Feyenoord Netwerk
woensdag 1 oktober 2014 - 18:15                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Oranje, Jong Oranje & Overig Interlandvoetbal » EK 2020

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

tricky-dicky
Crack

Uit: Deventer
Vak: Olympiatribune - OO
Droomaankoop: -
Reg.: 2 september 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 maart 2011 om 14:58:27.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: 09-03-1969, ajax-Feyenoord 1-2  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik weet het, het is misschien vroeg maar van mij mag het in dit land georganiseerd worden.

KNVB denkt serieus aan EK 2020

Harry Been richt zich na het mislopen van het WK 2018 nu op het EK 2020. Dat bevestigt een woordvoerder van de KNVB naar aanleiding van uitspraken van Been tegen Voetbal Centraal.

De KNVB wil overwegen Nederland kandidaat te stellen", meldt de secretaris-generaal van de KNVB.

"Financieel is het in ieder geval aantrekkelijk", zegt Been, die aangeeft dat Nederland het toernooi in 2020 ook zonder Belgische steun zou kunnen organiseren.

"Nederland zou het EK alleen kunnen organiseren, maar misschien willen we dat wel helemaal niet. We hebben namelijk altijd zaken gedaan met België en dat is ons uitstekend bevallen."

In 2000 vond het EK voor het laatst plaats in Nederland. Toen organiseerde de Europees kampioen van 1988 het toernooi samen met België. Nederland en België grepen vorig jaar naast de kandidatuur voor het WK 2018. Eind vorig jaar koos de FIFA voor Rusland als organisator van dat toernooi.
HR
HR

FRjack
Administrator

Vak: -
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 3 januari 2009

De EK-broek zal Nederland beter passen dan de WK-broek. Prima idee.
HR
HR

ulligan
Legende

Uit: Groningen
Droomaankoop: Tom Hiariej
Reg.: 2 oktober 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 maart 2011 om 18:51:18.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 12112915  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Weinig kans, aangezien we het 10 jaar geleden ook al hadden. De UEFA heeft meer dan 50 lidstaten, weliswaar is lang niet elk land in staat tot een EK-bid, maar landen als Italië, Spanje, Engeland, Tsjechië, Denemarken/Zweden en Turkije zullen ook zeker interesse hebben en eerder aan de beurt zijn. Het zou me ook niet verbazen wanneer één of ander Oostblokland het EK dan 'koopt'.
HR
HR

quote:HR
ulligan schreef:

Weinig kans, aangezien we het 10 jaar geleden ook al hadden. De UEFA heeft meer dan 50 lidstaten, weliswaar is lang niet elk land in staat tot een EK-bid, maar landen als Italië, Spanje, Engeland, Tsjechië, Denemarken/Zweden en Turkije zullen ook zeker interesse hebben en eerder aan de beurt zijn. Het zou me ook niet verbazen wanneer één of ander Oostblokland het EK dan 'koopt'.
HR
Ik denk dat Engeland aan de beurt is.
HR
HR

ulligan
Legende

Uit: Groningen
Droomaankoop: Tom Hiariej
Reg.: 2 oktober 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 maart 2011 om 18:55:16.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 12112915  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik denk zelf Italië, die heeft na 1990 geen groot toernooi meer gehost.
HRHR
HR

ulligan schreef:

Ik denk zelf Italië, die heeft na 1990 geen groot toernooi meer gehost.
HR
Zou wel slim zijn, het Italiaanse voetbal is niet heel slecht, maar wordt wel minder. Maar vooral het niveau van de Italiaanse voetballers holt achteruit, welke ploeg heeft nu nog een Italiaanse topspelers? Alles is op zijn retour of middelmaat. En zo zullen ze i.i.g. geplaatst zijn voor 2020, want als dit door zet, zie ik het ze niet op eigen kracht doen.
HR
HR

tricky-dicky
Crack

Uit: Deventer
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 2 september 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 11 maart 2011 om 21:09:17.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: 09-03-1969, ajax-Feyenoord 1-2  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Ché Cliché schreef:

(...)

Zou wel slim zijn, het Italiaanse voetbal is niet heel slecht, maar wordt wel minder. Maar vooral het niveau van de Italiaanse voetballers holt achteruit, welke ploeg heeft nu nog een Italiaanse topspelers? Alles is op zijn retour of middelmaat. En zo zullen ze i.i.g. geplaatst zijn voor 2020, want als dit door zet, zie ik het ze niet op eigen kracht doen.
HR
En de stadions daar kunnen wel een opknap beurtje gebruiken.
HR
HR
Ik blijf me elke keer weer verbazen als ik die Frans Bouwer fans zie. :D

En dan dat score-verloop. :B
HR
HR

met rood witte groeten
Meervoudig international

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

EK 2020 wordt verspreid over landen in heel Europa
06/12/2012 17:47

Het EK 2020 wordt gespeeld in verschillende grote steden in heel Europa. Dat heeft de UEFA donderdag bekend gemaakt. Het is voor het eerst dat het toernooi deze opzet kent.

UEFA-voorzitter Michel Platini krijgt daarmee zijn zin. In juni gaf hij al aan het Europees kampioenschap met verschillende speelsteden te willen organiseren.

Secretaris-generaal van de UEFA, Gianni Infantino, licht het besluit toe: 'Meer en meer landen dromen van de organisatie, maar dat wordt steeds moeilijker. De eisen liggen steeds hoger en de economische situatie maakt het niet eenvoudig.'

Het eerstvolgende EK in 2016 kent ook een vernieuwde opzet en met een reden, aldus Infantino. 'Er doen 24 landen mee aan het EK en zo willen we verschillende steden de kans geven om dat EK te zien. De supporters kunnen Europa zo omarmen.'

Om welke steden het in tijdens de eindronde in 2020 zal gaan, wordt in juni 2014 bekend.HR

KNVB: nieuw stadion Feyenoord in beeld voor EK 2020

6 december 2012 Telegraaf.nl

De UEFA heeft vandaag bekendgemaakt dat het EK 2020 gespeeld zal gaan worden verspreid over diverse steden in Europa. De KNVB heeft enthousiast gereageerd. "De KNVB is een groot voorstander van deze opzet en we overwegen zeker om ons kandidaat te stellen”, aldus een woordvoerder van de bond. Volgens diezelfde woordvoerder komen de Amsterdam ArenA en mogelijk het nieuw te bouwen stadion in Rotterdam in aanmerking om als speellocatie op te treden van een toernooi.
HR
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » B - Voetbal en andere sporten » Oranje, Jong Oranje & Overig Interlandvoetbal » EK 2020

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is het een goede beslissing van Van Geel om Vermeer van Ajax te halen?

Ja, goede doelman
Nee, geld moet aan andere positie besteed worden
Nee, nieuwe keeper kan, maar niet Vermeer van Ajax
Weet niet