| Poster | | Topic: Selectie Oranje (deel 2) |  |
|
Legendary Henk Vos HenkVos  Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1707 Reg.: 29 april 2006 |
quote: echte critiche schreef:
ik weet nu al dat hij de spelers gek gaat maken met de opdracht: geduldig spelen, pak je momenten, en houd het achterin dicht. door dit soort teksten heeft hij vorig seizoen een deken vaan saaiheid over ons elftal gelegt die niet meer te keren was. spelers gingen zo overdreven geduldig spelen dat wij een bombardement van terugspeelballen per wedstrijd meemaakte.
hopelijk zijn de spelers van oranje hier een heel stuk minder gevoelig voor en spelen ze tijdens de wedstrijd toch wat meer met hun eigen instinct, namelijk een heel stuk meer naar voren spelen.
Precies wat ik ook dacht. Dat angsthazen voetbal met z'n 5-4-1 of 4-5-1 opstellingen kwamen bij Feyenoord al m'n strot uit, en de kans is groot dat hij dit ook bij Oranje gaat doen. Wat een enorme pauper is het ook, die man durft gewoon geen risico's te nemen. Ik betwijfel ten zeerste of dit wel de juiste man is om Oranje terug naar de top te brengen. Wellicht doet een spits uit Roosendaal wonderen, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit...
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 2100 Reg.: 4 april 2002 | Leo Driessen, wat een geweldenaar
"Robben! Op de paal! Oh, mocht hij gescoord hebben dan had het feestje toch niet doorgegaan. Ik zie trouwens dat het de lat was".
En nu wat er werkelijk gebeurde: Geen paal, geen lat maar de stok die het net overeind houdt. Over de achterlijn dus een doeltrap.

|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12169 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Kobe Bryant schreef:
Leo Driessen, wat een geweldenaar
"Robben! Op de paal! Oh, mocht hij gescoord hebben dan had het feestje toch niet doorgegaan. Ik zie trouwens dat het de lat was".
En nu wat er werkelijk gebeurde: Geen paal, geen lat maar de stok die het net overeind houdt. Over de achterlijn dus een doeltrap.

Ben ik even blij dat ik niet kijk 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14532 Reg.: 1 augustus 2004 |

Ja, wat een geweldenaar is het ook hè? 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7721 Reg.: 26 februari 2005 | |
|
Larzovic Vedette
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 2173 Uploads: 1 Reg.: 3 juli 2004 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
1-0 achter 
ja niet dus 
hoewel ze dat wel verdienen..
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7721 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: Larzovic schreef:
(...)
ja niet dus 
hoewel ze dat wel verdienen..
Idd ja lamlendig zooitje
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12169 Reg.: 13 maart 2002 | Zie ik nu dat dat lamlendige zooitje met 0-1 voor staat? Of staat er onzin op de onderkant van mijn scherm? 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777146 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
GIO_2 Talent
Vak: - Posts: 84 Reg.: 24 april 2007 | zozo de joodjes zijn op dreef 
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 2100 Reg.: 4 april 2002 | De handjes van meneer Huntelaar zaten weer eens los. En waar hij er in Nederland veel te vaak mee weg komt werd de bal vanavond op de stip gelegd. 1-2 en de Macedoniërs hebben weer alle vertrouwen op minimaal een punt.
|
|
|
echte critiche Internationale topspeler
Posts: 3969 Reg.: 10 november 2005 | 1e kwartier na rust heel goed voetbal van oranje wat zich ook uit in een 0-2 voorsprong. daarvoor en met name daarna was het echt dramatisch te noemen. na die 0-2 begon oranje zich opeens totaal in te graven wat echt totaal niet nodig was. al metal ben ik blij dat we gewonnen hebben. hoewel een 2-2 de verhoudingen juist weer hadden gegeven.
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3274 Reg.: 12 juli 2005 |

Geweldig inderdaad... 
|
|
|
wimpiejansen Vedette
Vak: - Posts: 1504 Reg.: 26 februari 2004 |
De handjes van meneer Huntelaar zaten weer eens los. En waar hij er in Nederland veel te vaak mee weg komt werd de bal vanavond op de stip gelegd. 1-2 en de Macedoniërs hebben weer alle vertrouwen op minimaal een punt.
Die lelijke HaasJan deed werkelijk helemaal niets goed. Dom van Bert dat hij van Persie eruit haalde ipv Huntelaar.
Verder natuurlijk wel leuk voor Bert dat hij zijn eerste belangrijke potje wint. En ook leuk voor van Bommel met die geweldige steekpass op vd Vaart. Misschien dat ene van Basten ook gekeken heeft...
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12169 Reg.: 13 maart 2002 | Kwam de tegentreffer van Macedonië dan niet omdat Van Bommel zijn mannetje liet lopen?
Dat verbaast me toch. 
|
|
|
seven Vedette
Uit: Nijmegen Posts: 2117 Reg.: 17 november 2002 | Van Marwijk wint met Oranje in Macedonie,het voetbal was weliswaar niet groots maar de 3 punten zijn binnen,was het niet onder Marco van Basten dat het spel ook niet groots was maar dat we daar een punt lieten liggen
|
|
|
goudkuipje Internationale topspeler
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 1007 Reg.: 30 maart 2005 |
quote: seven schreef:
Van Marwijk wint met Oranje in Macedonie,het voetbal was weliswaar niet groots maar de 3 punten zijn binnen,was het niet onder Marco van Basten dat het spel ook niet groots was maar dat we daar een punt lieten liggen
Ja Van Marwijk is een wereldtrainer.
|
|
|
Jordy_FR  Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4988 Reg.: 15 oktober 2003 | |
|
seven Vedette
Uit: Nijmegen Posts: 2117 Reg.: 17 november 2002 | WAT IS DIE KEESIE STIL 
|
|
|
wimpiejansen Vedette
Vak: - Posts: 1504 Reg.: 26 februari 2004 |
quote: goudkuipje schreef:
(...)
Ja Van Marwijk is een wereldtrainer.
Bert wordt gewoon wereldkampioen
En dan mag onze Gio de beker in ontvangst nemen. Toch leuk, zo'n vooruitzicht 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777146 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12169 Reg.: 13 maart 2002 |
WAT IS DIE KEESIE STIL 
Eén zwaluw maakt toch nog geen zomer? Was het voetbal ineens geweldig en werd Macedonië overklast?
Daar geloof ik geen woord van.
Er is een overwinning geboekt. 3 punten in de tas dus en daarmee moet je tevreden zijn.
Bertje heeft dus tijdens zijn vuurdoop een optimaal resultaat bereikt. Dat zal een hoop verlichting geven want ik zie dit toch als een bonus. Andere landen uit deze poule kunnen het daar toch aardig lastig krijgen.
Er zal verder geen euforie zijn denk ik. Dat is goed voor het team dat nu in een relatieve luwte verder kan werken aan de kwalifikatie voor het WK van 2010.
|
|
|
echte critiche Internationale topspeler
WAT IS DIE KEESIE STIL 
keesie had een stukje boven jou al een posting gegeven na de wedstrijd seven upie. ik hoop elke keer dat oranje wint met bvm als trainer. als bondscoach kan hij toch niet veel uitrichten met zijn ideeen over voetbal elke keer als ze 3 dagen bij elkaar zijn in 5/6 weken. dat is te kort om die deken van saaiheid over elftal, dat overloopt van talent(denk je trouwens ook niet dat bv een ernie brands vanavond als bondscoach ook niet had gewonnen ) ,van het voetbal af te houden. een trainer van een land moet niet meer doen dan de sfeer goed houden, de juiste mensen selecteeren en zorgen dat alles eromheen goed geregeld is. dat is zijn taak deze keer. die trainer van spanje is verre van een toptrainer maar word toch europees kampioen, doordat hij verschillende groepen er van door liet dringen dat maar 1 ding belangrijk was, de titel. een tacktisch wonder is het van verre.als bvm deze groep 2 maanden achter elkaar onder het bewind mog hebben dan kan je je hart vast houden.
[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 10 september 2008 23:56:32).]
|
|
|
Bestlander Geselecteerd voor Oranje
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 2325 Reg.: 27 mei 2007 | Vanavond kon BVM zijn speelwijze goed gebruiken want tegen Macedonié moest er met veel takt en geduld worden gespeelt.
Uiteindelijk hebben wij als Holland veel meer individuele klasse in huis, dat is ook de enige reden waardoor wij nip aan gewonnen hebben.
Maar de uitslag had gezien het verschil in de kwaliteiten van beide teams groter moeten zijn.
Wat ik wel knap vond dat de spelers zich in bijna de gehele wedstrijd niet uit de tent lieten lokken, ze bleven rustig en lieten zichzelf niet gek maken of iriteren.
Verder was het niet groots, en huntelaar vond ik vanavond stuntelaar.
|
|
|
seven Vedette
Uit: Nijmegen Posts: 2117 Reg.: 17 november 2002 |
quote: echte critiche schreef:
(...)
keesie had een stukje boven jou al een posting gegeven na de wedstrijd seven upie. ik hoop elke keer dat oranje wint met bvm als trainer. als bondscoach kan hij toch niet veel uitrichten met zijn ideeen over voetbal elke keer als ze 3 dagen bij elkaar zijn in 5/6 weken. dat is te kort om die deken van saaiheid over elftal, dat overloopt van ,van het voetbal af te houden. een trainer van een land moet niet meer doen dan de sfeer goed houden, de juiste mensen selecteeren en zorgen dat alles eromheen goed geregeld is. dat is zijn taak deze keer. die trainer van spanje is verre van een toptrainer maar word toch europees kampioen, doordat hij verschillende groepen er van door liet dringen dat maar 1 ding belangrijk was, de titel. een tacktisch wonder is het van verre.als bvm deze groep 2 maanden achter elkaar onder het bewind mog hebben dan kan je je hart vast houden.
je hebt gelijk ,ik heb je stukje gemist,overheen gelezen,het voetbal was zeker niet groots dat gaf ik eerder ook al aan maar de 3 punten zijn in de pocket,het was geen goede maar wel een vervelende tegenstander,blij dat we dit keer maar 1 z'n voormalig oostblokland in de poule hebben
leuk bedacht trouwens,seven upie 
[Dit bericht is veranderd door seven (op 11 september 2008 00:01:43).]
|
|
|