Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Jeugd & Satellietclubs
Jong Feyenoord 2007/2008
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 25 pagina's: « 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 25 »

Poster
Topic: Jong Feyenoord 2007/2008 
Administrator
Administrator

Vak: -
Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 21 januari 2008 om 19:16:56.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 21 januari 2008 om 19:55:50.       MSN: remon_kroes@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

0-2 Zonneveld. Wedstrijd beslist.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 21 januari 2008 om 20:02:05.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GreyHornet schreef:

0-2 Zonneveld. Wedstrijd beslist.

PSV heeft net iets (te) veel routine rondlopen denk ik
(is dan een mooie leerles geweest)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 21 januari 2008 om 20:18:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

0-3 schijvenaars
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrick73
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 21 januari 2008 om 20:18:11.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

0-3 in de 86e minuut door Schijvenaars
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
70ffL1n3
Internationale topspeler

Uit: Laarbeek
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 juni 2003
Gepost op 21 januari 2008 om 20:33:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem van Hanegem schreef:

(...)

PSV heeft net iets (te) veel routine rondlopen denk ik
(is dan een mooie leerles geweest)

Wauw, Zonneveld maakt het verschil. Dat ik dat nog kan meemaken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.309,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
alex1985
Ballenjongen

Reg.: 27 december 2006
Gepost op 21 januari 2008 om 21:27:07.         MSN: bod_the_undertaker@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bekijk hier de fotos van de wedstrijd:
http://www.feyenoordrotterdam.net/multimedia.php?pagina=jongfey-jongpsv
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
varkenoord
Vedette

Gepost op 21 januari 2008 om 22:13:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het doorhalen van Biseswar op het wedstrijdformulier en het bezoek van de technische staf van de graafschap vorige week bij de wedstrijd van jong Feyenoord,verbind ik aan elkaar.Biseswar naar de Graafschap dus.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 21 januari 2008 om 23:25:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een kansloze wedstrijd helaas. Jong PSV was op alle fronten beter dan wij.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
John_de_analist
Aanstormend talent

Uit: rotterdam
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 21 juli 2005
Gepost op 22 januari 2008 om 11:04:02.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomassio schreef:

Ik meende dat een jeugdkenner zei dat Poldervaart na de winterstop aan zou sluiten bij het eerste?

Heeft mede te maken met het gedwongen vertrek van Biseswar. Biseswar is momenteel nog niet weg. Zijn vertrek zal waarschijnlijk pas in de laatste dagen van de transferperiode worden bekend gemaakt (29,30,31 januari).

quote:
Wanneer geeft Bert Poldervaart eens een kans. Je neme met hem toch niet veel risico. Nu spelen ze helemaal met niemand voorin. Komop Bert geef die jonge gasten eenkans.
Ik denk dat Poldervaart op zijn posities zeker een meerwaarde kan leveren aan het huidige Feyenoord. Is een supersnelle flankspeler met veel overzicht een brengt constant dreiging met zijn acties. Dit heeft Feyenoord nodig, want Lee (sorry dat ik het zeg)bakt er niet veel van.

Over de wedstrijd zelf:

PSV was inderdaad veel beter(speelde ook met 1e elftal spelers). Poldervaart maakte in de tweede minuut gelijk een mooie actie waarin hij drie tegenstanders voorbij ging. Hij legde de bal zo klaar voor The. The scoorde echter niet. later kreeg The nog een grote kans. Feyenoord speelde in aan andere opstelling dan normaal. Jordy Buijs speelde op het middenveld en Kevin Wattamaleo zat weer op de bank. Lensky was afwezig vanwege een blessure en ook Vincken was weer afwezig. Er werd heel slecht gefloten. Er ontstond nog lichte comotie doordat Poldervaart keihard op zijn hoofd werd geschopt in de 70e minuut. Dit was een 100% rode kaart. Hagary kwam er nog in voor The en zorgde voor veel meer balvastigheid voorin. Wijnaldum maakte nog bijna de 2-3 maar zijn harde schot werd tegengehouden door de keeper.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
varkenoord
Vedette

Gepost op 22 januari 2008 om 13:14:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een aardig arikel in sportweek over de Feyenoord jeugdopleiding deze week.
 Help mods!
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 22 januari 2008 om 18:13:25.       MSN: remon_kroes@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoe deed J.Buijs het eigenlijk op het middenveld?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Vizzup
Bankzitter

Reg.: 11 september 2005
Gepost op 22 januari 2008 om 18:19:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

@ John_de_analist

Die poldevaart bakte er helemaal niks van gisteren dus wat mij betreft net zo goed als lee!

Feyenoord is bijna geen moment geaarlijk geweest, wijnaldum was wel goed, maar alleen kan je het niet af daarom is het een team sport en feyenoord werd gewoon afgetroeft op het middenveld, en spitsen euhm speelde feyenoord eigelijk wel met spitsen..? jaa.. niet gezien!
 Help mods!
Sjefkoning
Jeugdspeler

Uit: Eindhoven
Reg.: 3 maart 2002
Gepost op 22 januari 2008 om 18:22:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voor de liefhebbers een samenvatting van de wedstrijd:

http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5589
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Jeroenkuip
Nationale topspeler

Reg.: 16 mei 2006
Gepost op 22 januari 2008 om 18:46:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Brrr wat een accent heeft die commentator zegt, erger me echt kapot aan die 'zachte ggg' van die gast!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.368,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
guzzie
Nationale topspeler

Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 22 januari 2008 om 20:14:22.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hey varkenoord, wat staat er zo ongeveer in dat artikel over de jeugd? want om nou de sportweek aan te schaffen..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.480,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
varkenoord
Vedette

Gepost op 22 januari 2008 om 20:33:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
guzzie schreef:

Hey varkenoord, wat staat er zo ongeveer in dat artikel over de jeugd? want om nou de sportweek aan te schaffen..

Als je een plaatsje in de bussinesseats kan betealen kan die 2.50 voor sportweek er wel af
 Help mods!
De Sigaar
Vedette

Gepost op 22 januari 2008 om 23:20:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
guzzie schreef:

Gewoon kopen. Het is echt de moeite van het lezen waard. Die 2.50 euro is het echt wel waard. Ik ga het hier niet over de inhoud hebben. Lees zelf maar.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
varkenoord
Vedette

Gepost op 23 januari 2008 om 12:58:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

Een kansloze wedstrijd helaas. Jong PSV was op alle fronten beter dan wij.

Jammer dat je niet komt met een mening over bv Leroy Fer ,Buys enz.
 Help mods!
Vizzup
Bankzitter

Gepost op 23 januari 2008 om 20:31:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)

Jezus welke wedstrijd heb jij zitte kijken FER werd uitgespeelt vierkant !!!!!
 Help mods!
varkenoord
Vedette

Gepost op 23 januari 2008 om 20:42:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vizzup schreef:

(...)

Jezus welke wedstrijd heb jij zitte kijken FER werd uitgespeelt vierkant !!!!!

Ik heb deze wedstrijd niet gezien.Mag toch vragen naar de mening van iemand die op zijn zachts gezegd een eigen mening heeft.Mijn voornaam is geen jezus hoor,maar mohammed
 Help mods!
De Sigaar
Vedette

Gepost op 23 januari 2008 om 21:39:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)

Waarom zou ik? Jong-Feyenoord werd overklast door Jong-PSV. Ik heb er geen behoefte aan dit op te hangen aan individuele spelers in dit geval. Wel heb ik gezien, en niet alleen afgelopen maandag, dat Fer en Jordi Buijs me uitstekend bevallen en in de toekomst best wat kunnen betekenen voor Feyenoord 1. Ik vind dat Fer daar zelfs al min of meer klaar voor is. Gezien alle blessures die er nu zijn zie ik Fer wel speelminuten krijgen morgen tegen FC Twente.
 Help mods!
varkenoord
Vedette

Gepost op 24 januari 2008 om 12:29:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)Waarom zou ik? Jong-Feyenoord werd overklast door Jong-PSV. Ik heb er geen behoefte aan dit op te hangen aan individuele spelers in dit geval. Wel heb ik gezien, en niet alleen afgelopen maandag, dat Fer en Jordi Buijs me uitstekend bevallen en in de toekomst best wat kunnen betekenen voor Feyenoord 1. Ik vind dat Fer daar zelfs al min of meer klaar voor is. Gezien alle blessures die er nu zijn zie ik Fer wel speelminuten krijgen morgen tegen FC Twente.

Jong Feyenoord is nu typisch een elftal,dat op individuele spelers moet worden beoordeeld.De teamprestatie is ondergeschikt aan het leveren van spelers voor "de overkant'".
 Help mods!
Vizzup
Bankzitter

Gepost op 24 januari 2008 om 19:04:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)Waarom zou ik? Jong-Feyenoord werd overklast door Jong-PSV. Ik heb er geen behoefte aan dit op te hangen aan individuele spelers in dit geval. Wel heb ik gezien, en niet alleen afgelopen maandag, dat Fer en Jordi Buijs me uitstekend bevallen en in de toekomst best wat kunnen betekenen voor Feyenoord 1. Ik vind dat Fer daar zelfs al min of meer klaar voor is. Gezien alle blessures die er nu zijn zie ik Fer wel speelminuten krijgen morgen tegen FC Twente.

Is een grapje mag ik hopen..? Kom fer is nog lang niet op het niveau als wijnaldum en hij moet al in basis volgens jou..!
Feyenoord moet eens durfen en niet met de hand op de knip mentaliteit! kijk is aar groningen.. haalt zo 2 argetijnen toppers worden die!
 Help mods!
RikHermans
Veelbelovend talent

Uit: Brunssum
Vak: Maastribune - W2
Reg.: 26 november 2007
Gepost op 28 januari 2008 om 16:24:36.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

wie kan wat vertellen over schet
werd als een veelbelovend talent gezien
tenminste als ik dat goed heb
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 25 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk