| Poster | | Topic: Jong Feyenoord 2007/2008 |  |
|
FRANCESCOLI International
Vak: - Posts: 617 Reg.: 29 juni 2004 |
quote: El Jefecito schreef:
Wat schandalig slecht. Tegen al die totodivisieclubs 
Gaat prima zo, liggen een straatlengte voor met voor het eerst sinds jaren (en dat was ook de bedoeling) een min of meer vast elftal van ALLEEN maar jonge gasten waar vrijwel NOOIT meer een gerenomeerde 1e elftal speler mee doet. Af en toe na een blessure Tiendalli en volgens mij MOls een keer. Als je dan zoals tegen VVV met die gastjes (en een aantal A spelers) een keer gelijk speelt, terwijl bij VVV de voorhoede bestond uit Soltani, Offrany en El Gaaouiri, dan hoeft dat niet per sé slecht te zijn.
De vraag is wel wie van dit elftal doorstroomt naar feyenoord 1, want als je goed genoeg bent zit je er al eiegenlijk bij zoals Fer, wijnaldum, lensky, mulder.
|
|
|
John_de_analist Aanstormend talent
Uit: rotterdam Vak: Marathontribune - EE Posts: 124 Reg.: 21 juli 2005 |
Zo slecht vind ik het niet. Ze hebben bijna alles gewonnen. Het voetbal is vaak niet om aan te zien, dat zeg ik wel eerlijk. De tegenstanders spelen vaak heel verdedigend als ze tegen feyenoord spelen. Ook spelen ze vaak met 1e elftal spelers. Afgelopen maandag was dat ook weer het geval tegen VVV.
Nu is het wel zo dat dit dan eerste elftalspelers uit de 1e divisie zijn(op Excelsior, VVV en Roda JC na) maar er lopen slechts een paar spelers met potentie in Jong Feyenoord. Dus zo groot is dat verschil niet. Dan vind ik dat ze het knap doen die jongens. Dat mag ook wel is gezegd worden.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
Jong feyenoord doet het prima.Tegen fysiek vaak veel sterkere tegenstanders die alleen maar komen om te verdedigen en schoppen,doet de piepjonge selektie het goed.Een aantal spelers speelt vaak op zaterdag in de A jeugd en mmandag weer,een aanslag op het fysiek.Jammer dat mensen die zeggen dat zij Feyenoorder zijn,niet op de hoogte zijn van zaken binnen Feyenoord en ongenuanceerde kritiek leveren.
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Jong feyenoord doet het prima.Tegen fysiek vaak veel sterkere tegenstanders die alleen maar komen om te verdedigen en schoppen,doet de piepjonge selektie het goed.Een aantal spelers speelt vaak op zaterdag in de A jeugd en mmandag weer,een aanslag op het fysiek.Jammer dat mensen die zeggen dat zij Feyenoorder zijn,niet op de hoogte zijn van zaken binnen Feyenoord en ongenuanceerde kritiek leveren.
Die kijken alleen naar uitslagen en het aantal doelpunten die gemaakt zijn en die ze tegen hebben gekregen.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: Patrick73 schreef:
(...)
Die kijken alleen naar uitslagen en het aantal doelpunten die gemaakt zijn en die ze tegen hebben gekregen.
Uiteindelijk wordt je daar wel op afgerekend! Bovendien vind ik dat de Feyenoord jeugd superieur moet zijn. Vergeet niet dat het niet het hoogste niveau is!
[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 5 maart 2008 15:37:35).]
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
(...)
Uiteindelijk wordt je daar wel op afgerekend! Bovendien vind ik dat de Feyenoord jeugd superieur moet zijn. Vergeet niet dat het niet het hoogste niveau is!
En juist omdat het Feyenoord is gaan die ploegen zich anders opstellen, dat zie je toch ook in oefenwedstrijden.
Ze gaan dan ineens veel harder spelen
|
|
|
FRANCESCOLI International
Vak: - Posts: 617 Reg.: 29 juni 2004 |
quote: Patrick73 schreef:
(...)
En juist omdat het Feyenoord is gaan die ploegen zich anders opstellen, dat zie je toch ook in oefenwedstrijden.
Ze gaan dan ineens veel harder spelen
Juist, en is het niet superieur genoeg dan als je 7 wedstrijden voor het einde 9 punten los staat terwijl feyenoords grootste talenten vele wedstrijden niet eens hebben meegedaan...
|
|
|
Nul-Tien Casual Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 688 Reg.: 13 mei 2004 |
(...)
Ik vind het toch behoorlijk superieur, als een ploeg die vaak voor een aanzienlijk deel uit A1-spelers bestaat, in zo'n fysieke competitie slechts 5 verliespunten heeft. De tegendoelpunten komen dit jaar vaak uit standaardsituaties. Voetballend komt de ploeg bijna nooit in de problemen is wat ik altijd zie.
In de jeugd word je overigens niet afgerekend op resultaten, juist doordat spelers vaker in een hoger elftal spelen dan waar ze qua leeftijd horen. Jong Feyenoord presteert dit seizoen naar behoren.
|
|
|
Kuytekind Internationale topspeler
Vak: - Posts: 903 Reg.: 23 juli 2003 |
quote: Nul-Tien Casual schreef:
(...)
Ik vind het toch behoorlijk superieur, als een ploeg die vaak voor een aanzienlijk deel uit A1-spelers bestaat, in zo'n fysieke competitie slechts 5 verliespunten heeft. De tegendoelpunten komen dit jaar vaak uit standaardsituaties. Voetballend komt de ploeg bijna nooit in de problemen is wat ik altijd zie.
In de jeugd word je overigens niet afgerekend op resultaten, juist doordat spelers vaker in een hoger elftal spelen dan waar ze qua leeftijd horen. Jong Feyenoord presteert dit seizoen naar behoren.
en er zijn genoeg voorbeelden van ploegen die onverwacht degraderen, waarvan je verwacht dat ze meteen terugpromoveren, die dan wegzakken, middenmoot spelen of zelfs doordegraderen, hellas verona in italie bijvoorbeeld...:
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=335569
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 | Daar gaan we weer ! de wedstrijd van jong is al bijna een uur afgelopen en nergens is iets te bekennen over de uitslag tegen RBC 
|
|
|
Leon_S.C.F. Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 |
quote: Opoku schreef:
Daar gaan we weer ! de wedstrijd van jong is al bijna een uur afgelopen en nergens is iets te bekennen over de uitslag tegen RBC 
Ik dacht dat die wedstrijd morgen wordt gespeeld. Er stond op Fr4ever dat die wedstrijd van 17 maart naar 11 maart werd vervroegd.
|
|
|
Ambtenaar Ballenjongen
Uit: 010 Vak: Stadiontribune - UU Posts: 27 Reg.: 10 maart 2008 |
quote: Leon_S.C.F. schreef:
(...)
Ik dacht dat die wedstrijd morgen wordt gespeeld. Er stond op Fr4ever dat die wedstrijd van 17 maart naar 11 maart werd vervroegd.
Ik heb gebeld gister: het wordt gewoon vandaag gespeeld (11.03.2008).
ik ben trouwens nieuw hier..
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: Ambtenaar schreef:
(...)
Ik heb gebeld gister: het wordt gewoon vandaag gespeeld (11.03.2008).
ik ben trouwens nieuw hier..
En je post 7 minuten te vroeg! 
|
|
|
Ambtenaar Ballenjongen
(...)
En je post 7 minuten te vroeg! 
Ik wist wel dat er flauwe grapjes over gemaakt zouden worden hahahaha heerlijk beroep heb ik 
|
|
|
varkenoord Vedette
quote: Leon_S.C.F. schreef:
(...)
Gewoon naar betrouwbare sites kijken,Feyenoord.nl bv.Die nu aangeeft dat jong Feyenoord vanavond is afgelast
[Dit bericht is veranderd door varkenoord (op 11 maart 2008 12:36:26).]
|
|
|
erik0107 Jeugdspeler
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: - Posts: 51 Reg.: 8 juli 2005 | (bla bla bla)
Op doel bij Jong FC Utrecht stond proefspeler Erik Cummins (nu nog Feyenoord). Hij wist al na drie minuten waar in Utrecht de netten hangen. Cummins had bij een inzet op de paal de pech dat een Japanse student er het dichtstbij stond en bekwaam inknikte. Bij de andere twee treffers was Cummins kansloos.
(bla bla bla)
bron: http://www.sportwereld.nl/voetbal/clubdossiers/fcutrecht/2128605/Alleen_Kruys_maakt_indruk_op_Kato.html
Dit was toch een best talentvolle keeper als ik jullie verhalen mocht horen? Snap dat er niet teveel keepers moeten zijn, maar is het logisch dat deze jongen wellicht vertrekt?
|
|
|
varkenoord Vedette
quote: erik0107 schreef:
(bla bla bla)
Op doel bij Jong FC Utrecht stond proefspeler Erik Cummins (nu nog Feyenoord). Hij wist al na drie minuten waar in Utrecht de netten hangen. Cummins had bij een inzet op de paal de pech dat een Japanse student er het dichtstbij stond en bekwaam inknikte. Bij de andere twee treffers was Cummins kansloos.
(bla bla bla)
bron: http://www.sportwereld.nl/voetbal/clubdossiers/fcutrecht/2128605/Alleen_Kruys_maakt_indruk_op_Kato.html
Dit was toch een best talentvolle keeper als ik jullie verhalen mocht horen? Snap dat er niet teveel keepers moeten zijn, maar is het logisch dat deze jongen wellicht vertrekt?
Ik vind hem de minste in het rijtje keepers achter Timmer
|
|
|
FeyenoordNaaldwijk Bankzitter Winnaar Feyenoord Netwerk Battle 2007
Vak: Olympiatribune - B Posts: 205 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: erik0107 schreef:
(bla bla bla)
(bla bla bla)
Heel logisch dat deze jongen vertrekt.
Geen toekomst bij Feyenoord
In de jeugd al twijfelachtig.
|
|
|
Nul-Tien Casual Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 688 Reg.: 13 mei 2004 |
quote: FeyenoordNaaldwijk schreef:
(...)Heel logisch dat deze jongen vertrekt.
Geen toekomst bij Feyenoord
In de jeugd al twijfelachtig.
Inderdaad, Lamprou is nu al beter (zowel op de lijn als voetballend) dan Cummins. Heel aardige gozer, maar bij Feyenoord heeft hij weinig perspectief.
|
|
|
guzzie Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - Business seats Posts: 742 Reg.: 5 augustus 2003 | Niet vreemd dat Cummins weggaat. De keeper heeft immers een aflopend contract en verliest de concurrentiestrijd tegen Torres, Mulder en Lamprou.
Welke jeugdcontracten lopen er nog meer af?
Volgens mij in ieder geval die van Dennis Koenders, Stefanja Davids, Jeffrey Raghoebar
en als de opties niet worden gelicht:
Michael Thé (optie 1 jaar), Hanne Hagary (optie 2 jaar), Norichio Nieveld (optie 2 jaar), Jerson Ribeiro (optie 2 jaar)
en Omer Ozcelik?
|
|
|
varkenoord Vedette
quote: guzzie schreef:
Niet vreemd dat Cummins weggaat. De keeper heeft immers een aflopend contract en verliest de concurrentiestrijd tegen Torres, Mulder en Lamprou.
Welke jeugdcontracten lopen er nog meer af?
Volgens mij in ieder geval die van Dennis Koenders, Stefanja Davids, Jeffrey Raghoebar
en als de opties niet worden gelicht:
Michael Thé (optie 1 jaar), Hanne Hagary (optie 2 jaar), Norichio Nieveld (optie 2 jaar), Jerson Ribeiro (optie 2 jaar)
en Omer Ozcelik?
Koenders heeft 1,5 wedstrijd gespeeld,geen oordeel over.Davids en Raghoebar en The en Day zouden van mij mogen vertrekken.Hagary en zeker Nieveld zou ik behouden bbij Ozcelik en ribeiro dikke twijfel
|
|
|
FRFORZA Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z2 Posts: 1000 Reg.: 17 april 2003 | Ik volg jong Feyenoord nauwelijks, loopt er hier niets rond dat als tijdelijke vervanging kan dienen voor Roy Makaay?
|
|
|
Ambtenaar Ballenjongen
quote: FRFORZA schreef:
Ik volg jong Feyenoord nauwelijks, loopt er hier niets rond dat als tijdelijke vervanging kan dienen voor Roy Makaay?
Nee, tenzij Van Marwijk Hanne Hagary of Micheal The opstelt. Dat zijn de enige 'echte' spitsen in de jeugd van Feyenoord.
Verder heb je alleen mensen die om de spitsen heen spelen zoals Wattamaleo en Poldervaart.
|
|
|
snoeks Ballenjongen
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 31 Reg.: 7 augustus 2006 |
quote: Ambtenaar schreef:
(...)
Nee, tenzij Van Marwijk Hanne Hagary of Micheal The opstelt. Dat zijn de enige 'echte' spitsen in de jeugd van Feyenoord.
Verder heb je alleen mensen die om de spitsen heen spelen zoals Wattamaleo en Poldervaart.
Lijkt me logisch dat v Marwijk deze 2 spelers bij de selectie haalt , dan kunnen ze op de training laten zien of ze rijp zijn voor een debuut in het eerste
|
|
|
paulmillwall Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam Vak: Marathontribune - J Posts: 498 Reg.: 19 augustus 2004 | Ze spelen de komende weken 'gewoon' met Mols op de plaats van Makaay. Lee is ook weer fit en kan dus invallen, als Mols het niet meer volhoudt.
|
|
|
|