoglu, sorry hoor maar als die een fout kan niet verdedgigen foute keuzes en verkeerde kant dekken, daarnaast aannames met de buitenkant voet die meerdere wedstrijden al voor gevaar hebben gezorgd.
Robert de Vos, ik zie het niet aardige techniek, maar loopt meestal in de weg bij een aanval, kan het niet aanlopen is niet snel, heeft de duelkracht van een f-je word weggezet alsof die er niet staat, inspeelpass slecht vaak verkeerde keuze.
Idrissi heeft een aardige start snelheid en een aardige techniek maar daar blijft het ook bij, balletjes onder de voet zool hakje hier hakje daar, Had vandaag een kans staat 1 op 1 op rand 16, gooit er een of andere shuffle uit ipv te schieten aangezien de keeper uit zijn goal was.
En dan de aanvoerder Rick Karsdorp, wat een arrogant mannetje die denkt dat die er al is. nou ga zo door denk ik en je kan weer terug naar de amateurclub waar je vandaan komt.

En dan de reactie van castagnos weet niet of je er vandaag bent geweest, maar je opmerking van;
"Een matig team zonder echte kwaliteit. De vleugels met Knegjens en Thenu is zeer matig. Kassels werkt hard maar heeft het niet. De enige echte goede is Robbert de Vos. " klopt dan niet helemaal, ben het met je eens dat Kegjens zeer matig is (ka ook gewoon slecht zeggen), maar Kassels speelde niet stond achter de dugout, Thenu viel in, maar die kunnen ze beter per direct wegsturen, maar ja je hebt er 16 nodig denk ik. En Robbert de Vos, heb ik niks goed zien doen, ja een bal wegtrappen, na fluitsingaal van de scheids. verder heb ik het niet gezien.

Ik hoor het commentaar wel, en ik zal wel uitgemaakt worden voor van alles maar ach ik zou is goed gaan kijken, volgende week als ze tegen Vitesse spelen. Ik kan het haast niet aanzien.......
HR
ok bedankt voor het delen van deze informatie.
HR
HR

Castagnos
Internationale topspeler

Ik maak je niet voor van alles uit. Ik heb de wedstrijd zelf niet gezien dus wist niet dat Kassels niet speelde. Weet wel dat ik de Vos vorig jaar in de C1 heb zien spelen en dat hij daarin meerdere keren een uitstekende indruk maakte op mij.

Verder ben ik het eens met je analyse over de B.
HR
HR

shredder schreef:

HR
Ik denk dat je een heel goede analyse gegeven hebt.
In het begin van het seizoen toen Cor Adriaanse ziek was schreeuwde Joop Hiele met zijn bekende stijl de spelers nog naar een bepaald niveau.
Zoals eerder geschreven door mij haalt Robbert de Vos op geen enkele manier het
niveau van verleden jaar en dat zit hem echt niet in het feit dat hij in een slecht elftal zou spelen,want verleden jaar speelde hij in het zelfde elftal.
In het begin van het seizoen was ik al benieuwd of Cor Adriaanse dit elftal aan het voetballen zou krijgen.
Het antwoordt is dus nee.
Ook de b2 van dit seizoen is niet veel soeps!
Zullen moeten wachten op de lichting daarna.
HRHR
HR

Supporter123
Ballenjongen

Reg.: 3 december 2011

Het huidige B1 heeft het inderdaad erg lastig dit jaar. Als je het huidige elftal analyseert dan blijkt met name de voorhoede zeer matig en met weinig scorend vermogen. Uit dit elftal zijn Nathan Ake en Tony vertrokken en dat is een behoorlijke aderlating. Gisteren speelden maar liefst 5 1e jaartjes (Ali ulusoy, yalamoglu, knoester , de vos en idrisse) in de B1 en zij zijn allen zeer talentvol en speelden niet voor niets allemaal in Nederland onder 15! Zij zouden er nu ineens niets meer van kunnen, wat een onzin! De huidige 2e jaars zijn echter van onvoldoende kwaliteit om de 1e jaars goed te laten functioneren in deze zware eredivisie.

Verder is er sprake van weinig vertrouwen en is er niet echt sprake van enig plezier en teamspirit. Hier speelt de coach een cruciale rol. Als je zoals Cor Adriaanse zelf zegt een elftal van niks hebt dan moet je er proberen er een team van te maken. Ik kan ook op de bank gaan zitten als ik de beschikking heb over een toplichting zoals vorig jaar. Het is juist de kunst om als coach van een mindere lichting het maximale eruit te halen en daar slaagt Adriaanse niet in. Zijn aanpak is te cynisch en dat haalt al het beetje vertrouwen uit dit team.

Verder blijkt dat de speelstijl niet wordt aangepast aan het beschikbare materiaal. Dit elftal zou gezien het ontbreken van echte buitenspelers 442 moeten spelen ipv 433. Het systeem blijkt echter heilig te zijn zonder te kijken naar het beschikbare materiaal.

Dit elftal moet het plezier terugkrijgen en zorgen dat het niet degradeert. Voor volgend jaar ziet het er namelijk goed uit. Het huidige B2 doet gewoon mee voor de titel. Dit aangevuld met de huidige 5 1e jaars uit b1 en 2 of 3 talenten uit de c1 ( oa slabbekoorn) gaat de b1 volgend jaar gewoon mee doen om de titel, daar ben ik van overtuigd. Nu alleen dit seizoen doorkomen.
HR
HR
Ook volgend jaar zie ik in de B2 geen echte buitenspelers en in de C1 Jordy den Hoedt en onze Roemeense aanwinst Ronaldo Docanu misschien.
Dat de B2 mee doet voor de titel geloof ik niets van.
Ze spelen de laatste wedstrijden als team misschien wat beter en dat komt zeker niet in de laatste plaats door dat één van de uitblinkers in de C1,Melvin Kingsale door geschoven is.
En wat betreft je reaktie op Cor Adriaanse,lees de kommemtaren van de spelers die nu in het eerste staan of er tegenaan en van Roy Mackaay.
Dat hij wat cynisch is kan ik me voorstellen als je spelers die toch al wat jaartjes op een bepaald niveau spelen steeds dezelfde fouten ziet maken.
Je hoefde echt geen profeet te zijn om dit jaar niet veel te verwachten van de B's en dat blijkt ook wel!
We zullen hopen dat de doorstroming van enkele grote talenten volgend seizoen, uit de C1 verbetering zal geven.
HR
HR

E.C Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 10 november 2005

Supporter123 schreef:

Het huidige B1 heeft het inderdaad erg lastig dit jaar. Als je het huidige elftal analyseert dan blijkt met name de voorhoede zeer matig en met weinig scorend vermogen. Uit dit elftal zijn Nathan Ake en Tony vertrokken en dat is een behoorlijke aderlating. Gisteren speelden maar liefst 5 1e jaartjes (Ali ulusoy, yalamoglu, knoester , de vos en idrisse) in de B1 en zij zijn allen zeer talentvol en speelden niet voor niets allemaal in Nederland onder 15! Zij zouden er nu ineens niets meer van kunnen, wat een onzin! De huidige 2e jaars zijn echter van onvoldoende kwaliteit om de 1e jaars goed te laten functioneren in deze zware eredivisie.

Verder is er sprake van weinig vertrouwen en is er niet echt sprake van enig plezier en teamspirit. Hier speelt de coach een cruciale rol. Als je zoals Cor Adriaanse zelf zegt een elftal van niks hebt dan moet je er proberen er een team van te maken. Ik kan ook op de bank gaan zitten als ik de beschikking heb over een toplichting zoals vorig jaar. Het is juist de kunst om als coach van een mindere lichting het maximale eruit te halen en daar slaagt Adriaanse niet in. Zijn aanpak is te cynisch en dat haalt al het beetje vertrouwen uit dit team.

Verder blijkt dat de speelstijl niet wordt aangepast aan het beschikbare materiaal. Dit elftal zou gezien het ontbreken van echte buitenspelers 442 moeten spelen ipv 433. Het systeem blijkt echter heilig te zijn zonder te kijken naar het beschikbare materiaal.

Dit elftal moet het plezier terugkrijgen en zorgen dat het niet degradeert. Voor volgend jaar ziet het er namelijk goed uit. Het huidige B2 doet gewoon mee voor de titel. Dit aangevuld met de huidige 5 1e jaars uit b1 en 2 of 3 talenten uit de c1 ( oa slabbekoorn) gaat de b1 volgend jaar gewoon mee doen om de titel, daar ben ik van overtuigd. Nu alleen dit seizoen doorkomen.
HR
dus meneer adriaanse is niet echt bezig met het individu? tenslotte draait het toch allemaal daarom, dat er een individu overstroomd richting de kuip. prestaties zijn van veel minder belang. het opleiden van grote talenten voor het eerste moet voorop staan. lekker belangrijk als je elk jaar kampioen wordt en je maar de beschikking hebt tot middelmatig talent dat eigenlijk alleen maar kampioen wordt door wat fysiek sterker te zijn dat je huidige genaratie genoten bij de tegenstanders. dat is namelijk allemaal weer ingelopen als ze de leeftijd van 18 jaar berijken. vanaf daar gaat het verder om echte voetbalkwaliteit.
topkwaliteit moet je in de kuip afleveren, geen fysieke robots. die komen er nooit namelijk.
HR
HR
Rustig maar Johan...ieder nadeel heb zijn voordeel.
HR
HR

E.C Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 10 november 2005

aliendwurf schreef:

Rustig maar Johan...ieder nadeel heb zijn voordeel.
HR
maar elk voordeel heeft ook weer zijn nadeel.
HR
HR

tjust
Internationale topspeler

Reg.: 7 november 2011

Waarom is het systeem eigenlijk heilig? Deze jongens moeten zo breed mogelijk opgeleid worden. Niet voor enkele posities.
HR
HR

Feyenoord Jeugd
Jeugdspeler

Uit: Breda
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 13 december 2010

Daarbij nog dat er nog eens twee 1e jaars invielen.. Nieuwkoop en Manusama en namelijk nog 1 op de bank Phebian James... en de teller na 70 min op 7 1e jaars spelers in de B1 stonden...en niet vergeten dat de B2 ook een paar talentvolle spelers heeft
Supporter123 schreef:

HR
HR
HR

woubrugge feyenoord
Nationale topspeler

Droomaankoop: Jeffrey Bruma
Reg.: 9 april 2009

Heb ze zien spelen tegen Ajax, maar de verdediging was inderdaad schrikbarend slecht, Knoester, Korporaal, Ulusoy werden aan alle kanten voorbij gelopen. De Vos werd overlopen op het middenveld, maar wanneer hij de bal had wist hij hem in ieder geval nog bij iemand te krijgen met hetzelfde shirtje. Vleugels, toen Thenu en Robinson, waren verbijsterend slecht. Idrissi kon niks anders dan achter de bal aanrennen en achter pegels van achteruit aan rennen.
HR
HR

Feyenoord Jeugd
Jeugdspeler

Uit: Breda
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 13 december 2010

Hopen dat het met de volgende B1 team voor volgend seizoen wel goed komt... ik heb het vertrouwen in de volgende B1 team al hoog liggen!!!!
woubrugge feyenoord schreef:

Heb ze zien spelen tegen Ajax, maar de verdediging was inderdaad schrikbarend slecht, Knoester, Korporaal, Ulusoy werden aan alle kanten voorbij gelopen. De Vos werd overlopen op het middenveld, maar wanneer hij de bal had wist hij hem in ieder geval nog bij iemand te krijgen met hetzelfde shirtje. Vleugels, toen Thenu en Robinson, waren verbijsterend slecht. Idrissi kon niks anders dan achter de bal aanrennen en achter pegels van achteruit aan rennen.
HR
HR
HR

Big Kick
Ballenjongen

Reg.: 31 augustus 2011

voetballer schreef:

wat vinden jullie van ryan go?
HR
Het is een hele tijd geleden dat ik hem heb zien spelen, hoe doet hij het?
HR
HR

Big Kick schreef:

(...)

Het is een hele tijd geleden dat ik hem heb zien spelen, hoe doet hij het?
HR
Heel eenvoudige middenvelder,die hard werkt maar echt zoals ik tot nog toe kan bezien geen hoogvlieger en daarom zeker geen speler die beter is dan wat ze al hadden lopen!
HR
HR

Big Kick
Ballenjongen

Reg.: 31 augustus 2011

FeyenoordNaaldwijk schreef:

(...)Heel eenvoudige middenvelder,die hard werkt maar echt zoals ik tot nog toe kan bezien geen hoogvlieger en daarom zeker geen speler die beter is dan wat ze al hadden lopen!
HR
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 32 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » [Centraal] Feyenoord B-jeugd

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is het een goede beslissing van Van Geel om Vermeer van Ajax te halen?

Ja, goede doelman
Nee, geld moet aan andere positie besteed worden
Nee, nieuwe keeper kan, maar niet Vermeer van Ajax
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 17,3% dat FC Basel wint van Liverpool FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Feyenoord-Standard Luik.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!