Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Oranje, en overige Interland voetbal
Selectie Oranje (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 77 »

Poster
Topic: Selectie Oranje (deel 2) 
Happel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 17 april 2007
Gepost op 22 november 2007 om 01:16:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)
Ooijer, Heitinga en Van der Wiel zijn de opbouwend sterke centrumverdedigers. Hofland, Bouma en Donk de pure mandekkers. Als Boulahrouz of Mathijsen erbij komt, valt dus een van die laatste drie af.

Heitinga kan op de bank voor noodgevallen, Van der Wiel is absoluut niet klaar, dat had je kunnen zien bij Feyenoord-Ajax en Ooijer is te traag geworden voor het centrum. Bij gebrek aan beter mag hij rechtsback spelen.
Boulahrouz moet zonder meer terugkomen, want er is geen betere verdediger in Nederland.

quote:
Ik vind Van Bommel absoluut geen wereldtopper. Over het algemeen wel een prima waterdrager in de top, maar in het Nederlands elftal heeft hij nog nooit aangetoond die rol te ambiëren. Ik kan me sowieso weinig goede wedstrijden van Van Bommel voor de geest halen.
Van Bommel is dit seizoen waterdrager bij Bayern, verdedigend middenvelder, en in die rol is hij een wereldtopper.
Als Van Persie en Robben in topvorm zijn en we verlost kunnen worden van types als Stekelenburg, Melchiot, Emanuelson, Mathijsen en Bouma, dan kunnen we met wat geluk en scheidsrechterlijke dwalingen misschien Europees kampioen worden.
Als je de wedstrijden Engeland-Kroatië, Schotland-Italië en Rusland-Engeland hebt gezien, zul je begrijpen dat geluk en scheidsrechters uiteindelijk de doorslag geven.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Vak: -
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 22 november 2007 om 01:28:42.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Happel schreef:

(...) Van Bommel is dit seizoen waterdrager bij Bayern, verdedigend middenvelder, en in die rol is hij een wereldtopper.
Als Van Persie en Robben in topvorm zijn en we verlost kunnen worden van types als Stekelenburg, Melchiot, Emanuelson, Mathijsen en Bouma, dan kunnen we met wat geluk en scheidsrechterlijke dwalingen misschien Europees kampioen worden.
Als je de wedstrijden Engeland-Kroatië, Schotland-Italië en Rusland-Engeland hebt gezien, zul je begrijpen dat geluk en scheidsrechters uiteindelijk de doorslag geven.

van Bommel is geen pure verdedigende middenvelder. Ik vind hem meer een rechtshalf. Verder denk ik niet dat de selectie's van van Persie en Robben iets te maken heeft met die verdedigers die je hierboven opnoemt. hun selecitie's zal ten koste gaan van andere aanvallers.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 22 november 2007 om 01:33:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Happel schreef:

(...) Van Bommel is dit seizoen waterdrager bij Bayern, verdedigend middenvelder, en in die rol is hij een wereldtopper.

Buiten natuurlijk het feit dat je zelf bij de les blijft, geen onnodige tegentreffers incasseert en er gewoon voor gaat.
Maar daarvoor heb je meer slimme, sluwe en gemene spelers nodig.
Spelers dus die in staat zijn de scheidsrechter te bespelen. Spelers dus die de harde actie prefereren boven het obligate hakballetje of de panna.
De mooie voetballers hebben we dan genoeg. Robin van Persie is de parel van het Nederlands elftal. Een geniale speler die in samenwerking met de superspits Van Nistelrooij voor de beslissing zal zorgen in de wedstrijden waarin het er echt om gaat.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Thomas Aruba
Aanstormend talent

Reg.: 28 mei 2007
Gepost op 22 november 2007 om 01:36:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Volgens mij heeft v/d Sar deze interland bewust aan zich voorbij laten gaan, vanwege de drukke programma met Manchester United.

Dat was een reactie op iemand die voorstelde om Velthuizen op goal te zetten op het EK.

quote:
Happel schreef:

Niet mee eens. Het sterrenensemble van Bayern is uit balans. Mede door het vage systeem van Hitzfeld en mede door het rotatiesysteem. Met Altintop rechts van hem en Ze Roberto links van hem gaat het nog wel, maar met Schweinsteiger voor Altintop zag je dat Van Bommel de balans niet meer in het oog kon houden. Van Bommel is overigens geen verdedigende middenvelder, maar is op z'n best als pendelende halfspeler. En dan is hij eigenlijk sterker dan het aansluiten aan de zestien van de tegenstander dan het backtracken naar z'n eigen zestien.

quote:
Engeland mazzelde met de arbitrage maar verloor gelukkig alsnog van de Kroaten.

quote:
Happel schreef:

(...) Heitinga kan op de bank voor noodgevallen, Van der Wiel is absoluut niet klaar, dat had je kunnen zien bij Feyenoord-Ajax en Ooijer is te traag geworden voor het centrum. Bij gebrek aan beter mag hij rechtsback spelen.
Boulahrouz moet zonder meer terugkomen, want er is geen betere verdediger in Nederland.
Ooijer is te traag maar je wilt Hofland er wel bij hebben? Dat kan ik dan weer niet rijmen. Ooijer is een prima speler. Multifunctioneel qua positie en in zijn spel.

Van der Wiel moet nog een stuk fysiek sterker worden, maar is de beste centrumverdediger van Ajax.

[Dit bericht is veranderd door Thomas Aruba (op 22 november 2007 01:36:47).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
De Sigaar
Vedette

Gepost op 22 november 2007 om 01:39:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)
Ooijer is te traag maar je wilt Hofland er wel bij hebben? Dat kan ik dan weer niet rijmen. Ooijer is een prima speler. Multifunctioneel qua positie en in zijn spel.

Van der Wiel moet nog een stuk fysiek sterker worden, maar is de beste centrumverdediger van Ajax.
Als dat zo is moet het wel zeer triest gesteld zijn met jullie

Ik zal dit gegeven in ieder geval goed onthouden. En dan nog wat: wie zegt mij dat 'de beste centrale verdediger van Ajax' à priori in het Nederlands elftal zou moeten staan? Dat is natuurlijk te belachelijk voor woorden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Thomas Aruba
Aanstormend talent

Gepost op 22 november 2007 om 01:45:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat was inderdaad niet handig geformuleerd door me. Maar gezien het grote tekort aan toppers (we hebben geen enkele onbetwiste topper) in het centrum van de verdediging vind ik dat Van der Wiel erbij hoort, mits (!) hij dit hele seizoen zo presteert als hij tot nu toe doet.
 Help mods!
Happel
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 22 november 2007 om 01:46:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Engeland mazzelde met de arbitrage maar verloor gelukkig alsnog van de Kroaten.
Engeland had in Moskou pech met de onterechte penalty toen Rusland met 0-1 achterstond. Vlak voor tijd kreeg Engeland tegen Kroatië nog een prachtige kans op een onverdiende 3-3.
quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)

Hofland is minder traag dan Ooijer tegenwoordig. Op links is er in Nederland geen betere centrale verdediger dan Hofland.
Laat Ooijer maar naar Ajax teruggaan en Boulahrouz naar Feyenoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Gepost op 22 november 2007 om 01:50:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Happel schreef:

(...) Hofland is minder traag dan Ooijer tegenwoordig. Op links is er in Nederland geen betere centrale verdediger dan Hofland.

Dit voorstel bevalt me uitstekend.

Voor vandaag zit het er overigens weer op voor mij. Morgen weer een dag.
 Help mods!
Thomas Aruba
Aanstormend talent

Gepost op 22 november 2007 om 01:54:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Happel schreef:

(...) Hofland is minder traag dan Ooijer tegenwoordig. Op links is er in Nederland geen betere centrale verdediger dan Hofland.

Ik zie dat toch anders. Hofland is nog altijd trager dan Ooijer. En ik zou Ooijer inderdaad liever bij Ajax hebben dan Boulahrouz. Ooijer past uitstekend in het plaatje bij zowel Ajax als Feyenoord, al passen Boulahrouz en Ooijer qua clubimago weer beter bij respectievelijk Feyenoord en Ajax.

quote:
Engeland had in Moskou pech met de onterechte penalty toen Rusland met 0-1 achterstond. Vlak voor tijd kreeg Engeland tegen Kroatië nog een prachtige kans op een onverdiende 3-3.

Volkomen onterechte uitslag was dat geweest, ja. Kroatië kreeg ook nog een aantal goede kansen op meer doelpunten.
 Help mods!
Happel
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 22 november 2007 om 01:57:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)Dit voorstel bevalt me uitstekend.

Voor vandaag zit het er overigens weer op voor mij. Morgen weer een dag.

Van Ooijer heeft Feyenoord het meeste plezier als hij in het centrum van de verdediging van Ajax staat.
 Help mods!
seven
Vedette

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002
Gepost op 22 november 2007 om 02:53:18.       MSN: seven_u2@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Thomas Aruba als je wilt dat mensen normaal op je reageren dan moet je niet zoveel onzin schrijven,dat Nederlands elftal dat jij wilt sturen is nog beroerder en meer 020 gericht dan Van Basten doet,dat is op zich eigenlijk een prestatie ook nog.
Om na deze kwalificatiereeks en zeker na de wedstrijd van gisteren hiermee te komen is vragen om reacties ,dit Oranje heeft geen moment laten zien wat het op het EK te zoeken heeft met deze selectie en bondscoach.
Het doel is om een selectie te maken met de sterkst mogelijke spelers en die op een positie te laten spelen waar ze het beste uitkomen,dat is MvB de afgelopen jaren niet gelukt,qua reslutaat scoren we inderdaad onder MvB niet slecht,maar deze kwalificatiepoule was een dwergenpoule.slechts Roemenie mag redelijk genoemd worden,Bulgarije is helemaal niet meer wat het ooit geweest is,Slovenie,Wit-Rusland,Andorra en Luxemburg moet je zeker thuis oprollen.
Griekenland,Oostenrijk en Zwitserland zijn de enige 3 ploegen die Nederland niet loot,laat dat ironisch genoeg net de zwakste 3 zijn samen met Roemenie

[Dit bericht is veranderd door seven (op 22 november 2007 02:54:04).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
hiep hiep hoi
Vaste waarde in elftal

Reg.: 15 juni 2006
Gepost op 22 november 2007 om 07:13:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

Dat was inderdaad niet handig geformuleerd door me. Maar gezien het grote tekort aan toppers (we hebben geen enkele onbetwiste topper) in het centrum van de verdediging vind ik dat Van der Wiel erbij hoort, mits (!) hij dit hele seizoen zo presteert als hij tot nu toe doet.

Wat een arrogantie zeg.
Ik geef toe dat vd wiel een goede verdediger kan worden , maar laat m eerst eens 3 jaar goed in het eerste spelen.

De tijd is voorbij dat men bij ajax als nieuwe basisklant verder was dan andere voetballers van andere clubs.
Jullie houden echt te veel vast aan dat verleden.
Voor elke club geld dat spelers eerst maar eens een aantal jaar in het eigen elftal moet presteren en dan pas in oranje.

Dat is voor de speler beter en ook voor club en land.
Een oudere speler komt kwalitatief gezien nooit onder een bepaalde grens qua slechtheid omdat ie meer ervaren is.
Een jonge international wordt eerder verkocht naar het buitenland, voordat ze eigenlijk goed genoeg zijn.

Trouwens over de vernieuwing van het nederlands elftal, hoeveel nieuwe spelers zijn er ongeveer bij gekomen door v basten als je zn basis elf kijkt.

Sar, v nistelrooy,sneider,vdv,robben,v persie,seedorf,ooijer, en nog wel een aantal meer denk ik waren er toch ook bij dickie dick al bij, fo zie ik dat helemaal fout?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.491,8VoVo: -Opstelling: -
Turbo-Tinus72
Vaste waarde in elftal

Reg.: 5 juni 2007
Gepost op 22 november 2007 om 08:56:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het zou me helemaal niets verbazen als van Basten van der Wiel meeneemt naar het EK. Net zoals het me niet zou verbazen dat hij Siem de Jong en Emanuelson meeneemt. Babel laat keer op keer zien dat hij zwaar overschat wordt. En op basis van zijn prestaties is het zoiezo al een lachertje dat hij wordt geselecteerd.

Stekelenburg heeft weer bewezen geen wereldtopper te zijn, hij pakt zo af en toe een leuke bal, maar hij heeft voor Oranje nog nooit een wedstrijd gewonnen. Als Nederland gister een top keeper in het doel had staan, hadden die Witrussen nooit gescoord. Het was verder een drama van een wedstrijd zoals bijna alle wedstrijden onder van Basten. Door dat hij heel veel geluk heeft wint hij veel wedstrijden, maar als je zo'n wanprestatie als tegen Witrusland laat zien, moet je je ogen uit je kop schamen. Was het niet voetbaldwerg Luxemburg die won van Witrusland?

Het Nederlands 11-tal wordt veel te hoog ingeschat, het niveau is niet hoger dan van witrusland of Luxemburg.
En dat terwijl er spelers bijlopen die in topcompetities spelen. Dus kan ik niet anders concluderen dat van Basten enorm faalt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Michael_Jordan
Nationale topspeler

Reg.: 20 juni 2006
Gepost op 22 november 2007 om 09:05:28.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooi toch om te zien meteen 4 pagina's vol geschreven na een nederlaag. Alsof het Nederlandse elftal zojuist kwalificatie voor een eindronde is misgelopen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.450,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Turbo-Tinus72
Vaste waarde in elftal

Gepost op 22 november 2007 om 09:19:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Michael_Jordan schreef:

Mooi toch om te zien meteen 4 pagina's vol geschreven na een nederlaag. Alsof het Nederlandse elftal zojuist kwalificatie voor een eindronde is misgelopen.

Dat is juist het erge van het verhaal, ze spelen ongelovelijk geluk voetbal, maar het geluk houdt een keer op, en dan ga je op het EK straks 3x met 5-0 op je plaat. Want met 1-0 tegen Luxemburg en een nederlaag tegen de Witrussen vrees ik het ergste als Oranje straks tegen een echt voetbal land moet spelen.
Als je die kroaten gister ziet spelen, vol aan de bak terwijl ze al gekwalificeerd zijn, technisch 5 klassen beter dan de beste wedstrijd onder van Basten. En om nou te zeggen dat Nederland geen goede voetballers heeft? Het is gewoon knap van van Basten om met top voetballer zulk armoedig spel op de mat te leggen.
En het geschutter van Nederland tegen Luxemburg, wat in de laatste minuut gewoon nog gelijk had kunnen maken, dan zie ik het zeer somber in voor Oranje.
Laat van Basten vanaf volgend seizoen maar lekker Ajax naar de kloten helpen, dan kunnen ze weer een echte voetbaltrainer aan het werk zetten bij het Nederlands 11-tal.
 Help mods!
Michael_Jordan
Nationale topspeler

Gepost op 22 november 2007 om 09:19:49.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De indeling tijdens de loting voor het EK in Oostenrijk en Zwitserland volgend jaar, op 2 december in Luzern, ziet er als volgt uit:

Pot 1 Zwitserland, Oostenrijk, Griekenland, Nederland
Pot 2 Kroatië, Italië, Tsjechië, Zweden
Pot 3 Roemenië, Duitsland, Portugal, Spanje
Pot 4 Polen, Frankrijk, Turkije, Rusland

Zwitserland en Oostenrijk zitten automatisch als groepshoofden in pot 1. Samen met Griekenland, de huidige Europees Kampioen. Nederland maakt pot 1 compleet, omdat Oranje het beste heeft gepresteerd tijdens de afgelopen WK-en EK-kwalificatiereeksen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.450,5VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 22 november 2007 om 09:36:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jen schreef:

Dirk Kuyt momenteel op TV. Als ik hem zo hoor dan is hij een halve week lang aan het lijntje gehouden, om vervolgens op het laatste moment te horen dat Babel voor hem speelt.

edit: ik vind interviews met hem nooit zo interresant, hij praat te voorzichtig, maar laat vandaag in niet mis te verstane woorden horen dat hij het er niet mee eens is en dat het spel onvoldoende was

Tja, waarom zou de bondscoach een niet spelende niet scorende spits opstellen als je wil winnen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Turbo-Tinus72
Vaste waarde in elftal

Gepost op 22 november 2007 om 09:37:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Michael_Jordan schreef:

De indeling tijdens de loting voor het EK in Oostenrijk en Zwitserland volgend jaar, op 2 december in Luzern, ziet er als volgt uit:

Pot 1 Zwitserland, Oostenrijk, Griekenland, Nederland
Pot 2 Kroatië, Italië, Tsjechië, Zweden
Pot 3 Roemenië, Duitsland, Portugal, Spanje
Pot 4 Polen, Frankrijk, Turkije, Rusland

Zwitserland en Oostenrijk zitten automatisch als groepshoofden in pot 1. Samen met Griekenland, de huidige Europees Kampioen. Nederland maakt pot 1 compleet, omdat Oranje het beste heeft gepresteerd tijdens de afgelopen WK-en EK-kwalificatiereeksen.

Ja met toevalsvoetbal, het geluk houdt een keer op en dan sta je als Oranje fan mooi voor lul als je ergens in Europa op vakantie gaat.
Nederland is dat niet het land van Ajax? Ajax dat zelf vindt dat ze bij de Europeese top 16 horen, alleen is dat gebasseerd op helemaal niets. Nederland is dat niet het land met met het ooit zo aantrekkelijke voetbal speelde, maar dankzij van Bsaten tot het niveau Luxemburg is afgezakt?
 Help mods!
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 22 november 2007 om 09:58:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

------------Sar---------------
Ooier Boularouz Hofland deCler
--Bommel deZeeuw vBronckhorst-
-----------Snijder------------
-----vPersie vNistelrooy------

Pracht 11-tal!

Stekelenburg
Velthuizen
Heitinga
Bouma
Mathijsen
Emanuelson
Seedorf
vdVaart
Castelen
Kuyt
Makaay
Koevermans
Slory

En de rest van de 24 man.

2 rappe vleugel aanvallers ipv de steeds naar binnentrekkende Robben, zodat je ook nog 4-3-3 kan spelen.
 Help mods!
Turbo-Tinus72
Vaste waarde in elftal

Gepost op 22 november 2007 om 10:17:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

Pracht 11-tal!

Stekelenburg
Velthuizen
Heitinga
Bouma
Mathijsen
Emanuelson
Seedorf
vdVaart
Castelen
Kuyt
Makaay
Koevermans
Slory

2 rappe vleugel aanvallers ipv de steeds naar binnentrekkende Robben, zodat je ook nog 4-3-3 kan spelen.

Het ligt hem ook niet zozeer aan de spelers, maar aan het inzicht(eerder het gebrek er aan) bij van Basten. Van Basten die zich te belangrijk vindt en spelers als van Nistelrooij en van Bommel veel te makkelijk afschrijft.
Van Nistelrooij is gelukkig voor van Basten niet al te rancuneus. Anders had je nog een behoorlijk spitsen probleem gehad ook. Want met 1 spits die zich op internationaal niveau bewezen heeft(Kuijt) naar een EK lijkt mij niet echt handig. Huntelaar, Koevermans zijn leuk voor de Nederlandse competitie, maar internationaal hebben ze nog helemaal niet bewezen, en komen ze mijn inziens te kort.
 Help mods!
Michael_Jordan
Nationale topspeler

Gepost op 22 november 2007 om 10:19:14.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Turbo-Tinus72 schreef:

(...)

Dat is juist het erge van het verhaal, ze spelen ongelovelijk geluk voetbal, maar het geluk houdt een keer op, en dan ga je op het EK straks 3x met 5-0 op je plaat. Want met 1-0 tegen Luxemburg en een nederlaag tegen de Witrussen vrees ik het ergste als Oranje straks tegen een echt voetbal land moet spelen.
Als je die kroaten gister ziet spelen, vol aan de bak terwijl ze al gekwalificeerd zijn, technisch 5 klassen beter dan de beste wedstrijd onder van Basten. En om nou te zeggen dat Nederland geen goede voetballers heeft? Het is gewoon knap van van Basten om met top voetballer zulk armoedig spel op de mat te leggen.
En het geschutter van Nederland tegen Luxemburg, wat in de laatste minuut gewoon nog gelijk had kunnen maken, dan zie ik het zeer somber in voor Oranje.
Laat van Basten vanaf volgend seizoen maar lekker Ajax naar de kloten helpen, dan kunnen ze weer een echte voetbaltrainer aan het werk zetten bij het Nederlands 11-tal.

Ajb zeg, je kunt toch niet van geluk spreken als je van de 43 wedstrijden slechts 4 keer verliest. Geluk dwing je af zeg men weleens. De enige wedstrijd dat we echt kansloos waren was een oefenpot tegen Italië. O.a Vlaar speelde toen een zeer ongelukkige wedstrijd. Verder vind ik dat je teveel in de toekomende tijd denkt, het is een beetje voorbarig om te denken dat we de groepsfase niet overleven omdat jij telkens als graadmeter het niveau van de wedstrijd tegen Luxemburg gebruikt. Elke wedstrijd is weer een wedstrijd op zich.

Ik hoop echt dat Nederland in de groep des doods komt. Een pot bestaande uit: Nederland, Italië, Duitsland en Frankrijk zal geweldig zijn. Mocht Nederland zich onverwacht plaatsen zullen dezelfde critici weer roepen dat we in een te makkelijk poule zitten. Mark my words.
 Help mods!
bk
Vedette

Uit: Lobith
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 14 maart 2000
Gepost op 22 november 2007 om 10:28:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

Pracht 11-tal!

Stekelenburg
Velthuizen
Heitinga
Bouma
Mathijsen
Emanuelson
Seedorf
vdVaart
Castelen
Kuyt
Makaay
Koevermans
Slory

Hulde voor de man die lulde!!!!

Twee aanmerkingen; voor Emanuelson zou ik de Guzman meevragen,zeker nu hij net zijn nederlandse paspoort heeft opgehaald, daarbij kan vd Vaart ook eventueel op het linkermiddenveld. Voor Castelen zou ik toch Robben meenemen, mits deze redelijk vorm kan aantonen.

Maar er staat dan tenminste wel een elftal wat en kan voetballen en van zich af kan bijten!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
sander1986
Aanstormend talent

Uit: nieuw vennep
Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 23 juni 2003
Gepost op 22 november 2007 om 10:40:41.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik moet zeggen dat de 1e helft tegen luxemburg echt niet heel onaardig was. dat ze niet scoren maakt het beetje pijnlijk.

Maar goed om niet al te lyrisch te worden, van Basten heeft het geluk 9 v.d 10 keer aan zijn zijde, alleen houdt het soms even op. Het is te hopen dat we juist loten tegen aanvallende ploegen, dan krijg je misschien 2 doelpunten om je oren maar is de kans groter dat "wij" tot scoren.

en om er ook nog even "mijn opstelling tegen aan te gooien"

R.v.N Kuijt

. Van Persie
. (Sneijdert of v.d vaart) Seedorf
.
. van Bommel of de zeeuw
.
.de cler Gio matthijsen Melchiot of .Heitinga
.
. v.d Sar

( 442 met een ruit)

Lijkt mij een veel logischer systeem, kan je toch via de vleugels nog wat creeren, en een kuijt die meer als aanvallende middenvelder rondloopt kan van persie juist wat vaker naar Ruud komen om zo ze doelpunt mee te pakken.

Ook hou je dan nog een Robben (mits in vorm) als ideaal breekijzer om nog wat te kunnen forceren.

[Dit bericht is veranderd door sander1986 (op 22 november 2007 10:43:50).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Turbo-Tinus72
Vaste waarde in elftal

Gepost op 22 november 2007 om 10:46:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Michael_Jordan schreef:

(...)

Ajb zeg, je kunt toch niet van geluk spreken als je van de 43 wedstrijden slechts 4 keer verliest. Geluk dwing je af zeg men weleens. De enige wedstrijd dat we echt kansloos waren was een oefenpot tegen Italië. O.a Vlaar speelde toen een zeer ongelukkige wedstrijd. Verder vind ik dat je teveel in de toekomende tijd denkt, het is een beetje voorbarig om te denken dat we de groepsfase niet overleven omdat jij telkens als graadmeter het niveau van de wedstrijd tegen Luxemburg gebruikt. Elke wedstrijd is weer een wedstrijd op zich.

Ik hoop echt dat Nederland in de groep des doods komt. Een pot bestaande uit: Nederland, Italië, Duitsland en Frankrijk zal geweldig zijn. Mocht Nederland zich onverwacht plaatsen zullen dezelfde critici weer roepen dat we in een te makkelijk poule zitten. Mark my words.

Ik vond de wedstrijden tegen Luxemburg (nr 51 op de uefa ranglijst en eenalaatste) en Witrusland(40 op de Ueafa ranglijst) anders ook knap kansloos. Witrusland heeft in de histirie 48 ek kwalificatie wedstrijden gespeeld en er 8 gewonnen, waar onder 2x van Nederland.
Er wordt wel eens gezegd dat je geluk afdwingt, aan de andere kant wordt er ook vaak gezegd, dat het geluk eens ophoud. Ik hoop van harte dat Nederland goed presteerd op het EK, maar ik heb er een hard hoofd in.

[Dit bericht is veranderd door Turbo-Tinus72 (op 22 november 2007 10:47:50).]
 Help mods!
Michael_Jordan
Nationale topspeler

Gepost op 22 november 2007 om 10:50:29.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

Pracht 11-tal!

Lachwekkend dat Boulahrouz in basis mag, hij kampt sinds zijn overgang naar Chelsea met het Kromkamp syndroom. Bij Sevilla komt hij ook amper aan de bak. Verder zie ik een speler staan die zich te groot voelde voor Oranje en bedankte.

---------------Mulder---------------
-Tiendalli--Greene--Hofland--Cler---
-De Guzman--v Bronckhorst----Bruins-
-Castelen----v Persie----Wijnaldum--
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk