Feyenoord Netwerk
vrijdag 4 september 2015 - 16:30                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » Ariel Cruz da Silva

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

varkenoord
Icoon

Vak: Stadiontribune - U
Droomaankoop: -
Reg.: 16 november 2004

In de C jeugd heeft Feyenoord een talentvolle spits.De congolees Ariel cruz da Silva.Deze jongen is een asielzoeker .Nu heb ik begrepen van wat ouders van jeugdspelers,dat deze jongen binnenkort uitgewezen gaat worden.Als dit waar blijkt te zijn weer een biznder triest geval,Deze knaap spreekt goed NL dus is hier al een aantal jaren.Kan een mooie toekomst opbouwen als beroeps voetballer,maar NL stuurt hem weg.Hopenlijk weet Feyenoord hem onder te brengen bij een klub in het buitenland en zo deze jongen voor Feyenoord te behouden

[Dit bericht is veranderd door remmie (op 5 april 2013 17:21:13).]
HR
HR

Vin
Crack

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 2 juli 2004

quote:HR
varkenoord schreef:

In de C jeugd heeft Feyenoord een talentvolle spits.De congolees Ariel cruz da Silva.Deze jongen is een asielzoeker .Nu heb ik begrepen van wat ouders van jeugdspelers,dat deze jongen binnenkort uitgewezen gaat worden.Als dit waar blijkt te zijn weer een biznder triest geval,Deze knaap spreekt goed NL dus is hier al een aantal jaren.Kan een mooie toekomst opbouwen als beroeps voetballer,maar NL stuurt hem weg.Hopenlijk weet Feyenoord hem onder te brengen bij een klub in het buitenland en zo deze jongen voor Feyenoord te behouden
HR
Zal het voor je navragen aan wat spelers! Laat het weten...
HR
HR

HvH
Crack

Uit: East Kilbride
Vak: -
Reg.: 21 september 1999

Zal wel te maken hebben met het feit dat hij cruz is zijn naam heeft. Iedereen met die naam, het maakt me niet uit of hij een tuinman is, acteur of de zoon van een voetballer uit Engeland, mogen niet bij onze heilige club belanden. We hebben toch nog scrupulus niet?
HR
HR

USR
International

Reg.: 11 september 2003

HvH schreef:

Zal wel te maken hebben met het feit dat hij cruz is zijn naam heeft. Iedereen met die naam, het maakt me niet uit of hij een tuinman is, acteur of de zoon van een voetballer uit Engeland, mogen niet bij onze heilige club belanden. We hebben toch nog scrupulus niet?
HR
?

Ik zou 'de tuinman' anders heel graag bij mijn club zien terugkeren.
HR
HR

willem van Hanegem
Legende

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

USR schreef:

(...)

?

Ik zou 'de tuinman' anders heel graag bij mijn club zien terugkeren.
HR
Is een utopie, want 'onze tuinman' scort nu aan de lopende band bij Inter en is dus heel belangrijk
HR
HR

Vin
Crack

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 2 juli 2004

Er loopt inderdaad een procedure, maar Feyenoord heeft goede hoop dat hij mag blijven!
HR
HR

varkenoord
Icoon

Vin schreef:

Er loopt inderdaad een procedure, maar Feyenoord heeft goede hoop dat hij mag blijven!
HR
ijdele hoop.
HR
HR

joeyfr
Ballenjongen

Reg.: 13 november 2006

laten we hopen dat hij bij feyenoord blijf...
we moeten et wel doen met die jeugd...
HR
HR

karakter
Ballenjongen

Reg.: 20 januari 2006

Jammer voor die jongen dat hij waarschijnlijk het land uit wordt gezet!!
HRHR
HR

jan diederik
Aanstormend talent

Reg.: 25 juli 2005

Misschien dat hij wel naar Ghana kan, mocht hij zich ontwikkelen daar zou hij terug kunnen keren.
HR
HR

jan diederik schreef:

Misschien dat hij wel naar Ghana kan, mocht hij zich ontwikkelen daar zou hij terug kunnen keren.
HR
Alsof voetbal er nog toe doet zo gauw hij echt het land wordt uitgestuurd....
HR
HR

Daniel GT
Vaste waarde in elftal

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 23 januari 2005

aliendwurf schreef:

(...)

Alsof voetbal er nog toe doet zo gauw hij echt het land wordt uitgestuurd....
HR
Hij zal toch verder moeten en dat zal hij echt wel begrijpen. Misschien is het voetbal zijn grootste talent, dus waarom niet?
HR
HR

joeyfr
Ballenjongen

Reg.: 13 november 2006

het is wel te hopen dat hij blijft voetballen
vooral als het een van zijn talenten is...
HR
HR
Je kunt alleen maar presteren als je een goede basis hebt,wat je ook doet in het leven,is die basis er niet dan komt het talent er waarschijnlijk ook niet uit,of iig een stuk minder.
HR
HR

varkenoord
Icoon

aliendwurf schreef:

Je kunt alleen maar presteren als je een goede basis hebt,wat je ook doet in het leven,is die basis er niet dan komt het talent er waarschijnlijk ook niet uit,of iig een stuk minder.
HR
Het hebben van een slechte basis,sloppenwijk in brazilie,heeft heel wat internationale topspelers die drijfveer gegeven om de armoede en ellende te ontstijgen
HR
HR

OrCristian
Wereldster
Hompie ©

Uit: erst bekwaam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000

Jammer dat het door dit soort gevallen tot uiting moet komen, want dit geval is natuurlijk net zo schrijnend als alle andere kinderen die hier hun jeugd hebben gehad en goed Nederlands spreken, en vervolgens weg moeten.
HR
HR

barendrecht
Ballenjongen

Uit: barendrecht
Reg.: 16 januari 2013

Heb met Ariel zn 8 jaar geleden om de basisschool gezeten en heb nog eens geprobeerd contact met hem te zoeken en te kijken waar hij was. Had vernomen dat hij in Frankrijk zou zitten , maar of dit waar is weet ik niet.

Iemand enig idee waar hij heen is?
zou graag weer eens contact met hem willen hebben.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » Ariel Cruz da Silva

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Kan Feyenoord met deze selectie meedoen om de titel?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 31,3% dat FC Utrecht wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Feyenoord-Willem II.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!