Feyenoord Netwerk
woensdag 16 augustus 2017 - 15:19                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Oranje, Jong Oranje & Overig Interlandvoetbal » EK vrouwen

HR

Deze topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6 »

HR

doei
Crack

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Droomaankoop: -
Reg.: 18 augustus 2011

Kijkt iemand daar naar? Ik zit te overwegen vanavond maar eens een stream aan te slingeren.
HRHR
HR

Nr. 15
Crack

Vak: -
Reg.: 18 september 2005

Vond de eerste wedstrijd prima te pruimen. Ga vanavond ook zeker even kijken.
HR
HR

Golden Boy
Vedette

Reg.: 10 januari 2014

HR
HR

ulligan
Koning
FRÖBELAAR

Uit: dÌÍ£ÌÌͥͩÌͧÍ
Droomaankoop: Jhon Baggio Rakotonomenjanahary
Reg.: 2 oktober 2000

Ik kijk niet. Niks tegen vrouwenvoetbal maar het interesseert me 0,0. Ik stoor me wel aan de geforceerde manier waarop 'men' vrouwenvoetbal populairder probeert te maken. Net als dat gejank toen dat Tom Dumoulin niet de eerste Nederlander was die de Giro won. Desondanks veel plezier gewenst met slingeren :B
HR
HR
Ik keek laatst naar de UEFA Champions League finale voor vrouwen:

Olympique Lyonnais tegen Paris St Germain

Als dat het beste is wat vrouwenvoetbal te bieden heeft, dan hoef ik dit EK niet te zien. Nogal overhypt.
HR
HR
vrouwensport is t gewoon net niet hè...het is niet voor niks t zwakke geslacht.
HR
HR

remco112
Vedette

Reg.: 11 juli 2007

Als ik vrouwenvoetbal kijk, ga ik altijd tellen hoe vaak ze bal over kunnen passen naar elkaar. Ik heb nog nooit tot de 10 hoeven te tellen. :D :D

Dat ze minder kracht hebben en conditioneel stukken minder zijn, is een gegeven, maar het is vaak zo slordig en onnauwkeurig dat het lachwekkend begint te worden.
HR
HR

Moriarty
Icoon

Reg.: 13 december 2004

Als er genoeg geld in wordt gepompt zoals bij het dameshockey dan komt het vanzelf wel goed.
HR
HR
Je wordt bijna verplicht het leuk te vinden. Ik heb 0,0 interesse en kijk dus zeker niet. Ok, al zappend kwam ik net even langs de wedstrijd. Mijn vooroordelen werden meteen bewaarheid. Alsof ik naar een slecht jeugdelftal keek. Ook motorisch ziet het er raar uit. Een ieder moet doen waar hij/zij zin in heeft maar ik hield het niet langer dan 3 minuten vol :schrik
HR
HR

Nr. 15
Crack

Reg.: 18 september 2005

Vanavond is het niet om aan te zien in ieder geval.
HR
HR

Køekwaus
Crack

Reg.: 1 juli 2011

Ik heb voor de verandering is een keer gekeken zodat ik mee kon praten in de groepsapp:
'Welke vind jij het lekkerst?'
'Wie heeft de grootste tieten?'
'Zou die aanvoerder van die Denen wel legaal zijn joh?'
HR
HR
Maar kunnen ze ook schoonmaken en bier halen?
HR
HR

Verdediger
Vedette

Vak: Marathontribune - J
Droomaankoop: Bord op Schoot
Reg.: 25 januari 2014

Wel een verademing als je normaal gesproken naar die kutkoppen van Klaassen, Sneijder of Daisy moet kijken.
HR
HR

Pepertje
Crack

Uit: Amsterdam
Reg.: 12 april 2010

Spelen bepaald gedisciplineerd voetbal, als ik de wedstrijden die ik tot nog toe heb gezien als maatgevend mag beschouwen.

Nadeel daarvan is dat er eigelijk niet echt veel spannende momenten zijn. Zit te weinig creativiteit in, te weinig verrassing. Deed me af en toe denken aan het voetbal wat Noord Korea indertijd op het WK liet zien.
HR
HR

remco112
Vedette

Reg.: 11 juli 2007

Wat is dit toch belachelijk slecht :D
HR
HR

Howisit
Internationale topspeler

Reg.: 18 december 2011

Vind het best leuk om naar te kijken. Niveau natuurlijk lager dan bij de mannen - dat is geen verrassing, maar de wedstrijden zijn open: spel golft op en neer. Geen eindeloos gebrei zoals je bij de mannen vaak ziet. Genoeg amusementswaarde dus en soms best aardig voetbal. Die Afghaanse van gister was een topper. :cool
HR
HR

Golden Boy
Vedette

Reg.: 10 januari 2014

Ik heb een stuk van de wedstrijd gezien en het is niet om aan te gluren. Normaliter neem ik altijd de Oranje -19 toernooien op maar omdat alleen Bijlow dit jaar van Feyenoord er bij was heb ik dat niet gedaan dus ik kan de toernooien nu niet vergelijken. Maar het niveau van een -19 toernooi ligt al echt hoger dan dit. Volgens mij was het Portugal dat vorig jaar er zo bovenuit stak bij de -19. Die zouden dit toernooi met het grootste gemak winnen.
HR
HR

simplysteef
Vedette

Uit: roosendaal
Vak: Marathontribune - EE
Droomaankoop: Diego Biseswar
Reg.: 17 januari 2006

Gewoon niet kijken joh, echt onzin dit. We willen als Nederland weer eens laten zien hoe ver wij zijn in onze ontwikkeling op het gebied van vrouwenrechten etc.
Er kijken nog meer dan 2 miljoen mensen naar ook, echt ongekend.
HR
HR

Moriarty
Icoon

Reg.: 13 december 2004

Klopt laten we ook het hockey/korfbal/volleybal etc verbannen, gewoon achter het aanrecht toch?

[Dit bericht is veranderd door Moriarty (op 22 juli 2017 08:53:08).]
HR
HR

jezus christus
Icoon

Reg.: 18 september 2004

quote:HR
Moriarty schreef:

Klopt laten we ook het hockey/korfbal/volleybal etc verbannen, gewoon achter het aanrecht toch?
HR
Hoho, ik heb een zwak voor de hockeymeisjes!
HR
HR

simplysteef
Vedette

Uit: roosendaal
Vak: Marathontribune - EE
Droomaankoop: Diego Biseswar
Reg.: 17 januari 2006

Moriarty schreef:

HR
Dan zijn vrouwensporten
HR
HR

PeterVanVossen
Icoon

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 16 mei 2003

Ach, het kijkt wel lekker weg. Biertje erbij, beetje ouwehoeren met wat leuk gezelschap en ondertussen die meisjes hun best zien doen. Ik vind het wel een leuke afwisseling in de verder saaie sportzomer. En het spel is nog lekker naïef. Met zijn allen in de aanval en achterin gewoon 1 op 1 op de middellijn spelen. Heerlijk toch?

Dat het niveau lager ligt is natuurlijk logisch. Ten eerste speelt de helft niet professioneel, maar hebben ze er gewoon een baan naast. Ten tweede wordt nagenoeg iedere sport bij de vrouwen op een lager niveau beoefend dan bij mannen. Soms is het daardoor minder leuk om naar te kijken, maar soms ook niet. Zo heb je bij volleybal veel langere rally's bij de dames, doordat ze met minder power aanvallen.

Ik denk dat er zeker een markt is voor damesvoetbal. Het voetbal an sich is zo populair in de hele wereld. Zelfs de Duitse of Engelse tweede divisie wordt door duizenden mensen in het stadion en nog een veelvoud achter de TV bekeken. Dan kan het niet anders dan dat damesvoetbal de komende jaren nog een verdere vlucht maakt. Wie weet is over 20 jaar weer het hele land in rep en roer als het EK damesvoetbal georganiseerd wordt, zoals nu het geval is wanneer de heren weer eens mogen meedoen aan een eindtoernooi. Gaat VI weer de hele zomer uitzenden vanaf Scheveningen. Kleurt iedere volkswijk Oranje en heeft Wolter Kroes weer een nieuwe hit gescoord die op alle Oranje campings op de plaats van bestemming wordt grijs gedraaid. Ik sluit het niet uit.

Als ik de organisatie van damesvoetbal was zou ik van het "nieuwe" gebruik maken door direct een aantal revolutionaire veranderingen toe te passen om het kijkplezier te vergroten. Zuivere speeltijd, video referee, tijdstraf voor schwalbes, vrije trappen direct nemen door te gaan dribbelen, etc. Dat zal vermoedelijk niet gebeuren omdat dezelfde conservatieve organisaties achter het damesvoetbal staan als achter het herenvoetbal, namelijk de UEFA en FIFA.
HR
HR

Sixto Rovina
Crack

Reg.: 26 augustus 2010

Waarom staat bij die meiden lex Immers in de goal?
HR
HR

Pepertje
Crack

Uit: Amsterdam
Reg.: 12 april 2010

Nah, een pingel en twee doelpunten aan weerskanten die je best wel als blunder van de keepsters kan beschrijven.

Jammer. Had wel een velddoelpunt willen zien.
HR
HR

Verdediger
Vedette

Vak: Marathontribune - J
Droomaankoop: Bord op Schoot
Reg.: 25 januari 2014

Sixto Rovina schreef:

Waarom staat bij die meiden lex Immers in de goal?
HR
Ja bizar, ik zag hem ook hoor :huh

Maar Immers heeft niks op een vrouwenEK te zoeken, hij komt veel tekort voor dat niveau.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » B - Voetbal en andere sporten » Oranje, Jong Oranje & Overig Interlandvoetbal » EK vrouwen

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord nog versterking halen?

Ja, voor de verdediging
Ja, voor het middenveld
Ja, voor de aanval
Nee

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 86,9% dat SC Heerenveen wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!