| Poster | | Topic: Jong Feyenoord 2007/2008 |  |
|
Samsung Jeugdspeler
Uit: Rotterdam zuid Vak: - Posts: 36 Reg.: 30 oktober 2007 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Eindstand 1-1 in een draak van een wedstrijd.Feyenoord kwam in de slotfase goed weg,Roda verprutste een paar goede kansen.Poldervaart is niet geblesseerd uitgevallen maar mocht maar 20 minuten spelen
Het was sowieso overduidelijk dat Poldervaart niet geblesseerd het veld verliet. Hij liep rustig het veld uit, gaf iedereen een hand en maakte nog meters achter het doel van de tegenstander om uit te lopen. Beetje jammer dat je hem voor de zoveelste keer in een negatief daglicht plaatst.
Trouwens een flinke pluim naar de supporters vereniging die flink uit pakte voor de wedstrijd. Waarschijnlijk uit eigen zak betaalt. Bracht een zeer leuke sfeer op Varkenoord. Top!!
Verder leuk voor Van Leeuwen dat hij weer minuten heeft kunnen maken!
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: Samsung schreef:
(...)
Het was sowieso overduidelijk dat Poldervaart niet geblesseerd het veld verliet. Hij liep rustig het veld uit, gaf iedereen een hand en maakte nog meters achter het doel van de tegenstander om uit te lopen. Beetje jammer dat je hem voor de zoveelste keer in een negatief daglicht plaatst.
Trouwens een flinke pluim naar de supporters vereniging die flink uit pakte voor de wedstrijd. Waarschijnlijk uit eigen zak betaalt. Bracht een zeer leuke sfeer op Varkenoord. Top!!
Verder leuk voor Van Leeuwen dat hij weer minuten heeft kunnen maken!
Mijn bron meldde per SMS dat Poldervaart na 20 minuten was vervangen.Kan je dan mijn gedachte volgen dat hij geblesseerd was geraakt.Later per telefoon werd mij duidelijkdat Poldervaart maar 20 minuten mocht spelen en een lange cooling down heeft gedaan.Is niet nagatiefs aan.Het blijft een feit dat Poldervaart een blessure gevoelige jongen is,net als Vincken.Maar zie niets liever dan beiden in Feyenoord1,laat dat duidelijk zijn.Ook van Leeuwen en Waisapy na zeer lange tijd weer op het veld.
|
|
|
Samsung Jeugdspeler
quote: varkenoord schreef:
(...)
Mijn bron meldde per SMS dat Poldervaart na 20 minuten was vervangen.Kan je dan mijn gedachte volgen dat hij geblesseerd was geraakt.Later per telefoon werd mij duidelijkdat Poldervaart maar 20 minuten mocht spelen en een lange cooling down heeft gedaan.Is niet nagatiefs aan.Het blijft een feit dat Poldervaart een blessure gevoelige jongen is,net als Vincken.Maar zie niets liever dan beiden in Feyenoord1,laat dat duidelijk zijn.Ook van Leeuwen en Waisapy na zeer lange tijd weer op het veld.
Ok, dan snap ik het beter. Al vind ik wel dat je niet dingen moet gaan posten als je het zelf niet hebt gezien. Vooral jij niet. Er komen weinig Feyenoord supporters kijken naar Jong Feyenoord en vele nemen uitspraken van jou direct voor waarheid aan omdat jij op dit forum te bekend staat als een jeugdkenner samen met Feyenoord Naaldwijk en John de analist
|
|
|
geraldo di basta Nationale topspeler
Uit: krimpen aan den ijssel Vak: Olympiatribune - DD Posts: 842 Reg.: 15 februari 2003 | Waarom mocht Poldervaart maar 20 minuten spelen dan ?
Zit hij bij de selctie zondag ?
Hoe oud is die jongen eigenlijk ?
|
|
|
Samsung Jeugdspeler
quote: geraldo di basta schreef:
Waarom mocht Poldervaart maar 20 minuten spelen dan ?
Zit hij bij de selctie zondag ?
Hoe oud is die jongen eigenlijk ?
Poldervaart speelde 30 a 35 minuten. Heeft eind februari een spierblessure opgelopen en maakte afgelopen dinsdag zijn rentree. Later bleek dat hij nog geen halve wedstrijd mocht spelen van de medische staf, maar doordat er meerdere spelers waren die maar een aantal minuten mochten spelen werd Poldervaart in de rust gebracht en ging hij er vlak voor tijd uit voor Waisapy. Daarna deed hij nog en Cooling Down.
Ik hoop dat Poldervaart volgend jaar vast bij de selectie komt onder Verbeek. Zeer goede speler! Zit zondag zeker niet bij de selectie om je vraag te beantwoorden.
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1501 Reg.: 23 september 2002 | Tot vanavond!
Vanavond staat om 18.30u in stadion De Braak de kampioenswedstrijd van Jong Feyenoord op het programma. Tegenstander van vanavond is hekkensluiter Jong Helmond Sport. Wanneer Jong Feyenoord vanavond zijn wedstrijd wint, kan het zich officiëel kampioen van de Beloften Eerste Divisie noemen. Bij een eventueel verlies of gelijkspel is Jong Feyenoord afhankelijk van concurrent Jong Top Oss dat op hun beurt dan zou moeten verliezen van Jong Fortuna Sittard om tóch de titel mee naar Rotterdamte nemen.
Mocht Feyenoord vanavond de titel veilig stellen heeft het tevens promotie naar de Beloften Eredivisie afgedwongen, waar het na één seizoen van afwezigheid weer naar zal terugkeren.
Wij roepen iedere Feyenoordsupporter op om vanavond naar stadion De Braak te komen en onze club naar de titel te schreeuwen. Wanneer en hoe het team van trainer Raymond Verheijen na afloop gehuldigd zal worden is op dit moment nog niet bekend.
Aanvang: 18.30u
Toegang: Gratis
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1501 Reg.: 23 september 2002 | Tot vanavond!
Vanavond staat om 18.30u in stadion De Braak de kampioenswedstrijd van Jong Feyenoord op het programma. Tegenstander van vanavond is hekkensluiter Jong Helmond Sport. Wanneer Jong Feyenoord vanavond zijn wedstrijd wint, kan het zich officiëel kampioen van de Beloften Eerste Divisie noemen. Bij een eventueel verlies of gelijkspel is Jong Feyenoord afhankelijk van concurrent Jong Top Oss dat op hun beurt dan zou moeten verliezen van Jong Fortuna Sittard om tóch de titel mee naar Rotterdamte nemen.
Mocht Feyenoord vanavond de titel veilig stellen heeft het tevens promotie naar de Beloften Eredivisie afgedwongen, waar het na één seizoen van afwezigheid weer naar zal terugkeren.
Wij roepen iedere Feyenoordsupporter op om vanavond naar stadion De Braak te komen en onze club naar de titel te schreeuwen. Wanneer en hoe het team van trainer Raymond Verheijen na afloop gehuldigd zal worden is op dit moment nog niet bekend.
|
|
|
JeroenKuip Jeugdspeler
Vak: Maastribune - W1 Posts: 31 Reg.: 13 mei 2006 |
quote: BrightSideOfLife schreef:
Tot vanavond!
3x
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 | Jong Top Oss, Jong Helmond... Waar hebben we het in hemelsnaam over 
|
|
|
Serrie Jeugdspeler
Uit: nijkerk Vak: - Posts: 30 Reg.: 7 juli 2003 |
quote: El Jefecito schreef:
Jong Top Oss, Jong Helmond... Waar hebben we het in hemelsnaam over 
de realiteit
|
|
|
FRdam08 Ballenjongen
Vak: - Posts: 17 Reg.: 18 januari 2008 | Iemand die vanavond de stand bij kan houden van Jong Helmond - Jong Feyenoord?
come on jong 
|
|
|
Patrick017 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 662 Reg.: 22 februari 2006 | |
|
FR_evermore Vedette
Vak: - Posts: 1227 Reg.: 8 februari 2003 | 1-1 nu
[Dit bericht is veranderd door FR_evermore (op 14 april 2008 20:10:51).]
|
|
|
FRdam08 Ballenjongen
Vak: - Posts: 17 Reg.: 18 januari 2008 | |
|
FR_evermore Vedette
Vak: - Posts: 1227 Reg.: 8 februari 2003 | |
|
Patrick017 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 662 Reg.: 22 februari 2006 | |
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
FR_evermore Vedette
Vak: - Posts: 1227 Reg.: 8 februari 2003 | ze moeten zich kapot schamen...
|
|
|
Robertoow Meervoudig international
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 713 Reg.: 16 mei 2003 | Beter thuis kampioen worden dachten ze waarschijnlijk 
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 | Wat een schande.. Jong Helmond.. 
|
|
|
Ambtenaar Ballenjongen
Uit: 010 Vak: Stadiontribune - UU Posts: 27 Reg.: 10 maart 2008 | Ik denk dat de druk van het kampioen worden teveel op hun schouders lag. Ze wilden allemaal te graag, dat zag je duidelijk.
Erg jammer, maar ze moeten de hoop niet opgeven.
Volgende week met 1-0 kampioen worden.
|
|
|
buck10 Lid 2e elftal
Uit: Gemert Vak: Olympiatribune - D Posts: 155 Reg.: 7 augustus 2004 |
quote: Ambtenaar schreef:
Ik denk dat de druk van het kampioen worden teveel op hun schouders lag. Ze wilden allemaal te graag, dat zag je duidelijk.
Erg jammer, maar ze moeten de hoop niet opgeven.
Volgende week met 1-0 kampioen worden.
Ik geloof helemaal niet in druk, ze begonnen gewoon te slap aan deze partij.Als ze de 1e helft net zo gespeeld hadden als de 2e, was deze wedstrijd in een royale overwinning geeindigd.Volgens mij had het meer met gemakzucht te maken, maar ja wat wil je tegen de nummer laatst die thuis geloof ik nog niet 1 overwinning geboekt had deze competitie.Mij bekroop tijdens de 1e helft bijna hetzelfde gevoel als in de kuip bij een wedstrijd van ons vaandelteam.Maar goed, het kampioenschap komt er volgende week wel aan.
|
|
|
kesteren1 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 54 Reg.: 17 juli 2007 | waarom speelde Pedro niet mee,geblesseerd?
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: kesteren1 schreef:
waarom speelde Pedro niet mee,geblesseerd?
De a jun spelen donderdag as.Ik denk dat daarom het aantal a jun zo beperkt mogelijk is gehouden.Ik dacht twee,Nelom en Pattinama.
|
|
|
kesteren1 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 54 Reg.: 17 juli 2007 | |
|
|