| Poster | | Topic: Selectie Oranje (deel 2) |  |
|
Wyatt Moderator
Vak: - Posts: 107 Reg.: 17 september 2007 | |
|
DR Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7161 Reg.: 6 februari 2006 | |
|
ribruijn Nationale topspeler Winnaar Feyenoord Netwerk Battle 2006
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - T Posts: 891 Reg.: 2 augustus 2005 | |
|
Jen Talent
Uit: Katwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 77 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: Michael_Jordan schreef:
Het een en ander.
Okay, als die feiten op waarhein gebaseerd zijn, (waar ik niet aan twijfel, dan was ik in de war) dan zal dat afrekenen met het vooroordeel dat van basten de cler niet meer opsteld sinds hij bij Feyenoord speelt, dat geef ik dan graag aan je toe.
Toch zullen we vrijdag zien hoeveel karakter die man heeft, want deze keer kan hij echt niet om de cler heen. Emanuelson is geblesseerd geweest, zal misschien donderdag weer meetrainen met zijn vriendjes en als hij echt geluk heeft is adrie koster in een gekke bui en stelt hij hem nog op ook aanstaande zondag tegen Feyenoord.
De cler daar en tegen, speelde de afgelopen wedstrijden een wereldpartij, tegen zowel groningen als de graafschap, is overgens het hele seizoen al in best goede doen en vindt ik absoluut waardig voor de top.
in jouw quote staat ook een stukje reactie op van basten, ergens in 2006. de cler was de afgelopen twee interlands niet overtuigend genoeg en wordt gepasseerd daardoor. Emanuelson is het hele jaar nog niet overtuigend, heeft in het nederlands elftal één keer tegen albanië een goede voorzet gegeven (in vredesnaam albanië, ik had daar nog voor twee goals en vijf assists kunnen zorgen) en is verder onbetwist de nummer twee.
dit is overgens geen aanval op jouw, maar meer op het beleid van de bondscoach. of je feyenoord en oranje nou wel of niet kunnen scheiden, deze man hoort absoluut nog een kans te krijgen bij bassie de clown.
|
|
|
Johanderksenzuigt Ballenjongen
Vak: - Posts: 15 Reg.: 14 december 2004 | hehe eindelijk de cler in oranje
De selectie is als volgt:
Doel: Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord).
Verdediging: Wilfred Bouma (Aston Villa), Tim de Cler (Feyenoord), Urby Emanuelson (Ajax), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Joris Mathijsen (HSV Hamburg), Mario Melchiot (Wigan Athletic), André Ooijer (Blackburn Rovers).
Middenveld: Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Orlando Engelaar (FC Twente), Nigel de Jong (HSV Hamburg), Hedwiges Maduro (Ajax), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Real Madrid), Rafael van der Vaart (HSV Hamburg), Demy de Zeeuw (AZ).
Aanval: Ryan Babel (Liverpool), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Danny Koevermans (PSV), Dirk Kuyt (Liverpool), Ruud van Nistelrooy (Real Madrid).
|
|
|
Michael_Jordan Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1567 Reg.: 20 juni 2006 |
quote: Jen schreef:
(...)
Toch zullen we vrijdag zien hoeveel karakter die man heeft, want deze keer kan hij echt niet om de cler heen. Emanuelson is geblesseerd geweest, zal misschien donderdag weer meetrainen met zijn vriendjes en als hij echt geluk heeft is adrie koster in een gekke bui en stelt hij hem nog op ook aanstaande zondag tegen Feyenoord.
De cler daar en tegen, speelde de afgelopen wedstrijden een wereldpartij, tegen zowel groningen als de graafschap, is overgens het hele seizoen al in best goede doen en vindt ik absoluut waardig voor de top.
in jouw quote staat ook een stukje reactie op van basten, ergens in 2006. de cler was de afgelopen twee interlands niet overtuigend genoeg en wordt gepasseerd daardoor. Emanuelson is het hele jaar nog niet overtuigend, heeft in het nederlands elftal één keer tegen albanië een goede voorzet gegeven (in vredesnaam albanië, ik had daar nog voor twee goals en vijf assists kunnen zorgen) en is verder onbetwist de nummer twee.
dit is overgens geen aanval op jouw, maar meer op het beleid van de bondscoach. of je feyenoord en oranje nou wel of niet kunnen scheiden, deze man hoort absoluut nog een kans te krijgen bij bassie de clown.
.......dus de bondscaoch heeft weer karakter!
|
|
|
Jen Talent
Uit: Katwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 77 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: Michael_Jordan schreef:
(...)
.......dus de bondscaoch heeft weer karakter!
Meer de zwakke middenweg, ook weer emanuelson erbij :S Is 3x LB niet wat overdreven?
|
|
|
Prutser Internationale topspeler
Uit: Lunteren Vak: Maastribune - W1 Posts: 944 Reg.: 12 maart 2004 | Tja als Bert zegt dat Tim de beste LB van Nederland is moet V Basten hem wel mee nemen natuurlijk
|
|
|
Leon_S.C.F. Meervoudig international
Vak: Marathontribune - EE Posts: 1768 Reg.: 1 januari 2006 | 'Jol aast op functie als Oranje-bondscoach'
Geschreven door Franklin Stoker op vrijdag, 9 november om 10:29
Martin Jol hoopt op een baan als bondscoach van het Nederlands elftal. De doorgaans goed ingevoerde kwaliteitskrant The Times schrijft dat de trainer tot twee maal toe een onderhoud met de KNVB heeft gehad. De voorlopig werkloze oefenmeester zou na het EK de opvolger van Marco van Basten moeten worden. De 51-jarige Hagenaar wil volgens het dagblad zijn reële kansen overdenken om komende zomer bij Oranje aan de slag te kunnen gaan. Ook zinspeelt Jol nog op een trainersfunctie bij een team uit het Premiership.
Deze week wees de ontslagen Tottenham Hotspur-coach een aanbod van PSV af om in Eindhoven als hoofdverantwoordelijke aan de slag te gaan. Beide partijen spraken een aantal keer met elkaar, maar kwam het uiteindelijk niet tot een samenwerking. Naar verluidt heeft PSV zijn blik nu op FC Twente-trainer Fred Rutten gericht.
|
|
|
st0ere2006 Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 1192 Reg.: 26 oktober 2006 | Onomstreden en onverstoorbaar
door Yoeri van den Busken
MADRID - Een half jaar geleden sprak Ruud van Nistelrooy uitvoerig over de stabiele factor in zijn leven. Hij noemde het zijn 'trucje'. Niets of niemand kon hem nog uit zijn evenwicht brengen, daar had hij al te veel voor meegemaakt. De bevestiging liet niet lang op zich wachten. Real Madrid werd kampioen, Van Nistelrooy topscorer van Spanje. Dit seizoen ging hij onverstoorbaar verder. Daarnaast was er de veelbesproken rentree in het Nederlands elftal. " Het trucje werkt nog steeds.â€
Van Nistelrooy bezit het vermogen zich volledig af te kunnen sluiten van de buitenwereld. Hij focust zich uitsluitend op zijn prestaties. "Dit zijn voor mij de mooiste jaren. Je weet hoe alles loopt en werkt. En dat is heerlijk. Ik heb een manier van leven en werken gevonden die heel belangrijk voor me is; waarbij ik geen druk voel van het móéten scoren. Het is mooi en stimulerend om te zien dat het resultaat oplevert.â€
Doelpunten blijft hij maken. Afgelopen zondag nog, de winnende tegen Real Mallorca. Als je je zo lekker voelt, kun je ook drie strafschoppen op rij missen, zoals vorig seizoen gebeurde. "Nu maar even niet, Ruudâ€, gaf coach Fabio Capello aan toen Real vervolgens een kans kreeg die ban te breken. Van Nistelrooy stond stil en wachtte op een initiatiefrijke medespeler. Er gebeurde niets. "Stonden er toch weer tien naar mij te kijken.â€
Het vertrouwen in zijn kwaliteiten is dus ongekend groot. Daar lijkt in zijn kneuterige vaderland nu ook iedereen van doordrongen te zijn. Sinds de knieval van Marco van Basten is hij onomstreden. Van Nistelrooy kan ook als international gewoon weer doen waar hij goed in is. Cruciale doelpunten tegen Bulgarije en Albanië vielen op een ideaal moment. Tien treffers scheiden hem nog van eeuwig topscorer Patrick Kluivert. "Langzaam kruip ik omhoog. Daar ben ik me van bewust, zeker wel. Wat dat betreft is het jammer dat ik een jaar gemist heb.â€
Ruud kan in principe nog mee t/m 2010 Dus die tien goals komen er gigant.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7509 Reg.: 13 maart 2002 | Daar ben ik van overtuigd. Als Van Nistelrooy goed gebruikt wordt is Kluivert binnen de kortste keren uit de boeken gespeeld. Hij staat nu op 30 uit 58 terwijl Kluivert geeindigd is op 40 uit 79. Van Nistelrooy gaat absoluut nog mee tot het WK van 2010.
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 2636 Reg.: 16 juni 2003 | Nieuwe shirts kennelijk. Dat maakt Nike tegenwoordig ook kennelijk uit.
Stuntelaar en RvN zijn boegbeelden in hun campagne.
Tja...Nike?
|
|
|
Larzovic Vedette
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 2023 Uploads: 1 Reg.: 3 juli 2004 | Wat is er met Huntelaar? Is zijn speekselklier verstopt?
|
|
|
|
fredheftruck16 Aanstormend talent
Uit: hillegom Vak: - Posts: 242 Reg.: 24 juni 2007 | In de loop van de dag zal Tim de Cler wel weer naar huis gestuurd worden door die betweter. Kan die gelijk zeggen:"sterkte met je zooitje, mij zie je niet meer, eikel!"
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 1192 Reg.: 26 oktober 2006 | Een schande dat van B met zijn 020 kliek tegen een voetbaldwerg in de Kuip mag optreden. Euroborg had hier beter bij gepast... bah ..
Het EK wordt nog een grote flop als onder Advocaat. Nu dat gun ik de toekomstige ajax trainer wel. En ook het naar mijn mening "domme" volk dat achter hem en zijn ploeg blijft staan. 
[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 16 november 2007 13:18:41).]
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 2636 Reg.: 16 juni 2003 | én weer een dolksteek in de rug van Kuyt; Koevermans start samen met RvN in de basis.
Ik kan mij nog herinneren toen een aantal van die ajacieden niet in de basis bij hun club stonden en/of niet in-vorm waren. Bassie selecteerde ze en zette ze nog in de basis ook om ze vertrouwen te geven.
Typisch.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 1192 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: MD schreef:
én weer een dolksteek in de rug van Kuyt; Koevermans start samen met RvN in de basis.
Ik kan mij nog herinneren toen een aantal van die ajacieden niet in de basis bij hun club stonden en/of niet in-vorm waren. Bassie selecteerde ze en zette ze nog in de basis ook om ze vertrouwen te geven.
Typisch.
Koevermans de reservespits achter Lazovic bij PSV !
Dicht Dirk toch wel veel meer kwaliteiten toe.
Koevermans heeft twee interlands op zijn naam staan. Hij viel snel in tegen Slovenië en Roemenië, maar wist in de 157 minuten die hij vol maakte niet te scoren voor Oranje.
[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 16 november 2007 13:43:41).]
|
|
|
roytje435 Jeugdspeler
Posts: 50 Reg.: 28 april 2007 | Die MvB is echt gestoord. Hoe kan je in godsnaam Tim wegsturen en Furby erbij laten, terwijl die er bijna voor zorgde dat wij konden feesten zondag. Als Tim bij 020 speelde, stond hij bij Oranje in de basis. Dat weet ik zeker. Het is nu echt genoeg geweest. MvB pak je spullen. Wegwezen! 
|
|
|
pipapaauwe Internationale topspeler
Vak: - Posts: 3769 Reg.: 17 februari 2005 | Schandalig, maar ook weer lachwekkend.
Die marco toch.
Dat worden zaterdag een hoop boze penen op de tribunes.
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 2636 Reg.: 16 juni 2003 | Hij laat gelukkig die anti-voetballer ook buiten de selectie: Stuntelaar
|
|
|
Tommassi Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 253 Reg.: 3 juli 2004 |
quote: roytje435 schreef:
Die MvB is echt gestoord. Hoe kan je in godsnaam Tim wegsturen en Furby erbij laten, terwijl die er bijna voor zorgde dat wij konden feesten zondag. Als Tim bij 020 speelde, stond hij bij Oranje in de basis. Dat weet ik zeker. Het is nu echt genoeg geweest. MvB pak je spullen. Wegwezen! 
Niet dat het wat uitmaakt maar ik vrees dat je gelijk hebt.
Wat Kuijt betreft weet ik het zo net nog niet, er staat nou niet zoveel op het spel(jaja kwalificatie EK maar of je nou met Koevermans of Kuijt start als je daar niet van wint meteen ontslaan die man) misschien dat hij daarom een keer voor Koevermans kiest.
Maar 'people handling' is Marco zeer slecht in zoals hij nu weer met De Cler om gaat en in het verleden met Van Bommel, dat kan écht niet.
Ik hoop ook echt niet dat Marco in de toekomst bij Ajax aan de slag gaat.
|
|
|
bonedog Talent
Vak: - Posts: 64 Reg.: 18 september 2005 | Van Basten is een rasechte ajazied. Ajaz ziet zichzelf als de hofleverancier van het Nederlandselftal omdat ze zich die rol toe eigenen met hun arrogantie. Van Basten selecteerd dus zoveel mogelijk ajazieden. Is er geen ajazied die in aanmerking komt, dan gaat de voorkeur uit naar een ex-ajazied omdat dat de status van ajaz indirect weer ten goede komt. Een voetballer moet wel een heel stuk beter zijn dan een voetballer van ajaz om in aanmerking te komen. Een ding kun ja van Basten niet verwijten: Dat ie z'n eigen club verloochend. Maar daarentegen verloochend hij wel z'n positie als bondscoach. Z'n contract had nooit verlengt mogen worden.
|
|
|
pipapaauwe Internationale topspeler
Vak: - Posts: 3769 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: bonedog schreef:
Van Basten is een rasechte ajazied. Ajaz ziet zichzelf als de hofleverancier van het Nederlandselftal omdat ze zich die rol toe eigenen met hun arrogantie. Van Basten selecteerd dus zoveel mogelijk ajazieden. Is er geen ajazied die in aanmerking komt, dan gaat de voorkeur uit naar een ex-ajazied omdat dat de status van ajaz indirect weer ten goede komt. Een voetballer moet wel een heel stuk beter zijn dan een voetballer van ajaz om in aanmerking te komen. Een ding kun ja van Basten niet verwijten: Dat ie z'n eigen club verloochend. Maar daarentegen verloochend hij wel z'n positie als bondscoach. Z'n contract had nooit verlengt mogen worden.
piep piep.
huntelaar maduro en de jong vallen ook af.
Zeker het geval huntelaar is vreemd, aangezien hij de topscorer is in de hce en de Koef reserve spits is bij psv.
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 2455 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
piep piep.
huntelaar maduro en de jong vallen ook af.
Zeker het geval huntelaar is vreemd, aangezien hij de topscorer is in de hce en de Koef reserve spits is bij psv.
Dat van Huntelaar en Koevermans in logisch. Tegen Luxemburg krijg je niet veel ruimte, hooguit vanaf de zijkanten en Koef is veel sterker in de lucht.
|
|
|
Turbo-Tinus72 Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 353 Reg.: 5 juni 2007 | Het blijft een merkwaardig menneke die van Basten. De enige reden die ik kan bedenken om Emanuelson boven de Cler te verkiezen is dat Emanuelson bij Ajax speelt en de Cler niet. Want om nou te zeggen dat Urby de sterren van de hemel speelt dit seizoen???
|
|
|