| Poster | | Topic: Jong Feyenoord 2007/2008 |  |
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: FeyenoordNaaldwijk schreef:
(...)HALLO,DIT IS VAN VERLEDEN JAAR!
Tja, zo wordt het wel beetje voorspelbaar tenminste. 
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 | Een van de eerste oefenwedstrijden van Jong Feyenoord is een traditionele tegen het Flakkeese elftal op zaterdag 26 juli om 16.00 uur in Ouddorp.
|
|
|
LoveFR&SouthPark Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 126 Reg.: 18 april 2008 | Op transfermarkt.de staat dat Pedro en hagary bij de selectie van het eerste is toegevoegd, is dit zeker 
[Dit bericht is veranderd door LoveFR&SouthPark (op 2 juli 2008 19:10:21).]
|
|
|
vhooijdonk Bankzitter
Vak: - Posts: 208 Reg.: 24 januari 2006 | nee pedro wel , hagary niet
|
|
|
vvr 
 Ballenjongen
Uit: rsb Vak: - Posts: 209 Reg.: 2 juli 2008 | Ik volg jong feyenoord niet zo goed maar ze spelen toch neit het hoogste wat voor hun haalbaar is? ik bedoel net ajax en psv die spelen ook met de jeugd het hoogste niveau
|
|
|
smartie Talent
Uit: Westland Vak: - Posts: 63 Reg.: 21 juli 2002 |
quote: vvr schreef:
Ik volg jong feyenoord niet zo goed maar ze spelen toch neit het hoogste wat voor hun haalbaar is? ik bedoel net ajax en psv die spelen ook met de jeugd het hoogste niveau
Jong Feyenoord is afgelopen seizoen kampioen geworden en speelt daardoor weer in dezelfde competitie als ajax en psv.
|
|
|
Vin Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 3517 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: LoveFR&SouthPark schreef:
Op transfermarkt.de staat dat Pedro en hagary bij de selectie van het eerste is toegevoegd, is dit zeker 
Dat is dus echt een site die je niet moet geloven, die zuigen de transferprijzen ook uit hun dikke duim 
|
|
|
|