Feyenoord Netwerk
donderdag 30 oktober 2014 - 19:12                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoord Jeugd & Satellietclubs » Excelsior haalt AndwelÚ Slory weg bij Telstar

HR

Deze topic is verplaatst naar Scouting en mogelijke aankopen en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »

HR

Berserker
Vedette

Uit: Budel, of all places.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 juni 2003

Excelsior haalt AndwelÚ Slory weg bij Telstar

Stormvogels Telstar-speler AndwelÚ Slory speelt het komende seizoen voor Excelsior. De 22-jarige aanvaller heeft een contract bij de Rotterdamse club getekend, dat hem voor twee seizoenen aan de club bindt. Slory speelde tot dusver 65 wedstrijden voor Stormvogels Telstar en scoorde daarin zeventien maal.

Bron : vi.nl

Wat vinden jullie hier van ?

Ik vind het geen onaardige spits. Denk dat hij voor Excelsior zeker van nut kan zijn. Zie hem echter niet in de toekomst voor :feyenoord uitkomen
HR
HR

varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004

quote:HR
Berserker schreef:

Excelsior haalt AndwelÚ Slory weg bij Telstar

Stormvogels Telstar-speler AndwelÚ Slory speelt het komende seizoen voor Excelsior. De 22-jarige aanvaller heeft een contract bij de Rotterdamse club getekend, dat hem voor twee seizoenen aan de club bindt. Slory speelde tot dusver 65 wedstrijden voor Stormvogels Telstar en

Wat vinden jullie hier van ?

Ik vind het geen onaardige spits. Denk dat hij voor Excelsior zeker van nut kan zijn. Zie hem echter niet in de toekomst voor :feyenoord uitkomen
HR
Wie had dat ook van castelen verwacht
HR
HR

Berserker
Vedette

Uit: Budel, of all places.
Reg.: 25 juni 2003

varkenoord schreef:

(...) Wie had dat ook van castelen verwacht
HR
Ben dan ook nog steeds niet overtuigd van Castelen ...
HR
HR

Master Rules
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004

Die slory is volgens mij wel een goeie aankoop! Alleen waarom heeft feyenoord Magrao er niet heen gestuurt???
HR
HR

kaasdrol
Vedette

Uit: Schiedam
Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 30 juni 2001

varkenoord schreef:

(...) Wie had dat ook van castelen verwacht
HR
Die heeft al bewezen dat hij in het 1e thuishoort natuurlijk... :huh

Master Rules schreef:
Die slory is volgens mij wel een goeie aankoop! Alleen waarom heeft feyenoord Magrao er niet heen gestuurt???
HR
Excelsior is zelf ook een club, niet een slap aftreksel van Feyenoord. Als je zulk soort spelers daar naartoe gaat sturen is dat slecht voor Excelsior's eigen clubcultuur...
HR
HR

varkenoord
Vedette

kaasdrol schreef:

(...)

Excelsior is zelf ook een club, niet een slap aftreksel van Feyenoord. Als je zulk soort spelers daar naartoe gaat sturen is dat slecht voor Excelsior's eigen clubcultuur...
HR
De klubkultuur is op dit moment toch spelers lenen van de grote broer.De suksessen van excelsior zijn toch vooral te danken an buffel,kalou,buys mtiliga loovens.En daar is niks mis mee
HR
HR

kaasdrol
Vedette

varkenoord schreef:

(...)De klubkultuur is op dit moment toch spelers lenen van de grote broer.De suksessen van excelsior zijn toch vooral te danken an buffel,kalou,buys mtiliga loovens.En daar is niks mis mee
HR
Snap jij het wel? Ze hebben hun eigen cultuur, de supporters tenminste. Als iedereen zou denken zoals jij, kunnen we beter Excelsior uit de competitie laten halen en Jong Feyenoord in hun plaats zetten...
HR
HR

wessel_91
Ballenjongen
Winnaar relatief klassement Feyenoord Netwerk VoVo 04/05

Uit: Alphen a/d Rijn
Reg.: 17 februari 2005

kaasdrol schreef:

(...)

Snap jij het wel? Ze hebben hun eigen cultuur, de supporters tenminste. Als iedereen zou denken zoals jij, kunnen we beter Excelsior uit de competitie laten halen en Jong Feyenoord in hun plaats zetten...
HR
dat is toch al bijna het geval, ze kunnen ook gewoon heel excelsior in het team van feyenoord gooien, en dan het stadion van excelsior als trainingsveld gebruiken.
HR
HR

wehave
Bankzitter

Vak: -
Reg.: 26 mei 2004

alle successen die excelsior heeft gehad de laaste paar jaar hebben ze te danken aan Feyenoord.
ik merk steeds vaker een afkeer van supporters van excelsior tegen Feyenoord.
als de excelsior hun club terug wilt moeten ze ook genoegen nemen om elk jaar weer rond de laaste plaats te eindigen.
HR
HR

gert
Ballenjongen

Uit: Kootwijkerbroek
Reg.: 1 januari 2005

AndwÚlÚ Slory: 'Feyenoord altijd al mijn club'

AndwÚlÚ Slory was een paar weken geleden bij Feyenoord. De Beverwijker en zijn zaakwaarnemer hadden een gesprek met technisch directeur Mark Wotte. Slory (22) tuurde tijdens de afspraak eens vanuit een skybox De Kuip in. Hij genoot, was even in gedachten verzonken en wist toen al: hier wil ik ooit spelen. ,,Kippenvel. Kun je nagaan hoe ik me voel als het stadion vol mensen zit.''

De Beverwijker is verrast dat zijn overgang van Telstar naar Feyenoord bekend is geworden. Hij is weliswaar medisch gekeurd bij de Rotterdamse eredivisionist, maar heeft zijn handtekening nog niet gezet. ,,Merkwaardig'', vindt Slory. ,,Er moet nog een hartfilmpje worden gemaakt en bloed worden geprikt. Stel nou dat het daarom ineens niet doorgaat? Of dat ik teken bij FC Utrecht?''

Last
Die kans is niet groot, geeft ook Slory toe. De speler is enorm blij met zijn nieuwe contract. Er is een last van hem gevallen, op zijn minst is hij opgelucht. Want om nou te zeggen dat hij bezig is aan een ijzersterk seizoen: nee. Toch had hij al geruime tijd geleden besloten niet bij te tekenen in Velsen, ondanks een verbeterde aanbieding van de club. Slory wist dat hij toe was aan een nieuwe uitdaging. Die heeft hij nu gevonden.

De constructie is simpel. Volgend seizoen is de aanvaller nog niet te zien in De Kuip. In elk geval niet in het begin van de competitie. Feyenoord verhuurt de speler aan satellietclub Excelsior, maar kan hem op elk gewenst moment overhevelen naar de selectie van trainer Ruud Gullit. Hij is niet de eerste voetballer van Telstar die op deze basis naar Rotterdam verhuist. Michel Kruijer ging hem enkele seizoenen geleden voor, maar hij bereikte De Kuip nooit en speelt inmiddels bij MVV.

Slory beseft dat hij hard zal moeten werken om die stap wel te maken. ,,We hebben afgesproken dat we na een half jaar evalueren hoe het gaat. Het kan zijn dat ik na die periode al naar Feyenoord overstap, maar dat hangt van meerdere zaken af. Ik word al vergeleken met Romeo Castelen, maar hij heeft natuurlijk een voorsprong op me. Castelen speelde al bij ADO Den Haag in de eredivisie voor hij naar Rotterdam kwam, ik ben pas bezig aan mijn tweede echte seizoen in de eerste divisie. Ik richt me dan ook eerst op Excelsior, uiteraard.''

Gevoel
Maar toch, dat gevoel bij De Kuip is er en zal er blijven. Hij merkte het enkele weken geleden, toen hij voor een gesprek bij de club was. ,,Ik had met mijn zaakwaarnemer een gesprek met Mark Wotte en keek eens vanuit een skybox De Kuip in. Het was een doordeweekse dag, het stadion was leeg. Toch kreeg ik kippenvel. Kun je nagaan hoe ik me voel als het stadion vol mensen zit. Ik genoot echt even van het uitzicht.''

De interesse van Feyenoord lijkt zeer opmerkelijk, maar Slory werd al in zijn jeugdperiode gevolgd. Hij werd meerdere keren gepolst, contact was er steeds. De laatste dagen werd hij soms drie keer op een dag gebeld met de vraag of hij al had besloten. ,,Feyenoord is altijd mijn club geweest. Ik heb een goede band met hoofd opleidingen Henk van Stee. Hij was mijn trainer toen ik bij Jong Oranje zat. De club weet wat ik kan. Ik heb snelheid, scorend vermogen, al kwam dat er begin dit seizoen nog niet uit. Inmiddels sta ik op vijf treffers. Ik wil nog steeds net zoveel doelpunten als vorig seizoen maken: twaalf.''

De Beverwijker denkt nog wel eens terug aan zijn beginperiode bij Telstar. Op zijn vijftiende, in de B-junioren, stond hij op het punt om bij de club te worden weggestuurd. Vooral dankzij zijn toenmalige trainer ging de knop op tijd om. ,,Ik had een evaluatiegesprek met Toon Gerrits. We hebben goed gepraat en daarna is mijn ontwikkeling in een stroomversnelling gekomen. Ik ben hem nog steeds dankbaar en zal hem missen. Zoals ik ook meerdere spelers zal missen. En trainer Jan Poortvliet, die me steeds vertrouwen heeft gegeven.''

Zeker is dat Slory zich door de aanstaande transfer bevrijd voelt. ,,Ik kan nu meer vrijuit spelen, ben frisser in mijn hoofd. Dit seizoen is er regelmatig kritiek geweest van supporters en dat hoorde ik natuurlijk. Daarom ging ik vaak snel het veld af na de wedstrijden. Ik had bovendien allerlei privÚ-zaken in mijn hoofd. Ik word vader, bijvoorbeeld. Over twaalf weken is mijn vriendin uitgerekend. Ik ben blij dat mijn toekomst er sportief en financieel goed uitziet. Wat mij betreft, mag de kleine morgen komen.''
HR
HR

varkenoord
Vedette

wehave schreef:

alle successen die excelsior heeft gehad de laaste paar jaar hebben ze te danken aan Feyenoord.
ik merk steeds vaker een afkeer van supporters van excelsior tegen Feyenoord.
als de excelsior hun club terug wilt moeten ze ook genoegen nemen om elk jaar weer rond de laaste plaats te eindigen.
HR
En ook weer oudpapier gaan ophalen.
HR
HR

hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004

misschiend dat de topic weer terugverhuisd kan worden in het geruchtencircuit want hij schijnt bij feyenoord getekend te hebben!

Zal gehaald worden als opvolger van castelen. Talentvolle jongen die snel is en op de flanken speelt. Van mij mag castelen vertrekken in de zomer, want een drama. Vang maar miljoenen en iedereen is blij!
HR
HR

Kurupti
Vedette

Uit: Hilversum
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 23 februari 2004

hodie schreef:

misschiend dat de topic weer terugverhuisd kan worden in het geruchtencircuit want hij schijnt bij feyenoord getekend te hebben!

Zal gehaald worden als opvolger van castelen. Talentvolle jongen die snel is en op de flanken speelt. Van mij mag castelen vertrekken in de zomer, want een drama. Vang maar miljoenen en iedereen is blij!
HR
slory is spits
HRHR
HR

kaasdrol
Vedette

gert schreef:
De Beverwijker HR
Leuk detail... :B
HR
HR

L.Pincoffs
Vedette

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002

Geweldig wat een aankoop. Ik begrijp, dat hij door Feyenoord is gekocht en het eerste jaar bij Excelsior wordt gestald. Een fantastische stunt, dat geeft aan, dat er ook nog kansen zijn op een contract voor mij.
HR
HR

HugoBoss
Aanstormend talent

Uit: ...
Reg.: 14 april 2004

L.Pincoffs schreef:

Geweldig wat een aankoop. Ik begrijp, dat hij door Feyenoord is gekocht en het eerste jaar bij Excelsior wordt gestald. Een fantastische stunt, dat geeft aan, dat er ook nog kansen zijn op een contract voor mij.
HR
Haha ja idd...ik ga mijn voetbalschoenen ook maar weer eens uit het vet halen :D

Maar ff serieus...het is net zo'n aankoop als Kolk; altijd een groot talent genoemd met een matige mentaliteit. Geldt voor Slory ook. Misschien gaat hij er vol tegenaan en gaat het de goeie kant op, zo niet heeft excelsior er een aardige aanvaller bij. Hij is nederlands, jong en redelijk talentvol en ook nog eens gratis. Kan dus positief uitvallen of negatief, en dan is het een nuttige speler om bij excelsior te blijven.
HR
HR

erik_vs
Aanstormend talent

Uit: Gouda
Reg.: 19 november 2001

ik denk dat hij zeker de aanval van excelsior beter kan maken, en mocht hij inderdaad een stuk beter worden bij excelsior, dan kan feyenoord hem altijd nog halen.
HR
HR

varkenoord
Vedette

kaasdrol schreef:

(...)

HR
Zou het prachtig vinden als jong feyenoord in de ttd speelt ipv excelsior.Excelsior was zonder feyenoord allang failliet geweest.Wat voor kultuur hebben die supporters dan ,Als de selektie van excelsior bv uit louter rotterdammers zou bestaan dan zu dat een klubkultuur zijnaar dat is met de betaling van spelers verdwenen.Zelfs quick boys bestaat niet meer uit louter katwijkers.
HR
HR

kaasdrol
Vedette

varkenoord schreef:

(...)

Zou het prachtig vinden als jong feyenoord in de ttd speelt ipv excelsior.Excelsior was zonder feyenoord allang failliet geweest.Wat voor kultuur hebben die supporters dan ,Als de selektie van excelsior bv uit louter rotterdammers zou bestaan dan zu dat een klubkultuur zijnaar dat is met de betaling van spelers verdwenen.Zelfs quick boys bestaat niet meer uit louter katwijkers.
HR
:nee :nee :nee
HR
HR

Danko Lazo
Vedette

Uit: Honselersdijk
Reg.: 3 januari 2003

Ik vond Slory altijd al een heel aardige spits, maar of hij ooit het label van groot talent van hem af kan werpen??

Ik hoop dat Excelsior hem weer op het goede spoor kan zetten
HR
HR

erik_vs
Aanstormend talent

Uit: Gouda
Reg.: 19 november 2001

Je ziet nu ook dat het gaat lopen met Jeppe Curth bij Excelsior, met 3 doelpunten uit de laatste 4 wedstrijden, wellicht kan hij een goed koppel gaan vormen met Slory.
HR
HR

Kiprichofs
Vedette

Reg.: 14 december 2004

Sinds Excelsior/Feyenoord Slory heeft gehaald, valt hij me op door zijn doelpunten!

Vorige week 2 tegen excelsior en nu alweer eentje. Ben benieuwd hoe hij kan doorgroeien...
HR
HR

varkenoord
Vedette

hodie schreef:

HR
Ik zou niet blij zijn als castelen nu al zou vertrekken met zijn 10 assist en 6 treffers behoort hij tot de meest waardevolle spelers uit de eredivisie.Ik weet niet waarom sommige z.g supporters zo raar op deze speler reageren.En als het zon drama is als jij zegt krijg je er ook geen millioenen voor
HR
HR

rotterdammer
Talent

Uit: 010
Reg.: 9 april 2004

varkenoord schreef:

(...)
Ik zou niet blij zijn als castelen nu al zou vertrekken met zijn 10 assist en 6 treffers behoort hij tot de meest waardevolle spelers uit de eredivisie.Ik weet niet waarom sommige z.g supporters zo raar op deze speler reageren.En als het zon drama is als jij zegt krijg je er ook geen millioenen voor
HR
Volgens mij zijn de meeste van die zogenaamde `supporters :huh `, die zo op Carstelen lopen te zeiken nog niet boven de 16jaar, en/of ze bekijken alleen wedstrijden op anaal+, N.o.S of teletekst. Maar volledige wedstrijden in de kuip kijken dat doen ze niet. Tuurlijk loopt Carstelen wel eens harder dan de bal, maar over het algemeen speelt hij nuttige wedstrijden, en in vorm, is hij een meerwaarde voor dit Feyenoord.

Je moet je spelers supporten, niet onterecht afzeiken.
Vergeet niet dat dit zijn eerste jaar is in de :kuip
HR
HR

KarimSaidi
Vedette

Uit: Noord-Holland
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 13 november 2003

rotterdammer schreef:

(...)

Volgens mij zijn de meeste van die zogenaamde `supporters :huh `, die zo op Carstelen lopen te zeiken nog niet boven de 16jaar, en/of ze bekijken alleen wedstrijden op anaal+, N.o.S of teletekst. Maar volledige wedstrijden in de kuip kijken dat doen ze niet. Tuurlijk loopt Carstelen wel eens harder dan de bal, maar over het algemeen speelt hij nuttige wedstrijden, en in vorm, is hij een meerwaarde voor dit Feyenoord.

Je moet je spelers supporten, niet onterecht afzeiken.
Vergeet niet dat dit zijn eerste jaar is in de :kuip
HR
Liep ie maar is harder dan de bal. :)
HRHR

Deze topic is verplaatst naar Scouting en mogelijke aankopen en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Feyenoord Jeugd & Satellietclubs » Excelsior haalt AndwelÚ Slory weg bij Telstar

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Kan dit elftal meespelen om de titel?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 98,3% dat Ajax wint van FC Dordrecht. Wat denk jij?

HR

Idee├źnbus

We zijn op zoek naar jouw idee├źn om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Feyenoord-PEC Zwolle.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!