Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Jeugd & Satellietclubs
Feyenoord Fetteh Ghana
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 12 »

Poster
Topic: Feyenoord Fetteh Ghana 
Kurupti
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 23 februari 2004
Gepost op 2 juli 2006 om 11:04:53.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
club25 schreef:

(...)

Het is maar dat wij er zo weinig nieuws over horen en maandag de trainingen beginnen bij kvm.

Daarmee kon het zijn dat er hier iemand meer van afwist

We kennen het...

Hier is ook nog geen sodemieter gebeurt. Er zijn alleen nog maar 20 spelers weggegaan en 3 spelertjes (1 back-up) gehaald.

Als het bij ons al langzaam gaat dan zal het bij jullie nog langzamer gaan. Ik hoop wel dat een paar ghanezen de stap gaan maken want op de internationale jeugdtoernooien hier in NL doen ze het altijd zeer goed.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Dmvdzw
Vedette

Uit: 's Heerarendskerke
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 26 juni 2005
Gepost op 2 juli 2006 om 15:37:23.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

wel jammer dat we over 3 jaar pas die linksback kunnen overhemelen naar Rotterdam-Zuid, is precies de positie die versterkt moet worden en hij is toevallig de beste speler van heel die jeugdopleiding, (van heel Ghana zeg maar)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.320,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
club25
Ballenjongen

Vak: -
Reg.: 18 juni 2006
Gepost op 2 juli 2006 om 16:03:02.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

wij(kvm) hebben nochtans ne rechtsback vandoen:-)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
feyenoordanko
Basisspeler

Uit: Zandvoort
Reg.: 21 juli 2004
Gepost op 17 juli 2006 om 21:00:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij is er geen website van Feyenoord Fetteh Ghana of heb ik het verkeerd want dat zou wel leuk zijn dan kunnen we het een beetje volgen!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
michael34
Vaste waarde in elftal

Uit: lienden
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 15 juli 2005
Gepost op 17 juli 2006 om 21:42:18.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

weet ik ook niet kan ik niet beoordelen dit
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Opoku
Vedette

Uit: Ankum
Reg.: 18 mei 2004
Gepost op 17 juli 2006 om 22:23:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

nee!! is er helaas niet,als je op http://www.ghanaweb.com kijkt is er wel een link naar feyenoord maar hij is niet operatief
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.455,5VoVo: -Opstelling: incompleet
feyenoordanko
Basisspeler

Gepost op 18 juli 2006 om 23:51:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Opoku schreef:

nee!! is er helaas niet,als je op http://www.ghanaweb.com kijkt is er wel een link naar feyenoord maar hij is niet operatief

Hopen dat ze er mee bezig zijn en dat hij binnenkort operationeel wordt
 Help mods!
just_marinda
Ballenjongen

Uit: Spijkenisse
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 augustus 2006
Gepost op 18 augustus 2006 om 13:45:05.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben in Ghana geweest en we wilden erheen gaan..Maar lag niet op de route..We hebben we een foto gemaakt van een bus..We dachten dat die van Feyenoord was..Maar we weten niet zeker..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 18 augustus 2006 om 17:33:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
just_marinda schreef:

Ik ben in Ghana geweest en we wilden erheen gaan..Maar lag niet op de route..We hebben we een foto gemaakt van een bus..We dachten dat die van Feyenoord was..Maar we weten niet zeker..

Je maakt wat mee, op zo'n vakantie...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
varkenoord
Vedette

Reg.: 16 november 2004
Gepost op 18 augustus 2006 om 17:43:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
just_marinda schreef:

was het geen brievenbus
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Kurupti
Vedette

Gepost op 13 november 2006 om 14:54:46.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er zijn weer heel wat dingetjes gebeurd met Feyenoord Ghana en zeker ook interessante dingetjes. Hier weer even een update van mijn kant....

Er zijn momenteel 2 spelers van de Academy op huurbasis aanbeland in Belgie bij KV Mechelen. Het gaat om Abdul-Yakuni Iddi en Harrison Afful. Nana Asare speelt daar ook al een langere tijd dus het zijn er 3 in totaal.

Asare en Iddi zijn 1e elftal spelers en zijn allebei de sterren van KV Mechelen. Zeker Asare geniet een helden status in de Belgische 2e klasse en volgens de Supporters heeft AZ (John Bosman) al vaak op de tribune gezeten voor hem. Asare speelt op linksback en linkshalf en Iddi is een nummer 10.

Hieronder zijn wat beschrijvingen van KV Mechelen supporters :

Asare :

-- Is stukken beter dan die 2 (Leonard , Drenthe). Hij kan een hele grote worden. Asare is ook super geliefd uiteraad bij de supporters. Dit is een speler die er bij ons, en in de hele Belgische 2de afdeling, bovenuit steekt. Ook in de, gewonnen trouwens, bekerwedstrijd tegen 1ste klasser GBA was hij DE uitblinker!

-- Zonder al te veel te zeveren, Asare is zowat de beste speler die ik in decennia op KV Mechelen heb zien lopen.

Technisch en dribbelvaardig, spelinzicht, loopvermogen, passing, zelfs in duel gaan ondanks zijn tenger voorkomen, kortom: een geweldig complete voetballer.

Foto Asare

Iddi :

-- Iddi heeft wat aanpassing nodig gehad en na een paar "mindere" wedstrijden blijkt hij nu zijn draai te vinden. Valt te vergelijken met Asare, maar hij zal nog heel wat boterhammetjes moeten eten om het niveau van Asare te halen. Desalniettemin is ook hij een goede voetballer die dit KV Mechelen naar een hoger niveau kan tillen.

Foto Iddi :

Harrison Afful :

De supporters konden mij weinig vertellen maar ik weet dat het een Rechter/Centrale middenvelder is. Hij speelt momenteel in het 2e vanwege de leeftijd maar maakt daar al een goeie indruk. Hij heeft nog geen handjevol wedstrijden daar gespeeld en maakte afgelopen weekend een hattrick !

De supporters denken dat als hij zo doorgaat dan zal hij in Januari ook al in het 1e spelen.
 Help mods!
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 13 november 2006 om 15:32:45.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben benieuwd of:

- Feyenoord exact weet wat hij wel en (vooral) niet kan
- En zo ja of hij dan (eindelijk) eens ook in de Kuip te bewonderen zal kunnen zijn?
- wij daardoor van het LB probleem af zouden zijn??

(ik neem aan dat Feyenoord goed contact onderhoudt met Mechelen?)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Kurupti
Vedette

Gepost op 13 november 2006 om 15:47:09.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem van Hanegem schreef:

Ik ben benieuwd of:

- Feyenoord exact weet wat hij wel en (vooral) niet kan
- En zo ja of hij dan (eindelijk) eens ook in de Kuip te bewonderen zal kunnen zijn?
- wij daardoor van het LB probleem af zouden zijn??

(ik neem aan dat Feyenoord goed contact onderhoudt met Mechelen?)

Feyenoord schijnt ook al heel vaak op de tribune aanwezig te zijn geweest. Het is het proberen waard...Ik heb wel vertrouwen in die Asare.
 Help mods!
frankyboy
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 26 februari 2003
Gepost op 13 november 2006 om 18:33:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb Asare zien spelen en het is echt een uitstekende speler op het niveau waarop ik hem zag. Maar we hebben het dan wel over Belgische tweede klasse. Technisch en tactisch zeer goed. Fysiek bepaald geen beer maar ook geen dwerg. In ieder geval is Rinus Israel laaiend enthousiast en ik vermoed zelf dat hij in de winterstop gaat overkomen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
varkenoord
Vedette

Gepost op 13 november 2006 om 21:50:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
frankyboy schreef:

Ik heb Asare zien spelen en het is echt een uitstekende speler op het niveau waarop ik hem zag. Maar we hebben het dan wel over Belgische tweede klasse. Technisch en tactisch zeer goed. Fysiek bepaald geen beer maar ook geen dwerg. In ieder geval is Rinus Israel laaiend enthousiast en ik vermoed zelf dat hij in de winterstop gaat overkomen.

Hoe weet jij dat Israel enthousiast is
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder ( Delgad
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 13 november 2006 om 23:45:58.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)

Hoe weet jij dat Israel enthousiast is

Omdat hij hem al een aantal keren heeft gescout, en erg onder de indruk van hem schijnt te zijn geraakt. Je moet de eerste pagina van de Asare topic lezen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
feyenoordanko
Basisspeler

Gepost op 7 december 2006 om 16:51:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Willen ze die spelers via Mechelen naar Feyenoord laten komen of willen ze ze gewoon van dichtbij bekijken omdat ze veel vertrouwen in die drie spelers hebben?
 Help mods!
Kurupti
Vedette

Gepost op 7 december 2006 om 17:14:32.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Beide....

Harrison Afful is inmiddels al weer terug naar Ghana en KV Mechelen zal komende maand beslissen of ze die jongen in Januari al willen huren of aan het einde van het seizoen.

Het is wel zo dat als een speler via Mechelen naar Feyenoord komt dat Mechelen bij een eventuele doorverkoop van Feyenoord een percentage van de transfersom ontvangt.
 Help mods!
feyenoordanko
Basisspeler

Gepost op 7 december 2006 om 17:19:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jij bent goed geinformeerd! Dus Mechelen krijgt en spelers en geld van Feyenoord(bij doorverkoop). Dat heeft Mechelen goed geregeld!
 Help mods!
Middelburg
Meervoudig international

Uit: Middelburg
Vak: Olympiatribune - DD
Reg.: 1 juni 2000
Gepost op 8 december 2006 om 08:53:02.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In telegraaf van vandaag mbt Ghana project:

Verder vindt Van den Herik dat een internationaal opererende club als Feyenoord ook z’n sociaalmaatschappelijke verantwoordelijkheid heeft buiten Nederland. „Ik weet dat je daar bij supporters niet mee aan hoeft te komen, maar Feyenoord moet juist trots zijn op de Academy, evenals op de samenwerking met Unicef. Zoiets geeft Feyenoord wereldwijd een positieve uitstraling, die de club zeker nu hard nodig heeft.”

------------------------------------------------------------------------------------------

Begrijp ik het nou goed? Dat Ghana project is toch het project waar van de Herik 12% rente van opstrijkt?????????
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.489,7VoVo: -Opstelling: incompleet
titan57nl
Vedette

Uit: Fortaleza
Reg.: 11 maart 2002
Gepost op 8 december 2006 om 10:07:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kan iemand me uitleggen hoe spelers van de Feyenoord voetbalschool in Belgie terechtkomen, en waarom dan Feyenoord niet het eerste recht heeft op b.v. Asare, want ik lees dat AZ ook al op de tribune gezeten heeft?
 Help mods!
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 8 december 2006 om 10:24:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
titan57nl schreef:

Kan iemand me uitleggen hoe spelers van de Feyenoord voetbalschool in Belgie terechtkomen, en waarom dan Feyenoord niet het eerste recht heeft op b.v. Asare, want ik lees dat AZ ook al op de tribune gezeten heeft?

wie zegt dat feyenoord niet het eerste recht heeft?

misschien willen ze cashen, omdat ze een goede LM halen en lensky bij de selectie doen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
varkenoord
Vedette

Gepost op 8 december 2006 om 11:38:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
titan57nl schreef:

Dat heeft met de salarissen te maken.Een buiten eu speler verdient in Nederland aanzienlijk meer dan in Belgie.
 Help mods!
feyenoordanko
Basisspeler

Gepost op 8 december 2006 om 12:34:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)
Dat heeft met de salarissen te maken.Een buiten eu speler verdient in Nederland aanzienlijk meer dan in Belgie.

En omdat Feyenoord een samenwerkingsverband heeft met Mechelen.
 Help mods!
Heineken
Vedette
Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
Gepost op 8 december 2006 om 12:47:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

had...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.483,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk