Feyenoord Netwerk
vrijdag 18 mei 2012 - 00:49                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » Structuur Feyenoord Academy

HR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 13 »

HR

Rico009
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - X2
Droomaankoop: -
Reg.: 17 mei 2004

Vele BVO's in de eredivisie zijn bezig om een echt opleidingsinstituut van hun BVO te maken, elke club doet dit op zijn eigen manier, de één doet dit met amateurclubs en de ander met andere BVO's.

Sparta is naar mijn mening heel goed op weg om de grote amateurclubs in Nederland aan zich te binden.

Nu kan ik met een nieuwtje komen dat Feyenoord zich ook nu door Nederland(en België) wilt gaan verplaatsen met betrekking tot een opleidingsinstituut. Naast sparringspartner Excelsior Rotterdam zal Feyenoord zich druk gaan maken met de jeugdopleiding in Brabant en de kanten van België.

Een eerste divisieclub in Brabant is al benaderd om hieraan deel te nemen en de gesprekken zijn al gaande.

Wat vinden wij hiervan? Wat moet Feyenoord doen om de grootste Nederlandse talenten onder zich te krijgen en mede hierdoor weer de grootste voetbalclub van Nederland te worden?

Naar mijn mening is Feyenoord op de goede weg. Feyenoord gaat samenwerkingen aan met kleinere BVO's en probeert hiervan goed te profiteren. Ik vind wel dat Feyenoord ook op de kleintjes moet letten en de grote amateurclubs aan zich moet gaan binden. Bij de grote amateurclubs worden immers de grote talenten geboren.

Feyenoord zal de eerste zijn met een opleidingsinstituut dat zich over een groot deel van Nederland zal gaan bevinden! Naar mijn mening Klasse! Is dit mede de hand van Leo?

:pul

[Dit bericht is veranderd door FRjack (op 6 november 2011 16:46:20).]
HR
HR

varkenoord
Icoon

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004

De samenwerkings verbanden met amateur clubs zijn nuttig maar niet doorslaggevend.Sparta heeft bv een samenwerkingsverbannd met spartaan 20,maar de grootste talenten daar vertrokken naar Feyenoord.Feyenoord heeft een samenwerkingsverband met Excelsior maar Janga een beloftevolle spits verrok naar w2.In Belgie heeft Feyenoord al jaren lang een behoorlijke kennis van de jeugdspelers daar.Te beginnen met Buffel en nu met Lagoureh en een spits in de A1 wiens naam ik even kwijt ben.De knvb heeft plannen om met regionale opleidings instituten te komen,in hoeverre dat met Feyenoords plannen die jij zegt te kennen van doen heeft weet ik niet.
HR
HR

Diego Maradona
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 29 juli 2009

quote:HR
varkenoord schreef:

De samenwerkings verbanden met amateur clubs zijn nuttig maar niet doorslaggevend.Sparta heeft bv een samenwerkingsverbannd met spartaan 20,maar de grootste talenten daar vertrokken naar Feyenoord.Feyenoord heeft een samenwerkingsverband met Excelsior maar Janga een beloftevolle spits verrok naar w2.In Belgie heeft Feyenoord al jaren lang een behoorlijke kennis van de jeugdspelers daar.Te beginnen met Buffel en nu met Lagoureh en een spits in de A1 wiens naam ik even kwijt ben.De knvb heeft plannen om met regionale opleidings instituten te komen,in hoeverre dat met Feyenoords plannen die jij zegt te kennen van doen heeft weet ik niet.
HR
Bedoel je Andrea Fileccia?
HR
HR

Middenveldert
Vedette

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 22 juni 2007

varkenoord schreef:

(...) en een spits in de A1 wiens naam ik even kwijt ben.HR
Edit: Maradona was eerder...

[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 11 september 2009 15:25:14).]
HR
HR

Xildur
Crack

Uit: Sterksel, of all places.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 juni 2003

De club uit de eerste divisie uit Brabant zal wel RBC zijn. De rest lijkt me dat die eerder met PSV willen samenwerken.
HR
HR

Castagnos
Nationale topspeler

Reg.: 17 januari 2009

Vrijdag stukje in het Rotterdamse Algemeen Dagblad ; Been onder de indruk van Castaignos. Hij maakt op de training al veel goals. Daarnaast ligt het in de planning meerdere Atjes mee te laten trainen.

Dit is hard nodig. In principe moet de volgende lichting nu alweer worden klaargemaakt. Net zoals het onnodig was el Ahmadi te kopen wanneer je Fer in huis hebt moet het dadelijk onnodig worden een spits te kopen wanneer de Castaignos in huis hebt.

Niet alleen de supertalenten moeten echter een kans krijgen ; ik wil ook weer eens dat de Bennie Wijnstekertjes en de Henk Duutjes van deze tijd erin komen. Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat 80 % van je spelers eigen jeugd is en dat je alleen koopt wanneer je echt beter wordt van die aankoop.
HR
HR

vhooijdonk Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Reg.: 24 januari 2006

ik hoorde dat bart schenkeveld de volgende is.. mensen ik ga zo richting tilburg fijne wedstrijd allemaal :pul

[Dit bericht is veranderd door vhooijdonk (op 13 september 2009 09:53:38).]
HR
HR

vhooijdonk schreef:

ik hoorde dat bart schenkeveld de volgende is.. mensen ik ga zo richting tilburg fijne wedstrijd allemaal :pul
HR
Is hij een rechtsback? Want ik vrees dat we daar wel versterking nodig zullen hebben de komende maanden.
HR
HR

frankyboy
Icoon

Uit: rotterdam
Reg.: 26 februari 2003

vhooijdonk schreef:

HR
Schenkeveld heeft de pech lang geblesseerd te zijn. Maar een goede centrale verdediger. Vooral iemand waar Het Legioen zich mee kan identificeren. Zit een hele goede kop op.
HR
HR

Jordy_FR
Icoon

Vak: Stadiontribune - X1
Droomaankoop: Willem van Hanegem
Reg.: 15 oktober 2003

Supporters en Sponsor Bingo Loterij spekken jeugdopleiding Feyenoord
De Sponsor Bingo Loterij heeft afgelopen weekend tijdens het ‘Goed Geld Gala’ een cheque van 727.715 euro overhandigd aan Feyenoords commercieel manager Dick de Heus, ten behoeve van de Feyenoord jeugdopleiding. De jeugdopleiding eindigde dankzij een groot deel van de 500.000 deelnemers vierde op de lijst van zo’n ruim 3200 organisaties, goede doelen en clubs die een bijdrage ontvingen.

In 2009 ontving de Sponsor Bingo Loterij 94.038.589,- euro aan inleg. De helft hiervan, te weten 47.019.294,- euro, draagt de loterij af aan goede doelen organisaties op het gebied van gezondheid en welzijn. Ruim 45% van de afdracht was bestemd voor door deelnemers zelf gekozen clubs en verenigingen. Daarbij bleek ook dit jaar weer dat Feyenoord een enorme aanhang heeft. De jeugdopleiding van de Rotterdamse club mag dankzij de inleg van het grootste en trouwste supporterslegioen van Nederland liefst driekwart miljoen euro bijschrijven, bijna drie keer zo veel als aartsrivaal Ajax die zo’n 285.000 euro ontving. PSV (130.000 euro) en FC Utrecht (120.000 euro) bleken daarna het populairst onder de loterijdeelnemers.

Loten kopen voor je eigen club, organisatie of vereniging (geoormerkt werven) is steeds populairder. Meer dan 3.200 organisaties ontvangen een geoormerkte bijdrage uit de Sponsor Bingo Loterij. Deze bijdragen variëren van enkele duizenden tot zelfs miljoenen euro’s. Indien u Feyenoords Jeugdopleiding ook wilt steunen en daarnaast kans wilt maken op fantastische prijzen, kijk dan op http://www.sponsorbingoloterij.nl.

Feyenoord.nl

Kon geen 'algemene' jeugdtopic vinden en deze naam leuk me het passends. Mooie opbrengst! :pul
HR
HR

Bloedhond
Crack

Reg.: 30 juni 2005

Zeker een mooie opbrengst!
Er gaat aanzienlijk meer geld naar Feyenoord dan naar de neusjes :B
HR
HR

groet68
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - Z2
Reg.: 20 juli 2009

altijd lekker
we kunnen het geld goed gebruiken
HR
HR

tricky-dicky
Crack

Uit: Deventer
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 2 september 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 mei 2010 om 15:05:31.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: 09-03-1969, ajax-Feyenoord 1-2  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Vandaag wordt bekend gemaakt welke club de beste jeugd opleiding van Nederland heeft. Feyenoord, ajax en Sparta zijn de kandidaten.

Ik ben benieuwd.
HRHR
HR

FRjack
Administrator

Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 3 januari 2009

HR
HR

groet68
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - Z2
Reg.: 20 juli 2009

mooi werk iets om trots op te zijn :pul

de jeugd heeft de toekomst hiermee weer bewezen
HR
HR

D_skilled
Meervoudig international

Uit: Amsterdam
Reg.: 6 april 2007

Je kon hem niet missen, gezien de goede prestaties van de A1 en de doorstroming (weliswaar noodgedwongen) naar het eerste elftal.
HR
HR

frankyboy
Icoon

Uit: rotterdam
Reg.: 26 februari 2003

Zie het als een pluim voor het goede werk. Veel meer waarde moet je er niet aan hechten. Heb zelfs de indruk dat de "award" rouleert tussen clubs die veel geld en energie steken in hun opleiding.
HR
HR
Moet ik toch even terugdenken aan sommige reacties toen Fräser vervangen werd door Brard..
HR
HR

Artois schreef:

Moet ik toch even terugdenken aan sommige reacties toen Fräser vervangen werd door Brard..
HR
Fraser is helemaal niet vervangen door Brard.
Henk Fraser was namelijk trainer van de A1 en Brard dus niet!
HR
HR
Maar was het niet Brard die Fräser verving door Van Gastel?
HR
HR

Artois schreef:

HR
Andere discussie. Zo kan ik ook recht kwaken wat krom is...
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 mei 2010 om 18:33:06.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Mr. Feyenoord
Crack

Reg.: 30 juni 2005

Goed werk van de Feyenoord Academy! :pul
HR
HR

Ché Cliché schreef:

(...)

Andere discussie. Zo kan ik ook recht kwaken wat krom is...
HR
Tsja, dat jij er iets anders in wil zien, dat moet je zelf weten. Vooral dóórkwaken..
HR
HR

FRies
Ballenjongen

Uit: Friesland
Reg.: 26 november 2007

Artois schreef:

HR
Van Gastel heeft het dus slecht gedaan volgens jou?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » Structuur Feyenoord Academy

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie wil je volgend seizoen het liefst bij Feyenoord in de spits zien?

Guidetti
Kuyt
Een ander
Geen mening

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 80,0% dat Bayern München wint van Chelsea FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.