Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Oranje, en overige Interland voetbal
Selectie Oranje (deel 2)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 76 pagina's: « 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 »

Poster
Topic: Selectie Oranje (deel 2) 
aliendwurf Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 1 oktober 2008 om 09:32:13.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die sleutelhanger moet ook gewoon zijn muil houden. Als vanPersie er nou geen pepernoot van kon zou ik het me nog voor kunnen stellen maar dit gaat echt helemaal nergens over.
 Help mods!
Pool: 357eMotM Feyenoord-NEC: NiemandBattle-rating: 1.500,0VoVo: 56e / 150e / 152eOpstelling: 4-4-2
helter skelter
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 20 april 2006
Gepost op 1 oktober 2008 om 17:25:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

Die sleutelhanger moet ook gewoon zijn muil houden. Als vanPersie er nou geen pepernoot van kon zou ik het me nog voor kunnen stellen maar dit gaat echt helemaal nergens over.

Je hebt gelijk. Dit soort zaken moet je intern bespreken en niet via de media.
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
st0ere2006
Meervoudig international

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 1 oktober 2008 om 18:06:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Denk dat een van Persie als meest diepe spits meer nut heeft dan "tandjes" .
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.489,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 1 oktober 2008 om 18:11:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja dit is een logisch gevolg bij gebrek aan een leider.
De kemphanen proberen nu het leiderschap op te eisen.

Wie is er meer geschikt voor?

Ik vind Sneider die bij 020 speelde altijd een heethoofd en dus ongeschikt. Kan me nu ook weer herinneren dat zijn oranjespelers afgelopen EK een geintje met hem uithaalde tijdens een training? Daar reageerde hij ook heel 'kleinzerig' op.

Van Persie dan? tja...hij lijkt wel gegroeid te zijn in mentaal opzicht; volwassener geworden.
Zou kunnen...
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
helter skelter
Internationale topspeler

Gepost op 3 oktober 2008 om 01:55:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We gaan weer genieten van Henk 'Stompie' Timmer!

Maarten Stekelenburg kan de komende
vier tot zes weken niet in actie komen.

De doelman van Ajax en het Nederlands
elftal kampt met een geïrriteerde spier
in de schouder.De blessure moet genezen
met rust en fysiotherapie.

Stekelenburg is daardoor niet inzetbaar
in de WK-kwalificatiewedstrijden van
Oranje op 11 oktober in de Rotterdamse
Kuip tegen IJsland en op 14 oktober in
en tegen Noorwegen.

Aangezien Dennis Gentenaar langdurig
is uitgeschakeld met een hernia,zal
Kenneth Vermeer de komende weken het
doel van Ajax verdedigen en zit Sergio
Padt,net als donderdagavond in het UEFA
Cup-duel met Borac,op de bank.

Bron: NOS Teletekst
 Help mods!
Turbo-Tinus72
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 5 juni 2007
Gepost op 3 oktober 2008 om 09:22:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van der Sar misschien als tijdelijke oplossing. Lijkt me niet verkeerd, Bosker is te licht, en Vermeer heeft een aardig olympisch toernooi gespeeld maar was vorig jaar 2e keeper van Willem II en om die nu in het grote oranje te laten keepen?
 Help mods!
Pool: 44eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: 274e / 605e / 257eOpstelling: 4-4-2
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 3 oktober 2008 om 12:11:30.       MSN: remon_kroes@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Turbo-Tinus72 schreef:

Van der Sar misschien als tijdelijke oplossing. Lijkt me niet verkeerd, Bosker is te licht, en Vermeer heeft een aardig olympisch toernooi gespeeld maar was vorig jaar 2e keeper van Willem II en om die nu in het grote oranje te laten keepen?

Jup. V.d. Sar als tijdelijke oplossing. Hij is er weer!

V.Marwijk toch niet zo blij met Timmertje?
 Help mods!
Pool: 117eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.388,6VoVo: 732e / 536e / 819eOpstelling: 5-3-2
helter skelter
Internationale topspeler

Gepost op 3 oktober 2008 om 13:04:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Doelman Edwin van der Sar maakt zijn
rentree in de selectie van Oranje.Hij
werd door bondscoach Bert van Marwijk
uitgenodigd voor de WK-kwalificatie-
interlands tegen IJsland en Noorwegen.

De terugkeer van Van der Sar,die na het
EK afscheid had genomen van Oranje,zal
van korte duur zijn.Op verzoek van Van
Marwijk komt hij voor even terug op die
beslissing,omdat zijn opvolgers Maarten
Stekelenburg en Henk Timmer geblesseerd
zijn.Van der Sar zal in de basis staan.

Timmer is wel geselecteerd,maar hij is
mogelijk niet op tijd hersteld.Doelman
Michel Vorm is ook opgeroepen.Samen met
verdediger Dirk Marcellis debuteert hij
in de selectie.

Bron: NOS Teletekst
 Help mods!
MD
Vedette

Gepost op 3 oktober 2008 om 14:13:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die BVM geeft de jeugd toch weer een kans?
Het was toch supermoeilijk om te debuteren?
 Help mods!
Happel
International

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 17 april 2007
Gepost op 3 oktober 2008 om 14:52:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

Het was toch supermoeilijk om te debuteren?

Bertje heeft die Van der Sar misschien niet tot tweemaal toe zien blunderen tegen Liverpool.

Vooral Vorm van Utrecht had direct een kans als eerste keeper moeten krijgen, terwijl ook Velthuizen en Vermeer hadden moeten worden geselecteerd. Maar het valt nog mee dat Bertje Rob van Dijk niet heeft opgeroepen.
 Help mods!
Pool: 437eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: 271e / 603e / 388eOpstelling: 4-4-2
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 3 oktober 2008 om 14:54:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Happel schreef:

(...)Bertje heeft die Van der Sar misschien niet tot tweemaal toe zien blunderen tegen Liverpool.

Vooral Vorm van Utrecht had direct een kans als eerste keeper moeten krijgen, terwijl ook Velthuizen en Vermeer hadden moeten worden geselecteerd. Maar het valt nog mee dat Bertje Rob van Dijk niet heeft opgeroepen.

Vermeer?
De derde keeper van ajaks?

Help mods!
Pool: 186eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: 155e / 396e / 235eOpstelling: 4-4-2
Happel
International

Gepost op 3 oktober 2008 om 15:00:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

(...)

Vermeer?
De derde keeper van ajaks?

Vermeer is minimaal zes weken de eerste keeper van Ajax. In China deed hij het uitstekend.

De tijd van Van der Sar is geweest. Hij begint blessuregevoelig te worden en maakt fouten die alleen in het begin van zijn carriere, bij Ajax, ook te zien waren. Je zult zien dat hij nu ook gaat blunderen in het Nederlands elftal, hoewel dat tegen grootheden als IJsland en Noorwegen nog niet beslissend hoeft te zijn.
 Help mods!
Pool: 437eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: 271e / 603e / 388eOpstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 3 oktober 2008 om 15:08:27.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Happel schreef:

(...) Vermeer is minimaal zes weken de eerste keeper van Ajax. In China deed hij het uitstekend.

De tijd van Van der Sar is geweest. Hij begint blessuregevoelig te worden en maakt fouten die alleen in het begin van zijn carriere, bij Ajax, ook te zien waren. Je zult zien dat hij nu ook gaat blunderen in het Nederlands elftal, hoewel dat tegen grootheden als IJsland en Noorwegen nog niet beslissend hoeft te zijn.

Het gaat hier om plaatsing voor het WK, niet één of ander oefenpartijtje. Vermeer is te klein om ooit echt het niveau aan te kunnen en Velthuizen speelt niet best tot nu toe. Daarom is de keus voor Vorm enigszins 'logisch'. Al rijmt dat natuurlijk niet met wat Van Marwijk eerder zei.
 Help mods!
Pool: 34eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: 100e / 227e / 281eOpstelling: 4-4-2
Happel
International

Gepost op 3 oktober 2008 om 15:14:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Het gaat hier om plaatsing voor het WK, niet één of ander oefenpartijtje. Vermeer is te klein om ooit echt het niveau aan te kunnen en Velthuizen speelt niet best tot nu toe. Daarom is de keus voor Vorm enigszins 'logisch'. Al rijmt dat natuurlijk niet met wat Van Marwijk eerder zei.

Je moet ploegen als IJsland en Noorwegen niet onderschatten, maar ook niet overschatten. Terugvallen op Van der Sar, die al afscheid genomen had van interlandvoetbal, is heel dubieus en kan hard afgestraft worden. Vorm had nu bovendien twee prima warmdraaiers kunnen hebben voor het echte werk tegen Schotland, terwijl Velthuizen en/of Vermeer (niet te klein op de Spelen) op de bank ervaring hadden kunnen opdoen. Maar goed, we kennen Van Marwijk en mogen nog blij zijn dat Rob van Dijk of Jan Jongbloed niet zijn opgeroepen.
Wat zei Van Marwijk dan, wat niet rijmt?
 Help mods!
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 3 oktober 2008 om 16:19:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Happel schreef:

(...) Vermeer is minimaal zes weken de eerste keeper van Ajax. In China deed hij het uitstekend.

Ja, bij jong oranje was Tiendalli ook weergaloos.

Help mods!
Pool: 186eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: 155e / 396e / 235eOpstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Gepost op 3 oktober 2008 om 16:23:37.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Happel schreef:

(...) Je moet ploegen als IJsland en Noorwegen niet onderschatten, maar ook niet overschatten. Terugvallen op Van der Sar, die al afscheid genomen had van interlandvoetbal, is heel dubieus en kan hard afgestraft worden. Vorm had nu bovendien twee prima warmdraaiers kunnen hebben voor het echte werk tegen Schotland, terwijl Velthuizen en/of Vermeer (niet te klein op de Spelen) op de bank ervaring hadden kunnen opdoen. Maar goed, we kennen Van Marwijk en mogen nog blij zijn dat Rob van Dijk of Jan Jongbloed niet zijn opgeroepen.
Wat zei Van Marwijk dan, wat niet rijmt?

"Spelers worden niet meer geselecteerd na een paar goede wedstrijden"

om vervolgens Vorm aan de selectie toe te voegen en de reden:

"Die jongen is de laatste wedstrijden goed bezig."
 Help mods!
Pool: 34eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: 100e / 227e / 281eOpstelling: 4-4-2
MD
Vedette

Gepost op 3 oktober 2008 om 16:45:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

"Spelers worden niet meer geselecteerd na een paar goede wedstrijden"

om vervolgens Vorm aan de selectie toe te voegen en de reden:

"Die jongen is de laatste wedstrijden goed bezig."

Gek he met een keepersprobleem

quote:
Happel schreef:

(...)Bertje heeft die Van der Sar misschien niet tot tweemaal toe zien blunderen tegen Liverpool.

Een slechte vdSar is nog altijd 2x beter dan genoemde keepers.

[Dit bericht is veranderd door MD (op 3 oktober 2008 16:47:23).]
 Help mods!
Ché Cliché
Vedette

Gepost op 3 oktober 2008 om 17:01:47.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

Gek he met een keepersprobleem

Dan moet ie het niet als argument gebruiken.
 Help mods!
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 3 oktober 2008 om 19:07:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Van Marwijk blij met Van der Sar

Uitgegeven: 3 oktober 2008 13:00
Laatst gewijzigd: 3 oktober 2008 13:00
ZEIST - Bondscoach Bert van Marwijk is dolgelukkig dat Edwin van der Sar voor twee interlands terugkeert bij Oranje. De keeper zette afgelopen zomer na afloop van het EK een punt achter zijn interlandloopbaan. Hij komt even terug op die beslissing omdat zowel Maarten Stekelenburg als Henk Timmer geblesseerd zijn.

“Ik wist al dat Timmer met een liesblessure kampteâ€, aldus Van Marwijk. “Ik hoorde dinsdag dat Stekelenburg er ook wel eens zes weken uit kon liggen. Ik dacht toen meteen aan Edwin van der Sar. Ik heb hem woensdag samen met mijn assistent Frank de Boer gebeld. Edwin moest even nadenken en liet woensdagavond weten dat hij beschikbaar is.â€

Van Marwijk verklapte dat Van der Sar zowel tegen IJsland (11 oktober) en Noorwegen (15 oktober) in de basis start. “Edwin is natuurlijk buitencategorie. Dan is het echt leuk dat hij nog eenmaal terugkeert, want zijn terugkeer is echt tijdelijkâ€, aldus Van Marwijk, die verwacht dat Timmer tijdens beide interlands in de WK-kwalificatie op de bank kan zitten. “
Wat een stumperige lafbek die Bert !
 Help mods!
mcdv1975
Vaste waarde in elftal

Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 4 oktober 2007
Gepost op 3 oktober 2008 om 20:54:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

heeft ie Rob van Dijk niet gevraagd?
 Help mods!
Pool: 161eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: 230e / 370e / 260eOpstelling: 4-4-2
RoelofLuinge
Vedette

Vak: Marathontribune - E
Reg.: 14 december 2004
Gepost op 3 oktober 2008 om 20:55:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
080502 schreef:

Van Persie: 'Ik had meer klasse van Wesley verwacht'

01/10/2008 08:26

Van Persie is teleurgesteld in Sneijder, die de pers vertelde een gesprek met hem te willen. 'Echte persoonlijkheden hebben geen blad of krant nodig om hun punt duidelijk te maken.'

'Als je een collega-international uitnodigt, doe je dat door de telefoon te pakken en bespreek je de dingen samen', vertelt Van Persie in het AD. 'Als Wesley mij had gebeld, was hij van harte welkom geweest. We hadden een prima gesprek kunnen hebben.'

'Maar ik sta nu versteld van de handelwijze van Wesley. Moet heel Nederland nu opeens meegenieten van een meeting tussen Sneijder en Van Persie? Wat is in vredesnaam het nut van zo’n gesprek als je dat van tevoren openbaar maakt aan de media en het publiek?'

Van Persie is het niet eens met Sneijder dat de speler van Real Madrid de vaste vrijetrappennemer was. 'Absolute onzin. Je kunt de teambesprekingen van Oranje erbij nemen. Van Basten heeft mij daarin altijd als een nemer van vrije trappen aangewezen.'

'Ik was bij Van Basten altijd de man die een vrije trap kon nemen. Er was voor mij op dat moment net zo veel recht als voor Wesley. Dat kun je bij de bondscoach ook gewoon checken. Wesley moet niet de indruk wekken dat hij de enige vrijetrappennemer was op dat moment. Het moet bovendien geen welles-nietesverhaal worden.'

De voormalig Feyenoorder had dit niet zien aankomen. 'Ik ben echt verbaasd over het feit dat hij hier nu, terwijl de kwalificatie voor het WK al is begonnen, publiekelijk een discussie over aanzwengelt. Ik had meer klasse en persoonlijkheid van hem verwacht. Echte persoonlijkheden hebben geen blad of krant nodig om hun punt duidelijk te maken.'

'Ik vind hem een goede voetballer, voor wie ik waardering heb binnen het Nederlands elftal. Ik vind het alleen onnodig dat hij de boel openbaar heeft gemaakt, terwijl we binnen Oranje nog zo hadden afgesproken dat alle problemen binnenskamers zouden worden opgelost. Ik hoop dat het in de toekomst op een sjiekere manier gebeurt. Ik houd niet van spelletjes en ben ook geen kleine jongen meer die terecht moet worden gewezen.'

Van Persie had de kwestie graag tijdens het EK nog uit de wereld geholpen, maar weet waar het fout ging. 'We hadden het er na de wedstrijd in het hotel over kunnen hebben. Desnoods bij het ontbijt. Maar na die verloren partij koos Wesley er voor om - zonder goedkeuring van de bondscoach - met zijn familie in een ander hotel te gaan slapen. Als je het nu toch over teamafspraken hebt...'

Jammer dat dat laatste er dan weer bij moet. Dit stukje maakt in elk geval wel duidelijk wat die 2 van elkaar vinden...

Ik vind dat Van Persie zich nog beheerst. Ik had die mislukte tuinkabouter volledig afgefikt in de media
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.778,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
wimpiejansen
Vedette

Reg.: 26 februari 2004
Gepost op 3 oktober 2008 om 22:01:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
080502 schreef:

Van Persie: 'Ik had meer klasse van Wesley verwacht'

(...)

Van Persie had de kwestie graag tijdens het EK nog uit de wereld geholpen, maar weet waar het fout ging. 'We hadden het er na de wedstrijd in het hotel over kunnen hebben. Desnoods bij het ontbijt. Maar na die verloren partij koos Wesley er voor om - zonder goedkeuring van de bondscoach - met zijn familie in een ander hotel te gaan slapen. Als je het nu toch over teamafspraken hebt...'

Jammer dat dat laatste er dan weer bij moet. Dit stukje maakt in elk geval wel duidelijk wat die 2 van elkaar vinden...

Ik vind dat laatste stukje juist erg leuk. Die kan Sneijdert mooi in zijn zak steken. Wat denkt die sleutelhanger wel niet...

Overigens mag duidelijk zijn dat van Persie erg graag de centrale rol in Oranje wil opeisen. Mijns inziens volkomen terecht. Ik heb er alleen een hard hoofd in dat Ome Bert onze Robin zo belangrijk durft te maken.
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
RoelofLuinge
Vedette

Vak: Marathontribune - E
Reg.: 14 december 2004
Gepost op 4 oktober 2008 om 09:41:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is precies zoals Hugo Borst vandaag stelt in het AD: je kiest of voor Sneijert, of voor Van Persie. Ik zou het wel weten en zou die tuinkabaouter lekker in Madrid laten. Telkens als het er echt op aan komt laat hij het afweten, echte vedettes presteren ook tegen de toplanden en niet alleen tegen Schotland of Andorra. Op het WK ging hij ook genadeloos door het ijs, ondanks dat de autist en Cruijff anders wilden doen geloven. Ik zou zeggen einde Sneijert in Oranje.
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.778,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 4 oktober 2008 om 16:58:51.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RoelofLuinge schreef:

Het is precies zoals Hugo Borst vandaag stelt in het AD: je kiest of voor Sneijert, of voor Van Persie. Ik zou het wel weten en zou die tuinkabaouter lekker in Madrid laten. Telkens als het er echt op aan komt laat hij het afweten, echte vedettes presteren ook tegen de toplanden en niet alleen tegen Schotland of Andorra. Op het WK ging hij ook genadeloos door het ijs, ondanks dat de autist en Cruijff anders wilden doen geloven. Ik zou zeggen einde Sneijert in Oranje.

Dat ben ik niet met je eens. Zowel Sneijder als van Persie zijn veels te goed voor de bank. Ik zou ze dan ook allebei opstellen. Je hoeft bijvoorbaat geen vrienden van elkaar te zijn om met elkaar te kunnen samenspelen.
 Help mods!
Pool: 748eMotM: Feyenoord-NECBattle-rating: 1.391,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 4 oktober 2008 om 18:10:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het droomscenario

Het wachtten is nu op een rode kaar van Marc in Oranje, die in Duitsland steeds meer onder vuur ligt .
quote:
Bayern München-VfL Bochum 3-3
Met aanvoerder Mark van Bommel opnieuw op de bank begon Bayern München goed aan de wedstrijd
Leuk als Bert wordt gevraagd ofdat een bankzitter van Bayern wel in het nationale team kan spelen ..,

[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 4 oktober 2008 18:14:59).]
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 76 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk