Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Jeugd & Satellietclubs
Jong Feyenoord 2007/2008
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 25 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 »

Poster
Topic: Jong Feyenoord 2007/2008 
Kurupti
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 23 februari 2004
Gepost op 12 november 2007 om 21:26:48.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord heeft volgens mij met 1-2 gewonnen in Kerkrade tegen Jong Roda. Na 4 min stond Feyenoord met 0-2 voor en in de laatste minuut maakte Roda nog 1-2.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
vhooijdonk
Bankzitter

Vak: -
Reg.: 24 januari 2006
Gepost op 12 november 2007 om 22:11:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Leroy de 2-0 gemaakt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.453,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Opoku
Vedette

Uit: Ankum
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 18 mei 2004
Gepost op 12 november 2007 om 22:17:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat wordt dus in de lente al kampioen!!
Zeer talentvolle ploeg zo langzamerhand.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.455,5VoVo: -Opstelling: incompleet
vhooijdonk
Bankzitter

Reg.: 24 januari 2006
Gepost op 12 november 2007 om 22:27:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

mag ook wel ,niveau is veels te laag
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.453,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kurupti
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 23 februari 2004
Gepost op 12 november 2007 om 22:28:48.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Andwele Slory de 0-1 uit een vrije trap..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Jordy_FR
Vedette

Uit: Rilland
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003
Gepost op 12 november 2007 om 22:51:00.     MSN: Ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kurupti schreef:

Andwele Slory de 0-1 uit een vrije trap..

Hoeft hij gelukkig niet te verhuizen..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.437,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FeyenoordNaaldwijk
Bankzitter
Winnaar Feyenoord Netwerk Battle 2007

Vak: Olympiatribune - B
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 12 november 2007 om 23:30:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomassio schreef:

(...)

Goed om te horen dan, ik kende zijn naam wel maar ik wist niet hoe talentvol hij nou echt was. Ik neem aan dat hij nu een jaar of 19 is? Lijkt me, omdat hij goed presteert bij jong Feyenoord, goed voor zijn ontwikkeling om hem dan bij het eerste mee te laten trainen.

Poldervaart is van 28-03-1988
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 2.586,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
John_de_analist
Aanstormend talent

Uit: rotterdam
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 21 juli 2005
Gepost op 13 november 2007 om 11:19:14.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Poldervaart komt op korte termijn wel bij het 1e.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Samsung
Jeugdspeler

Uit: Rotterdam zuid
Reg.: 30 oktober 2007
Gepost op 13 november 2007 om 11:35:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Poldervaart verdient het in ieder geval wel. Hij had er volgens mij allang bij moeten zitten. Hij is bezig aan een hele goede reeks. Elke wedstrijd een doelpunt, assist of een beslissende actie.

Wat ik zo mooi aan hem vind is dat hij snel en technisch is, maar ook altijd overzicht houdt.

Vorige week tegen Excelsior was een moeilijke wedstrijd. Slecht weer e.d. Feyenoord kwam 0-1 achter in de tweede helft. Ze hebben uiteindelijk 2-1 gewonnen. Op internet noemde ze alleen de doelpuntenmaker Wijnaldum. Poldervaart speelde als linksbuiten. Hij kreeg de bal op de middenlijn en maakte een actie waarin hij 4 man passeerde. Toen hij bij de zestien aankwam gaf hij de bal aan Biseswar die helemaal vrij stond omdat Poldervaart 4 man naar zichzelf had toegetrokken. Wijnaldum maakte mooi af. Het was de actie van Poldervaart die deze wedtrijd weer kantelde.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
varkenoord
Vedette

Reg.: 16 november 2004
Gepost op 13 november 2007 om 12:33:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Samsung schreef:

Poldervaart verdient het in ieder geval wel. Hij had er volgens mij allang bij moeten zitten. Hij is bezig aan een hele goede reeks. Elke wedstrijd een doelpunt, assist of een beslissende actie.

Wat ik zo mooi aan hem vind is dat hij snel en technisch is, maar ook altijd overzicht houdt.

Vorige week tegen Excelsior was een moeilijke wedstrijd. Slecht weer e.d. Feyenoord kwam 0-1 achter in de tweede helft. Ze hebben uiteindelijk 2-1 gewonnen. Op internet noemde ze alleen de doelpuntenmaker Wijnaldum. Poldervaart speelde als linksbuiten. Hij kreeg de bal op de middenlijn en maakte een actie waarin hij 4 man passeerde. Toen hij bij de zestien aankwam gaf hij de bal aan Biseswar die helemaal vrij stond omdat Poldervaart 4 man naar zichzelf had toegetrokken. Wijnaldum maakte mooi af. Het was de actie van Poldervaart die deze wedtrijd weer kantelde.

Ik vond Poldervaart een hele goede speler.Maar deze jongen is heel lang geblesseerd geweest.Denk dat hij de laatste 2 jaar nog geen 20 wedstrijden heeft gespeeld.Heeft nu een keer of vier gespeeld.Laat hem nu eens een serie van 20 wedstrijden spelen,voor dat hij een stap hoger doet.Feyenoord heeft wel vertrouwen in hem want hij heeft een vrij lang kontrakt gekregen voor een veelvuldig geblesseerde
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Sven010
Talent

Uit: Barendracht
Reg.: 9 maart 2007
Gepost op 14 november 2007 om 11:12:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)
Ik vond Poldervaart een hele goede speler.Maar deze jongen is heel lang geblesseerd geweest.Denk dat hij de laatste 2 jaar nog geen 20 wedstrijden heeft gespeeld.Heeft nu een keer of vier gespeeld.Laat hem nu eens een serie van 20 wedstrijden spelen,voor dat hij een stap hoger doet.Feyenoord heeft wel vertrouwen in hem want hij heeft een vrij lang kontrakt gekregen voor een veelvuldig geblesseerde

4 wedstrijden? Overdrijven is ook een vak. Ik heb Poldervaart dit seizoen alleen al 5 thuiswedstrijden zien spelen. Daar komen de uitwedstrijden en de uitwedstrijd voor de beker tegen AZ nog bij. Je haalt er dus al weer meer dan de helft vanaf.

Volgens mij bedoelt niemand hier dat Poldervaart de eerst volgende wedstrijd van Feyenoord 1 al in de basis moet staan. De meeste hebben het over meetrainen rondom de winterstop. Poldervaart is een hele goede voetballer die nu alweer meer laat zien dan alle spelers die niet geblesseerd zijn geweest. Een topper in spe die net als Wijnaldum nog veel beter wordt door dagelijks met het 1e mee te trainen.
 Help mods!
FeyenoordNaaldwijk
Bankzitter

Gepost op 14 november 2007 om 13:37:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sven010 schreef:

(...)

4 wedstrijden? Overdrijven is ook een vak. Ik heb Poldervaart dit seizoen alleen al 5 thuiswedstrijden zien spelen. Daar komen de uitwedstrijden en de uitwedstrijd voor de beker tegen AZ nog bij. Je haalt er dus al weer meer dan de helft vanaf.

Volgens mij bedoelt niemand hier dat Poldervaart de eerst volgende wedstrijd van Feyenoord 1 al in de basis moet staan. De meeste hebben het over meetrainen rondom de winterstop. Poldervaart is een hele goede voetballer die nu alweer meer laat zien dan alle spelers die niet geblesseerd zijn geweest. Een topper in spe die net als Wijnaldum nog veel beter wordt door dagelijks met het 1e mee te trainen.

Poldervaart heeft dit seizoen 8 komp/beker wedstrijden gespeeld.
Verleden jaar 2 in Jong Feyenoord en 11 in de A-jeugd.
Laat hem eerst nog maar eens wat hele wedstrijden spelen en wanneer mogelijk wat trainingen met het eerste meedoen.
Dat het een groot talent is is zeker!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 2.586,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Sven010
Talent

Gepost op 14 november 2007 om 14:04:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FeyenoordNaaldwijk schreef:

(...)Poldervaart heeft dit seizoen 8 komp/beker wedstrijden gespeeld.
Verleden jaar 2 in Jong Feyenoord en 11 in de A-jeugd.
Laat hem eerst nog maar eens wat hele wedstrijden spelen en wanneer mogelijk wat trainingen met het eerste meedoen.
Dat het een groot talent is is zeker!

Feyenoordnaaldwijk. Jouw gegevens komen overeen met mijn gegevens. Ik kwam op negen wedstrijden omdat ik tussendoor ook Feyenoord-Heerjansdam heb gezien op varkenoord. Het punt wat jij maakt is ook mijn punt. Het is half november. Tot aan de winterstops komen er dus nog wedstrijden bij. Laat hem deze reeks doorzetten en laat hem tussendoor al af toe meetrainen met het 1e waardoor hij nog beter wordt. Poldervaart is een heel groot talent
 Help mods!
varkenoord
Vedette

Gepost op 14 november 2007 om 21:20:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ontken niet dat poldervaart een talent is.Maar hij zal eerst op kracht moeten komen om een hogere belasting te kunnen ondergaan,wat trainen met de selektie inhoudt.Verder houd ik geen administratie bij over het aantal gespeelde wedstrijden,was dus een schatting,het begin van de kompetitie heeft hij gemist.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Jen
Bankzitter

Uit: Katwijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 20 november 2007 om 13:32:48.         MSN: janvanrijn@gmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Even een paar vraagjes,

aangezien ons hier in katwijk een wedstrijd tussen Jong Feyenoord en Quick Boys door de neus is geboord, zou ik graag een keer een wedstrijd van Jong Feyenoord willen bezoeken.

A) wat kost dat en ik neem aan dat je kaartjes aan de deur kan kopen?
B) is het makkelijk te bereiken met eigen of openbaar vervoer?

bedankt alvast.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.477,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
varkenoord
Vedette

Gepost op 20 november 2007 om 14:06:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jen schreef:

Even een paar vraagjes,

aangezien ons hier in katwijk een wedstrijd tussen Jong Feyenoord en Quick Boys door de neus is geboord, zou ik graag een keer een wedstrijd van Jong Feyenoord willen bezoeken.

A) wat kost dat en ik neem aan dat je kaartjes aan de deur kan kopen?
B) is het makkelijk te bereiken met eigen of openbaar vervoer?

bedankt alvast.

Jong Feyenoord is altijd gratis.Vanaf Rotterdam cs eenvoudig per tram,lijn 23 te bereiken,halte de Kuip en dan nog 5 min te voet
 Help mods!
Jen
Bankzitter

Gepost op 20 november 2007 om 14:12:48.         MSN: janvanrijn@gmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)

Jong Feyenoord is altijd gratis.Vanaf Rotterdam cs eenvoudig per tram,lijn 23 te bereiken,halte de Kuip en dan nog 5 min te voet

bedankt als ik het goed begrijp dan wordt er dus op een veld (naast?) de kuip gespeeld?

[Dit bericht is veranderd door Jen (op 20 november 2007 16:23:42).]
 Help mods!
screens
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 13 augustus 2001
Gepost op 20 november 2007 om 21:43:15.     MSN: timbutter@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jen schreef:

(...)

bedankt als ik het goed begrijp dan wordt er dus op een veld (naast?) de kuip gespeeld?

Meestal wordt er op varkenoord gespeeld.
Dit ligt als je vanaf de tram komt aan de andere kant van de weg.
Je loopt dus langs het maasgebouw naar de stoplichten, dan steek je de weg over , loop je stukje naar rechts , daar loopt op denduur een paadje naar beneden en dan ben je bij varkenoord
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.441,7VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Jen
Bankzitter

Gepost op 20 november 2007 om 22:38:09.         MSN: janvanrijn@gmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Okay bedankt allemaal. Lijkt me leuk daar een keertje te kijken. Hoor hier ook zoveel lovende woorden over Schet, Buijs en Lensky, dat ik ze wel eens met mijn eigen ogen wil zien
 Help mods!
Samsung
Jeugdspeler

Gepost op 26 november 2007 om 12:17:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

Ik ontken niet dat poldervaart een talent is.Maar hij zal eerst op kracht moeten komen om een hogere belasting te kunnen ondergaan,wat trainen met de selektie inhoudt.
Poldervaart trainde afgelopen zaterdag al mee met de selectie en is zondag ook al bijna mee gegaan naar FC Groningen

[Dit bericht is veranderd door Samsung (op 26 november 2007 12:19:02).]
 Help mods!
varkenoord
Vedette

Gepost op 26 november 2007 om 12:27:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Samsung schreef:

(...)

Poldervaart trainde afgelopen zaterdag al mee met de selectie en is zondag ook al bijna mee gegaan naar FC Groningen

Ik vind niets zo mooi als dat eigen spelers bij de selektie zijn of komen.Maar de waarheid moet je wel willen zien.Poldervaart ging niet bijna mee naar groningen,hij ging niet mee.Er werd gekozen voor een middenvelder ipv een aanvaller.Ook de fans van Michel moeten geduld hebben,hij is op de weg terug van zeer langdurig blessureleed.Voorzichtigheid troef met deze talentvolle jongen.
 Help mods!
Samsung
Jeugdspeler

Gepost op 26 november 2007 om 12:39:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)
Ik vind niets zo mooi als dat eigen spelers bij de selektie zijn of komen.Maar de waarheid moet je wel willen zien.Poldervaart ging niet bijna mee naar groningen,hij ging niet mee.Er werd gekozen voor een middenvelder ipv een aanvaller.Ook de fans van Michel moeten geduld hebben,hij is op de weg terug van zeer langdurig blessureleed.Voorzichtigheid troef met deze talentvolle jongen.

Precies mijn punt. Als er dus voor een aanvaller werd gekozen in plaats voor een middenvelder dan was Poldervaart dus gewoon meegegaan. Feit is dat je twee weken geleden -in tegenstelling tot vele anderen- aangaf dat hij nog twintig wedstrijden op varkenoord moet spelen en nog niet op kracht zou zijn voor training met de selectie, maar hij er zaterdag dus al bij zat.

Verder positief dat je een groot voorstander bent van de eigen kweek bij de selectie.

groet Sam
 Help mods!
varkenoord
Vedette

Gepost op 26 november 2007 om 13:13:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Samsung schreef:

(...)

Precies mijn punt. Als er dus voor een aanvaller werd gekozen in plaats voor een middenvelder dan was Poldervaart dus gewoon meegegaan. Feit is dat je twee weken geleden -in tegenstelling tot vele anderen- aangaf dat hij nog twintig wedstrijden op varkenoord moet spelen en nog niet op kracht zou zijn voor training met de selectie, maar hij er zaterdag dus al bij zat.

Verder positief dat je een groot voorstander bent van de eigen kweek bij de selectie.

groet Sam

De reden dat er niet voor Michel werd gekozen is dat hij zoals ik al vele malen heb aangegeven,hij nog niet 100 % fysiek in orde is.
 Help mods!
FeyenoordNaaldwijk
Bankzitter

Gepost op 26 november 2007 om 16:53:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)
De reden dat er niet voor Michel werd gekozen is dat hij zoals ik al vele malen heb aangegeven,hij nog niet 100 % fysiek in orde is.

Wanneer er meerdere aanvallers geblesseerd of geschorst zijn komt de tijd dat Poldervaart ingezet zal worden steeds dichterbij.
Blijft staan dat hij nog niet veel wedstrijden gespeeld heeft.
 Help mods!
Sven010
Talent

Gepost op 26 november 2007 om 16:57:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)

Tjaa, dat kun je natuurlijk eeuwig aan blijven geven, maar ik begin me af te vragen hoe jij tot die conclusie komt. Poldervaart mist al weken geen minuut speeltijd en ziet er topfit uit. Daarbij denk ik niet dat Van Marwijk een nieuwe speler 1 dag voor een belangrijke wedstrijd met de selectie laat meetrainen als deze niet 100% fit is. Beetje vage postings van jou altijd als het om Poldervaart gaat.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 25 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk