Feyenoord Netwerk
dinsdag 23 december 2014 - 03:16                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » [Centraal] Feyenoord A-jeugd

HR

Deze topic is open en bestaat uit 109 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 109 »

HR

woubrugge feyenoord
Nationale topspeler

Vak: -
Droomaankoop: Jeffrey Bruma
Reg.: 9 april 2009

A1:

Anass Achahbar
Moreno Rutten
Julian Agatowski
Kay Blokland
Jean-Paul Boetius
Jair Balrak
Daan Blij
Jon-Joost Cornelissens
Jordy van Deelen
Desley van Oosten
Larbi El Harouchi
Mats van Huijgevoort
Boy de Jong
Terence Kongolo
Bryan van der Laan
Elvis Manu
Joshua Steenvoorden
Lucas Woudenberg
Matthew Steenvoorden
Joey van der Velden
Joey Sleegers
Tony Trindade de Vilhena
Bryan Struis

A2:

Sven van Beek
Vincent Janssen
Kevin Dercks
Michel Franken
Yorik van Deelen
Kevin Gomez Nieto
Cas Knoester
Brian Thong
Angelo Spanjaart
Dalian Maatsen
Leegreg Fer
Emilio Samsey
William Geyah Darjij
Robbert Olijfveld
Johnny Triel
Jordy Toorenburg
Redouan Boulfalfal

Bron: Feyenoordacademy.com

Erg grote A1 dus tot nog toe (23 man), daarvan zullen er er vast en zeker nog wel een paar naar de A2 gaan en misschien naar Feyenoord 1 of Excelsior, misschien Van Huijgevoort.
A1 is zeker een team om eens een keer naar te gaan kijken, hebben toch wel aardig wat spelers die het eerste kunnen halen.

[Dit bericht is veranderd door FRjack (op 6 november 2011 16:56:28).]
HR
HR

Diego Maradona
Crack

Uit: Rotterdam
Droomaankoop: -
Reg.: 29 juli 2009

quote:HR
woubrugge feyenoord schreef:

A1:

Anass Achahbar
Moreno Rutten
Julian Agatowski
Kay Blokland
Jean-Paul Boetius
Jair Balrak
Daan Blij
Jon-Joost Cornelissens
Jordy van Deelen
Desley van Oosten
Larbi El Harouchi
Mats van Huijgevoort
Boy de Jong
Terence Kongolo
Bryan van der Laan
Elvis Manu
Joshua Steenvoorden
Lucas Woudenberg
Matthew Steenvoorden
Joey van der Velden
Joey Sleegers
Tony Trindade de Vilhena
Bryan Struis

A2:

Sven van Beek
Vincent Janssen
Kevin Dercks
Michel Franken
Yorik van Deelen
Kevin Gomez Nieto
Cas Knoester
Brian Thong
Angelo Spanjaart
Dalian Maatsen
Leegreg Fer
Emilio Samsey
William Geyah Darjij
Robbert Olijfveld
Johnny Triel
Jordy Toorenburg
Redouan Boulfalfal

Erg grote A1 dus tot nog toe (23 man), daarvan zullen er er vast en zeker nog wel een paar naar de A2 gaan en misschien naar Feyenoord 1 of Excelsior, misschien Van Huijgevoort.
A1 is zeker een team om eens een keer naar te gaan kijken, hebben toch wel aardig wat spelers die het eerste kunnen halen.
HR
Die A1 :schrik. Daar wordt je ongeslagen kampioen mee. Die slaan alles kort en klein in de Eredivisie!
HR
HR

nielsvd
Crack

Uit: rotterdam
Reg.: 3 november 2008

Kan je het je voorstellen? Manu in de spits, Achabar er achter en dan die Boetius op rechts?

Is Kay Blokland overigens de zoon van?
HR
HR

Diego Maradona
Crack

nielsvd schreef:

Kan je het je voorstellen? Manu in de spits, Achabar er achter en dan die Boetius op rechts?

Is Kay Blokland overigens de zoon van?
HR
Pim en zijn vrouw hebben geen kinderen.
HR
HR

nielsvd
Crack

Reg.: 3 november 2008

Ahhh oké, dank je wel!
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 juni 2011 om 13:50:25.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
en ik zie tweemaal Steenvoorden, beide een beetje Engelse namen. Tweeling ?
en Fer is broertje van ?
HR
HR

kaasdrol
Vedette

Uit: Schiedam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 juni 2001

de realist schreef:

en ik zie tweemaal Steenvoorden, beide een beetje Engelse namen. Tweeling ?
en Fer is broertje van ?
HR
Inderdaad een tweeling, net als Jordy en Yorick van Deelen. Leegreg is inderdaad het broertje van.
Wat mij trouwens opvalt: maar 1 nieuwe speler in de A-jeugd...
HR
HR

Forza_FR_1908
Vaste waarde in elftal

Reg.: 11 juli 2006

Larbi el Harouchi zijn ze sowieso tot na de winterstop kwijt. Helaas!
HR
HR

D_skilled
Meervoudig international

Uit: Amsterdam
Reg.: 6 april 2007

Diego Maradona schreef:

(...)

Die A1 :schrik. Daar wordt je ongeslagen kampioen mee. Die slaan alles kort en klein in de Eredivisie!
HR
Dat lijkt me overdreven, maar ze zullen ongetwijfeld een grotere rol van betekenis gaan spelen om het kampioenschap dan vorig seizoen. Ajax en PSV hebben ook goede selecties.
HR
HR

Forza_FR_1908
Vaste waarde in elftal

Ajax en PSV hebben waarschijnlijk sterkere teams dan Feyenoord. Bij Feyenoord lopen een hoop leuke 'jeugdvoetballers' rond maar er zijn er maar weinig die de stap naar het eerste kunnen maken en vervolgens door kunnen groeien naar volwaardige eerste elftalspelers.
HR
HR

Wippolder
Vedette

Uit: Delft
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 6 juni 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 juni 2011 om 15:24:01.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: ja  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Huigenvoort, Kongolo, Achahbar, Manu, El Harouchi, Rutten, Sleegers, Toorenburg, Balrak, Olijfveld, Steenvoorden, Woudenberg........ nee dat zijn er echt weinig zeg, wat lul je nou slap man.
HR
HR

Feyenoord2008??
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 25 juni 2007

En hoeveel van deze A1 spelers hebben een contract zodat we nog wat geld vangen als ze voor een carriere in Engeland kiezen?

Wippolder schreef:

Huigenvoort, Kongolo, Achahbar, Manu, El Harouchi, Rutten, Sleegers, Toorenburg, Balrak, Olijfveld, Steenvoorden, Woudenberg........ nee dat zijn er echt weinig zeg, wat lul je nou slap man.
HR
HR
HR

A1:

Anass Achahbar
Moreno Rutten
Julian Agatowski
Kay Blokland
Jean-Paul Boetius
Jair Balrak
Daan Blij
Jon-Joost Cornelissens
Jordy van Deelen
Desley van Oosten
Larbi El Harouchi
Mats van Huijgevoort
Boy de Jong
Terence Kongolo
Bryan van der Laan
Elvis Manu
Joshua Steenvoorden
Lucas Woudenberg
Matthew Steenvoorden
Joey van der Velden
Joey Sleegers
Tony Trindade de Vilhena
Bryan Struis

A2:

Sven van Beek
Vincent Janssen
Kevin Dercks
Michel Franken
Yorik van Deelen
Kevin Gomez Nieto
Cas Knoester
Brian Thong
Angelo Spanjaart
Dalian Maatsen
Leegreg Fer
Emilio Samsey
William Geyah Darjij
Robbert Olijfveld
Johnny Triel
Jordy Toorenburg
Redouan Boulfalfal

HR
De Jong
Rutten-Kongolo-Van Huijgevoort-Steenvoorden
Tony Trindade-Sleegers-El Harouchi
Boëtius-Achahbar-Manu

Met een enorm sterke bank erachter...Deze A1 moet haast wel kampioen worden. A2 trouwens ook een stuk beter dan vorig jaar

[Dit bericht is veranderd door Thomassio (op 21 juni 2011 15:50:20).]
HRHR
HR

Forza_FR_1908
Vaste waarde in elftal

Wippolder schreef:

HR
ik neem aan dat je reageert op mijn post.

Neem van me aan. Ik loop al jaren mee in het jeugdvoetbal en kom regelmatig op Varkenoord en bij de vertegenwoordigende elftallen dus ik weet waar ik over praat.
Ieder jaar roept iedereen dat we goud in handen hebben maar kijk de geschiedenis er maar op na. Onzettend veel spelers die jeugd top waren, lopen nu ergens op amateurvelden te voetballen of in de Jupiler League. Ook van deze A1 zullen er maar een paar 'blijvertjes' zijn.
Is een logisch gevolg van het feit dat spelen tegen spelers van je eigen leeftijd, lengte en gewicht heel erg verschild van spelen tegen spelers die ouder, groter, sterker en sneller zijn dan je gewend bent.
HR
HR

Wippolder
Vedette

Uit: Delft
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 6 juni 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 juni 2011 om 16:01:50.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: ja  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik zou het anders doen.

Keeper
Rutten Kongolo Huigenvoort Woudenberg

Trindade Achahbar El Harouchi

Boetius Manu Balrak
HR
HR

koelkast-010
Regelmatige invaller

Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 3 februari 2011

Kan iemand mij wat meer vertellen over Marley Berkvens, die naar Excelsior gaat. Ik dacht dat hij rechtsbuiten is maar dat is Lagouireh ook. En ik denk dat Lagouireh een groter talent is.
HR
HR

Diego Maradona
Crack

Forza_FR_1908 schreef:

Ajax en PSV hebben waarschijnlijk sterkere teams dan Feyenoord. Bij Feyenoord lopen een hoop leuke 'jeugdvoetballers' rond maar er zijn er maar weinig die de stap naar het eerste kunnen maken en vervolgens door kunnen groeien naar volwaardige eerste elftalspelers.
HR
Sorry? Deze selectie bestaat uit tig Europese kampioenen, jongens die een jeugd-WK hebben gespeeld etc. Wat dacht jij? Dat Memphis Depay van PSV die in zijn eentje gaat verslaan of dat Ouasim Bouy 020 in zijn eentje dit "Wonderteam" gaat wegspelen??

Gelukkig zag ik elders dat je Rogier Molhoek een topper vind. Dat zegt -met alle respect- wel genoeg...

[Dit bericht is veranderd door Diego Maradona (op 21 juni 2011 16:17:27).]
HR
HR

woubrugge feyenoord
Nationale topspeler

Droomaankoop: Jeffrey Bruma
Reg.: 9 april 2009

Ajax heeft natuurlijk ook geen slecht team volgend jaar met Bouy, Klaassen, Fischer etc. Maar met deze A1 doe je op ze minst tot de laatste dag mee om het kampioenschap. Maar belangrijker is hoeveel spelers het eerste kunnen halen, dat zijn er toch 8 ofzo.
HR
HR

Diego Maradona
Crack

Ajax heeft natuurlijk ook geen slecht team volgend jaar met Bouy, Klaassen, Fischer etc. Maar met deze A1 doe je op ze minst tot de laatste dag mee om het kampioenschap. Maar belangrijker is hoeveel spelers het eerste kunnen halen, dat zijn er toch 8 ofzo.
HR
Fischer moet nog wennen aan Nederland. Met 8 kom je wel aardig in de buurt. We beschikken in ieder geval over de beste speler in de competitie. Soms denk ik wel eens dat ze Tonny gewoon in één keer naar het eerste moeten sturen.
HR
HR

frankyboy
Legende

Reg.: 26 februari 2003

Als je hier 3 of 4 Feyenoord 1 voetballers aan over houd ben je spekkoper. Achahbar En Vilhena zijn zekerheidjes. Jongens als Kongolo, Huygevoort, Slegers kunne Feyenoord 1 spelers worden maar net zo goed over 3 jaar anoniem in de Jupilerleague spelen of topamateurs.
HR
HR

groet68
Vedette

Vak: Olympiatribune - Z2
Reg.: 20 juli 2009

Daan Blij wordt verhuurd aan excelsior
HR
HR

Diego Maradona
Crack

frankyboy schreef:

Als je hier 3 of 4 Feyenoord 1 voetballers aan over houd ben je spekkoper. Achahbar En Vilhena zijn zekerheidjes. Jongens als Kongolo, Huygevoort, Slegers kunne Feyenoord 1 spelers worden maar net zo goed over 3 jaar anoniem in de Jupilerleague spelen of topamateurs.
HR
Die haalt het absoluut. Hij heeft maar 1 probleem en dat heet het duo Stefan de Vrij--Ron Vlaar. Als die samen blijven spelen, zijn ze zo ingespeeld en zo goed dat niemand er meer tussen komt. Zolang die blijven komt Kongolo er niet door!
HR
HR

larsson13
Meervoudig international

Uit: Zeist
Droomaankoop: Givanildo Vieira de Souza
Reg.: 30 mei 2010

Diego Maradona schreef:

(...)

Die haalt het absoluut. Hij heeft maar 1 probleem en dat heet het duo Stefan de Vrij--Ron Vlaar. Als die samen blijven spelen, zijn ze zo ingespeeld en zo goed dat niemand er meer tussen komt. Zolang die blijven komt Kongolo er niet door!
HR
Ik vind dat Kongolo nog wat te stijfjes is, hij mist de verfijnde motoriek van Rekik. Maar wellicht weet hij op dit punt nog stappen te maken. Soms doet hij me denken aan Bahia:\(. Ik vind Tonny Trindade erg goed en ben ook nog steeds wel gecharmeerd van Ake.
HR
HR

Diego Maradona
Crack

larsson13 schreef:

(...)

Ik vind dat Kongolo nog wat te stijfjes is, hij mist de verfijnde motoriek van Rekik. Maar wellicht weet hij op dit punt nog stappen te maken. Soms doet hij me denken aan Bahia:\(. Ik vind Tonny Trindade erg goed en ben ook nog steeds wel gecharmeerd van Ake.
HR
Tonny is nu 16. Ik ben zo benieuwd hoe goed die is als hij 26 is. Dan speelt hij al lang niet meer bij ons trouwens.
HR
HR

Tweede-Ring
Meervoudig international

Reg.: 17 maart 2010

Ik zie daar bij de A2 de naam Vincent Janssen staan. Ik kan me een bericht herinneren dat hij opgehaald werd van ik meen Top Oss en dat hij toen gepresenteerd werd als een type Huntelaar die zeker binnen enkele jaren Feyenoord 1 zou gaan halen en als de gedoodverfde opvolger van Castaignos. Hoe komt het dat je nu niets meer van hem hoort, blessures of wat?

Overigens niet te verwarren met Kevin Janssen, die komend seizoen bij Excelsior zit.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 109 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » [Centraal] Feyenoord A-jeugd

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord in de winterstop versterking halen?

Nee
Ja, voor de verdediging
Ja, voor het middenveld
Ja, voor de aanval

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 75,6% dat Willem II wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.