Feyenoord Netwerk
vrijdag 19 maart 2010 - 18:23                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Oranje, en overige Interland voetbal » FiFa Confederations Cup 2009

HR

Deze topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6 »

HR

Laatste man
Internationale topspeler

Uit: Almere
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 november 2006

Poules:
Group A
South Africa
Iraq
New Zealand
Spain

Group B
USA
Italy
Brazil
Egypt

Wedstrijden:
Group A
1 14/06 16:00 Johannesburg South Africa - Iraq
2 14/06 20:30 Rustenburg New Zealand - Spain
5 17/06 16:00 Mangaung/Bloemfontein Spain - Iraq
6 17/06 20:30 Rustenburg South Africa - New Zealand
9 20/06 20:30 Johannesburg Iraq - New Zealand
10 20/06 20:30 Mangaung/Bloemfontein Spain - South Africa

Group B
3 15/06 16:00 Mangaung/Bloemfontein Brazil - Egypt
4 15/06 20:30 Tshwane/Pretoria USA - Italy
7 18/06 16:00 Tshwane/Pretoria USA - Brazil
8 18/06 20:30 Johannesburg Egypt - Italy
11 21/06 20:30 Tshwane/Pretoria Italy - Brazil
12 21/06 20:30 Rustenburg Egypt - USA

Stadions:
Johannesburg Ellispark 61.000
Pretoria Loftus Versfeld 50.000
Bloemfontein Vrystaat 48.000
Rustenburg Royal Bafokeng 42.000

Live:
De NOS doet elke dag rechtstreeks verslag van de wedstrijden op Ned 1.

Denk toch dat Spanje met Italië en Brazilië de grote favoriet is. Bij Zuid-Afrika doet Kermit helaas niet mee. Kan wel een leuk toernooi worden denk ik!

[Dit bericht is veranderd door Laatste man (op 10 juni 2009 16:49:17).]
HR
HR

maaswammes Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - KK
Reg.: 26 oktober 2006

quote:HR
Live:
De NOS doet elke dag rechtstreeks verslag van de wedstrijden op Ned 1. HR
Belachelijke maatregel waar de belastingbetaler voor opdraakit. De enige boeiende wedstrijd voor mij is Brasil regen (mijn) Italie.

Spanje bijvoorbeeld, zegt mij niets en doet mij niets. Wellicht dat anderen hiero wel blij mee zijn.
HR
HR

Timothy McVeigh
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Reg.: 6 juni 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 juni 2009 om 18:12:23.  Profiel  Stuur een privébericht  ICQ 123  MSN: Wel degelijk  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

maaswammes schreef:

(...)

Belachelijke maatregel waar de belastingbetaler voor opdraakit. De enige boeiende wedstrijd voor mij is Brasil regen (mijn) Italie.

Spanje bijvoorbeeld, zegt mij niets en doet mij niets. Wellicht dat anderen hiero wel blij mee zijn.
HR
Ik zou zeggen laat Geert kamervragen stellen. Ik weet niet hoeveel dit gekost heeft, jij? Misschien valt dit wel in het pakket van de wereldkampioenschappen.

Dit zijn wel de beste landen ter wereld die tegen elkaar spelen. Ik vind het wel interessant, en Spanje zeker, met dat prachtige middenveld.
HR
HR

Laatste man
Internationale topspeler

Uit: Almere
Reg.: 1 november 2006

maaswammes schreef:

(...)

HR
Als Italië zoveel van jou is, ga daar dan lekker heen! Net of dit zoveel geld kost, dit kan idd best bij het WK pakket inzetten. Het is namelijk een test voor de NOS net als voor het toernooi, helemaal in Zuid-Afrika is dit handig. Ze gaan er met een kleine ploeg heen en ik denk dat er genoeg mensen naar kijken. Aantal wedstrijden kunnen leuk zijn en vaak zijn dit soort toernooien meer ontspannend en dus wellicht leukere wedstrijden.

Spanje de EK met geweldig voetbal en een super elftal, alleen daarom al ben ik blij dat ik kan kijken :pul
HR
HR

E.C
Vedette

Vak: -
Reg.: 10 november 2005

is zojuist begonnen :pul
lelijk veld, dat weer wel, maar van dit soort stadions hou ik persoonlijk nou, veel openlijke tribunes zonder overkapping zoals je ze in spanje ook vaak ziet. voor de sfeer is dat absoluut het mooiste dat er is.
ik kan bijna niet wachten op dat WK volgens jaar zomer. :ja

ik tip spanje als winnaar.
HR
HR

jozsef Kiprich.
Vedette

Uit: 070
Reg.: 26 februari 2005

Ik zou zeggen bombarderen ben je er in een keer vanaf :D

Ga zo eens kijken of die Iraki's een beetje kunnen ballen...

Wat een irritant pleuris geluid is dat dat gezoem vreselijk tis niet te hopen dat dat vaak te horen is tijdens het WK.

[Dit bericht is veranderd door jozsef Kiprich. (op 14 juni 2009 16:16:07).]
HR
HR

luca toni
Bankzitter

Reg.: 24 maart 2007

Is toch leuk in een periode waarin er geen competitie is, die confed.cup!

tip de spanjaarden ook als winnaar!!

alleen al omdat , ook mijn Italie, dit toernooi waarschijnlijk teveel gaat zien om van alles uit te proberen.
Finale: Brazilie Spanje.
HR
HR

jozsef Kiprich.
Vedette

Uit: 070
Reg.: 26 februari 2005

Durf nergens mijn geld op te zetten ben veels te bang voor een Incasso :D

[Dit bericht is veranderd door jozsef Kiprich. (op 14 juni 2009 16:56:28).]
HR
HR

steef1
Meervoudig international

Uit: Stiens
Reg.: 1 augustus 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 juni 2009 om 17:49:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: stephke1234@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
LOL, Zuid Afrika veel beter, keeper Irak tast volledig mis op een voorzet, speler van Zuif Afrika springt eronder door en die achter hem staat kopt hem op goal, haalt die Zuid Afrikaan die er eerst onderdoorging de bal van de lijn :D
HR
HR

luca toni
Bankzitter

Reg.: 24 maart 2007

jozsef Kiprich. schreef:

Durf nergens mijn geld op te zetten ben veels te bang voor een Incasso :D
HR
daarom praat ik ook niet over wedden o.i.d.

Als iemand anders dat wel doet , zou ik dus zeggen SPANJE!!
HR
HR

E.C
Vedette

wat een ramp wedstrijd zeg tusen zuid africa en irak.
HR
HR

Norman Bates
Basisspeler

Uit: Zemst
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 22 maart 2008

Gezien 't niveau von ik t aardige match.Kijk erg uit morgen naar Brazil,zal denkelijk hoger niveau zijn. :ja
HR
HR

Opoku
Vedette

Uit: Ankum
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 18 mei 2004

Ja Twente heeft een topper aan de haak geslagen :D :nee
Die nmr 5 die naar de tukkers gaat nam een vrije trap met de ogen dicht :B
De bal belandde op 20 meter van de dichtsbijzijnde speler. :slaap
HRHR
HR
Gaat lekker... :D
HR
HR

GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Reg.: 12 januari 2005

Geweldig. Voetballes :B
HR
HR

Patrick017
Vedette

Reg.: 22 februari 2006

Die verdediger mistte de bal maar net bij de 0-5....
HR
HR

Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Reg.: 12 juli 2005

God, wat een grensrechters. :D
HR
HR

GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Reg.: 12 januari 2005

Buakaw schreef:

God, wat een grensrechters. :D
HR
Jonge jonge. Normaal zou ik zeggen wat een aap het was, maar dat is nu waarschijnlijk niet toepasselijk ;)
HR
HR

Patrick017
Vedette

Reg.: 22 februari 2006

Brazilie binnen 1 minuut 2 tegentreffers...

:B
HR
HR

Mozart
Regelmatige invaller

Uit: Salzburg
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 12 oktober 2008

Timothy McVeigh schreef:

(...)

Ik zou zeggen laat Geert kamervragen stellen. Ik weet niet hoeveel dit gekost heeft, jij? Misschien valt dit wel in het pakket van de wereldkampioenschappen.

Dit zijn wel de beste landen ter wereld die tegen elkaar spelen. Ik vind het wel interessant, en Spanje zeker, met dat prachtige middenveld.HR
Mag ik even een teiltje? Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika, Iran, USA, Egypte?

Het is misschien een aardig initiatief voor al die continenten die anders nauwelijks aan de bak kunnen tijdens een toernooi. Maar alleen Spanje, Italie en Brazilie mogen zich dat noemen. De rest is bullshit.

Wat je dan wel ziet is dat Brazilie zich lijkt te vertillen aan Egypte. Daar zullen ze zich niet zo druk om maken lijkt me. Over twee jaar zien we het echte Brazilie. Dan gaat het ergens om. Nu niet.

Een prijs die waarschijnlijk toch verdeeld gaat worden tussen Spanje en Brazilie. Italie laat de laatste tijd zien dat er een hoop werk aan de winkel is een nieuw team op te bouwen. Italie zal dan ook waarschijnlijk niet de finale halen.
HR
HR

E.C
Vedette

Mozart schreef:

(...)Mag ik even een teiltje? Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika, Iran, USA, Egypte?

Het is misschien een aardig initiatief voor al die continenten die anders nauwelijks aan de bak kunnen tijdens een toernooi. Maar alleen Spanje, Italie en Brazilie mogen zich dat noemen. De rest is bullshit.

Wat je dan wel ziet is dat Brazilie zich lijkt te vertillen aan Egypte. Daar zullen ze zich niet zo druk om maken lijkt me. Over twee jaar zien we het echte Brazilie. Dan gaat het ergens om. Nu niet.

Een prijs die waarschijnlijk toch verdeeld gaat worden tussen Spanje en Brazilie. Italie laat de laatste tijd zien dat er een hoop werk aan de winkel is een nieuw team op te bouwen. Italie zal dan ook waarschijnlijk niet de finale halen.
HR

maar brazilie heeft geen elftal dat wereldkampioen kan worden, verre van zelfs. zeer matig elftal waar buiten kaka geen grote voetballer inzit.
hier hoeft oranje totaal niet voor onder te doen.
HR
HR

Mozart
Regelmatige invaller

Uit: Salzburg
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 12 oktober 2008

E.C schreef:

(...)

maar brazilie heeft geen elftal dat wereldkampioen kan worden, verre van zelfs. zeer matig elftal waar buiten kaka geen grote voetballer inzit.
HR
Ik kan je verzekeren dat Brazilie er over twee jaar staat en ik durf met je te wedden dat Brazilie tijdens het WK van 2010 hoger eindigt dan Nederland.

Kijk eens naar de laatste periode wanneer het WK buiten Europa gehouden werd.

2002 Japan-Korea - Brazilie Wereldkampioen
1994 Verenigde Staten - Brazilie Wereldkampioen
1986 Mexico - Brazilie kwartfinale, Nederland nergens
1978 Argentinie - Brazilie door gesjoemel met uitslag ten faveure van Argentinie uit de finale geweerd, Nederland 2e.

Dus we moeten in 2010 32 jaar teruggaan willen we Nederland een keertje boven Brazilie zien als het toernooi niet in Europa gehouden wordt.

Het zal dit keer niet anders zijn. Nederland heeft het nu hoog in de bol omdat ze in een nietige groep 21 uit 7 hebben. In Zuid-Amerika is de tegenstand in het algemeen veel sterker. Echte laagvliegers zijn daar niet. Brazilie staat echter wel bovenaan in de zware Zuid-Amerikaanse groep. Zo zwak is dat niet.
HR
HR

Obiku
Vedette

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003

E.C schreef:

(...)

HR
Nederland kan met hun verdediging tegen ieder team met een beetje niveau onderuit gaan, alleen hebben de oranjeclowns zich nu ongetwijfeld weer zand in de ogen laten strooien door een paar overwinningen op C landen.
HR
HR

tricky-dicky
Vedette

Uit: Deventer
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 2 september 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 15 juni 2009 om 21:48:59.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: 09-03-1969, ajax-Feyenoord 1-2  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Je wordt gek van die toeters daar op de tribune's. De jostiband trommels in enschede, arnhem, roda en noem maar op, is erg. Maar die toeters.. ik hoop dat er een paar in stikken.
HR
HR

GuardianAngel
Internationale topspeler

Reg.: 20 juli 2005

Om te verdoezelen dat de publieke belangstelling voor het toernooi tegenvalt, wordt in sommige stadions te pas en (vooral) te onpas een bandje afgespeeld met daarop toeterende supporters. Dit geluid is zo hard dat wij het alleen weg kunnen drukken door álle geluid uit het stadion weg te drukken, inclusief de commentator. Zo ver willen we niet gaan, die keus laten we aan u als kijker over. Onze excuses voor de overlast.

bron: http://app.nos.nl/voetbal/
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » E - Voetbal en andere sporten » Oranje, en overige Interland voetbal » FiFa Confederations Cup 2009

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "MORGEN2045 UUR FEYENOORD-VITESSEVermoedelijke opstelling Mulder De Vrij Vlaar Bahia Van Bronckhorst El Ahmadi Bruins Fer Wijnaldum Makaay en Biseswar".

HR

Feyenoord Poll

Ben je blij met nieuwe thuis- en uitshirt?

Ja
alleen met thuisshirt
alleen met uitshirt
nee, ik vind beiden niets

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 13,4% dat Go Ahead Eagles wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Vitesse:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!