Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Jeugd & Satellietclubs
Jong Feyenoord 2007/2008
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 25 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 25 »

Poster
Topic: Jong Feyenoord 2007/2008 
tufo
Vedette

Uit: RIDDERKERK
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 21 april 2005
Gepost op 3 december 2007 om 22:07:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gewonnen en ook in Amsterdam, klasse!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.485,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Happel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 17 april 2007
Gepost op 3 december 2007 om 22:15:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aanvoerder Jordy Buijs speelde een sterke wedstrijd in het centrum van de verdediging. En ook Serginho Greene deed het prima. Jammer dat geen van tweeën van Bert van Marwijk een kans krijgt als rechtsback.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Factor
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zuid Holland
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 27 januari 2004
Gepost op 3 december 2007 om 22:18:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hahaha! Kom net terug uit amsterdam..

ajax was overduidelijk de betere ploeg.. Pas na de rode kaart van ajax kreeg Feyenoord wat meer grip op de wedstrijd.. Aantal opvallende dingen gezien.. Biseswar bakt er hélémaal niks van, maar ook Lenksy.. Beide misschien wel de minste aan Feyenoord kant.. Verder zat er héel weinig voetbal in de ploeg..

Wel mooi om na het eindsignaal vanaf de hoofdtribune het Hand in Hand te horen, ik zat helaas aan de verkeerde kant, tussen de neuzen..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 3 december 2007 om 22:19:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

http://www.feyenoord.nl

quote:
NIEUWS

03-12-2007 JONG FEYENOORD VERSLAAT JONG AJAX
Jong Feyenoord heeft de kwartfinale van de KNVB beker voor beloftes bereikt, door na strafschoppen Jong Ajax te verslaan. Na negentig minuten voetbal was de stand 1-1. Toen er in de verlenging niet meer werd gescoord brachten strafschoppen uitkomt. Uiteindelijk moesten de Rotterdammers liefst tien strafschoppen nemen, voordat uiteindelijk het lot beslecht werd.

De eerste helft werd veelvuldig de lange bal gehanteerd door de Rotterdammers. Met de snelheid van Diego Biseswar en Kevin Wattamaleo voorin had het een gevaarlijk wapen kunnen zijn, maar de passes van achteruit misten geregeld precisie. Als de bal al wel eens via het middenveld naar voren werd gebracht, lag het tempo vaak veel te laag.

Het was daarom niet verwonderlijk dat Ajax de beste mogelijkheden kreeg. De thuisploeg combineerde sneller en had meer oog voor de ruimte. Nadat na een kwartier spelen Robbert Schilder de bal in twee pogingen niet binnen kreeg, was Nicolae Mitea een paar minuten voor rust nog dichter bij het openingsdoelpunt. De strakke voorzet hoefde hij alleen nog in een leeg doel te tikken, maar de Roemeen presteerde het om de bal naast te schieten.

Feyenoord kwam aanvankelijk niet veel verder dan enkele afstandschoten en vrije trappen, totdat de sterk spelende Dwight Tiendalli op slag van rust werd gehaakt in het strafschopgebied. De warrig fluitende scheidsrechter Van der Scheer wees resoluut naar de penaltystip, maar het buitenkansje werd met minder overtuiging ingeschoten door Wattamaleo. Een geplaatst schot over de grond was simpel te stoppen door doelman Gentenaar, waardoor er bij rust nog niet was gescoord in de Arena.

De tweede helft veranderde er weinig aan het spelbeeld. Jong Feyenoord beperkte zich in eerste instantie tot tegenhouden, wat door een stabiele defensie ook aardig lukte, en hoopte op een snelle counter. Als een van de spitsen al eens gevonden werd, ontbrak het echter telkens aan de juiste voortzetting.

Jong Ajax daarentegen was meer in balbezit en vertaalde dit ook in kansen. Al binnen een minuut na rust had invaller Stanton Lewis de 1-0 op zijn voet, maar hij raakte de lat. Ruim twintig minuten voor tijd was het wel raak, toen Jan-Arie van der Heijden een vrije trap hard over de muur schoot. Doelman Cummins kon er met zijn handen nog aan, maar wist de inzet niet te keren: 1-0.

Feyenoord mocht in de tijd die restte hoop putten uit het feit dat Donovan Slijngard zijn tweede gele kaart te zien kreeg, waardoor de bezoekers met een man meer kwamen te spelen. Veel effect leverde het in eerste instantie niet op, want afgezien van een mislukt schot van Michel Poldervaart, kwam Feyenoord nauwelijks in de buurt van het vijandige doel.

Dat de Rotterdammers toch nog op gelijke hoogte kwamen, was met name te danken aan de thuisploeg. Het was Michael Krohn-Dehli die opzichtig in de fout ging, waarna Jerson Anes Ribeiro handig kon profiteren en de stand weer gelijk trok.

In de verlenging die logischerwijs volgde waren, afgezien van vrije trappen van Anes Ribeiro en Van der Heijden, maar weinig echte kansen te tellen, waardoor strafschoppen uitkomst moesten bieden.

In de serie van vijf misten beide ploegen tweemaal, waardoor het op enkele strafschoppen aankwam. Bij een stand van 5-5 leek de inzet van Wattameleo Feyenoord fataal te worden, toen hij zijn inzet voor de tweede maal op de avond gestopt zag worden door Gentenaar. Martina miste echter zijn strafschop ook, waardoor de serie vrolijk verder ging.

De beslissing viel pas definitief toen alle spelers van Feyenoord, inclusief de keeper, een strafschop achter hun naam hadden. Op het moment dat Gentenaar zijn strafschop over schoot, kon het Feyenoord-feestje eindelijk beginnen.

Jong Ajax – Jong Feyenoord 1-1 (Jong Feyenoord wns)
68’ 1-0 Van der Heijden
85’ 1-1 Anes Ribeiro

Scheidsrechter:V.d. Scheer
Geel: Biseswar, Wattamaleo, Anes Ribeiro
Rood: Slijngard (2x geel)

Bijzonderheden: Wattamaleo mist strafschop.

Opstelling Jong Feyenoord: Cummins; Tiendalli (94’ Hagary), Greene, J. Buijs (115’ Özçelik), Waisapij; Ribeiro, Davids (72’ Ransteijn), Lensky; Poldervaart, Wattamaleo en Biseswar

Niet geheel verdiend maar toch gewonnen. En dat telt.
Heerlijk om zo'n gast te horen zeggen dat ze 2x op rij in 2 dagen verloren hebben

Er zaten wel wat meer Feyenoorders tussen het Ajaxpubliek. Maar een grote groep was naar de overkant gedirigeerd.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 3 december 2007 om 22:50:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Greene stond op de plek waar hij hoort te staan namelijk in het centrum.
De jonge snavels zijn verslagen .
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Gepost op 3 december 2007 om 22:54:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

Greene stond op de plek waar hij hoort te staan namelijk in het centrum.
De jonge snavels zijn verslagen .

En ook Jordi Buijs speelde uitstekend. Er zijn echt wel meer mogelijkheden in onze defensie dan BvM ons voorschotelt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Happel
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 3 december 2007 om 23:05:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jordy_FR schreef:

(...)

Jordy Buys overigens.

Jordy Buijs om precies te zijn:
http://feyenoordforevers.web-log.nl/feyenoord/2007/08/jordy_buijs.html

Man of the match bij Jong Ajax - Jong Feyenoord:

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jen
Bankzitter

Uit: Katwijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 3 december 2007 om 23:49:20.         MSN: janvanrijn@gmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

prachtig om de reacties op het ajax netwerk te lezen. misschien leuk om daar een account te maken, om het vuurtje een beetje te opstoken

wanneer is de loting voor de kwartfinale btw?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.477,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Happel
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 3 december 2007 om 23:51:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AD, maandag 03 december 2007

Thriller in Arena

Door RENZE LOLKEMA

AMSTERDAM - Bert van Marwijk verliet de Arena op het moment dat Feyenoord er niet meer aan te pas kwam. In de achtste finale van het bekertoernooi voor belofteteams hadden de generatiegenoten van Ajax de Rotterdammers nagenoeg op de knieën, alleen was niemand bij machte de trekker over te halen.

Nicolae Mitea (rechts) van Jong Ajax duelleert met
Dwight Tiendalli. FOTO UNITED PHOTOS

Dat dacht de Feyenoord-hoofdtrainer blijkbaar ook, hij geloofde het wel. En miste vervolgens alle hoogtepunten.

Feyenoord won ook nog, na een sensationele reeks strafschoppen, 7-6. De gelijkmakende strafschop werd gemist door Dennis Gentenaar. De uitblinkende Ajax-doelman, hij had vlak voor de eerste pauze al een penalty gestopt van Diego Bisewar, werd daardoor de schlemiel van de avond. Vier gestopte strafschoppen in de penaltyserie wogen namelijk niet op tegen die ene gemiste. ,,Sneu,’’ zei Ajax-trainer Aron Winter. ,,Hij was de beste man van het veld.’’

Bekerwedstrijden monden regelmatig uit in thrillers, vaak op momenten dat niemand daar nog rekening mee houdt. Toen Ajax-middenvelder Michael Krohn-Dehli gisteren een minuut voor tijd terug speelde op Gentenaar, zag hij Jerson Anes Ribeiro over het hoofd. De linkerspits van Jong Feyenoord pikte de bal op en verraste vervolgens de Amsterdamse afweer met een droge schuiver, strak in de uiterste hoek, 1-1.

Hoe groot dat onrecht ook was, – Feyenoord kwam in de tweede helft nauwelijks nog in de buurt van het Amsterdamse doel – een verlenging was noodzakelijk.

Ajax speelde toen al met tien man (Slijngaard kreeg twee keer geel) en het had er alle schijn van dat Feyenoord die numerieke meerderheid alsnog kon uitbuiten. Maar ook de krachten van de Rotterdammers waren in de slijtageslag afgenomen. Dat werd het beste geïllustreerd door aanvoerder Jordy Buijs die tot twee keer toe met kramp ter aarde stortte. Ajax was in de 68ste minuut op voorsprong gekomen door een vrije trap Jan-Arie van der Heijden. Maar het was niet die succesvolle trap die bij het 2500- koppige publiek bleef hangen.

In de tweede minuut van de tweede verlenging deed de Ajax-aanvoerder iets onwaarschijnlijks. Hij combineerde in één beweging de zogenoemde akka en de panna ten koste van Feyenoorder Ribeiro. Dat beeld zal een dezer dagen ongetwijfeld op een site als YouTube terug te vinden zijn. Het Amsterdamse publiek was zo onder de indruk van die actie dat Van der Heijden een staande ovatie kreeg.

,,Eerst een beweging naar binnen maken, dan meteen naar buiten en vervolgens door de benen,’’ deed Van der Heijden zijn hoogstandje na afloop nog eens voor. ,,Dat doe je niet zo vaak. Maar ik stond in de hoek en was ingesloten. Zoiets bedenk je van te voren niet, echt niet. Het is iets van de straat. Ik voelde me goed, daarom deed ik het. Maar al met al overheerst de teleurstelling. Want we waren beter dan Feyenoord.’’

Jong Feyenoord speelt dit seizoen een niveau lager dan Ajax en bij vlagen was dat te zien. Juist dat feit, maakte de sensatie gisteren alleen maar groter. Helemaal omdat de Arena broeide. Sinds Robin van Persie in 2002 met Jong Feyenoord op het jeugdcomplex van Ajax werd gemolesteerd, worden ook de mini-klassiekers in de grote stadions afgewerkt. Met 2500 heethoofden gisteravond op de tribune was dat maar goed ook. Op een bijveldje was er waarschijnlijk geen houden aan geweest.

Bij Feyenoord werd de defensie geleid door Sergio Greene. Het lid van de A-selectie voelde zich niet te groot voor Jong Ajax. ,,Ik heb ritme nodig, ik heb wedstrijden nodig. En Ajax-Feyenoord is altijd mooi. Ik ben ook blij dat ik kan helpen want dit team moet weer hogerop. Of het verdiend was? Het kon alle kanten op, dat bleek. En het blijft geweldig om in de Arena te winnen van Ajax.’’

Help mods!
De Sigaar
Vedette

Gepost op 3 december 2007 om 23:51:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jen schreef:

prachtig om de reacties op het ajax netwerk te lezen. misschien leuk om daar een account te maken, om het vuurtje een beetje te opstoken

Ga je gang. Eens kijken hoe snel je Daniella op je dak hebt
 Help mods!
Happel
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 4 december 2007 om 01:19:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Enkele door een Ajacied genomen foto's van Jong Ajax-Jong Feyenoord staan op http://www.rob-online.nl/jongajax/archives/2007/12/entry_48.html
 Help mods!
feyenoordn1
Jeugdspeler

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 22 december 2006
Gepost op 4 december 2007 om 02:44:45.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben er ook geweest, er moeilijk om je 120 minuten lang in te houden, na die laatste pingel een grote grijns op me gezicht. Werd wel een beetje raar aangekeken. Maaruhm, hoe kon ik aan de overkant komen en of wie waren daar?? kan ik tenminste normaal juichen. Jordy Buys, Greene en ook Ribeiro vielen mij in positieve zin op (vooral dat uitdagen van t publiek (van laatstgenoemde) beviel me wel xD).

[Dit bericht is veranderd door feyenoordn1 (op 4 december 2007 02:45:59).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
varkenoord
Vedette

Reg.: 16 november 2004
Gepost op 4 december 2007 om 10:23:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
Ga je gang. Eens kijken hoe snel je Daniella op je dak hebt

Ben al een beetje aan het stoken onder NN fnoord
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
De Sigaar
Vedette

Gepost op 4 december 2007 om 11:16:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
feyenoordn1 schreef:

Ben er ook geweest, er moeilijk om je 120 minuten lang in te houden, na die laatste pingel een grote grijns op me gezicht. Werd wel een beetje raar aangekeken. Maaruhm, hoe kon ik aan de overkant komen en of wie waren daar?? kan ik tenminste normaal juichen. Jordy Buys, Greene en ook Ribeiro vielen mij in positieve zin op (vooral dat uitdagen van t publiek (van laatstgenoemde) beviel me wel xD).

Gemakkelijk. Als je een van de stewards aldaar had aangeschoten was je zo aan de overkant terechtgekomen.
Maar aan de kant waar wij stonden kon ik rustig juichen toen de beslissende pingel over ging
Zo'n probleem is dat daar niet. Die neusjes vinden het veel belangrijker dat er een panna gegeven is aan een Feyenoorder. Daar raken ze niet over uitgepraat. Om die reden is de wedstrijd voor hen al geslaagd.
 Help mods!
Kurupti
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 23 februari 2004
Gepost op 4 december 2007 om 11:57:32.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Juichende Feyenoorders in de aRENa...

Wat een beeld blijft het toch he..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 4 december 2007 om 12:43:02.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kurupti schreef:

Juichende Feyenoorders in de aRENa...

(plaatje)

Wat een beeld blijft het toch he..

Mooi plaatje. Mijn gemoed schiet helemaal vol van blijdschap.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Gepost op 4 december 2007 om 12:54:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vakkie W schreef:

(...)

Mooi plaatje. Mijn gemoed schiet helemaal vol van blijdschap.

Ja, dat was heel mooi om te zien.

Die idioten hadden het over stakkertjes en stumperdjes toen de eerste pingel voor ons gemist werd.
Toen hun eigen Gentenaar mijlenver overschoot wisten ze niet hoe snel ze weg moesten rennen Ik werd zowat ondersteboven gelopen op de trap.
 Help mods!
varkenoord
Vedette

Gepost op 4 december 2007 om 13:22:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
En ook Jordi Buijs speelde uitstekend. Er zijn echt wel meer mogelijkheden in onze defensie dan BvM ons voorschotelt.

Er zit niet echt veel muziek in deze selektie,zie alleen poldervaart als een mogelijke 1e elftal speler en misschien de ingevallen Ramstijn.Dan nog de spelers die nu ook bij de selektie horen maar als alles fit is zie ik Biseswar ook afvallen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Feye-Marco
Vedette

Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 28 november 2004
Gepost op 4 december 2007 om 13:45:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Happel schreef:

Enkele door een Ajacied genomen foto's van Jong Ajax-Jong Feyenoord staan op http://www.rob-online.nl/jongajax/archives/2007/12/entry_48.html

En hier de fotoreportage van Feyenoord-zijde.

Heerlijke overwinning.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Michael_Jordan
Nationale topspeler

Vak: -
Reg.: 20 juni 2006
Gepost op 4 december 2007 om 14:25:23.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Winter: we speelden Feyenoord helemaal weg

4 december 2007
Jong Ajax verloor maandagavond na strafschoppen de mini-Klassieker van Jong Feyenoord. Dennis Gentenaar wist vier penalty's te keren, maar miste zelf de allerlaatste. Aron Winter is diep teleurgesteld over de uitschakeling in het bekertoernooi. "We hadden gewoon moeten winnen. We hebben gewoon gefaald. Klaar! Wij speelden Feyenoord op een gegeven moment helemaal weg. We hebben veel kansen gecreëerd", aldus de trainer tegenover Highlow.nl.

Gentenaar leek de grote held van Jong Ajax te worden, totdat hij zelf de allerlaatste strafschop van de penaltyreeks moest binnenschieten. De 32-jarige sluitpost kon de druk niet aan en schoot de bal over. Jong Feyenoord bekert nu verder in het toernooi voor beloftenelftallen. "Dat is klote!", aldus een boze Winter na afloop van de blamage.

Winter was niet tevreden over het optreden van de arbiter. "Ik moet je daarbij zeggen, dat ook de scheidsrechter hen een beetje in het zadel heeft geholpen. Zijn beslissingen waren niet altijd correct. Bij de penalty's bijvoorbeeld liep de scheidsrechter twee keer weg als wij een penalty moesten nemen. Dan denk ik bij mezelf, is het pupillenvoetbal?"

"Dat je deze wedstrijd verliest is teleurstellend en dat merk je ook aan die jongens", vervolgt de trainer van Jong Ajax. "Ook omdat het uiteindelijk op penalty's schieten is aangekomen. Er zijn strafschoppen gemist en gestopt, dan is dat gewoon heel zuur. Er zat veel meer in. En Feyenoord moet nu niet net doen alsof ze werelds hebben gevoetbald, dat was gewoon dramatisch."

---

Hahah uiteindelijk telt het resultaat!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.450,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Heineken
Vedette
Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
Gepost op 4 december 2007 om 14:29:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zelfs Van Marwijk geloofde er niet meer in...

"Bert van Marwijk verliet de Arena op het moment dat Feyenoord er niet meer aan te pas kwam. In de achtste finale van het bekertoernooi voor belofteteams hadden de generatiegenoten van scum de Rotterdammers nagenoeg op de knieën, alleen was niemand bij machte de trekker over te halen. Dat dacht de Feyenoord-hoofdtrainer blijkbaar ook, hij geloofde het wel. En miste vervolgens alle hoogtepunten.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.483,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
varkenoord
Vedette

Gepost op 4 december 2007 om 16:54:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jen schreef:

De loing is uitgesteld,omdat er gisteren teveel wedstrijden zijn afgelast.Alleen heerenveen is verder.
 Help mods!
Wiseguy
Vedette

Reg.: 19 augustus 2004
Gepost op 4 december 2007 om 17:42:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Michael_Jordan schreef:
En Feyenoord moet nu niet net doen alsof ze werelds hebben gevoetbald, dat was gewoon dramatisch."

Haha die Winter, heerlijk zo´n jankende neus.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
De Sigaar
Vedette

Gepost op 4 december 2007 om 17:56:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het spel van Feyenoord was inderdaad niet best. Maar als je als Ajax in staat bent om een 7-tal vrije en open kansen te missen mag je je hand ook eens in eigen boezem steken beste meneer Winter.
Want dat was ook gewoon erbarmelijk. Ajax had een vrije trap nodig om de score te openen. Daarna was het 'neusjes in de wind' en denken er al te zijn.
Tsja, dan krijg je na 89 minuten het lid op de neus. Eigen dikke schuld. Had je je overwicht maar in goals moeten uitdrukken.
 Help mods!
Jordi1908
Internationale topspeler

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 22 december 2005
Gepost op 4 december 2007 om 17:57:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Michael_Jordan schreef:

Winter: we speelden Feyenoord helemaal weg

4 december 2007
Jong Ajax verloor maandagavond na strafschoppen de mini-Klassieker van Jong Feyenoord. Dennis Gentenaar wist vier penalty's te keren, maar miste zelf de allerlaatste. Aron Winter is diep teleurgesteld over de uitschakeling in het bekertoernooi. "We hadden gewoon moeten winnen. We hebben gewoon gefaald. Klaar! Wij speelden Feyenoord op een gegeven moment helemaal weg. We hebben veel kansen gecreëerd", aldus de trainer tegenover Highlow.nl.

Gentenaar leek de grote held van Jong Ajax te worden, totdat hij zelf de allerlaatste strafschop van de penaltyreeks moest binnenschieten. De 32-jarige sluitpost kon de druk niet aan en schoot de bal over. Jong Feyenoord bekert nu verder in het toernooi voor beloftenelftallen. "Dat is klote!", aldus een boze Winter na afloop van de blamage.

Winter was niet tevreden over het optreden van de arbiter. "Ik moet je daarbij zeggen, dat ook de scheidsrechter hen een beetje in het zadel heeft geholpen. Zijn beslissingen waren niet altijd correct. Bij de penalty's bijvoorbeeld liep de scheidsrechter twee keer weg als wij een penalty moesten nemen. Dan denk ik bij mezelf, is het pupillenvoetbal?"

"Dat je deze wedstrijd verliest is teleurstellend en dat merk je ook aan die jongens", vervolgt de trainer van Jong Ajax. "Ook omdat het uiteindelijk op penalty's schieten is aangekomen. Er zijn strafschoppen gemist en gestopt, dan is dat gewoon heel zuur. Er zat veel meer in. En Feyenoord moet nu niet net doen alsof ze werelds hebben gevoetbald, dat was gewoon dramatisch."

Echt geweldig dit
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 25 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk