Deze topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6 »
Laatste man
Internationale topspeler
Uit: Almere
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 november 2006
maaswammes ![]()
Internationale topspeler
Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - KK
Reg.: 26 oktober 2006
quote:Belachelijke maatregel waar de belastingbetaler voor opdraakit. De enige boeiende wedstrijd voor mij is Brasil regen (mijn) Italie.
Live:
De NOS doet elke dag rechtstreeks verslag van de wedstrijden op Ned 1.
Timothy McVeigh
Vedette
Hompie ©
Uit: Utrecht
Reg.: 6 juni 2000
quote:Ik zou zeggen laat Geert kamervragen stellen. Ik weet niet hoeveel dit gekost heeft, jij? Misschien valt dit wel in het pakket van de wereldkampioenschappen.
maaswammes schreef:
(...)
Belachelijke maatregel waar de belastingbetaler voor opdraakit. De enige boeiende wedstrijd voor mij is Brasil regen (mijn) Italie.
Spanje bijvoorbeeld, zegt mij niets en doet mij niets. Wellicht dat anderen hiero wel blij mee zijn.
Laatste man
Internationale topspeler
Uit: Almere
Reg.: 1 november 2006
quote:Als Italië zoveel van jou is, ga daar dan lekker heen! Net of dit zoveel geld kost, dit kan idd best bij het WK pakket inzetten. Het is namelijk een test voor de NOS net als voor het toernooi, helemaal in Zuid-Afrika is dit handig. Ze gaan er met een kleine ploeg heen en ik denk dat er genoeg mensen naar kijken. Aantal wedstrijden kunnen leuk zijn en vaak zijn dit soort toernooien meer ontspannend en dus wellicht leukere wedstrijden.
maaswammes schreef:
(...)
Belachelijke maatregel waar de belastingbetaler voor opdraakit. De enige boeiende wedstrijd voor mij is Brasil regen (mijn) Italie.
Spanje bijvoorbeeld, zegt mij niets en doet mij niets. Wellicht dat anderen hiero wel blij mee zijn.
jozsef Kiprich.
Vedette
Uit: 070
Reg.: 26 februari 2005
jozsef Kiprich.
Vedette
Uit: 070
Reg.: 26 februari 2005
quote:daarom praat ik ook niet over wedden o.i.d.
jozsef Kiprich. schreef:
Durf nergens mijn geld op te zetten ben veels te bang voor een Incasso
Norman Bates
Basisspeler
Uit: Zemst
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 22 maart 2008
Opoku
Vedette
Uit: Ankum
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 18 mei 2004
Heineken
Vedette
Winnaar bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009; meer prijzen
Uit: Harderwijk
Vak: -
Reg.: 9 december 2001
GreyHornet
Vedette
Uit: Enschede
Reg.: 12 januari 2005
Patrick017
Vedette
Reg.: 22 februari 2006
Buakaw
Vedette
Uit: Apeldoorn
Reg.: 12 juli 2005
GreyHornet
Vedette
Uit: Enschede
Reg.: 12 januari 2005
quote:Jonge jonge. Normaal zou ik zeggen wat een aap het was, maar dat is nu waarschijnlijk niet toepasselijk
Buakaw schreef:
God, wat een grensrechters.
Patrick017
Vedette
Reg.: 22 februari 2006
Mozart
Regelmatige invaller
Uit: Salzburg
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 12 oktober 2008
quote:Mag ik even een teiltje? Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika, Iran, USA, Egypte?
Timothy McVeigh schreef:
(...)
Ik zou zeggen laat Geert kamervragen stellen. Ik weet niet hoeveel dit gekost heeft, jij? Misschien valt dit wel in het pakket van de wereldkampioenschappen.
Dit zijn wel de beste landen ter wereld die tegen elkaar spelen. Ik vind het wel interessant, en Spanje zeker, met dat prachtige middenveld.
quote:
Mozart schreef:
(...)Mag ik even een teiltje? Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika, Iran, USA, Egypte?
Het is misschien een aardig initiatief voor al die continenten die anders nauwelijks aan de bak kunnen tijdens een toernooi. Maar alleen Spanje, Italie en Brazilie mogen zich dat noemen. De rest is bullshit.
Wat je dan wel ziet is dat Brazilie zich lijkt te vertillen aan Egypte. Daar zullen ze zich niet zo druk om maken lijkt me. Over twee jaar zien we het echte Brazilie. Dan gaat het ergens om. Nu niet.
Een prijs die waarschijnlijk toch verdeeld gaat worden tussen Spanje en Brazilie. Italie laat de laatste tijd zien dat er een hoop werk aan de winkel is een nieuw team op te bouwen. Italie zal dan ook waarschijnlijk niet de finale halen.
Mozart
Regelmatige invaller
Uit: Salzburg
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 12 oktober 2008
quote:Ik kan je verzekeren dat Brazilie er over twee jaar staat en ik durf met je te wedden dat Brazilie tijdens het WK van 2010 hoger eindigt dan Nederland.
E.C schreef:
(...)
![]()
maar brazilie heeft geen elftal dat wereldkampioen kan worden, verre van zelfs. zeer matig elftal waar buiten kaka geen grote voetballer inzit.
hier hoeft oranje totaal niet voor onder te doen.
Obiku
Vedette
Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003
quote:Nederland kan met hun verdediging tegen ieder team met een beetje niveau onderuit gaan, alleen hebben de oranjeclowns zich nu ongetwijfeld weer zand in de ogen laten strooien door een paar overwinningen op C landen.
E.C schreef:
(...)
hier hoeft oranje totaal niet voor onder te doen.
tricky-dicky
Vedette
Uit: Deventer
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 2 september 2005
GuardianAngel
Internationale topspeler
Reg.: 20 juli 2005
Deze topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6 »
Feyenoord Forums » E - Voetbal en andere sporten » Oranje, en overige Interland voetbal » FiFa Confederations Cup 2009

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "MORGEN2045 UUR FEYENOORD-VITESSEVermoedelijke opstelling Mulder De Vrij Vlaar Bahia Van Bronckhorst El Ahmadi Bruins Fer Wijnaldum Makaay en Biseswar".
Ben je blij met nieuwe thuis- en uitshirt?
Van de Feyenoord-fans denkt 13,4% dat Go Ahead Eagles wint van Ajax. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Vitesse:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!