| Poster | | Topic: Selectie Oranje (deel 2) |  |
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2911 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: echte critiche schreef:
(...)
de cocu van psv vergeten voordat hij naar barca ging?? de cocu vergeten die bij barca voetbalde?? de cocu van zijn laatste voetbaljaren waren een cocu die het niet helemaal meer kon belopen, dus deed hij een stapje terug en deed meer verdedigind zijn werk orc.
Volgens mij kost verdedigend werk meer stapjes dan aanvallend werk?
|
|
|
echte critiche Internationale topspeler
Posts: 3610 Reg.: 10 november 2005 | ja, jij hebt er verstand van zie ik wel.
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4563 Reg.: 17 maart 2003 |
dus jij denkt dat bvm in 2 dagen tijd zijn stempel hereft gedrukt op dit schier zelfde elftal als onder mvb.?? waarom zijn er grootheden als cocu en frank de boer bij gehaald denk jij??? de filosofie over voetbal van bvm kennen we toch allemaal, dat is zeer verdedigend. en laten frank de boer en cocu daar nu net een bloedhekel aan hebben 
Grootheden als de Boer? Die kneus kan nog geen zin afmaken zonder het woordje uhuh ertussen, ze hadden net zo goed Edwin Evers die functie kunnen geven 
[Dit bericht is veranderd door Obiku (op 20 augustus 2008 23:23:49).]
|
|
|
quote: Obiku schreef:
(...)
Grootheden als de Boer? Die kneus kan nog geen zin afmaken zonder het woordje uhuh ertussen, ze hadden net zo goed Edwin Evers die functie kunnen geven 
stja iemand die van persie niet ziet zitten kan ik in deze post niet serieus nemen, sorry obiku. jezal maar advies krijgen tijdens de training als jong ventje van frank de boer..zal jij dat in de wind slaan, denk he wel he?
|
|
|
Obiku Vedette
(...)
stja iemand die van persie niet ziet zitten kan ik in deze post niet serieus nemen, sorry obiku. jezal maar advies krijgen tijdens de training als jong ventje van frank de boer..zal jij dat in de wind slaan, denk he wel he?
Wat wil je nu zeggen? De Boer is typisch iemand die puur teert op zijn carriere als speler, (Net als bijvoorbeeld Ruud Gullit) als trainer heeft hij nul komma niks bewezen. Iemand die communicatief dermate zwak is kan volgens mij nooit geschikt zijn, ook al kan hij daar zelf niets aan doen.
[Dit bericht is veranderd door Obiku (op 20 augustus 2008 23:43:37).]
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2911 Reg.: 12 januari 2005 |
ja, jij hebt er verstand van zie ik wel.
Verdedigend op het middenveld moet je toch echt veel meer lopen dan aanvallend op het middenveld, in de meeste gevallen. Tenzij het perfect uitgevoerd wordt. Helaas is dit nooit het geval.
|
|
|
feyenoord vak x Regelmatige invaller
Uit: Leiden Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 254 Reg.: 7 augustus 2006 |
quote: Seldon schreef:
Goede wedstrijd, onder MVB niet beter gezien.
Bert kan tegen Marco zeggen:ik heb tegen Rusland beter gedaan dan jij 
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4521 Reg.: 26 oktober 2006 | Bertje tegen stompie : Voor jou wordt het vandaag, weer net als in 2001-2002. toen je als "broekie" achter Edwin zat. 
|
|
|
Bardamu Plato  Vaste waarde in elftal
Vak: Marathontribune - J Posts: 372 Reg.: 28 juni 2007 | Ik denk dat Van Marwijk het goed gedaan heeft voor een eerste wedstrijd. Het spel was in deze wedstrijd beter dan onder van Basten, voor zover dat te vergelijken is. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan als het straks tegenzit, er verschillende belangen in het team zichtbaar worden en welke rol de Boer dan zal spelen.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 5162 Reg.: 16 november 2004 |
(...)
Zulke commentaren zijn typerend voor mensen die geen enkel respect hebben voor de capaciteiten en loopbaan van de Boer.Gewoon iemand met veel verstand van voetbal.van Marwijk heeft het gewoon goed gedaanen is ook een prima trainer,die mensen op voor het elftal op zijn beste plaats zet.
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4832 Reg.: 16 juni 2003 |
(...)
Wat wil je nu zeggen? De Boer is typisch iemand die puur teert op zijn carriere als speler,
tja dat heet ervaring op het hoogste niveau. Laat dat nou net één van de pluspunten zijn die men kan gebruiken als trainer.
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 1925 Reg.: 4 april 2002 | De Boer is een oud-speler die bijna alles gewonnen heeft wat maar kan, ervaring genoeg lijkt me.
Obiku heeft wel een punt dat hij, itt zijn broer, niet de meest aanwezige en dominante figuur is die je je kunt bedenken. Een hele rustige vent, niet echt een trainersfiguur zou je zeggen. Maar wat niet is kan nog komen en hij is ook nog 'maar' assistent.
|
|
|
Obiku Vedette
quote: MD schreef:
(...)
tja dat heet ervaring op het hoogste niveau. Laat dat nou net één van de pluspunten zijn die men kan gebruiken als trainer.
Om dhr. Adriaanse te citeren: Een goed paard is lang niet altijd een goede ruiter. Overigens klopt het dat ik weinig respect heb voor die twee ultieme zakkenvullers, een arbitragezaak aanspannen terwijl ze net hun contract met 7 jaar verlengd hadden was het toch?
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4832 Reg.: 16 juni 2003 |
(...)
Om dhr. Adriaanse te citeren: Een goed paard is lang niet altijd een goede ruiter. Overigens klopt het dat ik weinig respect heb voor die twee ultieme zakkenvullers, een arbitragezaak aanspannen terwijl ze net hun contract met 7 jaar verlengd hadden was het toch?
Daarom is hij nu ook in de leer als assistent. De juiste weg.
Nu kan hij leren en dan later doorpakken. Dan zal blijken of hij een goede trainer is geworden.
Kun je Adriaanse quoten wat je wilt. Maar dat is niet ter zake doende.
(...)
Overigens klopt het dat ik weinig respect heb voor die twee ultieme zakkenvullers, een arbitragezaak aanspannen terwijl ze net hun contract met 7 jaar verlengd hadden was het toch?
Je maakt onderdeel uit van een samenleving van zakkenvullers.
Je doet er zelf aan mee.
tja en als een voetballer weg wil, dan moet dat kunnen...
[Dit bericht is veranderd door MD (op 21 augustus 2008 12:16:11).]
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10447 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)Heb jij ooit wel wat met kloranje gehad? Daarvoor hoef je Van Bommel niet van stal te halen, en hem zeker geen mof te noemen. Ik had die 'mof' trouwens heel graag in ons shirt gezien op dit moment. Dergelijke spelers hebben wij heel hard nodig.
Over de bondscoach zijn we het zo te zien wel volkomen eens. Dat wordt nooit wat. Slappe hap om het eens op een andere manier te formuleren.
Jazeker. Ik was volgens mij een van de weinigen die VOOR het toernooi zin had in een goede serie van Oranje, in tegenstelling tot de meesten hier die hoopten dat MVB zou afgaan. Ik heb niet van die idiote gevoelens dat ik een hekel heb aan oranje omdat er een paar ajacieden in staan. Maar Van Bommel vind ik gewoon een irritante overschatte gast, zal kwestie van tijd zijn voordat hij weer zijn bek zal opendoen over van basten.
En bvm, tja dat lijkt me logisch. Ook weer dat vreselijke 4-2-3-1 systeem, echt niet om aan te gluren als je spelers niet hebt.
|
|
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2400 Reg.: 20 juni 2006 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)Heb jij ooit wel wat met kloranje gehad? Daarvoor hoef je Van Bommel niet van stal te halen, en hem zeker geen mof te noemen. Ik had die 'mof' trouwens heel graag in ons shirt gezien op dit moment. Dergelijke spelers hebben wij heel hard nodig.
Over de bondscoach zijn we het zo te zien wel volkomen eens. Dat wordt nooit wat. Slappe hap om het eens op een andere manier te formuleren.
Bommelmans is één van de meest overschatte speler in Nederland. Zijn handelingssnelheid is zo traag als dikke stront. Het mekkeren tegen de scheidsrechter is het enige waar hij goed in is.
|
|
|
j1908 Bankzitter
Uit: stiens frieland Vak: Olympiatribune - C Posts: 459 Reg.: 3 februari 2008 |
quote: DR schreef:
Niet gekeken. Keek liever naar MVB en zijn elftal dan de dodelijk saaie BVM en zijn mof schoonzoon.
Is niet meer van deze tijd looser met je mof.Ik ken veel Duitsers die van houden en ook in de komen.Dus let een beetje op je worden jongetje.De nieuwe generatie Duitsers heeft niks met het donker "verleden. 
|
|
|
Seldon Vedette Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: - Posts: 1916 Reg.: 1 juli 2005 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Zulke commentaren zijn typerend voor mensen die geen enkel respect hebben voor de capaciteiten en loopbaan van de Boer.Gewoon iemand met veel verstand van voetbal.van Marwijk heeft het gewoon goed gedaanen is ook een prima trainer,die mensen op voor het elftal op zijn beste plaats zet.
Ik heb ook respect voor de capaciteiten en loopbaan van Ruud Gullit maar wat heeft hij als trainer nou gepresteerd ? Leuk kunnen voetballen is één ding, ook een goede trainer zijn is een tweede.
Frank de Boer had een mooie loopbaan maar moet zich als trainer eerst maar eens bewijzen.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4521 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: j1908 schreef:
(...)Is niet meer van deze tijd looser met je mof.Ik ken veel Duitsers die van houden en ook in de komen.Dus let een beetje op je worden jongetje.De nieuwe generatie Duitsers heeft niks met het donker "verleden. 
Wha wha het zijn en blijven moffen. Lothar von Bommel is er ook een van. Hij was bij zijn geboorte al een halve. 
|
|
|
quote: j1908 schreef:
(...)Is niet meer van deze tijd looser met je mof.Ik ken veel Duitsers die van houden en ook in de komen.Dus let een beetje op je worden jongetje.De nieuwe generatie Duitsers heeft niks met het donker "verleden. 
Je hebt gelijk. Ik denk dat de meeste oosterburen sympathieker zijn dan de die ellendige rat bommel. 
[Dit bericht is veranderd door DR (op 22 augustus 2008 08:59:35).]
|
|
|
Obiku Vedette
quote: DR schreef:
(...)
En bvm, tja dat lijkt me logisch. Ook weer dat vreselijke 4-2-3-1 systeem, echt niet om aan te gluren als je spelers niet hebt.
Maar onder van Basten vond je datzelfde systeem geweldig? 
|
|
|
(...)
het ligt er maar net aan wat voor soort spelers je er in zet. speel je met huntelaar als spits, met op papier erachter robben, van der vaart en van persie dan speelt je bij balbezit al heel snel een soort 4-3-3 met robben op links en van persie als een soort rechtsbuiten.
|
|
|
helter skelter Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 885 Reg.: 20 april 2006 |
(...)
het ligt er maar net aan wat voor soort spelers je er in zet. speel je met huntelaar als spits, met op papier erachter robben, van der vaart en van persie dan speelt je bij balbezit al heel snel een soort 4-3-3 met robben op links en van persie als een soort rechtsbuiten.
Bij NOS Langs de Lijn vertelde de verslaggever dat Van Marwijk niet gelukkig is met het trio Van der Vaart, Sneijder en Van Persie op het middenveld. Volgens Van Marwijk zijn dat allemaal spelers die 'in' de bal willen komen in plaats van wegblijven om ruimte te creeëren voor individuele actie's.
Eigenlijk wordt hier de aloude discussie of Van der Vaart en Sneijder wel samen op het middenveld kunnen spelen weer opgerakelt. Onder van Basten speelden beiden wel altijd, ik ben benieuwd of BvM een van deze twee vedettes op de bank gaat zetten.
|
|
|
(...)
Nee ik vind het een baggersysteem. Alleen ben ik voor het spelen met in ieder geval Sneijder, Vaart en Persie dus blijft er weinig anders over.
|
|
|
quote: helter skelter schreef:
(...)
Bij NOS Langs de Lijn vertelde de verslaggever dat Van Marwijk niet gelukkig is met het trio Van der Vaart, Sneijder en Van Persie op het middenveld. Volgens Van Marwijk zijn dat allemaal spelers die 'in' de bal willen komen in plaats van wegblijven om ruimte te creeëren voor individuele actie's.
Eigenlijk wordt hier de aloude discussie of Van der Vaart en Sneijder wel samen op het middenveld kunnen spelen weer opgerakelt. Onder van Basten speelden beiden wel altijd, ik ben benieuwd of BvM een van deze twee vedettes op de bank gaat zetten.
wat heeft dat met mijn posting te maken??
|
|
|