| Poster | | Topic: Jong Feyenoord 2007/2008 |  |
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Dijonnie schreef:
Ik dacht dat zulke dingen hier niet werden geaccepteerd 
Wij gaan vanavond kijken. En nu weet ik tenminste een beetje waar ik moet zijn en waar ik mijn auto moet neerzetten. Gratis uiteraard want ik gun die gasten daar niets.
Maar nu we het weten kunnen die aanstootgevende plaatjes wel weg 
|
|
|
Thomas Aruba Aanstormend talent
Vak: - Posts: 135 Reg.: 28 mei 2007 | Ik hoor de laatste weken vooral de namen van Jordi Buijs (familie van Danny?), Janota, Fer, Poldervaart (familie van die jongen van AZ?) en Lensky, maar hoe zit het met Ribeiro? Lijkt die jongen het eerste te gaan halen?
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 4062 Reg.: 17 april 2007 |
quote: Thomas Aruba schreef:
Ik hoor de laatste weken vooral de namen van Jordi Buijs (familie van Danny?), Janota, Fer, Poldervaart (familie van die jongen van AZ?) en Lensky, maar hoe zit het met Ribeiro? Lijkt die jongen het eerste te gaan halen?
We gaan het vanavond zien Thomas. Ben je er ook? Twee jaar geleden won Jong Feyenoord met 0-2 van Jong Ajax, ook voor de Beker en ook in de Arena.
|
|
|
Thomas Aruba Aanstormend talent
Vak: - Posts: 135 Reg.: 28 mei 2007 | Nee, ik kan er helaas niet bij zijn vanavond. Er liggen een verjaardag en wat andere voetbalwedstrijden in het verschiet. Daarnaast hoef ik De Arena na gistermiddag even niet te zien. 
|
|
|
Meanbone Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 482 Reg.: 15 december 2004 | BRON: Feyenoord.nl
feyenoord meldt dat de club na Nuri Sahin een tweede Turkse jeugdinternational in de gelederen heeft. Ömer Özçelik is opgeroepen voor het Turks elftal onder 20 jaar. Özçelik maakt deel uit van de selectie van Jong Feyenoord.
|
|
|
Kurupti Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Maastribune - W4 Posts: 4854 Reg.: 23 februari 2004 | Volgens het juden-netwerk heeft Feyenoord een penalty gemist... 
|
|
|
rotjerknor Lid 2e elftal
Uit: hattem Vak: - Posts: 167 Reg.: 12 augustus 2006 | Na 30 min spelen is het 0-0 penaltie gemist 
|
|
|
PIAIR-nr9 Vedette
Vak: Stadiontribune - T Posts: 1381 Reg.: 9 januari 2005 | |
|
Laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Rood voor de linksback van Ajax heb ik gelezen en nog 10 min. te spelen.
|
|
|
Wiseguy Vedette
Vak: - Posts: 1878 Reg.: 19 augustus 2004 | 1-1!
[Dit bericht is veranderd door Wiseguy (op 3 december 2007 20:24:20).]
|
|
|
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Volgens het Ajax Netwerk 1-1.
Verlenging nu?
Wie weet de doelpuntenmaker?
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Lustnoord Jeugdspeler
Uit: Noord Holland Noord-Oost Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 30 Reg.: 7 augustus 2007 | Schijnt van wel, aldus het neuzenforum.
Dus verlengen met een mannetje meer, afmaken die zooi!! Doe maar 1-3 (schijnt een bekende uitslag te zijn daar) 
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 | |
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5098 Reg.: 15 juli 2004 | Bij Feyenoord doen Tiendalli, Greene, Buijs en Biseswar mee
|
|
|
PIAIR-nr9 Vedette
Vak: Stadiontribune - T Posts: 1381 Reg.: 9 januari 2005 |
quote: Opoku schreef:
1-1 door Ribeiro
VERLENGING BEGONNEN
|
|
|
Larzovic Vedette
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 2143 Uploads: 1 Reg.: 3 juli 2004 |
quote: Biseswar schreef:
Bij Feyenoord doen Tiendalli, Greene, Buijs en Biseswar mee
En toch staat het 1-1 
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4817 Reg.: 15 oktober 2003 |
quote: Larzovic schreef:
(...)
En toch staat het 1-1 
Jordy Buys overigens.
|
|
|
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Jong Ajax: Gentenaar; Colin. Wormgoor, Van der Heijden, Slijngard; Donald, Krohn-Dehli, Schilder; Martina, Tayeb, Mitea.
89ste min. Ribeiro 
Slijngaard Rood.
Jong Feyenoord: Greene, J.Buijs, Tiendalli, Ribeiro, Biseswar & nog namen bekend?
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1499 Reg.: 19 september 2004 | Jong Feyenoord: Cummins; Tiendalli, Greene, Buijs, Waijsapij; Davids, Poldervaart, Lensky; Biseswar, Wattamaleo, Ribeiro
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 | Nog steeds 1-1,ik denk dat ze met de penalty's bezig zijn
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1499 Reg.: 19 september 2004 | Volgens het AN worden er inderdaad penalties genomen. Jammer, want dat vind ik altijd een onbevredigende uitslag, zeker als we de hele verlenging met een man meer gespeeld hebben. Nu maar hopen dat het zo alsnog lukt.
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5098 Reg.: 15 juli 2004 | Sorry! Luis S. op het neuzenforum zei dat Feyenoord had gewonnen.
[Dit bericht is veranderd door Biseswar (op 3 december 2007 21:20:56).]
|
|
|
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | 1e mis van fey
Raak ajax
Raak fey
Mis ajax
Mis fey
mis ajax
Spannend 
Gewonnen? Zou mooi zijn 
[Dit bericht is veranderd door Laatste man (op 3 december 2007 21:16:31).]
|
|
|
|