| Poster | | Topic: Jong Feyenoord 2007/2008 |  |
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: Sven010 schreef:
(...)
Tjaa, dat kun je natuurlijk eeuwig aan blijven geven, maar ik begin me af te vragen hoe jij tot die conclusie komt. Poldervaart mist al weken geen minuut speeltijd en ziet er topfit uit. Daarbij denk ik niet dat Van Marwijk een nieuwe speler 1 dag voor een belangrijke wedstrijd met de selectie laat meetrainen als deze niet 100% fit is. Beetje vage postings van jou altijd als het om Poldervaart gaat.
Helemaal niet vaag.Heel duidelijk.Ik vind dat feyenoord voorzichtig moet zijn met het talent Poldervaart.Trouwens de zaterdag training kan een gemiddelde amateur volgen,kwa fitheid.Wat rustig loopwerk.Partij spel met onderbreking van standaard situaties.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 | opstelling jong Feyenoord,Cummings,tiendalli,Buys J,davids,waisapi,a Ribeiro,lensky,fer,macek,poldervaart,the,Na 30 min Jordi Buys 1-0
|
|
|
laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Das mooi .
Zijn er nog spelers die er vandaag uitspringen?
Hoe doen Tiendalli en Lensky het na hun blessureleed?
|
|
|
Vizzup Bankzitter
Vak: - Posts: 233 Reg.: 11 september 2005 |
quote: laatste man schreef:
Tiendalli vond ik tot en met de rust nog net op een zesje zitten en lensky viel de laatste 10 minuten op, in de rust naar huis gegaan vond de wedstrijd een beetje saai worden..
|
|
|
laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Okee thnx . Horen we de rest wel van varkenoord of een ander 
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 | Eindstand is 1-0.In na de rust een flinke schoppartij door Hsport.2 rode kaarten en veel gele voor de brabanders.Lensky,macek en tiendalli werden vervangen door v Stee en pedro wn Kevin Wattemaleo.Een wedstrijd om gauw te vergeten.Betere spelers Lensky en Poldervaart
|
|
|
FeyenoordNaaldwijk Bankzitter Winnaar Feyenoord Netwerk Battle 2007
Vak: Olympiatribune - B Posts: 205 Reg.: 1 augustus 2004 | Als Chun-Soo Lee nu een poosje naar huis gaat,zoals aangekondigd op Radio Rijnmond kan Poldervaart meteen aan de bak.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 | 26-11-2007 Jong Feyenoord Klopt Jong Helmond Sport: 1-0
feyenoord.nl
Jong Feyenoord heeft maandagavond met succes de koppositie verdedigd. Op Varkenoord won de ploeg van trainer Raymond Verheijen met 1-0 van Helmond Sport, via een treffer van Jordy Buijs. Dwight Tiendalli maakte voor het eerst dit seizoen zijn opwachting in het rood-witte shirt en speelde ruim een uur mee. De verdediger kampte met een stressfactuur in zijn scheenbeen.
Buijs maakte na 35 minuten met het hoofd het enige doelpunt van de avond. Jong Feyenoord verloor dit seizoen nog geen punt in competitieverband en heeft na acht wedstrijden 22 doelpunten gemaakt en negen tegentreffers geïncasseerd.
Volgende week maandag gaat Jong Feyenoord op bezoek bij Jong Ajax. De aartsrivalen treffen elkaar in de achtste finale van de beker. Het duel wordt gespeeld in de Amsterdam Arena en begint om 18:30 uur. De volgende competitiewedstrijd van Jong Feyenoord vindt een week later plaats in het Wagner & Partners Stadion in Sittard, waar de beloften van Fortuna Sittard de gastheer zijn.
We blijven koploper !
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: FeyenoordNaaldwijk schreef:
Als Chun-Soo Lee nu een poosje naar huis gaat,zoals aangekondigd op Radio Rijnmond kan Poldervaart meteen aan de bak.
Als ik het allemaal goed begrepen heb zal dat poosje een hele poos worden.
Misschien zien we Lee helemaal nooit meer. Die man schijnt verteerd te worden door heimwee.
|
|
|
drenthe-24 Bankzitter
Vak: Marathontribune - J Posts: 230 Reg.: 14 februari 2006 | Leuk dat Machek gister in de basis stond 
|
|
|
John_de_analist Aanstormend talent
Uit: rotterdam Vak: Marathontribune - EE Posts: 124 Reg.: 21 juli 2005 |
quote: FeyenoordNaaldwijk schreef:
Als Chun-Soo Lee nu een poosje naar huis gaat,zoals aangekondigd op Radio Rijnmond kan Poldervaart meteen aan de bak.
Zou inderdaad mooi zijn als Poldervaart de plek van Lee kan overnemen. Volgens mij is het inmiddels officieel dat Lee een "tijdje" weggaat? Zou dus best eens kunnen gebeuren denk ik zelf.
Ander mag Poldervaart ook de plek van Biseswar wel overnemen in de winterstop want die jongen zit er toch maar voor niks bij. Gister weer op de bank gehouden omdat hij niet kwam opdagen bij de wedstrijd bespreking (AD van vandaag).
|
|
|
Samsung Jeugdspeler
Uit: Rotterdam zuid Vak: - Posts: 36 Reg.: 30 oktober 2007 |
quote: laatste man schreef:
Das mooi .
Zijn er nog spelers die er vandaag uitspringen?
Was een zware en saaie pot. Helmond sport kwam meer om te schoppen dan om te voetballen. De scheids had het druk met kaarten trekken. Toen Poldervaart in de tweede helft de hoek in werd gestuurd en zijn tegenstander slim door de benen speelde was de eerste rode kaart een feit. Daarna volgde er nog een rode kaart en wat gele kaarten.
Betere spelers inderdaad Poldervaart en Lensky. Poldervaart goed overzicht en een paar mooie acties op snelheid. Hij legde de bal ook twee keer klaar op Fer. Lensky speelde krachtig op het middenveld en had een goede drang naar voren.
Machek speelde voor Biseswar maar was onzichtbaar. Ribeiro speelde voor Wijnaldum (zat ook niet op de bank), maar speelde heel slecht. Van The ben ik ook niet echt gecharmeerd. Watamaleo zat inderdaad op de bank en kwam er het laatste kwartier in.
|
|
|
Vizzup Bankzitter
Vak: - Posts: 233 Reg.: 11 september 2005 | Goed dat ze hebben gewonnen, maar overtuigend was et niet zo. De tegenstanders hé speelde ze eigelijk wel met een taktiek? op een gegeven moment bij de vrije trap waaruit de doelpunt viel... zag je de rechtsbuiten linksback staan rarara wat klopt er dan niet. Enige die een beetje opviel was de aanvoerder van HS nummertje 4 als ik het goed had wel redelijke speler. Verder was die nummer 5 een sukkel zeg jeetje kan niet eens ballen!
|
|
|
Samsung Jeugdspeler
Uit: Rotterdam zuid Vak: - Posts: 36 Reg.: 30 oktober 2007 | Weet iemand trouwens waarheen en wanneer de selectie(feyenoord 1) dit jaar met trainingskamp gaat in de winterstop?
Grote kans dat Poldervaart en Fer dan mee zullen gaan om zich te kunnen bewijzen.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: Samsung schreef:
Weet iemand trouwens waarheen en wanneer de selectie(feyenoord 1) dit jaar met trainingskamp gaat in de winterstop?
Grote kans dat Poldervaart en Fer dan mee zullen gaan om zich te kunnen bewijzen.
Naar wat ik begrepen heb wordt er geen buitenlandstrainings kamp georganiseerd.
|
|
|
Jonathan de Guzman Nationale topspeler Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: - Posts: 724 Reg.: 15 juni 2005 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Naar wat ik begrepen heb wordt er geen buitenlandstrainings kamp georganiseerd.
Klopt, het eerste gaat dit jaar in de winterstop niet op trainingskamp (naar het buitenland).
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 4062 Reg.: 17 april 2007 | Morgen op 'De Toekomst' de bekerkraker Jong Ajax - Jong Feyenoord.
quote: BjornFR schreef:
Volgende ronde tegen 020 uit op 3 december.
quote: Ajax Jong Ajax bekert verder

Amsterdam, 29 okt 2007
Jong Ajax heeft zich geplaatst voor de volgende ronde van het KNVB Bekertoernooi voor Beloftenelftallen. De ploeg van trainer Aron Winter deed wat het moest doen tegen Jong FC Volendam. Jong Ajax won met 1-2.
Jong Ajax moest van de Volendammers winnen om de poulefase zonder kleerscheuren door te komen. Een gelijkspel volstond niet. De Amsterdammers maakten het zichzelf in Volendam moeilijker dan nodig was. Jong Ajax kreeg voor de rust volop kansen, maar verzuimde al vroeg afstand te nemen van de thuisploeg. In de openingsfase kregen Mitchell Donald en Chakib Tayeb riante kansen om Jong Ajax aan een voorsprong te helpen. Een inzet van Michael Krohn-Dehli belandde op de lat. Ook Javier Martina en Vurnon Anita misten de kans op de openingstreffer.
Zeven minuten na de rust (0-0) hielp Tayeb de Amsterdammers alsnog aan de gewenste treffer. De linksbuiten rondde knap af met een schuiver in de linkerhoek: 0-1. Tayeb behoorde maandagavond tot de gevaarlijkste spelers van Jong Ajax.
Na de treffer van Tayeb kreeg ook Jong FC Volendam kansen. Doelman Marco van Duin stond geen gelijkmaker niet toe. Een kwartier voor tijd miste Martina de mogelijkheid om het bekerduel te beslissen. Tot verbazing van velen miste de aanvaller de kans. Invaller Marvin Hasselbaink (in het veld gekomen voor Martina) hielp Jong Ajax luttele minuten later wel aan een tweede treffer. De supersub bekroonde het prima voorwerk van Tayeb met een hard, diagonaal schot: 0-2. In de slotfase bracht Marijn de Kok de spanning terug in de wedstrijd (1-2). Jong Ajax hield zich na onrustige laatste minuten toch staande. De Volendammers moesten met tien man verder nadat Melvin Platje zijn twee geel kreeg.
Met de overwinning gaan de Amsterdamse Beloften Jong FC Volendam voorbij in de poule. Jong Ajax blijft daarmee een kanshebber om de nationale beker voor Beloftenploegen te winnen. ,,Deze zege was gewoon verdiend’’, keek Winter tevreden terug. ,,Al werd het in de tweede helft nog wel spannend. Na de 1-2 kreeg ook Jong FC Volendam mogelijkheden. Maar als elftal hebben we die moeilijke fase veerkracht getoond. De gelijkmaker bleef daardoor uit.’’
Volgende week vervolgt het elftal van Winter de competitie met een thuiswedstrijd tegen Jong Vitesse. Het duel wordt vanaf 18.30 uur gespeeld op de Toekomst. De toegang is gratis.
Opstelling Jong Ajax:
Van Duin; Wormgoor, Sterk, Slijngard, Liesdek; Anita (46. Yildirim), Van der Heijden, Krohn-Dehli (46. Manucharyan); Martina (74. Hasselbaink), Donald en Tayeb.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Happel schreef:
Morgen op 'De Toekomst' de bekerkraker Jong Ajax - Jong Feyenoord.
(...)
Hoe laat? En echt op 'De Toekomst'? Ik dacht dat dit soort wedstrijden sinds dat incident in april 2005 in de snelkookpan afgewerkt worden?
Ik heb veel zin om te gaan kijken.
|
|
|
twice Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 25 maart 2003 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)Hoe laat? En echt op 'De Toekomst'? Ik dacht dat dit soort wedstrijden sinds dat incident in april 2005 in de snelkookpan afgewerkt worden?
Het wordt gespeeld in de ufo...
|
|
|
De Sigaar Vedette
quote: twice schreef:
(...)
Het wordt gespeeld in de ufo...
Ik ga wel even kijken op die vervloekte site. Daar staat vast wat meer informatie.
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 4062 Reg.: 17 april 2007 |
(...)Hoe laat? En echt op 'De Toekomst'? Ik dacht dat dit soort wedstrijden sinds dat incident in april 2005 in de snelkookpan afgewerkt worden?
Twice heeft gelijk, het is in de Arena, zegt http://www.ajax.nl/web/show/id=175872/contentid=64758
quote: Maandag 3 december, 18.30 uur
Amsterdam ArenA
Gratis entree (via ingang M)
Gratis parkeren P-bus (parkeerterrein tegenover P-2l).
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | Bedankt, Happel. Dat scheelt mij weer een gang naar die site.
Wel vroeg overigens. En ik zal me tussen de neuzen moeten vervoegen waarschijnlijk.
[Dit bericht is veranderd door De Sigaar (op 2 december 2007 23:23:02).]
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 4062 Reg.: 17 april 2007 |
Bedankt, Happel. Dat scheelt mij weer een gang naar die site.
Wel vroeg overigens. En ik zal me tussen de neuzen moeten vervoegen waarschijnlijk.
Als er niks tussen komt, ga ik er morgen ook naar toe. Het is toch een heel speciale wedstrijd. Leuk dat het in de Arena is, in plaats van op 'De Toekomst'.
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 4062 Reg.: 17 april 2007 | Plattegrond Ajax Arena:

|
|
|
Dijonnie Basisspeler
Uit: Delft Vak: - Posts: 340 Reg.: 14 juli 2007 | Ik dacht dat zulke dingen hier niet werden geaccepteerd 
|
|
|
|