| Poster | | Topic: Feyenoord Fetteh Ghana |  |
|
Kurupti Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Maastribune - W4 Posts: 4854 Reg.: 23 februari 2004 |
quote: club25 schreef:
(...)
Het is maar dat wij er zo weinig nieuws over horen en maandag de trainingen beginnen bij kvm.
Daarmee kon het zijn dat er hier iemand meer van afwist
We kennen het...
Hier is ook nog geen sodemieter gebeurt. Er zijn alleen nog maar 20 spelers weggegaan en 3 spelertjes (1 back-up) gehaald.
Als het bij ons al langzaam gaat dan zal het bij jullie nog langzamer gaan. Ik hoop wel dat een paar ghanezen de stap gaan maken want op de internationale jeugdtoernooien hier in NL doen ze het altijd zeer goed.
|
|
|
Dmvdzw Vedette
Uit: 's Heerarendskerke Vak: Stadiontribune - U Posts: 1354 Reg.: 26 juni 2005 | wel jammer dat we over 3 jaar pas die linksback kunnen overhemelen naar Rotterdam-Zuid, is precies de positie die versterkt moet worden en hij is toevallig de beste speler van heel die jeugdopleiding, (van heel Ghana zeg maar)
|
|
|
club25 Ballenjongen
Vak: - Posts: 3 Reg.: 18 juni 2006 | wij(kvm) hebben nochtans ne rechtsback vandoen:-)
|
|
|
feyenoordanko Basisspeler
Uit: Zandvoort Vak: - Posts: 356 Reg.: 21 juli 2004 | Volgens mij is er geen website van Feyenoord Fetteh Ghana of heb ik het verkeerd want dat zou wel leuk zijn dan kunnen we het een beetje volgen!
|
|
|
michael34 Vaste waarde in elftal
Uit: lienden Vak: Olympiatribune - N Posts: 415 Reg.: 15 juli 2005 | weet ik ook niet kan ik niet beoordelen dit
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 | nee!! is er helaas niet,als je op http://www.ghanaweb.com kijkt is er wel een link naar feyenoord maar hij is niet operatief 
|
|
|
Uit: Zandvoort Vak: - Posts: 356 Reg.: 21 juli 2004 |
quote: Opoku schreef:
nee!! is er helaas niet,als je op http://www.ghanaweb.com kijkt is er wel een link naar feyenoord maar hij is niet operatief 
Hopen dat ze er mee bezig zijn en dat hij binnenkort operationeel wordt
|
|
|
just_marinda Ballenjongen
Uit: Spijkenisse Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 16 Reg.: 6 augustus 2006 | Ik ben in Ghana geweest en we wilden erheen gaan..Maar lag niet op de route..We hebben we een foto gemaakt van een bus..We dachten dat die van Feyenoord was..Maar we weten niet zeker..
|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10473 Reg.: 6 juni 2000 |
quote: just_marinda schreef:
Ik ben in Ghana geweest en we wilden erheen gaan..Maar lag niet op de route..We hebben we een foto gemaakt van een bus..We dachten dat die van Feyenoord was..Maar we weten niet zeker..
Je maakt wat mee, op zo'n vakantie... 
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: just_marinda schreef:
Ik ben in Ghana geweest en we wilden erheen gaan..Maar lag niet op de route..We hebben we een foto gemaakt van een bus..We dachten dat die van Feyenoord was..Maar we weten niet zeker..
was het geen brievenbus 
|
|
|
Kurupti Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Maastribune - W4 Posts: 4854 Reg.: 23 februari 2004 | Er zijn weer heel wat dingetjes gebeurd met Feyenoord Ghana en zeker ook interessante dingetjes. Hier weer even een update van mijn kant....
Er zijn momenteel 2 spelers van de Academy op huurbasis aanbeland in Belgie bij KV Mechelen. Het gaat om Abdul-Yakuni Iddi en Harrison Afful. Nana Asare speelt daar ook al een langere tijd dus het zijn er 3 in totaal.
Asare en Iddi zijn 1e elftal spelers en zijn allebei de sterren van KV Mechelen. Zeker Asare geniet een helden status in de Belgische 2e klasse en volgens de Supporters heeft AZ (John Bosman) al vaak op de tribune gezeten voor hem. Asare speelt op linksback en linkshalf en Iddi is een nummer 10.
Hieronder zijn wat beschrijvingen van KV Mechelen supporters :
Asare :
-- Is stukken beter dan die 2 (Leonard , Drenthe). Hij kan een hele grote worden. Asare is ook super geliefd uiteraad bij de supporters. Dit is een speler die er bij ons, en in de hele Belgische 2de afdeling, bovenuit steekt. Ook in de, gewonnen trouwens, bekerwedstrijd tegen 1ste klasser GBA was hij DE uitblinker!
-- Zonder al te veel te zeveren, Asare is zowat de beste speler die ik in decennia op KV Mechelen heb zien lopen.
Technisch en dribbelvaardig, spelinzicht, loopvermogen, passing, zelfs in duel gaan ondanks zijn tenger voorkomen, kortom: een geweldig complete voetballer.
Foto Asare

Iddi :
-- Iddi heeft wat aanpassing nodig gehad en na een paar "mindere" wedstrijden blijkt hij nu zijn draai te vinden. Valt te vergelijken met Asare, maar hij zal nog heel wat boterhammetjes moeten eten om het niveau van Asare te halen. Desalniettemin is ook hij een goede voetballer die dit KV Mechelen naar een hoger niveau kan tillen.
Foto Iddi :

Harrison Afful :
De supporters konden mij weinig vertellen maar ik weet dat het een Rechter/Centrale middenvelder is. Hij speelt momenteel in het 2e vanwege de leeftijd maar maakt daar al een goeie indruk. Hij heeft nog geen handjevol wedstrijden daar gespeeld en maakte afgelopen weekend een hattrick !
De supporters denken dat als hij zo doorgaat dan zal hij in Januari ook al in het 1e spelen.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 | Ik ben benieuwd of:
- Feyenoord exact weet wat hij wel en (vooral) niet kan
- En zo ja of hij dan (eindelijk) eens ook in de Kuip te bewonderen zal kunnen zijn?
- wij daardoor van het LB probleem af zouden zijn??
(ik neem aan dat Feyenoord goed contact onderhoudt met Mechelen?)
|
|
|
Kurupti Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Maastribune - W4 Posts: 4854 Reg.: 23 februari 2004 |
quote: willem van Hanegem schreef:
Ik ben benieuwd of:
- Feyenoord exact weet wat hij wel en (vooral) niet kan
- En zo ja of hij dan (eindelijk) eens ook in de Kuip te bewonderen zal kunnen zijn?
- wij daardoor van het LB probleem af zouden zijn??
(ik neem aan dat Feyenoord goed contact onderhoudt met Mechelen?)
Feyenoord schijnt ook al heel vaak op de tribune aanwezig te zijn geweest. Het is het proberen waard...Ik heb wel vertrouwen in die Asare.
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2464 Reg.: 26 februari 2003 | Ik heb Asare zien spelen en het is echt een uitstekende speler op het niveau waarop ik hem zag. Maar we hebben het dan wel over Belgische tweede klasse. Technisch en tactisch zeer goed. Fysiek bepaald geen beer maar ook geen dwerg. In ieder geval is Rinus Israel laaiend enthousiast en ik vermoed zelf dat hij in de winterstop gaat overkomen.
|
|
|
varkenoord Vedette
quote: frankyboy schreef:
Ik heb Asare zien spelen en het is echt een uitstekende speler op het niveau waarop ik hem zag. Maar we hebben het dan wel over Belgische tweede klasse. Technisch en tactisch zeer goed. Fysiek bepaald geen beer maar ook geen dwerg. In ieder geval is Rinus Israel laaiend enthousiast en ik vermoed zelf dat hij in de winterstop gaat overkomen.
Hoe weet jij dat Israel enthousiast is
|
|
|
Dick v/d Polder ( Delgad Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Hoe weet jij dat Israel enthousiast is
Omdat hij hem al een aantal keren heeft gescout, en erg onder de indruk van hem schijnt te zijn geraakt. Je moet de eerste pagina van de Asare topic lezen.
|
|
|
Uit: Zandvoort Vak: - Posts: 356 Reg.: 21 juli 2004 | Willen ze die spelers via Mechelen naar Feyenoord laten komen of willen ze ze gewoon van dichtbij bekijken omdat ze veel vertrouwen in die drie spelers hebben?
|
|
|
Kurupti Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Maastribune - W4 Posts: 4854 Reg.: 23 februari 2004 | Beide....
Harrison Afful is inmiddels al weer terug naar Ghana en KV Mechelen zal komende maand beslissen of ze die jongen in Januari al willen huren of aan het einde van het seizoen.
Het is wel zo dat als een speler via Mechelen naar Feyenoord komt dat Mechelen bij een eventuele doorverkoop van Feyenoord een percentage van de transfersom ontvangt.
|
|
|
Uit: Zandvoort Vak: - Posts: 356 Reg.: 21 juli 2004 | Jij bent goed geinformeerd! Dus Mechelen krijgt en spelers en geld van Feyenoord(bij doorverkoop). Dat heeft Mechelen goed geregeld!
|
|
|
Middelburg Meervoudig international
Uit: Middelburg Vak: Olympiatribune - DD Posts: 638 Reg.: 1 juni 2000 | In telegraaf van vandaag mbt Ghana project:
Verder vindt Van den Herik dat een internationaal opererende club als Feyenoord ook z’n sociaalmaatschappelijke verantwoordelijkheid heeft buiten Nederland. „Ik weet dat je daar bij supporters niet mee aan hoeft te komen, maar Feyenoord moet juist trots zijn op de Academy, evenals op de samenwerking met Unicef. Zoiets geeft Feyenoord wereldwijd een positieve uitstraling, die de club zeker nu hard nodig heeft.”
------------------------------------------------------------------------------------------
Begrijp ik het nou goed? Dat Ghana project is toch het project waar van de Herik 12% rente van opstrijkt?????????
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Kan iemand me uitleggen hoe spelers van de Feyenoord voetbalschool in Belgie terechtkomen, en waarom dan Feyenoord niet het eerste recht heeft op b.v. Asare, want ik lees dat AZ ook al op de tribune gezeten heeft?
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3573 Reg.: 9 juni 2004 |
quote: titan57nl schreef:
Kan iemand me uitleggen hoe spelers van de Feyenoord voetbalschool in Belgie terechtkomen, en waarom dan Feyenoord niet het eerste recht heeft op b.v. Asare, want ik lees dat AZ ook al op de tribune gezeten heeft?
wie zegt dat feyenoord niet het eerste recht heeft?
misschien willen ze cashen, omdat ze een goede LM halen en lensky bij de selectie doen.
|
|
|
varkenoord Vedette
quote: titan57nl schreef:
Kan iemand me uitleggen hoe spelers van de Feyenoord voetbalschool in Belgie terechtkomen, en waarom dan Feyenoord niet het eerste recht heeft op b.v. Asare, want ik lees dat AZ ook al op de tribune gezeten heeft?
Dat heeft met de salarissen te maken.Een buiten eu speler verdient in Nederland aanzienlijk meer dan in Belgie.
|
|
|
Uit: Zandvoort Vak: - Posts: 356 Reg.: 21 juli 2004 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Dat heeft met de salarissen te maken.Een buiten eu speler verdient in Nederland aanzienlijk meer dan in Belgie.
En omdat Feyenoord een samenwerkingsverband heeft met Mechelen.
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | |
|