| Poster | | Topic: Jong Feyenoord 2007/2008 |  |
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 | Voor de rust jong Feyenoord met collen,Pardo ,Saidien als beste speler Timon van Leeuwen en na de rust De A jun met weer Collen en Pardo,heeft met 2-0 gewonnen van het flakkeese elftal.Doelpunten Feyenoord 2 maal Collen,die als aanvaller speelde
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1501 Reg.: 23 september 2002 | Hmmm..."voordeel" van de degradatie is dat er nu een leuk aantal uitwedstrijden zijn hier in de buurt. Ik ga eens vaker kijken...
|
|
|
sander.com Vedette
Uit: Den Haag Vak: Stadiontribune - RR Posts: 1280 Reg.: 14 februari 2005 | Twee Ajax Marokkanen: één bleef, de ander naar Feyenoord
Jong Ajax had dit seizoen eigenlijk een Marokkaanse aanval moeten hebben. Chakib Tayeb tekende in mei een nieuw contract, maar Moustafa El Kabir vertrok vlak voor het eind van vorig seizoen naar aartsvijand Feyenoord. Weer een ‘moeilijke speler’ die naar de concurrentie overloopt. “Mijn Ajax-hart blijft kloppen hoor”, vergoelijkt hij de opmerkelijke overstap.
Bijna twee weken geleden begon Jong Ajax aan de voorbereiding op het komende sizoen. Er hadden twee Marokkaanse talenten bij die eerste training moeten staan, maar slechts eentje 'overleefde' de voetbalzomer. Chakib Tayeb was één van de spelers van Jong Ajax die aan het eind van het seizoen een nieuw contract aangeboden kreeg. Het duurde nogal lang voordat hij een nieuwe verbintenis met Ajax kon tekenen. De prestaties op het veld waren daar mede debet aan. De linksbuiten stond regelmatig in de spits en daar hoort hij niet thuis, vindt hij zelf. Dat hij toch mag blijven, verbaast hem. “Ja, voor mij zelf was het een verrassing. Ik heb best wel goed gepresteerd, ondanks dat het niet mijn favoriete positie was. Ik was al met mijn hoofd bij een andere club. Ik zou stage lopen bij NEC en andere clubs. Er was niet zoveel concrete interesse, omdat ik niet zo heel veel speelde. Dus ja, ik was wel verbaasd dat ik toch een nieuw contract kreeg.” Chakib is geen spits. “Ik heb wel wat ervaring, maar eigenlijk hoor ik daar niet.” In januari vertelde hij dat hij moeite had met het werk op die plek, maar zolang hij een vrije rol heeft en van links naar rechts in de aanval kan bewegen gaat het nog heel aardig. Het is de volgers van de Ajax-jeugd allang duidelijk dat Tayeb beter rendeert over links. “Ik speel, dan is alles goed. Volgend jaar hoop ik linksbuiten te spelen, dan komt alles goed. Ik zie het contract als een nieuwe kans.”
Er zijn voorlopig verder geen echte spitsen bij Jong Ajax. Martin van Geel ontkende in mei tegenover highlow.nl dat er een nieuwe spits gezocht wordt. Toch hebben de beloftes - getuige hun moeite met scoren de laatste twee seizoenen - een echte topschutter nodig. Volgens de technisch directeur moeten Stanton Lewis en Marvin Hasselbaink die plek opvullen. Eigenlijk was Moustafa El Kabir voorbestemd op die plek te gaan spelen, Jong Ajax' tweede Marokkaan uit dit verhaal. De A-junior zou doorschuiven uit de A1, maar vluchtte vlak voor het verstrijken van de competitie naar Feyenoord. Volgens de talentvolle Marokkaan omdat hij problemen had met A1-trainer Sonny Silooy, of eigenlijk was het andersom. “Ik werd niet serieus genomen”, vertelde El Kabir. “Als ik iets vond, draaide de trainer er net zo lang om heen, tot hij zich die mening eigen maakte en mij negeerde. Ik werd gewoon getreiterd.” Hij was gewoon een lastige jongen, noemde zaakwaarnemer Sjaak Swart zijn pupil onlangs tegen highlow.nl. Moussie is vertrokken naar Ajax, maar beweert dat zijn hart nog immer openstaat voor Ajax. “Clubliefde bestaat niet meer,” vindt Swart, “anders ga je niet naar Feyenoord!” Er zijn er in het verleden meer lastige spelers vertrokken bij Ajax en ook daarvan gingen er een aantal richting De Kuip. El Kabir is niet blij met zijn overgang, maar koestert geen rancune tegen de club, alleen tegen Silooy. “Ik blijf Ajacied”, zegt hij zelf, “wie weet kom ik ooit nog terug. Mijn Ajax-hart blijft kloppen hoor.”
Lekker zo'n speler bij jong Feyenoord 
|
|
|
EOD Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2088 Reg.: 2 maart 2006 |
quote: sander.com schreef:
Nou die maakt zich meteen al niet populair....
|
|
|
echte critiche Internationale topspeler
quote: EOD schreef:
(...)
Nou die maakt zich meteen al niet populair....
bij de types op de tribune alla buijs niet nee, ik heb er geen problemen mee.
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2404 Reg.: 5 februari 2003 |
quote: echte critiche schreef:
(...)
bij de types op de tribune alla buijs niet nee, ik heb er geen problemen mee.
Wat een onzin zeg. Dit is echt een heel ander geval. Hij zegt gewoon dat hij Ajacied is. Ik ben helemaal niet zo Ajax minded, maar dit kan gewoon niet. Je speelt nu bij een andere club (aartsrivaal), en dan moet je dat gewoon niet zeggen. En dan maakt het voor mij niet uit van welke club hij komt, al ligt Ajax gevoeliger.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 | Feyenoorder El Kabir heeft nog steeds een Ajax-hart
--------------------------------------------------------------------------------
29 juli 2007
Jeugdspeler Moustafa El Kabir maakte enkele maanden geleden de overstap van Ajax naar Feyenoord. De Marokkaanse aanvaller vertrok uit Amsterdam omdat hij daar als lastige jongen werd gezien. Bij de aartsrivaal hoopt hij op sportieve revanche, al blijft hij warme gevoelens koesteren voor Ajax. "Mijn Ajax-hart blijft kloppen hoor", zegt El Kabir op de website Highlow.nl.
Bij Ajax speelde de spits in de A1. De bedoeling was dat hij doorgeschoven zou worden naar het beloftenelftal. Volgens El Kabir had trainer Sonny Silooy veel moeite met zijn gedrag. "Ik werd niet serieus genomen. Als ik iets vond, draaide de trainer er net zo lang omheen tot hij zich die mening eigen maakte en mij negeerde. Ik werd gewoon getreiterd."
Het talent baalt ervan dat hij noodgedwongen moest vertrekken uit de Ajax-jeugd. Hij koestert echter geen rancune tegen de Amsterdamse club, alleen tegen Silooy. "Ik blijf Ajacied. Wie weet kom ik ooit nog terug."
Dom, dom zulke uitspraken en dit soort spelers horen niet op Zuid .,
|
|
|
jezus christus Vedette
Vak: - Posts: 2309 Reg.: 18 september 2004 |
quote: sander.com schreef:
Twee Ajax Marokkanen: één ble ..<knip... cune tegen de club, alleen tegen Silooy. “Ik blijf Ajacied”, zegt hij zelf, “wie weet kom ik ooit nog terug. Mijn Ajax-hart blijft kloppen hoor.”
goed koken, laag op zijn rug hangen en de honden los laten... 
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 | Ruststand tegen Flakkeeselftal 0-2 waaronder door een goal van mijn favo Hagary!
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Opoku schreef:
Ruststand tegen Flakkeeselftal 0-2 waaronder door een goal van mijn favo Hagary!
Volgens mij is het Westlands Elftal(???)
|
|
|
FeyenoordNaaldwijk Bankzitter Winnaar Feyenoord Netwerk Battle 2007
Vak: Olympiatribune - B Posts: 205 Reg.: 1 augustus 2004 | Westlands elftal-Feyenoord[beloften] 1-2 rust 0-2
Opstelling;Bart v.d.Beek,Sefanja Davids,Karim Saidi,Omer Ozcelik,Jerson Anes Ribeiro [46 min.Mustafa testspeler Nigeria],Timon van Leeuwen,Timothy Derijck,Pieter Collen,Mitchell Schet[60 min.Norichio Nieveld],Hanne Hagary [46 min.Daniel testspeler Nigeria],Jeffrey Raghoebar[46 min Leroy Fer.
Doelpunten Hanne Hagary,intikkertje,Timon van Leeuwen alletwee na goed voorbereidend werk van Schet,die overigens nog een prachtige kans miste.
Na rust rommelige wedstrijd.Voor rust redelijk.
In 89e minuut na aktie Fer schot op paal.
|
|
|
FRANCESCOLI International
Vak: - Posts: 617 Reg.: 29 juni 2004 |
quote: FeyenoordNaaldwijk schreef:
Westlands elftal-Feyenoord[beloften] 1-2 rust 0-2
Opstelling;Bart v.d.Beek,Sefanja Davids,Karim Saidi,Omer Ozcelik,Jerson Anes Ribeiro [46 min.Mustafa testspeler Nigeria],Timon van Leeuwen,Timothy Derijck,Pieter Collen,Mitchell Schet[60 min.Norichio Nieveld],Hanne Hagary [46 min.Daniel testspeler Nigeria],Jeffrey Raghoebar[46 min Leroy Fer.
Doelpunten Hanne Hagary,intikkertje,Timon van Leeuwen alletwee na goed voorbereidend werk van Schet,die overigens nog een prachtige kans miste.
Na rust rommelige wedstrijd.Voor rust redelijk.
In 89e minuut na aktie Fer schot op paal.
Drama gister. Voor de rust matig, na de rust helemaal niks. Pieter Collen, rechtsbuiten, maakte er helemaal een potje van. Kom dan niet! Hij en Derijck stonden de eerste helft op het mioddenveld alleen maar dicht bij de spitsen ballen af te wachten. Opbouw drama. Doorschuiven, ho maar!
Linksbuiten van het 2e in de eerste helft hadden ze in Afrika gescout geloof ik. Woog niet meer dan 30 kg en als ie achter de cornervlag ging staan zag je hem niet meer.
Trainer ook niks. Heb er de hele wedstrijd in de buurt gestaan en er kwam weinig zinnigs uit. Spelers die opvielen waren Timon van Leeuwen (aanvoerder), die er nog wat van probeerde te maken en Mitchel Schet (zeker 1e helft) die wel mazzel had dat ie tegen een middenvelder stond die back werd gezet. Profiteerde daar goed van. De 2 doelpunten kwamen via hem.
Nigeriaanse testspelers zo snel mogelijk weer naar huis sturen.
Na het hele verhaal over het maken van een echte groep van feyenoord 2 sloeg dit helemaal nergens op. 4 selectiespelers die er geen zin in hebben, invallers uit de A. Feyenoord 2 krijgt het zo moeilijk om uit de 1e divisie te komen!
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 | Jong Feyenoord heeft tegen rkhvv gespeeld uit Huissen gld,de met 10-1 gewonnen wedstrijd vermeldde een doelpunten maker met een poolse naam,woijek Machec.Kent iemand deze speler
|
|
|
Vin Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 3517 Reg.: 2 juli 2004 | Iemand een idee welke opstelling Feyenoord gister heeft gespeeld tegen RKHVV?
|
|
|
vhooijdonk Bankzitter
Vak: - Posts: 208 Reg.: 24 januari 2006 | mulder,collen,buijs,ozcelik,davids middenveld: wijnaldum,van leeuwen,anes ribeiro en lensky: aanval: biseswar en schet
|
|
|
Sven010 Talent
Uit: Barendracht Vak: - Posts: 86 Reg.: 9 maart 2007 |
quote: varkenoord schreef:
Jong Feyenoord heeft tegen rkhvv gespeeld uit Huissen gld,de met 10-1 gewonnen wedstrijd vermeldde een doelpunten maker met een poolse naam,woijek Machec.Kent iemand deze speler
Is sinds deze week op stage.
quote: mulder,collen,buijs,ozcelik,davids middenveld: wijnaldum,van leeuwen,anes ribeiro en lensky: aanval: biseswar en schet
Heeft Biseswar niet gescoord? Weet iemand hoe hij heeft gespeeld?
|
|
|
GlorieJaren Lid 2e elftal
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 165 Reg.: 25 juli 2006 | Iemand meer informatie over deze speler :
Timon van Leeuwen
Potentieel voor het eerste ??
Alvast bedankt
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1501 Reg.: 23 september 2002 | Jong Feyenoord heeft dinsdagavond met grote cijfers de oefenwedstrijd tegen RKHVV Huissen gewonnen: 1-10. De amateurs, die uitkomen in de eerste klasse, werden in de slotfase naar een grote nederlaag gespeeld. Mitchell Schet vertolkte in de slotminuten de hoofdrol door de laatste vier Rotterdamse treffers voor zijn rekening te nemen.
De andere doelpunten kwamen op naam van stagespeler Vochek Machek (2x), Jerson Anes Ribeiro, Timon van Leeuwen, Sebastián Pardo en Jacob Lensky. RKHVV maakte bij een 0-3 achterstand de enige treffer en tekende daarmee meteen voor de ruststand.
|
|
|
Sven010 Talent
Uit: Barendracht Vak: - Posts: 86 Reg.: 9 maart 2007 |
quote: GlorieJaren schreef:
Iemand meer informatie over deze speler :
Timon van Leeuwen
Alvast bedankt
Normaliter zeker potentieel 1e! Van Leeuwen en Poldervaart waren altijd de beste voetballers uit de jeugdopleding samen met De Guzman. Ze wonnen ook altijd veel persoonlijke prijzen op toernooien waar ze speelden. Echter door pech en blessures zijn ze nog niet gearriveerd. Van Leeuwen had helemaal pech. Hij is er bijna 16 maanden uitgeweest door een kruisbandblessure!! Het is even afwachten of hij zn oude niveau kan halen, dat weet je natuurlijk nooit na zo’n lange tijd. Ik vind Van Leeuwen en Poldervaart veel betere spelers dan de spelers die de laatste tijd zijn doorgebroken bij Feyenoord. Ik hoop dat dit hun jaar wordt. Toen ik deze topic opende noemde ik Van Leeuwen al samen met Poldervaart en Biseswar als de smaakmakers!
|
|
|
Vin Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 3517 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: varkenoord schreef:
Jong Feyenoord heeft tegen rkhvv gespeeld uit Huissen gld,de met 10-1 gewonnen wedstrijd vermeldde een doelpunten maker met een poolse naam,woijek Machec.Kent iemand deze speler
Ik weet dat die van Pizza's houd en van Robbie Williams en U2
Hij is 1.78meter en weegt 58kg.
Het is een middenvelder(denk een nummer 10).
|
|
|
FeyenoordNaaldwijk Bankzitter Winnaar Feyenoord Netwerk Battle 2007
Vak: Olympiatribune - B Posts: 205 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: GlorieJaren schreef:
Iemand meer informatie over deze speler :
Timon van Leeuwen
Alvast bedankt
Timon van Leeuwen komt van U.V.S. uit Leiden en speelt al sinds 1998-1999 bij Feyenoord.
Uitstekende middenvelder,maar seizoen 2005-2006 en 2006-2007 gemist door blessure.
Afwachten hoe hij zich het komende seizoen ontwikkeld.
Speelde al in seizoen 2004-2005 in Jong Feyenoord,
|
|
|
paulie007 Internationale topspeler
Uit: brabant Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 1000 Reg.: 24 juli 2003 |
quote: Vin schreef:
(...)
Ik weet dat die van Pizza's houd en van Robbie Williams en U2
Hij is 1.78meter en weegt 58kg.
Het is een middenvelder(denk een nummer 10).
hij houdt van pizza en weegt 58kg Hier klopt iets niet. Light-pizza?
Snel op dieet dat mager schraminkel!! Een scheet en hij ligt om 
[Dit bericht is veranderd door paulie007 (op 8 augustus 2007 20:15:16).]
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1501 Reg.: 23 september 2002 |
quote: FeyenoordNaaldwijk schreef:
Timon van Leeuwen komt van U.V.S. uit Leiden en speelt al sinds 1998-1999 bij Feyenoord.
Uitstekende middenvelder,maar seizoen 2005-2006 en 2006-2007 gemist door blessure.
Afwachten hoe hij zich het komende seizoen ontwikkeld.
Speelde al in seizoen 2004-2005 in Jong Feyenoord,
Speelt voor: Feyenoord A1
Positie: Middenvelder
Contract: Juli 2007
Geboorteplaats: Leiden
Geboortedatum: 6 september 1987
Timon van Leeuwen begon zijn carrière op zijn vijfde in Leiden bij de amateurclub UVS. Op zijn tiende maakte hij de overstap naar de Feyenoord D1 waarna hij de jeugd doorliep tot waar hij nu is gekomen. Zijn droom is natuurlijk om in De Kuip te mogen spelen maar hij heeft nog een lange weg te gaan.
...tip: Google... 
20-12-2004 TIMON VAN LEEUWEN TEKENT EERSTE PROFCONTRACT
Timon van Leeuwen heeft maandagmiddag zijn eerste profcontract bij Feyenoord ondertekend. Feyenoord legde de 17-jarige middenvelder van de A1 voor tweeënhalf jaar vast, met de optie voor nog twee jaar. Van Leeuwen speelt al zeven jaar bij Feyenoord, waar hij in de D1 startte. ‘Dit is een mooi moment voor me’, reageert de middenvelder. ‘Het voelt alsof ik een stap dichterbij het hoogste niveau ben gekomen.’
Van Leeuwen begon op zijn vijfde bij de Leidse amateurclub UVS, waarna hij op 10-jarige leeftijd bij Feyenoord kwam te spelen. ‘Een talentvolle speler uit de A-jeugd, die nu de kans krijgt om zich te bewijzen’, aldus technisch directeur Mark Wotte. Van Leeuwen droomt er zelf ooit van om in De Kuip te spelen. ‘Máár’, tempert hij te hoge verwachtingen, ‘ik heb natuurlijk nog een lange weg te gaan. Dat ik nu mijn eerste profcontract teken, voelt als een eerste stap. Ik hoop de komende jaren door te groeien om zo het betaalde voetbal in te gaan. En Feyenoord is natuurlijk mijn grootste droom.’
[Dit bericht is veranderd door BrightSideOfLife (op 8 augustus 2007 22:18:33).]
|
|
|
Vin Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 3517 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: paulie007 schreef:
(...)
hij houdt van pizza en weegt 58kg Hier klopt iets niet. Light-pizza?
Snel op dieet dat mager schraminkel!! Een scheet en hij ligt om 
Hij is inderdaad erg licht. Maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat die niet voetballen kan.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: BrightSideOfLife schreef:
(...)
Speelt voor: Feyenoord A1
Positie: Middenvelder
Contract: Juli 2007
Geboorteplaats: Leiden
Geboortedatum: 6 september 1987
Timon van Leeuwen begon zijn carrière op zijn vijfde in Leiden bij de amateurclub UVS. Op zijn tiende maakte hij de overstap naar de Feyenoord D1 waarna hij de jeugd doorliep tot waar hij nu is gekomen. Zijn droom is natuurlijk om in De Kuip te mogen spelen maar hij heeft nog een lange weg te gaan.
...tip: Google... 
20-12-2004 TIMON VAN LEEUWEN TEKENT EERSTE PROFCONTRACT
Timon van Leeuwen heeft maandagmiddag zijn eerste profcontract bij Feyenoord ondertekend. Feyenoord legde de 17-jarige middenvelder van de A1 voor tweeënhalf jaar vast, met de optie voor nog twee jaar. Van Leeuwen speelt al zeven jaar bij Feyenoord, waar hij in de D1 startte. ‘Dit is een mooi moment voor me’, reageert de middenvelder. ‘Het voelt alsof ik een stap dichterbij het hoogste niveau ben gekomen.’
Van Leeuwen begon op zijn vijfde bij de Leidse amateurclub UVS, waarna hij op 10-jarige leeftijd bij Feyenoord kwam te spelen. ‘Een talentvolle speler uit de A-jeugd, die nu de kans krijgt om zich te bewijzen’, aldus technisch directeur Mark Wotte. Van Leeuwen droomt er zelf ooit van om in De Kuip te spelen. ‘Máár’, tempert hij te hoge verwachtingen, ‘ik heb natuurlijk nog een lange weg te gaan. Dat ik nu mijn eerste profcontract teken, voelt als een eerste stap. Ik hoop de komende jaren door te groeien om zo het betaalde voetbal in te gaan. En Feyenoord is natuurlijk mijn grootste droom.’
Ik weet dat FeyenoordNaaldwijk niet hoeft te googelen.Heb je een vraag over de feyenoordjeugd,stel die aan hem.Eigen Archief
|
|
|
|