| Poster | | Topic: Jong Feyenoord 2007/2008 |  |
|
stefan1987 Bankzitter Winnaar Feyenoord Netwerk VoVo Relatief 2006/2007
Uit: ROTTERDAM Vak: - Posts: 193 Reg.: 26 juni 2003 | Ik heb een vraagje,
Kan iemand mij vertellen hoe Jeffey Raghoebar het heeft gedaan dit seizoen. Speelde hij veel etc.
Zat 2 seizoenen geleden bij hem in het team (bij leonidas) en die jongen kan echt goed voetballen. Alleen fysiek was hij niet al te sterk
alvast bedankt
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 | Yes! Jong Feyenoord is weer actief op het hoogste niveau! 
[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 22 april 2008 08:42:10).]
|
|
|
Satisfied Vedette
Uit: 020 Vak: Maastribune - VV Posts: 1145 Reg.: 23 december 2000 | Was poldervaart geblesseerd geraakt? Hij speel maar 6 minuten in de helft en werd toen weer gewisseld.
|
|
|
paulmillwall Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam Vak: Marathontribune - J Posts: 498 Reg.: 19 augustus 2004 |
quote: Satisfied schreef:
Was poldervaart geblesseerd geraakt? Hij speel maar 6 minuten in de helft en werd toen weer gewisseld.
Dat klopt. Hij was in de twede helft erin gekomen en kon na zeven minuten al weer naar de kleedkamer terugstrompelen. Hij liep echt heel moeilijk.
|
|
|
vhooijdonk Bankzitter
Vak: - Posts: 208 Reg.: 24 januari 2006 |
quote: stefan1987 schreef:
Ik heb een vraagje,
Kan iemand mij vertellen hoe Jeffey Raghoebar het heeft gedaan dit seizoen. Speelde hij veel etc.
Zat 2 seizoenen geleden bij hem in het team (bij leonidas) en die jongen kan echt goed voetballen. Alleen fysiek was hij niet al te sterk
alvast bedankt
Heeft op 1 wedstrijd na tegen excelsior uit kan ik herrineren gespeeld, voor de rest geblesseerd geweest en nu zoekend naar een nieuwe club
|
|
|
Laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 |
quote: De tweede helft kwam Feyenoord op voorsprong, maar sloeg ook al snel ‘het noodlot toe’. Michel Poldervaart kreeg al snel nadat hij in de ploeg kwam te maken met een verkramping en hij werd uit voorzorg naar de kant gehaald. Een paar minuten later kwam Tobias Waisapij ongelukkig in botsing met een tegenstander waarbij hij zijn knie blesseerde. Ook hij kon niet verder spelen, te meer omdat hij juist hersteld is van een kruisbandblessure. Omdat Verheijen in de rust al had gewisseld, was hij binnen tien minuten in de tweede helft door al zijn vervangingen heen.
Toen Jacob Lensky ongeveer een kwartier voor tijd ook nog uitviel met krampverschijnselen, moest Feyenoord de slotfase uitspelen met tien man. ‘Het was vrouwen en kinderen eerst in die fase’, stelde Verheijen. ‘Maar de spelers hebben keihard geknokt om de zege binnen te slepen. Tim Vincken zou eigenlijk maar een uur spelen deze wedstrijd, maar is blijven staan. Ook al had ik tegen hem gezegd dat hij eruit mocht, want ik wilde niet dat hij zichzelf zou opofferen.’
Feyenoord.nl
Het verhaal van de blessures van Jong Feyenoord.
|
|
|
yoyo2008 Ballenjongen
Uit: capelle Vak: Maastribune - W1 Posts: 3 Reg.: 20 maart 2008 | worden de thuiswedstrijden van jong feyenoord in de kuip gespeeld of op valkennoord?
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2464 Reg.: 26 februari 2003 |
quote: yoyo2008 schreef:
worden de thuiswedstrijden van jong feyenoord in de kuip gespeeld of op valkennoord?
Jezus Christus! Man, man, man.
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 | Wat heeft jong gedaan tegen Alblasserdam?
Volgens varkenoord deed er een jeugdspeler uit Zuid-Afrika mee...Wie is er geweest?
Trouwens was dat Darley die ook bij de Knjb beker uitreiking in de kuip aanwezig was?
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: Opoku schreef:
Wat heeft jong gedaan tegen Alblasserdam?
Volgens varkenoord deed er een jeugdspeler uit Zuid-Afrika mee...Wie is er geweest?
Trouwens was dat Darley die ook bij de Knjb beker uitreiking in de kuip aanwezig was?
4-0 gewonnen, ja dat was Darley.
Van een Afrikaan weet ik niks..
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4194 Reg.: 2 juli 2004 | De contracten van Thé, Cummins en Ozcelik worden niet verlengd zie ik. Terecht?
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: Thomassio schreef:
De contracten van Thé, Cummins en Ozcelik worden niet verlengd zie ik. Terecht?
Ja
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 | jong Feyenoord staat tegen Dordt met 0-1 achter.De trainer van jong Feyenoord Verheijen wordt herstel trainer bij ajax.
|
|
|
kesteren1 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 54 Reg.: 17 juli 2007 | weer zo,n overloper......
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 | 3-1 winst 2 ker Fer 1 keer Wijnaldum.Dordt speelde de 2e helft met 10 man
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 |
quote: varkenoord schreef:
jong Feyenoord staat tegen Dordt met 0-1 achter.De trainer van jong Feyenoord Verheijen wordt herstel trainer bij ajax.
Ahh dit meen je niet!!dat was de enige goede trainer dit seizoen bij feyenoord!! 
|
|
|
Ambtenaar Ballenjongen
Uit: 010 Vak: Stadiontribune - UU Posts: 27 Reg.: 10 maart 2008 |
quote: varkenoord schreef:
jong Feyenoord staat tegen Dordt met 0-1 achter.De trainer van jong Feyenoord Verheijen wordt herstel trainer bij ajax.
Gatverdamme, zeker omdat die van basten en bergkamp er nu zitten? Overlopert
|
|
|
BesiktasJk Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 110 Reg.: 5 mei 2005 | Raymond Verheijen, de trainer van Jong Feyenoord, heeft dinsdag laten weten zijn laatste wedstrijd als coach van de beloften te hebben meegemaakt. Zijn kampioenselftal sloot het seizoen dinsdagavond af met een overwinning op Jong FC Dordrecht (3-1). Verheijen blijft nog wel aan de club verbonden, maar zal zijn werkzaamheden volgend seizoen volledig uit gaan voeren bij de jeugd.
De trainer, die dit seizoen naast zijn functie bij de beloften ook werkte aan het trainingsprogramma voor de talenten uit de voetbalschool, blijft behouden voor de club. Hij zal zijn focus volgend seizoen richten op de jongere voetballers op Varkenoord.
‘Ik ben niet het type trainer gebleken dat voor een beloftenelftal moet staan’, zei Verheijen over zijn besluit. ‘Ik heb dit jaar veel geleerd, heb mezelf ontwikkeld op het gebied van flexibiliteit en improvisatie, maar ik ben meer een man van de vaste groep. Ik ben erg blij dat ik dit seizoen heb meegepikt.’
Vrijdag sluit Verheijen aan bij het Russische nationale team. Als assistent van Guus Hiddink is hij actief op het Europees kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland.
Van de officiele site... blijft dus wel bij Feye :?
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: BesiktasJk schreef:
Raymond Verheijen, de trainer van Jong Feyenoord, heeft dinsdag laten weten zijn laatste wedstrijd als coach van de beloften te hebben meegemaakt. Zijn kampioenselftal sloot het seizoen dinsdagavond af met een overwinning op Jong FC Dordrecht (3-1). Verheijen blijft nog wel aan de club verbonden, maar zal zijn werkzaamheden volgend seizoen volledig uit gaan voeren bij de jeugd.
De trainer, die dit seizoen naast zijn functie bij de beloften ook werkte aan het trainingsprogramma voor de talenten uit de voetbalschool, blijft behouden voor de club. Hij zal zijn focus volgend seizoen richten op de jongere voetballers op Varkenoord.
‘Ik ben niet het type trainer gebleken dat voor een beloftenelftal moet staan’, zei Verheijen over zijn besluit. ‘Ik heb dit jaar veel geleerd, heb mezelf ontwikkeld op het gebied van flexibiliteit en improvisatie, maar ik ben meer een man van de vaste groep. Ik ben erg blij dat ik dit seizoen heb meegepikt.’
Vrijdag sluit Verheijen aan bij het Russische nationale team. Als assistent van Guus Hiddink is hij actief op het Europees kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland.
Van de officiele site... blijft dus wel bij Feye :?
Mijn berichten van Varkenoord waren anders.Ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben dat hij blijft.Als Hiddink je vraagt kan je wel iets
|
|
|
Ambtenaar Ballenjongen
Uit: 010 Vak: Stadiontribune - UU Posts: 27 Reg.: 10 maart 2008 | Ik neem het terug. 
|
|
|
BesiktasJk Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 110 Reg.: 5 mei 2005 | Vandaag deed Sanny Monteiro mee met het eerste tegen Alphense boys. Hij sluit volgens de officiele website volgend jaar aan bij jong Feyenoord. Iemand een idee, waar ik hem van moet kennen? 
|
|
|
guzzie Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - Business seats Posts: 742 Reg.: 5 augustus 2003 | Komt van Leonidas.
Ik neem aan dat hij net als Stefan Toonen (nieuwe keeper komend seizoen voor 2e elftal) een contract tekent voor 1 jaar op amateurbasis.
|
|
|
guzzie Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - Business seats Posts: 742 Reg.: 5 augustus 2003 | Koenders hoopvol over herstel
CUIJK - Het gaat de goede kant op met de revalidatie van de Cuijkse voetballer Dennis Koenders. De negentienjarige spits van Feyenoord raakte bijna een jaar geleden geblesseerd aan zijn knie en kan eindelijk weer vooruit kijken.
"Zelf hoop ik dat ik over een half jaar weer kan spelen. Mijn rentree zou iets eerder kunnen zijn, maar ook iets later. De knie is gewoon weer goed, het gaat beter dan het de afgelopen maanden was. Dat voel ik. Alleen de zenuw is nog niet hersteld van de klap. Maar dat kan nog altijd gebeuren."
Ondertussen heeft de Brabander vanuit het Rotterdamse niets dan lovende berichten vernomen. "Ze zijn érg te spreken over mijn instelling" , zegt Koenders. "Ik heb de afgelopen maanden hard gewerkt aan mijn herstel en dacht niet aan opgeven. Zelfs toen de dokter vertelde dat het wel eens einde loopbaan zou kunnen zijn, ben ik blijven knokken. Zoeken op internet naar andere manieren om te herstellen, dat soort dingen. Dat harde werken kunnen ze, zeker in Rotterdam natuurlijk, wel waarderen. Die positieve berichten zijn voor mij een opsteker."
http://www.gelderlander.nl/sport/voetbalmaasland/3134385/Koenders-hoopvol-over-herstel.ece
|
|
|
FeyenoordB!tch Ballenjongen
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - V Posts: 1 Reg.: 28 februari 2008 | Bedankt voor dit schema!
quote: Sven010 schreef:
Competitie schema
28-07-2007 Oefen: Flakkees XI - Jong Feyenoord
04-08-2007 Oefen: Westlandia XI - Jong Feyenoord
13-08-2007 Oefen: Smitshoek - Jong Feyenoord
27-08-2007 Beker: Jong Excelsior - Jong Feyenoord
03-09-2007 Comp: Jong Fc Den Bosch - Jong Feyenoord
10-09-2007 Beker: Jong Feyenoord - Jong Fc Haarlem
18-09-2007 Comp: Jong Feyenoord - Jong Eindhoven
25-09-2007 Oefen: Fc Lienden - Jong Feyenoord
01-10-2007 Comp: Jong MVV - Jong Feyenoord
08-10-2007 Comp: Jong Feyenoord - Jong VVV