Feyenoord Netwerk
dinsdag 21 mei 2013 - 18:01                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » Talentvolle jeugdspelers

HR

Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 »

HR

MancoBlanco
Crack

Uit: Honselersdijk
Vak: -
Droomaankoop: Javier Hernandez
Reg.: 3 januari 2003

Graafland; De Groot, Breinburg, Loovens, Van Driel; Carlos Alberto, Snoyl, Curth; Nkunku , Nelstein, Tijdeman, Van Wegen; Bruma, Schrier, Bandjar, Danning; Van de Boogaart, Blonk, Sardar ; Mulder, Curth , Maitimo,Doedee; Demeijer, Zuiverloon, Lagas, Holman; Dickhoff , Harbuzi, Hofman ; Vincken, Groenemeijer, Bengui ,Hogedoorn

Sattelietclub Feyenoord Fetteh Ghana:
Asante ,Opoku

iemand nog meer grote talenten die nog niet/net in feyenoord 1 spelen?
dus niet van persie want die speelt al ff in Feyenoord1

[Dit bericht is veranderd door FRjack (op 6 november 2011 16:39:35).]
HR
HR

JRC_hilversum
Icoon
Totowinnaar Feyenoordnetwerk 2002/2003

Vak: Maastribune - W1
Droomaankoop: -
Reg.: 20 november 2000

En nou de eigelijk logische vraag:

Hoeveel spelen er over een aantal jaar in Feyenoord 1????

Ik wil denk ik geen antwoord geven, omdat ik er simpelweg niet blij van wordt :\(

JRC©
HR
HR

kalou_29
Crack

Uit: Den Haag
Reg.: 25 juli 2002

quote:HR
JRC_hilversum schreef:

En nou de eigelijk logische vraag:

Hoeveel spelen er over een aantal jaar in Feyenoord 1????

Ik wil denk ik geen antwoord geven, omdat ik er simpelweg niet blij van wordt :\(

JRC©HR
Als ik alle verhalen mag geloven speelt die Opuku zeker in het 1e van :feyenoord over een tijdje, dat is de zogenaamde nieuwe Wonderboy
HR
HR

vharen
Nationale topspeler

Uit: midden des lands
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 14 augustus 2001

Jespe Curth.Maar die was toch weer retour naar Denemarken?
Denk ook aan Bastos en Snoyl...
HR
HR

MancoBlanco
Crack

Curth naar denemarken??NOOIT!!
HR
HR

willem van Hanegem Gele kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

Er wordt veel doorelkaar gehaald met jeugdspelers. Curth zit in Jong :feyenoord Frederiksen (excelsior) is terug naar Denemarken en Karim is (allang ) terug naar Zweden.
HR
HR

MancoBlanco
Crack

Jordan Opoku, the budding star
Though he had the talent to become a good footballer, he never dreamt that he would ever have had the opportunity to enhance his talent towards becoming a star.

All he could do was to dream of becoming a star, but after his association with Feyenoord Soccer Academy, Jordan Opoku now knows it is a matter of time that his dream would become a reality.

Playing for a colts team in Tema, 17-year-old Opoku was recruited into the Feyenoord Academy three years ago as a member of the First Generation group, the pioneers of the academy.

Set up by the Dutch club, Feyenoord Rotterdam, the academy's aim is to unearth and groom talents who would have otherwise gone wasted.

For the three years that Jordan and his colleagues have been in the academy, they have not only enjoyed the best in terms of training, they have also been given the chance to get quality education, something most of them may not have enjoyed, had they stayed with their colts club.

In terms of facilities for football training, they have the best of training pitches and top quality coaches.

Coach Sam Arday, the man who led the Black Starlets to win the world championship in Ecuador in 1995, is the technical director. He receives support from Dutch coaches from time to time.

This opportunity has started yielding results for Jordan, who completed his Senior Secondary School education at the Winneba Secondary School last year and is now dreaming of playing big time soccer.

As a member of the academy's team which was invited to play in a tournament in Rotterdam, Opoku emerged the best player and this left lasting impressions on the organisers and his mother club, Feyenoord Rotterdam. After that first trip, Opoku has been invited to train with the Dutch team on four occasions.

That may be the beginning of a new soccer life for him. Already, the Dutch club is planning to recruit him after he completes his training programme in Ghana. His determination to succeed has meanwhile started yielding results back home.

At the recently organised Mylik tournament, Opoku who had just returned from one of the Dutch trips, joined his colleagues and even though they did not win the event, he came out as the Best Player of the tournament.

As if that was not enough, the Sports Writers Association of Ghana (SWAG) has named him as the Discovery of the Year 2002, for this, he would join other great sportsmen and sportswomen for honours at a special event in the course of the year.

For all these, Opoku is not swollen-headed, but is remaining focused until his dream is achieved. "Though I'm happy about all these, I think they pose a bigger challenge to me to further develop myself and live up to my potential, and I am determined to do that," he said in an interview.

He said his short association with the Feyenoord in Rotterdam has opened him up to the challenges that professional players face and he has braced himself up for it, if he should eventually end up with the team.

"It is not easy but I know that with determination and will power, one can succeed," Opoku said. Officials of the academy have also expressed great confidence in him.

Like many a footballer's dream, Opoku who also captains the First Generation team when they are in action, desires to play for any of the national teams and cannot wait for the day he will receive a call up.

According to the officials, there are several other good players at the academy but Opoku has a special inherent quality that endears him to most soccer pundits.

"He has the skills and talents to become a top class player and he seems to have the courage and determination to make it," officials said when asked to assess Opoku.

So for now, the budding player, hangs on the fringes of stardom and it is a matter of time, that he would join the list of great players the nation boasts of

van http://www.ghanaweb.com/GhanaHomePage/SportsArchive/artikel.php?ID=32487
HR
HR

Manabu
Bankzitter

Uit: Rotterdam
Reg.: 16 september 2002

Als je Holman noemt, waarom dan niet Olfers, Bastos en Boutahar om er maar een paar te noemen ?
HR
HR

Rafaël van der Vaart Rode kaart: waarschuwing
International

Uit: Fakkel City
Reg.: 23 juli 2002

Tja, ik vind persoonlijk bastos, loovens, sprockel en een heleboel van dat lijstje leuk voor Excelsior maar niet voor Feyenoord 1.Wie ik wel goed vind voor Feyenoord 1 in de toekomst?? Blonk, geweldige voetballer, en ik ben fan van Boutahar en ik denk dat van Driel er ook komt, lange centr. verdediger met een geweldige lange bal.
HR
HR

F-fan
Icoon

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 december 2002

Jammer dat mijn grote favoriet er niet bij staat!
Bovar Karim!!!
Echt een fantastische voetballer.
Mancoblanco, die moet je in de plaats zetten van of Curth (staat er 2 x) of Holman (Excelsior)
HR
HR

slimebi.drooneyef Rode kaart: waarschuwing
Crack

Reg.: 24 juli 2002

omdat bovar karim niet meer bij feyenoord speelt

:feyenoord my life
HR
HR

F-fan
Icoon

slimebi.drooneyef schreef:

omdat bovar karim niet meer bij feyenoord speelt

:feyenoord my lifeHR
Slik... Echt? Sjongejonge, zo'n groot talent, en dan weg doen? Poehpoeh!
Waar is hij naar toen dan?
HR
HR

Pardo25
Vedette

Uit: Kofferbak van Lazovic
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 8 februari 2003

Carlos Alberto is geen talent meer is al 23 jaar ofzo. En Nkunku's broertje heeft bij de voetbalclub waar ik speel gespeeld hij heet Guli ofzoiets. PS: Dat is Juliana Mill
HRHR
HR

MancoBlanco
Crack

Die holman is Ryan Holman
HR
HR

F-fan
Icoon

Het is Brett Holman, als je die Australier bedoelt die bij Excelsior speelt.
HR
HR

Legende

Ja Manco Blanco dat is toch best wel een duur foutje van onze "alles kenner" (grapje ;)
HR
HR

MancoBlanco
Crack

F-fan schreef:

Het is Brett Holman, als je die Australier bedoelt die bij Excelsior speelt.HR
NEE het is Ryan Holmen van Feyenoord B1 en Oranje Onder 17

EN HET IS EEN LINKSBACK

[Dit bericht is veranderd door MancoBlanco (op 21 februari 2003 07:39:52).]
HR
HR

EmmY_RuleZ
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Droomaankoop: Neymar
Reg.: 15 december 2000

Op dinsdag 4 maart aanstaande wordt op het Amsterdamse Sportpark 'De Toekomst' de interland Nederland-Zweden gespeeld voor spelers tot 17 jaar en de kans is groot dat Feyenoord bij die gelegenheid in beide selecties vertegenwoordigers heeft. Vanuit Stockholm ontving Labinot Harbuzi inmiddels een uitnodiging en de verwachting is dat zijn B-jeugdploeggenoten Tim Vincken en Ryan Holman binnenkort een oproep uit Zeist krijgen.

Deze bedoelt hij dus....
HR
HR

MancoBlanco
Crack

Jep
HR
HR

slimebi.drooneyef Rode kaart: waarschuwing
Crack

Reg.: 24 juli 2002

F-fan schreef:

(...)

Slik... Echt? Sjongejonge, zo'n groot talent, en dan weg doen? Poehpoeh!
Waar is hij naar toen dan?HR
hij is teug naar zweden en dat is al de zoveelste keer dat dit op dit forum is gezegt

:feyenoord my life
HR
HR
Is dat al eerder gezegd dat hij terug is naar Zweden dan :huh (slimebi.drooneyefdollensmile) ;) :B

:feyenoord 4 Life
HR
HR

frankyboy
Icoon

Uit: rotterdam
Reg.: 26 februari 2003

Met Snoyl heeft Feyenoord weer een zeer getalenteerde voetballer in huis die niet in staat is zich normaal te gedragen. Hij is inmiddels teruggezet naar de beloften.
Hierdoor loopt zijn ontwikkeling vertraging op.
Het begint een eentonig verhaal te worden bij Feyenoord
, hoe talentvoller, hoe meer over het paard getild.
Natuurlijk ligt de verantwoordelijkheid bij de speler zelf
, maar ik krijg ook de indruk dat het bij Feyenoord veel
meer voorkomt dan bij andere gerenomeerde opleidings-instituten. Heeft iemand hier een mening over.
HR
HR

Legende

Nou bij onze A'sterdamse vrienden gaat ook niet alles in rozegeur en maneschijn. Vooral de Hosam ligt steeds dwars. Maar ik moet verder zeggen dat de stap van jeugd naar senioren bij @J@X geruisloos gaat. Bij :feyenoord schijnt het besef één van de selectiespelers te zijn , dus ook een voorbeeldfunctie, later te komen. Eerst blijkt er een corigerende factor nodig te zijn (Leonardo, van Persie en Snoyl????) Daarna lopen ze aardig in het gareel. Ik denk dat er bij :feyenoord juist bij de overstap jeugd/senioren (veeL) meer aandacht moet worden besteed en dan niet voetbaltechnisch c.q. tactisch, maar op het morele vlak. Wat wordt er van zo'n jongen verwacht, wat kmag hij wel/niet, wat kan hij wel zeggen wat niet. Hoe gedraag je je in de groep, want alleen :feyenoord telt op de EERSTE plaats. Het individu moet zich daar ondergeschikt aan maken (moeilijk he Hosam??). Hopleijk erkennen ze bij :feyenoord dat gemis/die fout, zodat er bij de toekomstige talenten (duurt even, want in de A-jeugd loopt niet veel zie de huidige stand)niet veel mis (meer) behoeft te gaan.
HR
HR

kaasdrol
Vedette

Uit: Schiedam
Reg.: 30 juni 2001

MancoBlanco schreef:

Graafland; De Groot, Breinburg, Loovens, Van Driel; Carlos Alberto, Snoyl, Curth; Nkunku , Nelstein, Tijdeman, Van Wegen; Bruma, Schrier, Bandjar, Danning; Van de Boogaart, Blonk, Sardar ; Mulder, Curth , Maitimo,Doedee; Demeijer, Zuiverloon, Lagas, Holman; Dickhoff , Harbuzi, Hofman ; Vincken, Groenemeijer, Bengui ,Hogedoorn

Sattelietclub Feyenoord Fetteh Ghana:
Asante ,Opoku

iemand nog meer grote talenten die nog niet/net in feyenoord 1 spelen?
dus niet van persie want die speelt al ff in Feyenoord1HR
HR
HR

MancoBlanco
Crack

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 maart 2003 om 08:59:39.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: stefanvanmarrewijk@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ja en wat wou je zeggen???? :kwaad

:feyenoord 4 EVER ;)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Jeugd & Satellietclubs » Talentvolle jeugdspelers

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "ZATERDAG1945 UURFEYENOORD-RKC WAALWIJK".

HR

Feyenoord Poll

Wat vind jij van de nieuwe shirts voor komend seizoen (bekijk)

Mooi
Ik moet er nog aan wennen
Ik vind het niets
Geen mening

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 87,5% dat Roda JC wint van Sparta Rotterdam. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.