| Poster | | Topic: Jong Feyenoord 2007/2008 |  |
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 | jong Feyenoord met Lee in de basis staat met 1-0 achter.Doelpunt door oud Feyenoorder Sander Calabro
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 | Het is nog steeds 0-1.Lee is gewisseld voor poldervaart,the voor Hagary en ocelik voor Kevin wattemaleo
1-1Wijnaldum penalty,2-1 wijnaldum
[Dit bericht is veranderd door varkenoord (op 8 oktober 2007 20:22:30).]
|
|
|
Javier Mascherano Vaste waarde in elftal
Uit: Ridderkerk Vak: - Posts: 378 Reg.: 6 april 2004 | Wijnaldum held 
|
|
|
guzzie Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - Business seats Posts: 742 Reg.: 5 augustus 2003 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Zijn voor mij van die onbegrijpelijke vragen.Op Feyenoords eigen webside staan verslagen en opstellingen van de a.b,c jeugd en jong feyenoord.Dat moet toch elke Feyenoordsupporter weten.
Als je een beetje door de vraag heen leest dan snap je dat ik me gewoon afvraag waar saidi is gebleven, niet of hij mee speelt want dat interesseert me idd helemaal niks. Bij de verslagen staat er niet bij wie er op de bank zit dus daarom de vraag: is saidi er wel eens bij? aangezien hij nog niet is opgesteld dit seizoen.
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 | Weet nou nog niemand de bekeruitslag van az-Feyenoord :huh
quote: Opoku schreef:
Weet nou nog niemand de bekeruitslag van az-Feyenoord :huh
Update:az forum zegt 0-0
[Dit bericht is veranderd door Opoku (op 11 oktober 2007 17:25:36).]
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 | Op az.nl staat een verslag met fotos.Beide teams speelden met fiks wat spelers uit de Aselektie.Bij Feyenoord Greene en Lee oa bij az mendes da s en csiommer.Mols kreeg nog rood in de laatste minuut.Uitslag 0-0.Waardoor beide teams geplaatst lijken
|
|
|
willem07 Nationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 1566 Reg.: 3 mei 2006 |
quote: varkenoord schreef:
Op az.nl staat een verslag met fotos.Beide teams speelden met fiks wat spelers uit de Aselektie.Bij Feyenoord Greene en Lee oa bij az mendes da s en csiommer.Mols kreeg nog rood in de laatste minuut.Uitslag 0-0.Waardoor beide teams geplaatst lijken
Lekker verstandig van onze nestor.
|
|
|
Jen Bankzitter
Uit: Katwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 236 Reg.: 17 maart 2003 | werkt dit met een poule systeem ofzo? dat een gelijkspel niet wodt verlengd.
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: Jen schreef:
werkt dit met een poule systeem ofzo? dat een gelijkspel niet wodt verlengd.
Ja. Net als bij de amateurs zijn de clubs ingedeeld in poules van 5 of 4, dat weet ik niet helemaal zeker meer.
|
|
|
Kurupti Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Maastribune - W4 Posts: 4854 Reg.: 23 februari 2004 | Weet iemand wie deze speler is op de 4e foto..? Het is een keeper i.i.g
http://www.feyenoordtraining.nl/
Jong Feyenoord speelt dinsdagavond op Varkenoord een vriendschappelijke wedstrijd tegen het eerste elftal van vv Heerjansdam. De Rotterdamse beloftes hebben deze week geen competitieprogramma. De eerstvolgende competitiewedstrijd van Jong Feyenoord staat voor maandag 22 oktober gepland. De ploeg van trainer Raymond Verheijen gaat dan op bezoek bij Jong RBC. Jong Feyenoord tegen Heerjansdam wordt dinsdag om 19:30 uur gespeeld. De toegang is uiteraard gratis.
Deze oefenpot zal er wel zijn om Kermit Erasmus en Philani Kwhela aan het werk te zien en om Lee nog wat minuten te laten maken.
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 | Volgens mij is dat Gummis ofzo! 
|
|
|
Kurupti Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Maastribune - W4 Posts: 4854 Reg.: 23 februari 2004 |
Volgens mij is dat Gummis ofzo! 
Cummings..
Leuk voor hem dat hij even mag doen met het eerste.
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 | Nou wie gaat me verrassen?Wie heeft de tussenstand van jong-Feyenoord?en... Heeft Kermit al gescoord!!! 
|
|
|
Kurupti Vedette
Nou wie gaat me verrassen?Wie heeft de tussenstand van jong-Feyenoord?en... Heeft Kermit al gescoord!!! 
Ik ben ook ernstig benieuwd.
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 |
Nou wie gaat me verrassen?Wie heeft de tussenstand van jong-Feyenoord?en... Heeft Kermit al gescoord!!! 
Update:3-4 verloren,ze werden finaal weggetikt,wat in mijn ogen ONVOORSTELBAAR is...
|
|
|
Kurupti Vedette
(...)
Update:3-4 verloren,ze werden finaal weggetikt,wat in mijn ogen ONVOORSTELBAAR is...
Hier is het verslag...(Feyenoord is nog verassend snel.. )
Raymond Verheijen heeft dinsdagavond met een gemengd team Feyenoorders het oefenduel met sv Heerjansdam verloren: 3-4. De trainer speelde met een combinatie van beloften, A-junioren en zelfs een stagespeler uit de B-jeugd. Namens de Rotterdammers schoten de Nigeriaanse testspeler Amin, Diego Biseswar en Jerson Anes Ribeiro raak.
Jong Feyenoord begon goed aan de oefenwedstrijd, die gepland stond om spelers met weinig speelminuten aan het werk te zien. Na vijf minuten kopte Amin zijn ploeg op voorsprong, uit een voorzet van Michel Poldervaart. Tien minuten later maakten de bezoekers gelijk, door een fout van Tobias Waisapij genadeloos af te straffen.
In het restant van de wedstrijd kwam Feyenoord niet meer in zijn spel. Heerjansdam liet zien met een goed ingespeeld team ver te kunnen komen en legden de ene na de andere aanval op de mat. Biseswar en Anes Ribeiro zorgden in de slotfase nog voor een verrassende inhaalslag, maar de amateurs pakten in de blessuretijd de verdiende winst.
Maandag 22 oktober beschikt Verheijen weer over een volledige groep, als in de competitie aangetreden wordt tegen RBC Roosendaal.
[Dit bericht is veranderd door Kurupti (op 16 oktober 2007 23:12:59).]
|
|
|
BesiktasJk Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 110 Reg.: 5 mei 2005 | Nah.... totaal niet ingespeeld weer.. het word gewoon tijd dat ze met een vaste kern gaan werken.. dit slaat alles.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
FRANCESCOLI International
Vak: - Posts: 617 Reg.: 29 juni 2004 |
quote: BesiktasJk schreef:
Nah.... totaal niet ingespeeld weer.. het word gewoon tijd dat ze met een vaste kern gaan werken.. dit slaat alles.
Bull-shit. Als je gewoon de verslagen leest van het 2e zie je dat ze dit seizoen met een vast elftal spelen in de competitie. Alleen de beker en in de geval oefenwedstrijden kan er geexperimenteerd worden, wat ze dus ook doen. Dan kun je dus een wedstrijd verleizen omdat er mensen op veld staan die nog nooit met elkaar hebben gespeeld (zoals blijkbaar een Nigeriaanse proefspeler...). Of ze hun best deden kan ik niet beoordelen maar dat is dan een ander verhaal.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: BesiktasJk schreef:
Nah.... totaal niet ingespeeld weer.. het word gewoon tijd dat ze met een vaste kern gaan werken.. dit slaat alles.
Deze post slaat alles.Een experimenterend ploeg die verliest van een goed ingespeelde hoofdklasser.Met zelfs een B speler in de ploeg.Er wordt in de normale wdstrijden met een vaste kern gewerkt,dat wee iedereen die jong Feyenoord ook maar een beetje volgt
|
|
|
Jonathan de Guzman Nationale topspeler Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: - Posts: 724 Reg.: 15 juni 2005 | Ik kan uit het wedstrijdverslag niet opmaken welke B-speler met jong Feyenoord heeft meegedaan. Is er iemand die het wel weet?
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 | Ja die Nigeriaan!! 
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 | Jong Feyenoord 0-2 gewonnen door doelpunten van Wattamaelo en Poldervaart(topper in spe)
Staan nou toch behoorlijk stevig op de 1e plaats 
|
|
|
John_de_analist Aanstormend talent
Uit: rotterdam Vak: Marathontribune - EE Posts: 124 Reg.: 21 juli 2005 |
Jong Feyenoord 0-2 gewonnen door doelpunten van Wattamaelo en Poldervaart(topper in spe)
M'n eerste uitwedstrijd dit seizoen en ik ben niet voor niets geweest! 1e helft was minder, maar de tweede helft was genieten! Poldervaart speelde inderdaad super en maakte een prachtig doelpunt. Zeer zelfverzekerd en beheerst ingeschoten.
Volgende week Nac voor de beker. In die poul staan we ook al 1e!
|
|
|
Sven010 Talent
Uit: Barendracht Vak: - Posts: 86 Reg.: 9 maart 2007 |
Jong Feyenoord 0-2 gewonnen door doelpunten van Wattamaelo en Poldervaart(topper in spe)
Poldervaart is gewoon een hele goede speler die als hij zo doorgaat zeker aan de selectie zal worden toegevoegd.
Volgende week ben ik er weer tegen NAC. Hoop dat we winnen!
|
|
|
|