Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Jeugd & Satellietclubs
Jong Feyenoord 2007/2008
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 25 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 25 »

Poster
Topic: Jong Feyenoord 2007/2008 
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 29 oktober 2007 om 19:29:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De ruststand bij jong Feyenoord tegen nac is 2-2. Na een 0-2 achterstand heeft Poldervaart met een hele mooie gelijk gemaakt vlak voor rust.Kevin wattemaleo scoorde uit een penalty de 1-2 ,later meer.Nac door de 2e blunder van cummings op 2-3.Wijnaldum maakte de winnende.Bij Feyenoord speelde Lee niet mee.Veel A jun op de bank.

[Dit bericht is veranderd door varkenoord (op 29 oktober 2007 20:51:44).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
kaasdrol
Vedette

Uit: Schiedam
Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 30 juni 2001
Gepost op 29 oktober 2007 om 20:32:10.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

eindstand 4 3 voor Feyenoord, vlak na rust gelijk goal van NAC, doelpunten van Wijnaldum en weet ik niet
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.495,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Jan Petterson
Ballenjongen

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 17 augustus 2006
Gepost op 29 oktober 2007 om 22:35:20.     MSN: the_bomberstriker@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kaasdrol schreef:

eindstand 4 3 voor Feyenoord, vlak na rust gelijk goal van NAC, doelpunten van Wijnaldum en weet ik niet

Jerson Anes ribero bedacht ik me net (-:
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.482,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
BjornFR
Veelbelovend talent

Vak: -
Reg.: 13 juli 2007
Gepost op 29 oktober 2007 om 23:52:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgende ronde tegen 020 uit op 3 december.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Happel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 17 april 2007
Gepost op 30 oktober 2007 om 03:42:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BjornFR schreef:

Volgende ronde tegen 020 uit op 3 december.

Op 3 december moet er zeker gewonnen worden op 'De Toekomst' !

quote:
Ajax Jong Ajax bekert verder

Amsterdam, 29 okt 2007

Jong Ajax heeft zich geplaatst voor de volgende ronde van het KNVB Bekertoernooi voor Beloftenelftallen. De ploeg van trainer Aron Winter deed wat het moest doen tegen Jong FC Volendam. Jong Ajax won met 1-2.

Jong Ajax moest van de Volendammers winnen om de poulefase zonder kleerscheuren door te komen. Een gelijkspel volstond niet. De Amsterdammers maakten het zichzelf in Volendam moeilijker dan nodig was. Jong Ajax kreeg voor de rust volop kansen, maar verzuimde al vroeg afstand te nemen van de thuisploeg. In de openingsfase kregen Mitchell Donald en Chakib Tayeb riante kansen om Jong Ajax aan een voorsprong te helpen. Een inzet van Michael Krohn-Dehli belandde op de lat. Ook Javier Martina en Vurnon Anita misten de kans op de openingstreffer.

Zeven minuten na de rust (0-0) hielp Tayeb de Amsterdammers alsnog aan de gewenste treffer. De linksbuiten rondde knap af met een schuiver in de linkerhoek: 0-1. Tayeb behoorde maandagavond tot de gevaarlijkste spelers van Jong Ajax.

Na de treffer van Tayeb kreeg ook Jong FC Volendam kansen. Doelman Marco van Duin stond geen gelijkmaker niet toe. Een kwartier voor tijd miste Martina de mogelijkheid om het bekerduel te beslissen. Tot verbazing van velen miste de aanvaller de kans. Invaller Marvin Hasselbaink (in het veld gekomen voor Martina) hielp Jong Ajax luttele minuten later wel aan een tweede treffer. De supersub bekroonde het prima voorwerk van Tayeb met een hard, diagonaal schot: 0-2. In de slotfase bracht Marijn de Kok de spanning terug in de wedstrijd (1-2). Jong Ajax hield zich na onrustige laatste minuten toch staande. De Volendammers moesten met tien man verder nadat Melvin Platje zijn twee geel kreeg.

Met de overwinning gaan de Amsterdamse Beloften Jong FC Volendam voorbij in de poule. Jong Ajax blijft daarmee een kanshebber om de nationale beker voor Beloftenploegen te winnen. ,,Deze zege was gewoon verdiend’’, keek Winter tevreden terug. ,,Al werd het in de tweede helft nog wel spannend. Na de 1-2 kreeg ook Jong FC Volendam mogelijkheden. Maar als elftal hebben we die moeilijke fase veerkracht getoond. De gelijkmaker bleef daardoor uit.’’

Volgende week vervolgt het elftal van Winter de competitie met een thuiswedstrijd tegen Jong Vitesse. Het duel wordt vanaf 18.30 uur gespeeld op de Toekomst. De toegang is gratis.

Opstelling Jong Ajax:

Van Duin; Wormgoor, Sterk, Slijngard, Liesdek; Anita (46. Yildirim), Van der Heijden, Krohn-Dehli (46. Manucharyan); Martina (74. Hasselbaink), Donald en Tayeb.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Sven010
Talent

Uit: Barendracht
Reg.: 9 maart 2007
Gepost op 30 oktober 2007 om 10:50:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bron feyenoord.nl

quote:
Wat Poldervaart in de slotminuut van het eerste bedrijf liet zien, was een applaus waard. De flankspeler waagde een poging van zo’n 25 meter en zag zijn inzet over de keeper in het doel eindigen: 2-2.
En dat applaus kreeg hij van alles en iedereen. Topspeler!!
 Help mods!
Samsung
Jeugdspeler

Uit: Rotterdam zuid
Reg.: 30 oktober 2007
Gepost op 30 oktober 2007 om 11:16:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sven010 schreef:

Bron feyenoord.nl

(...)

En dat applaus kreeg hij van alles en iedereen. Topspeler!!

Inderdaad een geweldige speler. Ik bezoek sinds een ruim half jaar veel wedstrijden van de A1 en Jong Feyenoord. Ik had veel over Poldervaart gehoord. 6 weken geleden zag ik hem voor het eerst spelen tegen Fc Eindhoven. Hij kwam er na 10 minuten in voor de geblesseerde Vincken. Ik zag meteen dat alle verhalen die ik over hem had gehoord klopte. De manier hoe hij de bal aanneemt, het inzicht, de techniek en de snelheid.

Schijnt vorige week tegen RBC een zeer goede pot te hebben neergezet met een goed doelpunt. Gister een prachtig doelpunt van 25 meter over de keeper de heen. Puur voetbal talent.
 Help mods!
John_de_analist
Aanstormend talent

Uit: rotterdam
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 21 juli 2005
Gepost op 30 oktober 2007 om 12:42:58.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In de eerste helft zag het er naar uit dat het de wedstrijd van de blunders van de onzekere keeper Erik Cummins zou worden. Uiteindelijk had iedereen het over het doelpunt van Michel Poldervaart. Werkelijk prachtig ingeschoten.

Feyenoord kwam door blunders van Cummins al snel op 0-2 achterstand. Door een schot van Michel Poldervaart vanuit de hoek van de zestien kreeg Feyenoord een penalty doordat het schot onderweg werd met de hand werd geblokt door een NAC verdediger. Vlak voor rust zorgde de sterkspelende Poldervaart voor een technisch hoogstandje door de bal vanuit het niets van 25 meter over de keeper te schieten. Dit tot luid applaus van het publiek. De tweede helft begon slecht door wederom een blunder van Cummins 2-3. Hierna haalde Feyenoord de slecht spelende Biseswar naar de kant voor Louis Pedro. Feyenoord kwam met geluk op 3-3 door een van richting verandert schot van Ribeiro. Ribeiro speelde overigens zeer zwak en maakte contstant fouten op het middenveld waar gevaarlijk balverleis uit voort kwam.

Poldervaart en Wijnaldum zette samen een paar gevaarlijke combinaties op waardoor NAC steeds meer onder druk kwam te staan. Uiteindelijk werd het 4-3 door Wijnaldum
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
varkenoord
Vedette

Gepost op 5 november 2007 om 18:38:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

de opstelling voor vanavond tegen Excelsior is Mulder,davids ozcelik, jordi B, kWattemaleo,Slory. poldervaart,the, wijnaldum,biseswar

opvallend begin Slory,pakt direkt geel

[Dit bericht is veranderd door varkenoord (op 5 november 2007 19:01:07).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 5 november 2007 om 18:41:40.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

de opstelling voor vanavond tegen Excelsior is Mulder,davids ozcelik, jordi B, kWattemaleo,Slory. poldervaart,the, wijnaldum,biseswar

Beginnen we met 10 man, lijkt me niet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
varkenoord
Vedette

Gepost op 5 november 2007 om 18:44:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

Beginnen we met 10 man, lijkt me niet.

waisapi vergeten,scherp van je
 Help mods!
varkenoord
Vedette

Gepost op 5 november 2007 om 19:51:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

twee wissels Fer voor Slory en Hagary met masker gebroken neus voor The.0-1 door voskamp
 Help mods!
Patrick73
Vedette

Gepost op 5 november 2007 om 19:57:11.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Das balen die achterstand
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
varkenoord
Vedette

Gepost op 5 november 2007 om 20:02:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

Das balen die achterstand

Kan snel gaan,Wijnaldum 2 maal kort na elkaar dus 2-1
 Help mods!
Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 5 november 2007 om 20:02:13.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrick73
Vedette

Gepost op 5 november 2007 om 20:15:18.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)

Kan snel gaan,Wijnaldum 2 maal kort na elkaar dus 2-1

Das mooi dan, dan blijven we koploper
 Help mods!
outlaw
Ballenjongen

Uit: R'dam
Reg.: 17 juli 2007
Gepost op 5 november 2007 om 20:25:46.     ICQ: 45332      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hoe heeft slory gespeeld?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
bombardier2
International

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 3 augustus 2006
Gepost op 5 november 2007 om 21:06:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja,

SLORY MAAKT RENTREE BIJ JONG FEYENOORD
Andwelé Slory heeft maandagavond zijn rentree gemaakt in een wedstrijd van Jong Feyenoord. De aanvaller speelde 45 minuten mee bij de beloften, die de derby met Excelsior afsloten met een kleine zege: 2-1. Georginio Wijnaldum maakte de doelpunten namens Feyenoord.

Slory raakte in Feyenoords eerste competitiewedstrijd tegen FC Utrecht geblesseerd en stond door de breuk in zijn middenvoetsbeentje enkele maanden buitenspel.

Later vanavond volgt een volledig wedstrijdverslag van Jong Feyenoord tegen Excelsior.

Bron: Feyenoord.nl

Wijnaldum is ook erg op dreef. Zondag ook he?
Zondag Slory in de basis zou ik zeggen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
varkenoord
Vedette

Gepost op 5 november 2007 om 21:34:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Slory viel niet op door zijn spel maar meer door zijn gemekker tegenover de matige scheids.Die een duidelijke handsbal van een excelsior verdediger die de bal uit het doel sloeg niet zag en een geldig doelpunt afkeurde voor buitenspel,wat onmogelijk was want de bal werd teruggespeeld
 Help mods!
Talenti
Aanstormend talent

Uit: Leiden
Reg.: 11 augustus 2000
Gepost op 5 november 2007 om 22:06:33.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoe was de invalbeurt van Fer? Want die zou ik toch op zo kort mogelijke termijn richting het eerste willen zien gaan.
 Help mods!
Kurupti
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 23 februari 2004
Gepost op 5 november 2007 om 22:37:39.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Andwelé Slory heeft maandagavond zijn rentree gemaakt in een wedstrijd van Jong Feyenoord. De aanvaller speelde 45 minuten mee bij de beloften, die de derby met Excelsior afsloten met een verdiende zege: 2-1. Topscorer Georginio Wijnaldum maakte de doelpunten namens Feyenoord.

Slory raakte in Feyenoords eerste competitiewedstrijd tegen FC Utrecht geblesseerd en stond door de breuk in zijn middenvoetsbeentje enkele maanden buitenspel. Tegen zijn oude club maakte hij voor het eerst in drie maanden tijd zijn opwachting in het Feyenoordshirt. De flankspeler speelde een degelijke eerste helft. ‘Voor iemand die drie maanden niet heeft kunnen spelen, maakte hij een stabiele indruk’, vond trainer Raymond Verheijen, die de international volgens afspraak halverwege wisselde. ‘Ik denk dat hij een lekker gevoel heeft overgehouden aan de confrontatie met zijn oude ploeggenoten.’

De beloften van Feyenoord begonnen opvallend scherp aan de wedstrijd. In eerdere wedstrijden bleek het team een slow starter, maar tegen de stadsgenoot werd er vanaf het eerste moment gestreden. Excelsior begon met een sterk elftal, aangevuld met enkele eerste elftal-spelers, agressief aan de wedstrijd. De jonge Feyenoorders lieten zich niet afbluffen en sloten de eerste helft op gelijke hoogte af. Kansen waren er voor beide doelen, doelpunten zouden pas na rust volgen.

Met Leroy Fer in het veld, die definitief vanuit de A-junioren is doorgeschoven naar Jong Feyenoord, bleef de ploeg druk houden op de tegenstander. Daarom was het zuur dat de bezoekers de leiding namen. Een diepe bal van Excelsior noopte doelman Erwin Mulder uit zijn doel te komen. De botsing tussen de keeper en de aanvaller uit Kralingen deed de scheidsrechter beslissen een strafschop toe te kennen, die door Johan Voskamp werd benut: 1-0.

Het scenario dat volgde lijkt dit seizoen op een vast stramien bij Jong Feyenoord. De ploeg boog in zes competitieduels al vijf keer een achterstand om in het laatste kwartier. Het ging maandagavond niet anders en opnieuw tekende Wijnaldum voor de hoofdrol. Na 75 minuten zette hij uit een voorzet van Biseswar de ploegen op gelijke hoogte. Twee minuten later schoot hij beheerst onder de Excelsior-doelman door raak: 2-1. Hij was alweer zijn achtste treffer van het seizoen.

‘Dit team weet elke week weer met een grote dosis veerkracht en een goede conditie de tegenstander in de slotfase kapot te spelen. Ik ben heel tevreden over de wedstrijd van vanavond’, zei een gelukkige Verheijen na afloop. Volgende week maandag speelt Feyenoord op Sportpark Kaalheide. Daar bezoekt het de runner op van de ranglijst, Jong Roda JC.

Jong Feyenoord - Jong Excelsior: 2-1

Scoreverloop:
65' 0-1 Voskamp (pen.)
75' 1-1 Wijnaldum
77' 2-1 Wijnaldum

Geel: Fer

Opstelling Jong Feyenoord:
Mulder; Davids, J. Buijs, Ozçelik, Waisapij; K. Wattamaleo, Poldervaart, Slory (46' Fer); The (60' Hagary), Wijnaldum, Biseswar
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Sven010
Talent

Gepost op 12 november 2007 om 18:15:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Talenti schreef:

Hoe was de invalbeurt van Fer? Want die zou ik toch op zo kort mogelijke termijn richting het eerste willen zien gaan.

Fer speelde goed. Was minder dominant dan in de A1, omdat er wel degelijk een niveau verschil zit tussen de A1 en Jong Feyenoord. Het gaat er veel sneller en harder aan toe. Hier zal Fer zich de komende tijd op aan moeten passen. Verwacht dat hij vanaf vandaag in de basis staat op het middenveld.

Wat ik op varkenoord heb vernomen is dat Poldervaart als eerste in aanmerking komt voor het 1e (waarschijnljik rondom de winterstop). Logischerwijs zal ook Fer (indien hij stand houdt in jong feyenoord) als snel mogen meetrainen en aansluiten bij het eerste. Hij zal Watamaleo en Ribeiro snel voorbij gaan.

Bij het 1e heeft hij natuurlijk wel grote competitie op het middenveld, dus je moet je ook afvragen wat je daar op korte termijn mee bereikt. Die jongen moet rustig worden gebracht.

[Dit bericht is veranderd door Sven010 (op 12 november 2007 18:17:26).]
 Help mods!
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 12 november 2007 om 18:28:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou iemand me wat kunnen vertellen over Poldervaart?
Ik heb ergens vergelijkingen gelezen met Van Persie. (weet niet meer waar)

Poldervaart heeft nogal veel pech met blessures.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Sven010
Talent

Gepost op 12 november 2007 om 19:03:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomassio schreef:

Zou iemand me wat kunnen vertellen over Poldervaart?
Ik heb ergens vergelijkingen gelezen met Van Persie. (weet niet meer waar)

Poldervaart heeft nogal veel pech met blessures.

Van Persie noemde Poldervaart enkele maanden geleden in een interview met Henk Spaan in Hard Gras als het talent waar hij iets in ziet. Van Persie schijnt Poldervaart ook te coachen en adviseren. Poldervaart speelt netals Van Persie op 10 en als flankaanvallerr.

Poldervaart is al jaren het grootste talent uit de jeugdopleiding. Kon toen hij 12 was al naar Manchester United maar bleef bij Feyenoord. Is op zijn 17e gedebuteerd in het 1e van Feyenoord in de voorbereiding van dat seizoen. Zat aan het begin van die competitie ook op de reserve bank. Is daarna terug gegaan naar de A1 en is en paar keer ongelukkig geblesseerd geraakt. Is dit seizoen topfit en speelt momenteel een reeks goede wedstrijden als linksbuiten in Jong Feyenoord. Scoorde 2 weken geleden een geweldig doelpunt tegen Jong NAC vanaf 25 meter over de keeper heen.

Een paar maanden geleden is zijn contract opengebroken tot 2010. Potentieele vleugelaanvaller voor Feyenoord en volgens Van Persie een topper in spe. Hopen dat Bert hem een kans gaat geven.
 Help mods!
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 12 november 2007 om 19:29:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sven010 schreef:

(...)

Van Persie noemde Poldervaart enkele maanden geleden in een interview met Henk Spaan in Hard Gras als het talent waar hij iets in ziet. Van Persie schijnt Poldervaart ook te coachen en adviseren. Poldervaart speelt netals Van Persie op 10 en als flankaanvallerr.

Poldervaart is al jaren het grootste talent uit de jeugdopleiding. Kon toen hij 12 was al naar Manchester United maar bleef bij Feyenoord. Is op zijn 17e gedebuteerd in het 1e van Feyenoord in de voorbereiding van dat seizoen. Zat aan het begin van die competitie ook op de reserve bank. Is daarna terug gegaan naar de A1 en is en paar keer ongelukkig geblesseerd geraakt. Is dit seizoen topfit en speelt momenteel een reeks goede wedstrijden als linksbuiten in Jong Feyenoord. Scoorde 2 weken geleden een geweldig doelpunt tegen Jong NAC vanaf 25 meter over de keeper heen.

Een paar maanden geleden is zijn contract opengebroken tot 2010. Potentieele vleugelaanvaller voor Feyenoord en volgens Van Persie een topper in spe. Hopen dat Bert hem een kans gaat geven.

Goed om te horen dan, ik kende zijn naam wel maar ik wist niet hoe talentvol hij nou echt was. Ik neem aan dat hij nu een jaar of 19 is? Lijkt me, omdat hij goed presteert bij jong Feyenoord, goed voor zijn ontwikkeling om hem dan bij het eerste mee te laten trainen.

[Dit bericht is veranderd door Thomassio (op 12 november 2007 19:29:31).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 25 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk